Het is al minderquote:
Bewijzen dat je een 'chick' bent?quote:
Mijn ogen spreken boekdoelenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:58 schreef Sigmund666 het volgende:
Bewijzen dat je een 'chick' bent?Op internet kun je iedereen zijn, van trol tot babe
En die mascara opdoen? En die vrouwelijke wenkbrauwen hebben?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt niets, ik ken mannen die vrouwenogen hebben.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En die mascara opdoen? En die vrouwelijke wenkbrauwen hebben?
Vol nederlandsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden: Je bent minimaal een halfbloed.
Maar Maxima zegt dat dé Nederlander niet bestaatquote:
Stiekem verdrink je gewoon in m'n ogenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt niets, ik ken mannen die vrouwenogen hebben.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Stiekem verdrink je gewoon in m'n ogen
quote:
-edit-quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:14 schreef Sigmund666 het volgende:
De rest van het gezicht
[ afbeelding ]
Wat wil je weten kerel?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met Digitenne van KPN?
Of het een beetje werkt of niet?quote:
Gewoon een kwestie van proberen. Of het werkt is per situatie verschillend, het blijft een signaal door de lucht. Zelf buren kunnen totaal verschillende ervaringen hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Of het een beetje werkt of niet?![]()
(ben niet de handigste, dus kabels doortrekken is een optie die ik uitsluit)
Ken het B12 verhaal wel, maar wist dus absoluut niet dat ze het ook spuiten! Dacht dat het met medicijnen moest gebeuren! Heb er zelf ook een tijdje naar gekeken namelijk!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik heb hele tijden rondgelopen met een zeer lastig probleem: Ik kon onmogelijjk vroeg wakker worden (werd meestal pas rond een uur of 10/11 wakker) en ik voelde me vreselijk moe. Tot 2 weken terug toen ik opeens dwangmatig scheel ging kijken met mijn rechteroog (niet fijn als je achterom wil kijken bij het fietsen en een auto passeert je 2 keer) Goed, dus bloed laten prikken (moest sowieso rond die tijd aangezien ik diabeet ben)
Bleek mijn lichaam onvoldoende B12 aan te maken (vitamine die je uit voedsel als vlees e.d. haalt) en waarvan bij een tekort een symptoom enorme vermoeidheid is.
Krijg ik dus sinds 2 weken B12 ingespoten (het heeft een lastige naam die je Scrabble kan laten winnen)
Voel me stukken beter en sta stukken vroeger op.
Ja, volkomen kut.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met Digitenne van KPN?
-edit- niet ongevraagd foto van andere user plaatsen.quote:
Nogmaals, kan per huishouden verschillen. Maat van me heeft het op een 42" LED tv draaien en het ziet er best behoorlijk uit. Het blijft een SD signaal. Kastjes zijn inderdaad niet de meest stabiele maar de eerste hoort bij het abonnement (was vroeger niet zo) en heeft levenslange garantie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, volkomen kut.
Beeldkwaliteit is bagger op een HDTV, acceptabel op een SDTV
Ontvangst is matig tot slecht als je niet op een verdieping woont
Kastje gaat makkelijk kapot (zat in de doos met glaswerk tijdens de verhuizing, glas allemaal heel, kastje stuk)
Oh no he didn't!!quote:
Royquote:
Levenslange garantiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Nogmaals, kan per huishouden verschillen. Maat van me heeft het op een 42" LED tv draaien en het ziet er best behoorlijk uit. Het blijft een SD signaal. Kastjes zijn inderdaad niet de meest stabiele maar de eerste hoort bij het abonnement (was vroeger niet zo) en heeft levenslange garantie.
Borg betalen? Bij digitenne hoefde nooit borg betaald te worden. Vroeger, in de beginne moest je dat ding gewoon kopen of kreeg je de eerste bij een abonnement. Daarbij telde gewoon het jaar fabrieksgarantie. Tegenwoordig (sinds een jaar ongeveer) zijn alle basistuners huurtuners geworden waarvan de eerste in de aboprijs zit en de andere tegen meerprijs te huren zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Levenslange garantie
"Ja, meneer, hij is ouder dan een jaar, dus zult u een nieuwe moeten kopen."
"Ja, maar ik heb hem gehuurd."
"Nee, hier staat dat hij gekocht is."
"Waarom zou ik borg betalen voor iets dat ik koop?"
"Tja, geen idee, maar hier staat dat u hem gekocht hebt."
"Heeft u daar ook staan hoeveel ik betaald heb?"
"Ja, 150 euro."
"... mooi, mag ik dan nu m'n Digitenne opzeggen?"
"Ja, U bent al langer dan een jaar abonnee dus kunt u op elk willekeurig moment uw aansluiting opzeggen."
Rekeningen nagekeken, ik heb alleen 35 euro borg betaald. Echt, DigitenneKPN servicecenter
KPN administratie
Talpa
Het heet 9 van de 10 keer Hydroxocobalamine en je kunt het op recept krijgenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ken het B12 verhaal wel, maar wist dus absoluut niet dat ze het ook spuiten! Dacht dat het met medicijnen moest gebeuren! Heb er zelf ook een tijdje naar gekeken namelijk!
Och, daar ging het me niet eens om. Maar ik kom hier om SD een knuffel te geven ondanks zijn Dante haat en ik zie iemand die mij niet kent die opmerking makenquote:
Happy happy Roy Roy!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Och, daar ging het me niet eens om. Maar ik kom hier om SD een knuffel te geven ondanks zijn Dante haat en ik zie iemand die mij niet kent die opmerking maken![]()
En als ik hier dan toch ben, hoe is het met iedereenSD, SB, ik hoorde dat jullie gingen trouwen? Hebben jullie al een datum enzo?
Jij wil er met SD vandoor zeker?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Happy happy Roy Roy!!
Ik probeer nog een beetje te stoken tussen de huwelijksplannen van SB en SD maar het vlot niet echt..
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij wil er met SD vandoor zeker?
true, alleen hebben anderen en ik wel foto's van je gezien en dit was gewoon een heel erg makkelijk grapje. had 'r ook sunchaser van kunnen maken en daarnaast is het geen foto van jou en plaats jij wel een foto van mijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
en ik zie iemand die mij niet kent die opmerking maken![]()
Bitchfight!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:13 schreef Misan het volgende:
[..]
true, alleen hebben anderen en ik wel foto's van je gezien en dit was gewoon een heel erg makkelijk grapje. had 'r ook sunchaser van kunnen maken en daarnaast is het geen foto van jou en plaats jij wel een foto van mij
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Borg betalen? Bij digitenne hoefde nooit borg betaald te worden. Vroeger, in de beginne moest je dat ding gewoon kopen of kreeg je de eerste bij een abonnement. Daarbij telde gewoon het jaar fabrieksgarantie. Tegenwoordig (sinds een jaar ongeveer) zijn alle basistuners huurtuners geworden waarvan de eerste in de aboprijs zit en de andere tegen meerprijs te huren zijn.
Je loopt dus te janken met verkeerde info
Volgens Yvonne lijk ik op Sunchaserquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:13 schreef Misan het volgende:
[..]
true, alleen hebben anderen en ik wel foto's van je gezien en dit was gewoon een heel erg makkelijk grapje. had 'r ook sunchaser van kunnen maken en daarnaast is het geen foto van jou en plaats jij wel een foto van mij
We gingen trouwen? Dude! We GAAN trouwenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Och, daar ging het me niet eens om. Maar ik kom hier om SD een knuffel te geven ondanks zijn Dante haat en ik zie iemand die mij niet kent die opmerking maken![]()
En als ik hier dan toch ben, hoe is het met iedereenSD, SB, ik hoorde dat jullie gingen trouwen? Hebben jullie al een datum enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Yvonne lijk ik op SunchaserMaar goed, no hard feelings verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |