Het is al minderquote:
Bewijzen dat je een 'chick' bent?quote:
Mijn ogen spreken boekdoelenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:58 schreef Sigmund666 het volgende:
Bewijzen dat je een 'chick' bent?Op internet kun je iedereen zijn, van trol tot babe
En die mascara opdoen? En die vrouwelijke wenkbrauwen hebben?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt niets, ik ken mannen die vrouwenogen hebben.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En die mascara opdoen? En die vrouwelijke wenkbrauwen hebben?
Vol nederlandsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden: Je bent minimaal een halfbloed.
Maar Maxima zegt dat dé Nederlander niet bestaatquote:
Stiekem verdrink je gewoon in m'n ogenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt niets, ik ken mannen die vrouwenogen hebben.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Stiekem verdrink je gewoon in m'n ogen
quote:
-edit-quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:14 schreef Sigmund666 het volgende:
De rest van het gezicht
[ afbeelding ]
Wat wil je weten kerel?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met Digitenne van KPN?
Of het een beetje werkt of niet?quote:
Gewoon een kwestie van proberen. Of het werkt is per situatie verschillend, het blijft een signaal door de lucht. Zelf buren kunnen totaal verschillende ervaringen hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Of het een beetje werkt of niet?![]()
(ben niet de handigste, dus kabels doortrekken is een optie die ik uitsluit)
Ken het B12 verhaal wel, maar wist dus absoluut niet dat ze het ook spuiten! Dacht dat het met medicijnen moest gebeuren! Heb er zelf ook een tijdje naar gekeken namelijk!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik heb hele tijden rondgelopen met een zeer lastig probleem: Ik kon onmogelijjk vroeg wakker worden (werd meestal pas rond een uur of 10/11 wakker) en ik voelde me vreselijk moe. Tot 2 weken terug toen ik opeens dwangmatig scheel ging kijken met mijn rechteroog (niet fijn als je achterom wil kijken bij het fietsen en een auto passeert je 2 keer) Goed, dus bloed laten prikken (moest sowieso rond die tijd aangezien ik diabeet ben)
Bleek mijn lichaam onvoldoende B12 aan te maken (vitamine die je uit voedsel als vlees e.d. haalt) en waarvan bij een tekort een symptoom enorme vermoeidheid is.
Krijg ik dus sinds 2 weken B12 ingespoten (het heeft een lastige naam die je Scrabble kan laten winnen)
Voel me stukken beter en sta stukken vroeger op.
Ja, volkomen kut.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met Digitenne van KPN?
-edit- niet ongevraagd foto van andere user plaatsen.quote:
Nogmaals, kan per huishouden verschillen. Maat van me heeft het op een 42" LED tv draaien en het ziet er best behoorlijk uit. Het blijft een SD signaal. Kastjes zijn inderdaad niet de meest stabiele maar de eerste hoort bij het abonnement (was vroeger niet zo) en heeft levenslange garantie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, volkomen kut.
Beeldkwaliteit is bagger op een HDTV, acceptabel op een SDTV
Ontvangst is matig tot slecht als je niet op een verdieping woont
Kastje gaat makkelijk kapot (zat in de doos met glaswerk tijdens de verhuizing, glas allemaal heel, kastje stuk)
Oh no he didn't!!quote:
Royquote:
Levenslange garantiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Nogmaals, kan per huishouden verschillen. Maat van me heeft het op een 42" LED tv draaien en het ziet er best behoorlijk uit. Het blijft een SD signaal. Kastjes zijn inderdaad niet de meest stabiele maar de eerste hoort bij het abonnement (was vroeger niet zo) en heeft levenslange garantie.
Borg betalen? Bij digitenne hoefde nooit borg betaald te worden. Vroeger, in de beginne moest je dat ding gewoon kopen of kreeg je de eerste bij een abonnement. Daarbij telde gewoon het jaar fabrieksgarantie. Tegenwoordig (sinds een jaar ongeveer) zijn alle basistuners huurtuners geworden waarvan de eerste in de aboprijs zit en de andere tegen meerprijs te huren zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Levenslange garantie
"Ja, meneer, hij is ouder dan een jaar, dus zult u een nieuwe moeten kopen."
"Ja, maar ik heb hem gehuurd."
"Nee, hier staat dat hij gekocht is."
"Waarom zou ik borg betalen voor iets dat ik koop?"
"Tja, geen idee, maar hier staat dat u hem gekocht hebt."
"Heeft u daar ook staan hoeveel ik betaald heb?"
"Ja, 150 euro."
"... mooi, mag ik dan nu m'n Digitenne opzeggen?"
"Ja, U bent al langer dan een jaar abonnee dus kunt u op elk willekeurig moment uw aansluiting opzeggen."
Rekeningen nagekeken, ik heb alleen 35 euro borg betaald. Echt, DigitenneKPN servicecenter
KPN administratie
Talpa
Het heet 9 van de 10 keer Hydroxocobalamine en je kunt het op recept krijgenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ken het B12 verhaal wel, maar wist dus absoluut niet dat ze het ook spuiten! Dacht dat het met medicijnen moest gebeuren! Heb er zelf ook een tijdje naar gekeken namelijk!
Och, daar ging het me niet eens om. Maar ik kom hier om SD een knuffel te geven ondanks zijn Dante haat en ik zie iemand die mij niet kent die opmerking makenquote:
Happy happy Roy Roy!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Och, daar ging het me niet eens om. Maar ik kom hier om SD een knuffel te geven ondanks zijn Dante haat en ik zie iemand die mij niet kent die opmerking maken![]()
En als ik hier dan toch ben, hoe is het met iedereenSD, SB, ik hoorde dat jullie gingen trouwen? Hebben jullie al een datum enzo?
Jij wil er met SD vandoor zeker?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Happy happy Roy Roy!!
Ik probeer nog een beetje te stoken tussen de huwelijksplannen van SB en SD maar het vlot niet echt..
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij wil er met SD vandoor zeker?
true, alleen hebben anderen en ik wel foto's van je gezien en dit was gewoon een heel erg makkelijk grapje. had 'r ook sunchaser van kunnen maken en daarnaast is het geen foto van jou en plaats jij wel een foto van mijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
en ik zie iemand die mij niet kent die opmerking maken![]()
Bitchfight!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:13 schreef Misan het volgende:
[..]
true, alleen hebben anderen en ik wel foto's van je gezien en dit was gewoon een heel erg makkelijk grapje. had 'r ook sunchaser van kunnen maken en daarnaast is het geen foto van jou en plaats jij wel een foto van mij
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Borg betalen? Bij digitenne hoefde nooit borg betaald te worden. Vroeger, in de beginne moest je dat ding gewoon kopen of kreeg je de eerste bij een abonnement. Daarbij telde gewoon het jaar fabrieksgarantie. Tegenwoordig (sinds een jaar ongeveer) zijn alle basistuners huurtuners geworden waarvan de eerste in de aboprijs zit en de andere tegen meerprijs te huren zijn.
Je loopt dus te janken met verkeerde info
Volgens Yvonne lijk ik op Sunchaserquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:13 schreef Misan het volgende:
[..]
true, alleen hebben anderen en ik wel foto's van je gezien en dit was gewoon een heel erg makkelijk grapje. had 'r ook sunchaser van kunnen maken en daarnaast is het geen foto van jou en plaats jij wel een foto van mij
We gingen trouwen? Dude! We GAAN trouwenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Och, daar ging het me niet eens om. Maar ik kom hier om SD een knuffel te geven ondanks zijn Dante haat en ik zie iemand die mij niet kent die opmerking maken![]()
En als ik hier dan toch ben, hoe is het met iedereenSD, SB, ik hoorde dat jullie gingen trouwen? Hebben jullie al een datum enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Yvonne lijk ik op SunchaserMaar goed, no hard feelings verder.
Nergens voor, er is nooit een borg geweest. Enige product waar bij een KPN store borg voor betaald moet worden is de direct online dongle bij het aanvragen van ADSL.. Je bent gewoon hard in de poepert genaaidquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]waar de neuk heb ik dan die borg voor betaald? Voor m'n telefoonlijn?
Van Yvonne krijg ik nou ook niet bepaald "hard feelings" neequote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Yvonne lijk ik op SunchaserMaar goed, no hard feelings verder.
Vandaar dat ik een tijdje moeilijk liep nadat ik dat contract ben aangegaan...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Nergens voor, er is nooit een borg geweest. Enige product waar bij een KPN store borg voor betaald moet worden is de direct online dongle bij het aanvragen van ADSL.. Je bent gewoon hard in de poepert genaaid
Hij is genaaid door een skimmende negert!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vandaar dat ik een tijdje moeilijk liep nadat ik dat contract ben aangegaan...
Schijt KPN
Klanten die niet weten wat ze afnemenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Schijt KPN
fixedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Schijt op KPN
Ik welquote:
Pics!!!!! PICS!!!!! schreeuwde zij van de besneeuwde daken!quote:
Ooit geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Jij bent een vrouwtje?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Pics!!!!! PICS!!!!! schreeuwde zij van de besneeuwde daken!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ooit geweest?Ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een lulletje ben je ook he..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Pics!!!!! PICS!!!!! schreeuwde zij van de besneeuwde daken!
Daarom heb ik zeker ook een baard?quote:
De vrouw met de baardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daarom heb ik zeker ook een baard?
[ afbeelding ]
Nee. Dat is mijn zus!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Sigmund op een random zondagmiddag?
Luck?? Luck?? Je had gewoon moeten leren met je luie aars!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Geen succes!quote:
like you need it. Je gaat het gewoon halen, klaar.quote:
En als de reus dat zegt, dan doe je dat maar gewoon braafquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
like you need it. Je gaat het gewoon halen, klaar.
Ik heb zowel mijn A als B diploma. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef Poit het volgende:
Ik heb 2 keer over m'n theorie gedaan..
Wel in 1 keer praktijk
Alleen B... Wil ooooooit nog A halen
www.budgetgaming.nlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef SoldMayor het volgende:
Goedenmiddag![]()
Weet iemand hoveel de GOTY editie van Fallou 3 kost? (X360)
Theorie in 1x.. 1 foutje maarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef Poit het volgende:
Ik heb 2 keer over m'n theorie gedaan..
Wel in 1 keer praktijk
Alleen B... Wil ooooooit nog A halen
nee staan ook bart smit en game mania ofzo tussen tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat is alleen maar die shit via internet kopen
Bart smit, FRS etc etc staan er ook gewoon bij hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat is alleen maar die shit via internet kopen
adviesprijs is 60 euro http://www.bol.com/nl/p/g(...)006889336/index.htmlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef SoldMayor het volgende:
Goedenmiddag![]()
Weet iemand hoveel de GOTY editie van Fallout 3 kost? (X360)
Gewoon hier op fok zoekenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef SoldMayor het volgende:
Goedenmiddag![]()
Weet iemand hoveel de GOTY editie van Fallout 3 kost? (X360)
Zo, dat was lekkerquote:
Mysterie opgelostquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:04 schreef Poit het volgende:
Ik ga zo lekker een boterhammetje met pindakaas eten![]()
[ afbeelding ]
Zijn broodje pindakaas?quote:
Ik vind dat je die twee niet met elkaar kan en mag vergelijken..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:42 schreef Misan het volgende:
maar pindakaas is wel lekkerder dan zalmsalade
ik vergelijk ze in de categorie broodbeleg, niet in de categorie kattenvoerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind dat je die twee niet met elkaar kan en mag vergelijken..
quote:
Pindakaas is voer voor het klootjesvolk (maar wel lekker)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:49 schreef Misan het volgende:
[..]
ik vergelijk ze in de categorie broodbeleg, niet in de categorie kattenvoer
Jij poept toch ook maar 1 keer per maand? En als je net hebt gepoept dan krimp je toch 10 centimeter?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Zo
ik kom net van de WC.
ik heb medelijden met degene die na mij erop moet tussen nu en de komende 2 weken.
Panda Pindakaas FTWquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Pindakaas is voer voor het klootjesvolk (maar wel lekker)
Zalmsalade op brood is voor de elite (maar wel lekker)
Minstens 3 keer per dag. En nee, maar ik val wel 5 kilo af.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij poept toch ook maar 1 keer per maand? En als je net hebt gepoept dan krimp je toch 10 centimeter?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:51 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Panda Pindakaas FTW
Ondergetekende heeft net een heerlijk maisboterham met oude kaas gegeten.
jammer dat zalm uit de zee komt en dus niet lekker isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Pindakaas is voer voor het klootjesvolk (maar wel lekker)
Zalmsalade op brood is voor de elite (maar wel lekker)
met boter op brood is het echtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Klinkt goedAl vind ik oude kaas voor op een boterham net te pittig.. Dan maar uit het vuistje
Na of voor je andere dingen met je vuistje hebt gedaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Klinkt goedAl vind ik oude kaas voor op een boterham net te pittig.. Dan maar uit het vuistje
Het valt me altijd op dat als ik mijn gebalde vuist in jou ruime aarsje stop hij er altijd spik en span uitkomtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Na of voor je andere dingen met je vuistje hebt gedaan?
dat is omdat ik speciaal voor jou altijd eerst een klismaatje doequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat als ik mijn gebalde vuist in jou ruime aarsje stop hij er altijd spik en span uitkomtDus voor, na, maakt me niet zoveel uit.
Nu vind ik het jammer dat ik op het werk zit en moet uitkijken naar wat voor plaatjes ik zoekquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat als ik mijn gebalde vuist in jou ruime aarsje stop hij er altijd spik en span uitkomtDus voor, na, maakt me niet zoveel uit.
quote:
quote:
Maar ruim istie welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat is omdat ik speciaal voor jou altijd eerst een klismaatje doe
Waarvoor moet je uitkijken dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu vind ik het jammer dat ik op het werk zit en moet uitkijken naar wat voor plaatjes ik zoek
Toch wel policy dat je bepaalde sites en dergelijke niet mag bezoeken. En ik weet niet waar ik zal uitkomen met mijn google zoekopdrachtquote:
Waar wilde je op zoeken dan???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch wel policy dat je bepaalde sites en dergelijke niet mag bezoeken. En ik weet niet waar ik zal uitkomen met mijn google zoekopdracht
Heheh zij zit bij mij op schoolquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:37 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn potverdrie een partij mooi kijkers!
Naisquote:
Voor poit is alles vanaf 12 jaar oud genoeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Alleen een beetje jong voor jou Poitiepoit
Ben je zelf een lekker oud ding dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:58 schreef Poit het volgende:
Ik mag dan wel 42 zijn maar een lekker jong bloempje laat ik niet voorbij gaan hoor
quote:
En lekker ookquote:
Maar wel lekker hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ checkt eens fobo.. zo oud ben je niet
Dat ben ik niet joh, is gewoon een of andere sukkel die z'n hyves open had staanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ checkt eens fobo.. zo oud ben je niet
Ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ben ik niet joh, is gewoon een of andere sukkel die z'n hyves open had staan
Ik ben wel lief!quote:
Wie?quote:
Ik kan Lennart optillen dus zo vet istie nietquote:
Da's godver een mooie jongen!!quote:
En dat met die brosse oude botten van jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kan Lennart optillen dus zo vet istie nietEn ik ben heul niet zo sterk
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat met die brosse oude botten van je
Zie bewijs dat je niet oud bent!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:21 schreef Poit het volgende:
[..], met 1 arm lukt het me zelfs
[ afbeelding ]
Maar ik voel me wel 42quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:21 schreef Poit het volgende:
[..], met 1 arm lukt het me zelfs
[ afbeelding ]
BEJAARDE! Bankjeshanger!quote:
Ja, een keer nietus wellus is wel genoeg hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
Ja, een keer nietus wellus is wel genoeg hoor
Inderdaad, daarna mag wel een keer geneukt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad, daarna mag wel een keer geneukt worden
Lijkt me een mooi verjaardagscadeautje voor je.. Vind je het erg als je hem wat later krijgt? Kan namelijk echt niet dit weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:44 schreef Poit het volgende:
Lijkt me een mooi verjaardagscadeautje voor je.. Vind je het erg als je hem wat later krijgt? Kan namelijk echt niet dit weekend.Mag eerder ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag eerder ook?
Natuurlijk.. Kom je vanavond? Ben rond zeven uur wel thuis denk. Eet je ook wat mee? Ben jij het toetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef Poit het volgende:
Natuurlijk.. Kom je vanavond? Ben rond zeven uur wel thuis denk. Eet je ook wat mee? Ben jij het toetjeNa het werken moet ik eerst sporten, daarna ben je wel welkom bij mij thuis, kom ik toch net onder de douche vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe lang is het rijden vanaf Gouda? Dan weet ik of we de hele nacht hebben of dat ik nog richting huis rij na het geven van je cadeau.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Na het werken moet ik eerst sporten, daarna ben je wel welkom bij mij thuis, kom ik toch net onder de douche vandaan
Ik denk een uurtje of 1,5 /2 ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden vanaf Gouda? Dan weet ik of we de hele nacht hebben of dat ik nog richting huis rij na het geven van je cadeau.
Is er ook al taart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
zeg, ben ik per ongeluk het SEX SC topic in gewandeld?Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima.. Vraag morgen wel vrij, moet lukken. Zeker voor een goed doel. Ik bedoel, kan je 24ste verjaardag niet zomaar voorbij laten gaan natuurlijk.. PM je je adresgegevens? Probeer er met de koffie te zijn..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk een uurtje of 1,5 /2 ?
En we nemen gewoon de hele nacht joh.. En nee.. niet om te slapen![]()
Haal wel slagroom in huis
Wil je perse koffie of is thee ook goed?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:00 schreef Poit het volgende:
Prima.. Vraag morgen wel vrij, moet lukken. Zeker voor een goed doel. Ik bedoel, kan je 24ste verjaardag niet zomaar voorbij laten gaan natuurlijk.. PM je je adresgegevens? Probeer er met de koffie te zijn..
En stiekem liever chocoladesaus ipv slagroom.. Blijft langer zitten en blijft langer lekker
Neboquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:03 schreef Nebo het volgende:
Ik val op een vreemd moment binnen, maar tof
WTF is er kinderachtig aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uhm en sommige mensen beschuldige andere (lees flodder) van kinderachtig gedrag?
Thee is ook prima, doe maar iets met kruiden als je hebquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil je perse koffie of is thee ook goed?
chocosaus kan ik ook wel halenwhatever you like
Prima, maar geen sex onder de douche, dat vind ik niet prettig.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
WTF is er kinderachtig aan?
Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar ik zie kinderen nog niet echt seks hebben met chocoladesaus en slagroom hoor
zonder slagroomquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
WTF is er kinderachtig aan?
Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar ik zie kinderen nog niet echt seks hebben met chocoladesaus en slagroom hoor
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Prima, maar geen sex onder de douche, dat vind ik niet prettig.
ideaal juist, smeert de boel meteen even goed door en wordt het ook lekker schoon van allemaalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Prima, maar geen sex onder de douche, dat vind ik niet prettig.
tot je vacuum zuigt, leg dat maar eens uit bij de dokter...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef Misan het volgende:
[..]
ideaal juist, smeert de boel meteen even goed door en wordt het ook lekker schoon van allemaal
fixed for accuracyquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:10 schreef e97073 het volgende:
Echt briljant, er is een single meisje in de GAM sc en het loopt hier storm.
onder de douche gaat prima, in bad is idd oppassen geblazenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tot je vacuum zuigt, leg dat maar eens uit bij de dokter...
Water maakt ruwer dan eigengemaakte lichaamsvocht..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef Misan het volgende:
[..]
ideaal juist, smeert de boel meteen even goed door en wordt het ook lekker schoon van allemaal
In bad gaat het ook prima hoor. Fucking fabeltjes...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:12 schreef Misan het volgende:
[..]
onder de douche gaat prima, in bad is idd oppassen geblazen
Dan loopt het juist niet soepeltjesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef Misan het volgende:
[..]
zeker, wat de stimulans dus verbetertquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Water maakt ruwer dan eigengemaakte lichaamsvocht..
Onder de douche sexen is voor amateurs die de klus niet zelf aankunnen
quote:
Ik laat het je morgen weten of je onzin uitkraamt of nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:14 schreef Misan het volgende:
[..]
dan ben je niet nat genoeg van jezelf
En alle nattigheid van mij spoelt het water weg..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:14 schreef Misan het volgende:
[..]
Ze praat dan ook over seks met Poitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:14 schreef Misan het volgende:
[..]
dat zeg ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En alle nattigheid van mij spoelt het water weg..
checkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik laat het je morgen weten of je onzin uitkraamt of niet
quote:
I know, maar iemand moest het doen, dus dan maar iemand wiens imago toch niet meer te redden isquote:
En ook gelijk een screenshot en uploadenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:20 schreef e97073 het volgende:
[..]
Het komt eigenlijk nooit voor, maar je hebt gefaald![]()
[ afbeelding ]
Dat zou zo een opmerking van Koei kunnen zijnquote:
Ja, want hij kan het anders niet zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ook gelijk een screenshot en uploaden
yuh, das zo'n zeldzaamheid dat ik faal, dat moet direct voor het nageslacht veilig gesteld worden. Later vertelt Edje aan z'n kleinkinderen over die 9e februari dat de Grote SD faalde.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ook gelijk een screenshot en uploaden
want die kan het weten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou zo een opmerking van Koei kunnen zijn
Wat vindt u van een kratje Alfa Edel Pilsener??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:18 schreef Misan het volgende:
[..]
check
al gekozen welk bier het wordt?
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yuh, das zo'n zeldzaamheid dat ik faal, dat moet direct voor het nageslacht veilig gesteld worden. Later vertelt Edje aan z'n kleinkinderen over die 9e februari dat de Grote SD faalde.
Dankzij jou heeft ie in ieder geval een verhaal om te vertellen aan z'n kleinkinderenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
yuh, das zo'n zeldzaamheid dat ik faal, dat moet direct voor het nageslacht veilig gesteld worden. Later vertelt Edje aan z'n kleinkinderen over die 9e februari dat de Grote SD faalde.
quote:
Een heerlijke keuzequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat vindt u van een kratje Alfa Edel Pilsener??
Ik stamp niet, ik maak een flauw grapjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Die heeft ook de neiging om me zo hard mogelijk in de grond te stampen als het om de combo sex/vrouwen en mijzelf gaat.
Uhhuh, ik ben best een toffe kerel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dankzij jou heeft ie in ieder geval een verhaal om te vertellen aan z'n kleinkinderen
I knowquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik stamp niet, ik maak een flauw grapjenet zoals jij gisteren deed!
Moet ik het hier wel ergens kunnen vindenquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Die heeft ook de neiging om me zo hard mogelijk in de grond te stampen als het om de combo sex/vrouwen en mijzelf gaat.
Klinkt als Koei iddquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk even de geschiedenis van de SC in moeten duiken en 300+ quotes geven om dit knetterhard te ontkrachten! Maar ik ben luiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
I knowIk maak trouwens nooit flauwe grapjes, alleen goede
I dare you!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk even de geschiedenis van de SC in moeten duiken en 300+ quotes geven om dit knetterhard te ontkrachten! Maar ik ben lui
Dat zou awesome zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:32 schreef Poit het volgende:
[..]
I dare you!!
Vul er een topic mee zou ik zeggen
slijterijen hebben het vaak wel en de betere grootgrossier natuurlijk ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
I knowIk maak trouwens nooit flauwe grapjes, alleen goede
[..]
Moet ik het hier wel ergens kunnen vinden
Ik denk dat Poit daar vanavond anders over denktquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
ik denk dat een zeker filmpje van een "geheime nieuwe-site-meet" (onder de aanwezigen ook bekend als een Rock Band feestje) afgelopen oktober genoeg moet zijn Poit.
Dat kreunt wel lastig inderdaad...quote:
Die heb ik nog wel liggen ergens..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:34 schreef Misan het volgende:
[..]
slijterijen hebben het vaak wel en de betere grootgrossier natuurlijk ook
ik weet trouwens niet of ik een scartblokje erbij heb voor de rode, witte en gele tulpkabels. Zal wel even zoeken
Ik heb er zelfs een euro voor over!!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik denk dat Poit daar vanavond anders over denkt
Daar doe ik het voorquote:
Jongen... Slowchat.... serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoelde meer van: Serieus, wtf is dit voor trieste bedoeling de laatste paar pagina's.
Maar dan samengevat in het woord "serieus" voor de mensen die wat sneller van begrip zijn.*voelt zich verantwoordelijk en kruipt in een hoekje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoelde meer van: Serieus, wtf is dit voor trieste bedoeling de laatste paar pagina's.
Maar dan samengevat in het woord "serieus" voor de mensen die wat sneller van begrip zijn.Dat je het helemaal gelezen hebt ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Toffe poging om het niveau van deze SC omhoog te krikken!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wil graag verhaaltjes verschaffen aan Edje
Halverwege wordt het pas interessant!!quote:
Voor jou welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Halverwege wordt het pas interessant!!![]()
quote:
Cue, schrijf je e-mail adres eens even op een bonnetje voor Poit. Dan hoeft het ook niet meer hierquote:
Ach, al die knulliebullies zitten met een bolstaand broekje hun bureau omhoog te houdenquote:
Ik houd momenteel de zwaartekracht naar beneden...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, al die knulliebullies zitten met een bolstaand broekje hun bureau omhoog te houden
Ik moet mee kunnen blijven praten op mijn werkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En bij deze verloor je alle rechten op je signature
is Poit er nu al?quote:
Put jezelf niet teveel uitquote:
quote:
Als je As The World Turns gaat kijken kun je met Sharpdressedman meepratenquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ikkontopic niet meer vinden op pagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |