ik vergelijk ze in de categorie broodbeleg, niet in de categorie kattenvoerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind dat je die twee niet met elkaar kan en mag vergelijken..
quote:
Pindakaas is voer voor het klootjesvolk (maar wel lekker)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:49 schreef Misan het volgende:
[..]
ik vergelijk ze in de categorie broodbeleg, niet in de categorie kattenvoer
Jij poept toch ook maar 1 keer per maand? En als je net hebt gepoept dan krimp je toch 10 centimeter?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Zo
ik kom net van de WC.
ik heb medelijden met degene die na mij erop moet tussen nu en de komende 2 weken.
Panda Pindakaas FTWquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Pindakaas is voer voor het klootjesvolk (maar wel lekker)
Zalmsalade op brood is voor de elite (maar wel lekker)
Minstens 3 keer per dag. En nee, maar ik val wel 5 kilo af.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij poept toch ook maar 1 keer per maand? En als je net hebt gepoept dan krimp je toch 10 centimeter?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:51 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Panda Pindakaas FTW
Ondergetekende heeft net een heerlijk maisboterham met oude kaas gegeten.
jammer dat zalm uit de zee komt en dus niet lekker isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Pindakaas is voer voor het klootjesvolk (maar wel lekker)
Zalmsalade op brood is voor de elite (maar wel lekker)
met boter op brood is het echtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Klinkt goedAl vind ik oude kaas voor op een boterham net te pittig.. Dan maar uit het vuistje
Na of voor je andere dingen met je vuistje hebt gedaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Klinkt goedAl vind ik oude kaas voor op een boterham net te pittig.. Dan maar uit het vuistje
Het valt me altijd op dat als ik mijn gebalde vuist in jou ruime aarsje stop hij er altijd spik en span uitkomtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Na of voor je andere dingen met je vuistje hebt gedaan?
dat is omdat ik speciaal voor jou altijd eerst een klismaatje doequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat als ik mijn gebalde vuist in jou ruime aarsje stop hij er altijd spik en span uitkomtDus voor, na, maakt me niet zoveel uit.
Nu vind ik het jammer dat ik op het werk zit en moet uitkijken naar wat voor plaatjes ik zoekquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat als ik mijn gebalde vuist in jou ruime aarsje stop hij er altijd spik en span uitkomtDus voor, na, maakt me niet zoveel uit.
quote:
quote:
Maar ruim istie welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat is omdat ik speciaal voor jou altijd eerst een klismaatje doe
Waarvoor moet je uitkijken dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu vind ik het jammer dat ik op het werk zit en moet uitkijken naar wat voor plaatjes ik zoek
Toch wel policy dat je bepaalde sites en dergelijke niet mag bezoeken. En ik weet niet waar ik zal uitkomen met mijn google zoekopdrachtquote:
Waar wilde je op zoeken dan???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch wel policy dat je bepaalde sites en dergelijke niet mag bezoeken. En ik weet niet waar ik zal uitkomen met mijn google zoekopdracht

Heheh zij zit bij mij op schoolquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:37 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn potverdrie een partij mooi kijkers!
Naisquote:
Voor poit is alles vanaf 12 jaar oud genoeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Alleen een beetje jong voor jou Poitiepoit
Ben je zelf een lekker oud ding dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:58 schreef Poit het volgende:
Ik mag dan wel 42 zijn maar een lekker jong bloempje laat ik niet voorbij gaan hoor
quote:
En lekker ookquote:
Maar wel lekker hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ checkt eens fobo.. zo oud ben je niet
Dat ben ik niet joh, is gewoon een of andere sukkel die z'n hyves open had staanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ checkt eens fobo.. zo oud ben je niet
Ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ben ik niet joh, is gewoon een of andere sukkel die z'n hyves open had staan
Ik ben wel lief!quote:
Wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |