Dat draaiorgel moet heel de week vooraf door heel Oslo al dat deuntje tetteren.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gezien. Ik vind het toch stiekem leuk. Hopelijk doet die graftak van een Marianne Weber verstandig en zorgt ze dat er in ieder geval één draaiorgel op dat podium komt
.
(Ik zag je nog niet in ESF, dus werd wat nerveusquote:Op zondag 14 februari 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dank voor je PM, had het bijna gemist!
Ik vond dat ze er al een flink stuk leuker uit zag!
Tell her Greys, tell her!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat ze dat ook snapt, ons Marianneke.
quote:
Die ook nog ja
Ik ben nog niet zo bevooroordeeldquote:Op zondag 14 februari 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Het is maar goed dat Greys je zo lief heeft, anders had je een ESF-ban
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo bevooroordeeld.
Liefhebben?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Het is maar goed dat Greys je zo lief heeft, anders had je een ESF-ban
quote:
quote:
quote:
Jij wil dat ik er aan trekquote:Op zondag 14 februari 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je accepteert m'n draaiorgel niet
quote:
quote:
*geeft handje en een doosje rozijntjes en zeult Ll snel weer meequote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neem me mee terug naar de goeie, asjeblieft![]()
Ze zijn hier ook heul niet lief
*aai*quote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof jij er serieus ouder dan 29/30 uitzietNah-uh
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*geeft handje en een doosje rozijntjes en zeult Ll snel weer mee
Laat je je nou lijmen met een doosje rozijntjes?quote:
Een andere doos is teveel gevraagd zekerquote:Op zondag 14 februari 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat je je nou lijmen met een doosje rozijntjes?
Wat moet ik er tegenover stellen om je weer terug te sleuren?
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een andere doos is teveel gevraagd zeker
Leg es uit dan, Sherlockquote:Op zondag 14 februari 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het valt ineens allemaal op z'n plek
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat weet je zelf al heul goed
Ik vind het wel mooi dat je steeds terugkomt bij de draaiorgels en de shalalie-aanhang![]()
Mooi he?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem huist er in iedereen een ESF'er, dat blijkt wel weer.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
HEt is ook eenzaam in de kast. Zet die deuren open!
Zet die deuren open en haal Pierre naar binnen!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
HEt is ook eenzaam in de kast. Zet die deuren open!
Nee.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we niet zoiets naar het Songfestival sturen volgend jaar?
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we niet zoiets naar het Songfestival sturen volgend jaar?
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
Die recaps die we gisteravond hebben zitten kijken, die heten toch recap?
Ik kan er nu niet eentje meer vinden![]()
Ja recapquote:Op zondag 14 februari 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
Die recaps die we gisteravond hebben zitten kijken, die heten toch recap?
Ik kan er nu niet eentje meer vinden![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dan moet het meer richting Iron Maiden (wat Finland deed 2 jaar terug) gaan wil het scoren.
Nee, geen caps van het NSF, dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus geen Greys met wapperend vlaggetje?
Zou wel cool zijn. Alhoewel het probleem al bij m'n vorige 2 suggesties is dat het geen Nederlanders zijn, das zeker wel essentieelquote:Op zondag 14 februari 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dan moet het meer richting Iron Maiden gaan (wat Finland deed 2 jaar terug) wil het scoren.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn. Alhoewel het probleem al bij m'n vorige 2 suggesties is dat het geen Nederlanders zijn, das zeker wel essentieel
Das nou ook niet heel alternatief meer. Alhoewel het voor ESF begrippen vast juist weer héél goth en alternatief is. Maar dat soort artiesten zouden denk ik voor geen goud hun naam te grabbel gooien door het risico te lopen volkomen af te gaan op het songfestivalquote:Op zondag 14 februari 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of iets anders alternatiefs; Within temptation, denk dat ze heel hartelijk bedanken
Weet je wat je moet doen? Recaps kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een oudje van het ESF.
Zweden (of Denemarken), vrolijk uptempo nummer met een kwartet (2 vrouwen, 2 heren).
Ergens tussen 1990 en 1993 (even heel snel een gokje).
Iemand enig idee?
Ik kan het ook nog half "zingen", maar op tekst kan ik er niks van maken![]()
Is er nog een makkelijk archief waar ik kan zoeken, of moet ik maar gaan joetjoepen?
dat is denk ik voornamelijk het probleem, heel veel artiesten willen nog niet dood gevonden worden in de buurt van het esfquote:Op zondag 14 februari 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das nou ook niet heel alternatief meer. Alhoewel het voor ESF begrippen vast juist weer héél goth en alternatief is. Maar dat soort artiesten zouden denk ik voor geen goud hun naam te grabbel gooien door het risico te lopen volkomen af te gaan op het songfestival
En dit soort nummers/componisten/artiesten helpen niet echt imho. De écht grote artiesten (op een paar na) willen iig toch het risico niet nemenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is denk ik voornamelijk het probleem, heel veel artiesten willen nog niet dood gevonden worden in de buurt van het esf
en within temptation is inderdaad al jaren niet meer "alternatief" te noemen
Er is zo'n hele coole live versie van Through the Fire and Flames van Graspop 2006 ofzo, maar die is niet meer op joetoep te vindenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
overigens verprutst Dragonforce hun live optredens erg vaak omdat ze en dronken zijn, en in het echt niet zo snel kunnen spelen als op de cd
stuur dan John Petrucci![]()
maar als we een nederlander moeten sturen, Ad Sluijter heeft niks meer te doen de laatste tijd dacht ik zo...
Bucketheadquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
ook al is dat niet echt een shredder
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon als ie hier nog niet tussenstaat in youtube zoeken naar "recap esc [jaartal]" en dan krijg je van die overzichtjes. Haske tof!
Gohquote:Op zondag 14 februari 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das nou ook niet heel alternatief meer. Alhoewel het voor ESF begrippen vast juist weer héél goth en alternatief is.
Ja maar de recaps is sneller als je niet meer weet welk land je zoekt en niet precies in welk jaar en de tekst of namen ook niet meer weetquote:Op zondag 14 februari 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zie al weer veel leuke andere nummers weer, zoveel herinneringen
Zal even zo zoeken, kon ook op land zoeken
Ik weet dat het Zweden of Denemarken (of Noorwegenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar de recaps is sneller als je niet meer weet welk land je zoekt en niet precies in welk jaar en de tekst of namen ook niet meer weet.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen? Recaps kijken.
Ja he, is een prima manier om nog een paar hele leuke liedjes terug te vinden die je je eigenlijk niet eens meer kan herinnerenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een hele leuke manier om de boel meer terug te kijken, goeie tipGa ik deze week eens doen.
Het is alleen wel een tikkie verslavendquote:Op zondag 14 februari 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja he, is een prima manier om nog een paar hele leuke liedjes terug te vinden die je je eigenlijk niet eens meer kan herinneren. Verborgen parels.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach we zaten maar tot bijna 2 uur de recappen vannacht.
Ik wilde het ook in de drukke zaal filmen, maar dat was nog donkerder, dus dat lukte niet. Maar het nummer slaat erg aan !quote:
quote:
Laat Duitsland vooral niets zeggenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:23 schreef Ole het volgende:
Ik heb onze inzending hier aan mijn duitse vrienden laten zien. Die lagen in een deuk! Nu is Duitlsland de laatste jaren ook zo erg, maar hier moeten ze nog kiezen.
Leukkkk!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
tussen de sites waar vandaan nu naar mijn draaiorgel wordt gelinkt, zit nu ook een fins esc forum
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg er heel erg het gevoel bij dat we actief bijdragen aan de promotie van onze Sien.
OMGquote:Op maandag 15 februari 2010 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
oh en de teller bij de vlaggenwapperaar staat op 7702
Albert Verlinde moet maar overal gewoon mee stoppen als het aan mij ligt, wat heb ik een hekel aan dat gluiperige mannetje zonder standaarden en waardigheidquote:Op maandag 15 februari 2010 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Albert Verlinde moet stoppen met z'n column in de Tros-kompas, als het aan de TROS ligt
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Albert Verlinde moet maar overal gewoon mee stoppen als het aan mij ligt, wat heb ik een hekel aan dat gluiperige mannetje zonder standaarden en waardigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |