Nergens voor, er is nooit een borg geweest. Enige product waar bij een KPN store borg voor betaald moet worden is de direct online dongle bij het aanvragen van ADSL.. Je bent gewoon hard in de poepert genaaidquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]waar de neuk heb ik dan die borg voor betaald? Voor m'n telefoonlijn?
Van Yvonne krijg ik nou ook niet bepaald "hard feelings" neequote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Yvonne lijk ik op SunchaserMaar goed, no hard feelings verder.
Vandaar dat ik een tijdje moeilijk liep nadat ik dat contract ben aangegaan...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Nergens voor, er is nooit een borg geweest. Enige product waar bij een KPN store borg voor betaald moet worden is de direct online dongle bij het aanvragen van ADSL.. Je bent gewoon hard in de poepert genaaid
Hij is genaaid door een skimmende negert!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vandaar dat ik een tijdje moeilijk liep nadat ik dat contract ben aangegaan...
Schijt KPN
Klanten die niet weten wat ze afnemenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Schijt KPN
fixedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Schijt op KPN
Ik welquote:
Pics!!!!! PICS!!!!! schreeuwde zij van de besneeuwde daken!quote:
Ooit geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Jij bent een vrouwtje?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Pics!!!!! PICS!!!!! schreeuwde zij van de besneeuwde daken!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ooit geweest?Ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een lulletje ben je ook he..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Pics!!!!! PICS!!!!! schreeuwde zij van de besneeuwde daken!
Daarom heb ik zeker ook een baard?quote:
De vrouw met de baardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daarom heb ik zeker ook een baard?
[ afbeelding ]
Nee. Dat is mijn zus!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Sigmund op een random zondagmiddag?
Luck?? Luck?? Je had gewoon moeten leren met je luie aars!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Geen succes!quote:
like you need it. Je gaat het gewoon halen, klaar.quote:
En als de reus dat zegt, dan doe je dat maar gewoon braafquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
like you need it. Je gaat het gewoon halen, klaar.
Ik heb zowel mijn A als B diploma. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef Poit het volgende:
Ik heb 2 keer over m'n theorie gedaan..
Wel in 1 keer praktijk
Alleen B... Wil ooooooit nog A halen
www.budgetgaming.nlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef SoldMayor het volgende:
Goedenmiddag![]()
Weet iemand hoveel de GOTY editie van Fallou 3 kost? (X360)
Theorie in 1x.. 1 foutje maarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef Poit het volgende:
Ik heb 2 keer over m'n theorie gedaan..
Wel in 1 keer praktijk
Alleen B... Wil ooooooit nog A halen
nee staan ook bart smit en game mania ofzo tussen tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat is alleen maar die shit via internet kopen
Bart smit, FRS etc etc staan er ook gewoon bij hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat is alleen maar die shit via internet kopen
adviesprijs is 60 euro http://www.bol.com/nl/p/g(...)006889336/index.htmlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef SoldMayor het volgende:
Goedenmiddag![]()
Weet iemand hoveel de GOTY editie van Fallout 3 kost? (X360)
Gewoon hier op fok zoekenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef SoldMayor het volgende:
Goedenmiddag![]()
Weet iemand hoveel de GOTY editie van Fallout 3 kost? (X360)
Zo, dat was lekkerquote:
Mysterie opgelostquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:04 schreef Poit het volgende:
Ik ga zo lekker een boterhammetje met pindakaas eten![]()
[ afbeelding ]
Zijn broodje pindakaas?quote:
Ik vind dat je die twee niet met elkaar kan en mag vergelijken..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:42 schreef Misan het volgende:
maar pindakaas is wel lekkerder dan zalmsalade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |