quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
helaas, voorlopig blijft het bij het internationale esc forum, en het finse
inmiddels is hij wel al 2595x bekeken
en je wappersmiley inmiddels al 8844x
Volgens mij heeft ie gewoon carnaval gevierd, zonder baardquote:
Ik vond hem er zonder die bolhoed al heel anders uit zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:28 schreef creno het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gewoon carnaval gevierd, zonder baard
precies, dus zonder baard herken je hem al helemaal niet...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond hem er zonder die bolhoed al heel anders uit zien
Haast (haast hoor, niet helemaal) onherkenbaar in die studio met het NSF!
klik op pre-chart '10. Dat staat bovenaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
Creno, ik snap geen kont van die site die je net in dat andere topic gaf.
Waar moet ik nou stemmen?
Ah oke! Ik zal even stemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:41 schreef creno het volgende:
[..]
klik op pre-chart '10. Dat staat bovenaan.
Dan krijg je een top 10 lijstje en daar staat vetgedrukt VOTE HERE !
Als je daar op klikt krijg je een pagina waar je punten aan de liedjes kunt geven, wat je invult bij naam en email maakt volgens mij niets uit.
Dat is toch de "I'll be missing you-kloon" ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke! Ik zal even stemmen
Maar stiekem ben ik (ook) verliefd op de Deense inzending![]()
Wat wil je als je met Corry Konings je kleding gaat uitzoekenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Maar écht, ze lijkt toch gewoon 40?
[ afbeelding ]
Waren de Rekels niet mee?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat wil je als je met Corry Konings je kleding gaat uitzoeken
Ja. Op het NSF wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Maar écht, ze lijkt toch gewoon 40?
[ afbeelding ]
Ik vind het echt een zalig nummer van die Denenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:50 schreef creno het volgende:
[..]
Dat is toch de "I'll be missing you-kloon" ?
zet je die op de 2e plaats
Ja he, dat nummer is echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
"Me beste vriendin"![]()
![]()
![]()
![]()
En het klinkt echt net als Corry Konings of Marianne Weber als je je ogen dichtdoet
Buiten bedoel je?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
Ll, zullen wij ook weer eens FOK!ers meeten?
Jij laat je toch niet afschrikken door 'buiten'?quote:
Nee das waar...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij laat je toch niet afschrikken door 'buiten'?
Of wat kou?
Dacht ik me te kunnen herinneren?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
Dit wordt hem hoor.
De winnaar.
Met Sieneke als verdiend tweede
quote:
Ik wilde even peilen hoe het inmiddels met je Sieneke liefde zit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat doe je? Val je Shalalie af? Dit voelt als verraad!
Voor niks vlaggetjes gewapperd! Zij hebben daar een zaal vol, maar niemand die wappert.
Het liedje is ook nog eens Engels. Vertaald die titel eens naar het Deens. øjeblik lide dette
Nou, en zing dat nu eens! øjeblik lide dette, tsss.
Sieneke wint, niet omdat het Sieneke is, maar omdat het Shalala Shalalie is. Stampvoettend door huis øjeblik lide dettedt!
Tsjah, diep van binnen zijn we allemaal songfestivalliefhebbersquote:
Maar het IS toch ook eindelijk eens een leuk songfestivalnummer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n moeder stond Shalalie net mee te zingen toen ik vanochtend binnenkwam om een bakje koffie.
" dit is echt es een leuk songfestivalnummer"
![]()
Op mijn werk heb ik een zingverbod gekregen. Alle reden dus om het nu dus pas en te onpas te zingen. Kost me zo nu en dan een dreun, maar heel langzamerhand nemen we de wereld over. Dat gaat altijd gepaard met slachtoffers.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n moeder stond Shalalie net mee te zingen toen ik vanochtend binnenkwam om een bakje koffie.
" dit is echt es een leuk songfestivalnummer"
![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
(En het is Shalalie en dán pas Shalala, en niet andersom)
Taalpurist!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Taalpurist! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bite me!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Gotta love me! [ afbeelding ]
quote:
Het maakt wat los in sommigen, de klik er ontstaat. En dat allemaal door Shalalie Shalala.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan ben jij die kikker met dat badpak!
Het is net alsof ik mijn tong heb gebodypaint![]()
Ik stem voor kabinet Kartner Iquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Het Songfestival brengt ons allemaal samen.
Daar kan het kabinet nog wat van leren.
Kartner for MP!
Alleen mits bier en Flurry's na afloopquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
Oh en Ll, jij mag ook best op het Wapperfeestje komen hoor.
Heus!
Done deal.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen mits bier en Flurry's na afloop
Pierre wist dit natuurlijk allemaal al van te voren. Hij gaat niet over een nacht ijs, heeft alles goed doordacht, overleg gehad met de smurfen (niet allemaal, een delegatie van de smurfen uiteraard) en vervolgens heeft hij in het kleine cafe een liedje geschreven waardoor er een roze waas over Nederland is gekomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het maakt wat los in sommigen, de klik er ontstaat. En dat allemaal door Shalalie Shalala.
Die Pierre toch, wat een Dr. Love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |