Ben je serieus 42?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:39 schreef Poit het volgende:
Anyhow, deze oude man gaat z'n bedje opzoeken.. Kinderbedtijd..:O
Trustequote:Op maandag 8 februari 2010 22:39 schreef Poit het volgende:
Anyhow, deze oude man gaat z'n bedje opzoeken.. Kinderbedtijd..:O
quote:
quote:
quote:
Zo ietsquote:Op maandag 8 februari 2010 22:51 schreef Reintji het volgende:
Ehm... 310 in minder dan anderhalf uur vol?
Dat je dat volhoudt. De drang naar ontdekken was bij mij echt heel groot aan het begin van Far Cry 2, maar op een gegeven moment was ik er wel zo'n beetje klaar meequote:Op maandag 8 februari 2010 22:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ben bijna door Far Cry 2 heen
Daarna Bioshock 2![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef lkb9000 het volgende:
eindelijk wat rust!
QFTquote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt. De drang naar ontdekken was bij mij echt heel groot aan het begin van Far Cry 2, maar op een gegeven moment was ik er wel zo'n beetje klaar mee
Nou ja, ik moet nu waarschijnlijk al mijn buddies af gaan schieten, daarna The Heart of Darkness betreden en The Jackal verslaanquote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt. De drang naar ontdekken was bij mij echt heel groot aan het begin van Far Cry 2, maar op een gegeven moment was ik er wel zo'n beetje klaar mee
Bioshock was geniaalquote:Op maandag 8 februari 2010 23:06 schreef lkb9000 het volgende:
fc2 en bioshock1 konden me beiden slechts een aantal uurtjes boeien
Lekker cruisen door Afrika en koffertjes oppikken jeweets! Verder een boutspel, ik kon niet eens volledige bosbranden doen ontstaan, met hun dynamische vuurgezeur...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet nu waarschijnlijk al mijn buddies af gaan schieten, daarna The Heart of Darkness betreden en The Jackal verslaan
(het enige dat ik no way ga doen is die koffertjes zoeken) 100 gaat nog, maar 221 stuks. Pleur maar plat.
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef CraniuM het volgende:
Bioshock vond ik mij toch maar een potje slecht, snap de hele hype erom heen niet en dat iedereen hem zo goed vind
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die ook maar de eerste twee uurtjes heb gespeeld. De sfeer en dergelijke was fantastisch, maar niks voor mij helaas.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef CraniuM het volgende:
Bioshock vond ik mij toch maar een potje slecht, snap de hele hype erom heen niet en dat iedereen hem zo goed vind
Datquote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef CraniuM het volgende:
Ik vond de sfeer en vooral omgeving echt geweeeldig, maar het speelde gewoon lomp en kut, dus na een tijdje had ik er echt genoeg vanquote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Gewoon alles, de gameplay en de hele sfeer in de game sprak mij gewoon niet aan.
Ik ken er nog wel een paarquote:Op maandag 8 februari 2010 23:25 schreef Nebo het volgende:
4 niet BioShock-lovers op een rij. Dat ik dat ooit nog eens mee mag maken!
dat was ongeveer het enige goede van de game, maar dat was dan ook echt briljant gedaanquote:Op maandag 8 februari 2010 23:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik vond het spel best goed.
Alleen de hele atmosfeer van jaren '50/'60 was briljant nagemaakt, tot aan machines en posters aan toe!
Maar dude, jij bent toch sowieso niet van de FPS?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:29 schreef Misan het volgende:
[..]
dat was ongeveer het enige goede van de game, maar dat was dan ook echt briljant gedaanVerder vond ik het allemaal niet zo met die spuiten in je arm en woeste krachten enzo
Nee klopt idd, alleen trok het sfeertje me welquote:Op maandag 8 februari 2010 23:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar dude, jij bent toch sowieso niet van de FPS?
Wu tang ben ik atm even op uitgekeken.quote:
Stommiequote:Op maandag 8 februari 2010 23:52 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Wu tang ben ik atm even op uitgekeken.
vond deeltje 2 en 3 eigenlijk ook wel tofquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Zit nu Teenage Mutant Ninja Turtles te kijken (die eerste live-action film), blijft fuckawesome
Cowa-fucking-banga!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Zit nu Teenage Mutant Ninja Turtles te kijken (die eerste live-action film), blijft fuckawesome
Altijd als een SC vol mannen opeens door een vrouw wordt bezochtquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Altijd als een SC vol mannen opeens door een vrouw wordt bezocht
uhm wat voor ietsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ook. Morgen sta ik toch weer om 8/9 uur naast mijn bed. Klote B12-injecties.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
uhm wat voor iets?
En morguh btw!
Zoiets ja. Maar dan op de manier dat zelfs wanneer je 13/14 uur slaapt (Wat al idioot veel is) je alsnog doodop bentquote:
Je bent neem ik aan ook onderzocht op Pfeiffer? Geen last van je keel of witte vlekken in je keel?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar dan op de manier dat zelfs wanneer je 13/14 uur slaapt (Wat al idioot veel is) je alsnog doodop bent
Nope. Het is dus echt een B12-tekort geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef Misan het volgende:
[..]
Je bent neem ik aan ook onderzocht op Pfeiffer? Geen last van je keel of witte vlekken in je keel?
Als jij de reiskosten betaald voor degene die dat wil doen jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
kan iemand de semi-lijken in Nieuw Vennep eens uitleggen dat je binnen de bebouwde kom best harder dan 9 km/u kan rijden?
Mogguhquote:
En ik was het geeneens!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
kan iemand de semi-lijken in Nieuw Vennep eens uitleggen dat je binnen de bebouwde kom best harder dan 9 km/u kan rijden?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:40 schreef Misan het volgende:
oh ja: chick gaat mee zaterdag en blijf niet pitten
MISAN!!! M'n neus jeuktquote:
Weet niet.. Hij kriebelt gewoon enorm!!quote:
Moet ik even krabben?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet niet.. Hij kriebelt gewoon enorm!!
Daar heb ik wel een neusje naarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |