quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef Ang3l het volgende:
en zeer zeker Hoeba hoeba hoeba hop hop hop
Ik heb ja gestemdquote:Poll: Sieneke
Maakt Sieneke kans om met Shalali de finale van het Eurovisie Songfestival te halen?
Totaal: 1556 stemmen
Ja 16%
Nee 84%
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
De poll op gay.nl:
[..]
Ik heb ja gestemd.
Ik wist niet dat ze van Victor en Rolf waren, nou dan is Sieneke alsnog hipperdehiphipquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:20 schreef creno het volgende:
die smiley met dat orgel ! Geweldig.
Heeft iemand de tros al gemaild dat ze "victor en rolf klomphakken" moeten geven aan sieneke ?
Sieneke =/= hipquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze van Victor en Rolf waren, nou dan is Sieneke alsnog hipperdehiphip![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het zou een stunt zijn, maar zoveel vertrouwen heb ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zo negatief
We gaan gewoon winnen horen, top 3 minimaal [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou een stunt zijn, maar zoveel vertrouwen heb ik niet
[ afbeelding ]
in welke act heb je de laatste jaren wel vertrouwen gehad ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou een stunt zijn, maar zoveel vertrouwen heb ik niet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:05 schreef creno het volgende:
[..]
in welke act heb je de laatste jaren wel vertrouwen gehad ?
Ok.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan verlaat je dit topic maar [ afbeelding ]
dus het is pierre en sieneke dus gelukt om ongeintereseerden voor het songfestival te interesseren. Das al een top3 plaats waardquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen enkele want ik volg het eigenlijk normaal nooit
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 02:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders kijk je met Greys gewoon even een heel veel recaps van alle nummers uit verschillende jaren en ga je commentaar geven! Dat was tof.
Haha, je zegt precies wat ik dacht gisteren...........quote:Op zondag 14 februari 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
Erik, zeg eens eerlijk... krijg jij ook een warm gevoel van het berichtje van Tezz?
Serieus, ik zit dan echt te smilen![]()
Ik las het en dacht 'dat moest De Vader eens weten, zou hij vast leuk vinden'quote:Op zondag 14 februari 2010 10:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, je zegt precies wat ik dacht gisteren...........
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
Erik, zeg eens eerlijk... krijg jij ook een warm gevoel van het berichtje van Tezz?
Serieus, ik zit dan echt te smilen![]()
Ja woehaha, misschien heeft ie vanaf zijn onderduikadres wel webcam's hangen overal en zit ie stiekem heel hard te lachen...quote:Op zondag 14 februari 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las het en dacht 'dat moest De Vader eens weten, zou hij vast leuk vinden'![]()
Maar ja, dat heel Nederland het meezingt wil nog niet zeggen dat het internationaal leuk bevonden wordt he. Ik bedoel, heel Nederland gaat ook plat voor de toppers en ohohoh wat waren we weg van Glennis.....quote:Op zondag 14 februari 2010 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al weer helemaal op het punt beland da ik er van overtuigd ben dat we een goede kans maken
.
I know, maar dat is de illusie die ik elk jaar hebquote:Op zondag 14 februari 2010 10:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ja, dat heel Nederland het meezingt wil nog niet zeggen dat het internationaal leuk bevonden wordt he. Ik bedoel, heel Nederland gaat ook plat voor de toppers en ohohoh wat waren we weg van Glennis.....
Och ja, de illusie is en blijft leuk! Het er naar toe leven en de spanning........ Ik denk trouwens ik dit jaar ook de halve finales met mijn songfestival vriendje ga kijken (normaal alleen de finale). Shalalie we hebben er zin in!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, maar dat is de illusie die ik elk jaar heb. Vroeg of laat moet het toch lukken.
En wat is er veel gebeurd in een week tijd! De die-hard songfestivalfans zijn al bijna allemaal om.....quote:Op zondag 14 februari 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
*alweer een week geleden*
Wat was het leuk hè vorige week Zondag
Niet alleen de die hard songfestivalfansquote:Op zondag 14 februari 2010 11:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
En wat is er veel gebeurd in een week tijd! De die-hard songfestivalfans zijn al bijna allemaal om.....
quote:
Nee nee nee dat jok je!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:18 schreef verleiding het volgende:
Hier is het carnaval. Op een gegeven moment begonnen ze Sieneke te draaien! Bijna niemand kende het, of ze vonden het afschuwelijk
. Ik was een van de weinigen die luidkeels mee zongen
.
Daar bij jou zongen ze in hun hoofd wel mee, maar ze durven nog niet hardop.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:18 schreef verleiding het volgende:
Hier is het carnaval. Op een gegeven moment begonnen ze Sieneke te draaien! Bijna niemand kende het, of ze vonden het afschuwelijk
. Ik was een van de weinigen die luidkeels mee zongen
.
Dat het niet vaker op de radio is?quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
En de roze draaiorgel smiley is al gesignaleerd over de grens!
[..]
Ja, dank voor je PM, had het bijna gemist!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Aarde aan Greys, bij Carlo en Irene gaan we zo Shalalalalieeëeën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |