En alle nattigheid van mij spoelt het water weg..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:14 schreef Misan het volgende:
[..]
dan ben je niet nat genoeg van jezelf
Ze praat dan ook over seks met Poitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:14 schreef Misan het volgende:
[..]
dan ben je niet nat genoeg van jezelf
dat zeg ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En alle nattigheid van mij spoelt het water weg..
checkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik laat het je morgen weten of je onzin uitkraamt of niet
quote:
I know, maar iemand moest het doen, dus dan maar iemand wiens imago toch niet meer te redden isquote:
En ook gelijk een screenshot en uploadenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:20 schreef e97073 het volgende:
[..]
Het komt eigenlijk nooit voor, maar je hebt gefaald![]()
[ afbeelding ]
Dat zou zo een opmerking van Koei kunnen zijnquote:
Ja, want hij kan het anders niet zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ook gelijk een screenshot en uploaden
yuh, das zo'n zeldzaamheid dat ik faal, dat moet direct voor het nageslacht veilig gesteld worden. Later vertelt Edje aan z'n kleinkinderen over die 9e februari dat de Grote SD faalde.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ook gelijk een screenshot en uploaden
want die kan het weten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou zo een opmerking van Koei kunnen zijn
Wat vindt u van een kratje Alfa Edel Pilsener??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:18 schreef Misan het volgende:
[..]
check
al gekozen welk bier het wordt?
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yuh, das zo'n zeldzaamheid dat ik faal, dat moet direct voor het nageslacht veilig gesteld worden. Later vertelt Edje aan z'n kleinkinderen over die 9e februari dat de Grote SD faalde.
Dankzij jou heeft ie in ieder geval een verhaal om te vertellen aan z'n kleinkinderenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
yuh, das zo'n zeldzaamheid dat ik faal, dat moet direct voor het nageslacht veilig gesteld worden. Later vertelt Edje aan z'n kleinkinderen over die 9e februari dat de Grote SD faalde.
quote:
Een heerlijke keuzequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat vindt u van een kratje Alfa Edel Pilsener??
Ik stamp niet, ik maak een flauw grapjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Die heeft ook de neiging om me zo hard mogelijk in de grond te stampen als het om de combo sex/vrouwen en mijzelf gaat.
Uhhuh, ik ben best een toffe kerel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dankzij jou heeft ie in ieder geval een verhaal om te vertellen aan z'n kleinkinderen
I knowquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik stamp niet, ik maak een flauw grapjenet zoals jij gisteren deed!
Moet ik het hier wel ergens kunnen vindenquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Die heeft ook de neiging om me zo hard mogelijk in de grond te stampen als het om de combo sex/vrouwen en mijzelf gaat.
Klinkt als Koei iddquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk even de geschiedenis van de SC in moeten duiken en 300+ quotes geven om dit knetterhard te ontkrachten! Maar ik ben luiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
I knowIk maak trouwens nooit flauwe grapjes, alleen goede
I dare you!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk even de geschiedenis van de SC in moeten duiken en 300+ quotes geven om dit knetterhard te ontkrachten! Maar ik ben lui
Dat zou awesome zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:32 schreef Poit het volgende:
[..]
I dare you!!
Vul er een topic mee zou ik zeggen
slijterijen hebben het vaak wel en de betere grootgrossier natuurlijk ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
I knowIk maak trouwens nooit flauwe grapjes, alleen goede
[..]
Moet ik het hier wel ergens kunnen vinden
Ik denk dat Poit daar vanavond anders over denktquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
ik denk dat een zeker filmpje van een "geheime nieuwe-site-meet" (onder de aanwezigen ook bekend als een Rock Band feestje) afgelopen oktober genoeg moet zijn Poit.
Dat kreunt wel lastig inderdaad...quote:
Die heb ik nog wel liggen ergens..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:34 schreef Misan het volgende:
[..]
slijterijen hebben het vaak wel en de betere grootgrossier natuurlijk ook
ik weet trouwens niet of ik een scartblokje erbij heb voor de rode, witte en gele tulpkabels. Zal wel even zoeken
Ik heb er zelfs een euro voor over!!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik denk dat Poit daar vanavond anders over denkt
Daar doe ik het voorquote:
Jongen... Slowchat.... serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoelde meer van: Serieus, wtf is dit voor trieste bedoeling de laatste paar pagina's.
Maar dan samengevat in het woord "serieus" voor de mensen die wat sneller van begrip zijn.*voelt zich verantwoordelijk en kruipt in een hoekje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoelde meer van: Serieus, wtf is dit voor trieste bedoeling de laatste paar pagina's.
Maar dan samengevat in het woord "serieus" voor de mensen die wat sneller van begrip zijn.Dat je het helemaal gelezen hebt ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Toffe poging om het niveau van deze SC omhoog te krikken!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wil graag verhaaltjes verschaffen aan Edje
Halverwege wordt het pas interessant!!quote:
Voor jou welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Halverwege wordt het pas interessant!!![]()
quote:
Cue, schrijf je e-mail adres eens even op een bonnetje voor Poit. Dan hoeft het ook niet meer hierquote:
Ach, al die knulliebullies zitten met een bolstaand broekje hun bureau omhoog te houdenquote:
Ik houd momenteel de zwaartekracht naar beneden...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, al die knulliebullies zitten met een bolstaand broekje hun bureau omhoog te houden
Ik moet mee kunnen blijven praten op mijn werkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En bij deze verloor je alle rechten op je signature
is Poit er nu al?quote:
Put jezelf niet teveel uitquote:
quote:
Als je As The World Turns gaat kijken kun je met Sharpdressedman meepratenquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ikkontopic niet meer vinden op pagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |