Klinkt als Koei iddquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Die heeft ook de neiging om me zo hard mogelijk in de grond te stampen als het om de combo sex/vrouwen en mijzelf gaat.
Ik zou nu eigenlijk even de geschiedenis van de SC in moeten duiken en 300+ quotes geven om dit knetterhard te ontkrachten! Maar ik ben luiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
I knowIk maak trouwens nooit flauwe grapjes, alleen goede
I dare you!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk even de geschiedenis van de SC in moeten duiken en 300+ quotes geven om dit knetterhard te ontkrachten! Maar ik ben lui
Dat zou awesome zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:32 schreef Poit het volgende:
[..]
I dare you!!
Vul er een topic mee zou ik zeggen
slijterijen hebben het vaak wel en de betere grootgrossier natuurlijk ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
I knowIk maak trouwens nooit flauwe grapjes, alleen goede
[..]
Moet ik het hier wel ergens kunnen vinden
Ik denk dat Poit daar vanavond anders over denktquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
ik denk dat een zeker filmpje van een "geheime nieuwe-site-meet" (onder de aanwezigen ook bekend als een Rock Band feestje) afgelopen oktober genoeg moet zijn Poit.
Dat kreunt wel lastig inderdaad...quote:
Die heb ik nog wel liggen ergens..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:34 schreef Misan het volgende:
[..]
slijterijen hebben het vaak wel en de betere grootgrossier natuurlijk ook
ik weet trouwens niet of ik een scartblokje erbij heb voor de rode, witte en gele tulpkabels. Zal wel even zoeken
Ik heb er zelfs een euro voor over!!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |