Wu tang ben ik atm even op uitgekeken.quote:
Stommiequote:Op maandag 8 februari 2010 23:52 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Wu tang ben ik atm even op uitgekeken.
vond deeltje 2 en 3 eigenlijk ook wel tofquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Zit nu Teenage Mutant Ninja Turtles te kijken (die eerste live-action film), blijft fuckawesome
Cowa-fucking-banga!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Zit nu Teenage Mutant Ninja Turtles te kijken (die eerste live-action film), blijft fuckawesome
Altijd als een SC vol mannen opeens door een vrouw wordt bezochtquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Altijd als een SC vol mannen opeens door een vrouw wordt bezocht
uhm wat voor ietsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ook. Morgen sta ik toch weer om 8/9 uur naast mijn bed. Klote B12-injecties.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
uhm wat voor iets?
En morguh btw!
Zoiets ja. Maar dan op de manier dat zelfs wanneer je 13/14 uur slaapt (Wat al idioot veel is) je alsnog doodop bentquote:
Je bent neem ik aan ook onderzocht op Pfeiffer? Geen last van je keel of witte vlekken in je keel?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar dan op de manier dat zelfs wanneer je 13/14 uur slaapt (Wat al idioot veel is) je alsnog doodop bent
Nope. Het is dus echt een B12-tekort geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef Misan het volgende:
[..]
Je bent neem ik aan ook onderzocht op Pfeiffer? Geen last van je keel of witte vlekken in je keel?
Als jij de reiskosten betaald voor degene die dat wil doen jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
kan iemand de semi-lijken in Nieuw Vennep eens uitleggen dat je binnen de bebouwde kom best harder dan 9 km/u kan rijden?
Mogguhquote:
En ik was het geeneens!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
kan iemand de semi-lijken in Nieuw Vennep eens uitleggen dat je binnen de bebouwde kom best harder dan 9 km/u kan rijden?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:40 schreef Misan het volgende:
oh ja: chick gaat mee zaterdag en blijf niet pitten
MISAN!!! M'n neus jeuktquote:
Weet niet.. Hij kriebelt gewoon enorm!!quote:
Moet ik even krabben?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet niet.. Hij kriebelt gewoon enorm!!
Daar heb ik wel een neusje naarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |