Ben benieuwd naar de inzending van Malta!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond worden er weer wat liedjes bekend.... Malta onder andere
He, ik ben hetero, spreek even voor jezelf. Die dame maakt geen enkele indruk. Het liedje is afschuwelijk (apricot stone, wat?) en ze kan niet bewegen. En ik zie nergens, maar dan ook nergens in het filmpje een wappertje. (de Albert Heijn moet even door PR gebeld worden, zodat de Wappertjes op tijd in de winkels liggen)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Armenië eindigt ook hoog, dat kan niet anders.
Alle hetero mannen die kijken stemmen op haar (met de nadruk op 'haar') en het is een lekker nummer.
Die mannen in dat filmpje
Eens!quote:Maar kan niet tegen een draaiorgel op natuurlijk.
Dat dan weer niet
Nee dit jaar mag de zingende walrus niet meedoen... er moet steeds twee jaar tussen je deelnames zitten om weer kans te maken daar in Malta... anders ging ze ieder jaarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de inzending van Malta!
Chiara weer?
Ze werd 3e, 2e en nu wil ze 1e worden?
Is dat niet gewoon wat mannen een lekker wijf vinden dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik ben hetero, spreek even voor jezelf. Die dame maakt geen enkele indruk. Het liedje is afschuwelijk (apricot stone, wat?) en ze kan niet bewegen.
Appie deed de Wuppies van Kartner, die wappertjes moeten er zeker komen.quote:En ik zie nergens, maar dan ook nergens in het filmpje een wappertje. (de Albert Heijn moet even door PR gebeld worden, zodat de Wappertjes op tijd in de winkels liggen)
Bite me!Ik had niet anders verwacht!quote:Eens!
Walrus misschien, maar wát een engelenstemquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dit jaar mag de zingende walrus niet meedoen... er moet steeds twee jaar tussen je deelnames zitten om weer kans te maken daar in Malta... anders ging ze ieder jaar
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Armenië eindigt ook hoog, dat kan niet anders.
Alle hetero mannen die kijken stemmen op haar (met de nadruk op 'haar') en het is een lekker nummer.
Die mannen in dat filmpje
Maar kan niet tegen een draaiorgel op natuurlijk.
Dat dan weer niet
Ik vind al haar liedjes verschrikkelijk, inclusief heliumstemquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Walrus misschien, maar wát een engelenstem
Ik ben er zo eentje die op het ESF echt kippenvel krijgt van dat soort goed gezongen kwijlnummers
Qua uiterlijk ook niet?quote:
Trek je ook niet teveel aan van mijn smaak, want ik ben ook weg van Josh Groban en Herman van Veen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind al haar liedjes verschrikkelijk, inclusief heliumstem
Vergeet je oons Fraanske niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek je ook niet teveel aan van mijn smaak, want ik ben ook weg van Josh Groban en Herman van Veen.
Dat zegt genoeg, toch?
Niks, maar dan ook niks mis met Herman van Veenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek je ook niet teveel aan van mijn smaak, want ik ben ook weg van Josh Groban en Herman van Veen.
Dat zegt genoeg, toch?
Frans?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vergeet je oons Fraanske niet?
Ik hang aan des mans lippen, elke keer weerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks, maar dan ook niks mis met Herman van Veen. Prachtartiest.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg, toch?
Imaaniquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit wat recaps te kijken... wat was 1998 toch een geweldig jaar qua liedjes
Sowieso natuurlijk Edsilia, Dana International, Imaani en de Kroatsche Danielja.... maar deze Noor ook
ik ben ook fan van Herman Van Veenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek je ook niet teveel aan van mijn smaak, want ik ben ook weg van Herman van Veen.
Dat zegt genoeg, toch?
Ze is een kruising van Kelly en die Russische polstokspringster....niet mijn smaakquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua uiterlijk ook niet?
Oh, nou, er gaat een (mannen)wereld voor me open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |