quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik denk dat Poit daar vanavond anders over denkt
Daar doe ik het voorquote:
Jongen... Slowchat.... serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoelde meer van: Serieus, wtf is dit voor trieste bedoeling de laatste paar pagina's.
Maar dan samengevat in het woord "serieus" voor de mensen die wat sneller van begrip zijn.*voelt zich verantwoordelijk en kruipt in een hoekje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoelde meer van: Serieus, wtf is dit voor trieste bedoeling de laatste paar pagina's.
Maar dan samengevat in het woord "serieus" voor de mensen die wat sneller van begrip zijn.Dat je het helemaal gelezen hebt ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Toffe poging om het niveau van deze SC omhoog te krikken!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wil graag verhaaltjes verschaffen aan Edje
Halverwege wordt het pas interessant!!quote:
Voor jou welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Halverwege wordt het pas interessant!!![]()
quote:
Cue, schrijf je e-mail adres eens even op een bonnetje voor Poit. Dan hoeft het ook niet meer hierquote:
Ach, al die knulliebullies zitten met een bolstaand broekje hun bureau omhoog te houdenquote:
Ik houd momenteel de zwaartekracht naar beneden...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, al die knulliebullies zitten met een bolstaand broekje hun bureau omhoog te houden
Ik moet mee kunnen blijven praten op mijn werkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En bij deze verloor je alle rechten op je signature
is Poit er nu al?quote:
Put jezelf niet teveel uitquote:
quote:
Als je As The World Turns gaat kijken kun je met Sharpdressedman meepratenquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ikkontopic niet meer vinden op pagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |