quote:Ik ben pro Shalalie!!!
Oidale
Knutknuttsson
Tha_Erik
Dubbeldrank
KELDER
Greys
yvonne
TheVulture
Arth_NL
Kantar
creno
Pisces29
Dirkh
Tezz
verleiding
Zeroku
Deceit
Macka66
...
We hebben al jaren nederlagen, waarom nu nog stoppenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik stem voor als ze beloven na de nederlaag niet meer mee te doen met het ESF!
Inderdaad, we komen er net een beetje lekker in!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben al jaren nederlagen, waarom nu nog stoppen?
Omdat we altijd van die beschamende liedjes indienen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben al jaren nederlagen, waarom nu nog stoppen?
ik heb heel wat moeten sms-en maar hij werd een keer gedraaid !quote:Op zondag 14 februari 2010 01:38 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik ben net terug uit de kroeg met carnaval.... Sieneke is een hit
idd, ik sta er nog niet bijquote:Op zondag 14 februari 2010 02:56 schreef Greys het volgende:
Gaat Oidale dat lijstje nog een beetje bijhouden met alllll die Shalalie fans eigenlijk?
Ik wil wel, maar mag straks de OP niet meer updatenquote:Op zondag 14 februari 2010 02:56 schreef Greys het volgende:
Gaat Oidale dat lijstje nog een beetje bijhouden met alllll die Shalalie fans eigenlijk?
Dat bedacht ik me ookquote:Op zondag 14 februari 2010 10:36 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar mag straks de OP niet meer updaten
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:00 schreef verleiding het volgende:
Oh! Ik sluit me hier ook bij aan!
[ afbeelding ]
Ik mis wel nog een aantal mensen van de harde kern in de ESF slowchat!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kort rijtje
Maar de mensen die er staan zijn wél de harde kern en fanatiek![]()
Das nog wel een punt ja, kan jij ze niet uitnodigen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mis wel nog een aantal mensen van de harde kern in de ESF slowchat!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik sluit me aan. Maar alleen met draaiorgel. Besluit ze die er uit te laten, dan doe ik niet meer mee
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:35 schreef Mellebelleke het volgende:
ik sluit me ook aan, met Sieneke gaan we voor de winst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |