Huh? Dat is toch het enige positieve?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:54 schreef JJH het volgende:
Ik kom er net achter dat Yolanthe Kotsen van Batsbergen de boel presenteert. Hoe een afgrijselijke avond nog erger kan worden.
Ja puur lichamelijk nog wel, maar als persoon niet meer en presenteren kan ze ook niet echt.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch het enige positieve?
Aldus dirkh.quote:FOKweblog Je begeven tussen Frans Bauer fans en songfestivagays levert nu al hilarisch gegiechel op, en dat met dingedong op de speakers. Ze gaan los!
Wat wil je na zo'n wanvertoning.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is het aantal views van ESF vandaag verdubbeld. Gisteren keek ik in de index en zaten we rond de 2200 ofzo, nu op 4110.
De Olsen Brothers? Ik kan geen genoeg van dat filmpje krijgen, met dat lachje tussendoorquote:
Views? Posts bedoel jequote:Op zondag 7 februari 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is het aantal views van ESF vandaag verdubbeld. Gisteren keek ik in de index en zaten we rond de 2200 ofzo, nu op 4110.
Ze deden dan mee in de Deense voorrondes he, niet eerder aan het ESF.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oh we gaan hier verder
Greys, dat stukje wat je plaatste over de Olsen Brothers, ben wel benieuwd met welke nummers ze dan eerder mee deden, zal eens kijken
Het Deense liedje van dit jaar bedoel ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De Olsen Brothers? Ik kan geen genoeg van dat filmpje krijgen, met dat lachje tussendoor
En hier ook nog even wapperen met de Dirkh smiley: [ afbeelding ]
Owquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het Deense liedje van dit jaar bedoel ik
Ik maak echt te lange dagenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze deden dan mee in de Deense voorrondes he, niet eerder aan het ESF.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:57 schreef cptmarco het volgende:
The other half was drawn into the second Semi-Final (on the 27th of May) - as drawn:
Switzerland (first half)
Lithuania (first half)
Georgia (second half)
Turkey (second half)
Ireland (second half)
Slovenia (second half)
Sweden (first half)
Ukraine (first half)
The Netherlands (second half)
Bulgaria (second half)
Croatia (second half)
Denmark (first half)
Azerbaijan (first half)
Cyprus (second half)
Romania (second half)
Israel (first half)
Armenia (first half)
De ontknoping van Pierre? in dat gevalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Is die ontknoping het kijken waard en zo ja vanaf welke tijd?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Hierquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wacht maar tot dat draaiorgel straks in Oslo voor een tweede keer dat podium opgesleurd moet worden omdat Sieneke gewonnen heeft....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Het TV-moment van 2010..... daar gaat niets meer overheen komen
hehe we zullen zien greysquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat draaiorgel straks in Oslo voor een tweede keer dat podium opgesleurd moet worden omdat Sieneke gewonnen heeft....
Ik heb het al eerder gezegd, als we daar gaan winnen eet ik allebei mijn leren schoenen op.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat draaiorgel straks in Oslo voor een tweede keer dat podium opgesleurd moet worden omdat Sieneke gewonnen heeft....
inderdaad... nogmaals ik voorspel een top tien notering als ze er een hollands tafereeltje van maken...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk en als ze het echt aandurven om de act traditioneel oud-Hollands te maken... geloof me dat we ons kwalificeren... daar trapt Europa echt in
Ik heb hem nu ook voor het eerst gezien. Wat een vertoning!quote:
Volgens mij zijn we met z'n allen al weer op weg naar "het zou nog best wat kunnen worden"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:09 schreef cptmarco het volgende:
[..]
inderdaad... nogmaals ik voorspel een top tien notering als ze er een hollands tafereeltje van maken...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
OMG hoe tenenkrommend. Die totaal neppe telling met jury en publiek en dan Pierre die als een Godfather naar voren word geschoven en dan lekker gaat staan keuvelen over panfluitjes en een arrangement wat het geweldig zou doen in Oslo, en dan stamelen en dan niet wil kiezen![]()
En die Yo, die weet zich ook geen raad en in haar oortje volgens mij continu geschreeuw dat ze die seniele gek moet laten kiezen![]()
En dan zo van 'Nou maar niet die jury, doe die Sieneke maar'.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we met z'n allen al weer op weg naar "het zou nog best wat kunnen worden"
Dat zal denk ik altijd de grap blijven bij het songfestival... je kunt nooit helemaal uitsluiten dat Europa er om een bizarre reden toch voor valt... ook al is de kans kleinquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we met z'n allen al weer op weg naar "het zou nog best wat kunnen worden"
Het geschreeuw was niet in Yo d'r oortje, maar er lag naast het podium op een gegeven moment een kerel op zijn knieën te wapperen en te flapperen dat ie ECHT moest gaan kiezenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
OMG hoe tenenkrommend. Die totaal neppe telling met jury en publiek en dan Pierre die als een Godfather naar voren word geschoven en dan lekker gaat staan keuvelen over panfluitjes en een arrangement wat het geweldig zou doen in Oslo, en dan stamelen en dan niet wil kiezen![]()
En die Yo, die weet zich ook geen raad en in haar oortje volgens mij continu geschreeuw dat ze die seniele gek moet laten kiezen![]()
Vraag me af of het nou écht show was, het ziet er wel heel gemeend uit alsof hij ineens écht zo voor het blok gezet word
Nou ze werd niet via haar oortje toegesproken, er liepen twee man paniekerig rond het podium dingen toe te "roepen".quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Vraag me af of het nou écht show was, het ziet er wel heel gemeend uit alsof hij ineens écht zo voor het blok gezet word
OMG wat slecht dan. Dat die man ook gewoon niet voorbereid word op zoiets en totaal niet durft te kiezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het geschreeuw was niet in Yo d'r oortje, maar er lag naast het podium op een gegeven moment een kerel op zijn knieën te wapperen en te flapperen dat ie ECHT moest gaan kiezen
En nee, het was echt. Wij zagen dat hij daarna, toen hij al lang voor de camera weg was, nog steeds boos en verward was.
[ afbeelding ]
Dirkh moest plassen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG wat slecht dan. Dat die man ook gewoon niet voorbereid word op zoiets en totaal niet durft te kiezen.
En hoezo waren ze nou 30 minuten eerder klaar? vind ik ook best slechte productie aangezien vaak in dit soort shows alles tot de minuut nauwkeurig getimed worden. En dan 30 minuten eerder klaar op show van 2 á 3 uur is nogal wat...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirkh moest plassen.
Dus of ze een beetje op wilden schieten.
Tsjah... je neemt ze mee, maar eigenlijk...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |