quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:31 schreef navvy het volgende:
Kzal blij zijn als dat popfrontgelul eens ophoudt, tis een Zwolle- topic!!! Ben blij dat er, naast te veel kerken, nog een popfront is, maar overdaad schaadt..............
Pop betekent populair en ga nou niet zeggen dat Zwolle geen populaire stad isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 04:17 schreef scanman1 het volgende:
Ik woon al 45 jaar in Zwolle, maar een popstad is het helaas niet echt.
Sorry, post hier voor het eerste en reageerde gewoon op de TTquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:31 schreef navvy het volgende:
Kzal blij zijn als dat popfrontgelul eens ophoudt, tis een Zwolle- topic!!! Ben blij dat er, naast te veel kerken, nog een popfront is, maar overdaad schaadt..............
Een groot deel van degenen die in het Zwolle-topic posten zijn óf vrijwiliiger bij Popfront of komen er regelmatig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, post hier voor het eerste en reageerde gewoon op de TTMaar zal niets meer erover zeggen
Jammer van de mist inderdaad, al klaart het hier al behoorlijk op (Zuid)
Hmmm welke mist? hebben we dat weer gemist denk ik!quote:
Ik ga er iig heen!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:50 schreef Brainfish het volgende:
Wie is er vanavond bij Hedon te vinden? Ik twijfel namelijk.
Das wel heul vaak!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:28 schreef JJH het volgende:
Ik rijd er alleen maar 13.243 keer langs denk ik.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:48 schreef swollywood het volgende:
[..]
Das wel heul vaak!![]()
Uitgaande van een starttarief van 7,50 wordt dat dan een omzet van meer dan een ton vanavond.
Hoe heet ie?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, want we hebben een studentencafe.
Kan niet wachten.............................................sterkte met je drukke agendaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:54 schreef stellarium het volgende:
Maar idd jongens, raad maar raak!!!
Ik kijk niet al te vaak (ivm drukte), maar jullie horen nog van me!!!
Het heeft vannacht, voor het eerst sinds een week of 7, niet gesneeuwd op zaterdagnacht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Kan niet wachten.............................................sterkte met je drukke agenda![]()
Nog wat nieuwes te melden hier in Zwolle?
Copy that!quote:
Wie had het goed dan?quote:
wss Patricia, die lurkt hier al een tijdjequote:Op maandag 8 februari 2010 16:36 schreef Croli het volgende:
Dat is leuk want ik noemde 3 namen. Weten we nog niet welke het is! haha
En dan met z'n bek aan het touwtje trekken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:18 schreef Spoon85 het volgende:
De verslaggever van radio 1 vertelde net wel dat de helikopter land om de hond eruit te laten. Toch beetje teleurstellend, geen parachuterende hond
Momenten als deze, baal ik dat ik geen telefoon met internet heb. Ik ga, zo snel de trein vertrekt op station zwolle staan voor een korte reportage over de bommelding denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:29 schreef Spoon85 het volgende:
Nee, zat een verwarde man in een witte jurk, witte jas, joggingbroek en sneakers in de trein. De man zei dat hij een bom had. Maar hij riep ook dat hij een hekel had aan Bin Laden en dat hij van Hollanders hield.
UPDATE: De heli met de hond is nog niet geland.
Voorlopig ligt het station daar in 't zuiden nog helemaal plat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:33 schreef Codiac het volgende:
[..]
Momenten als deze, baal ik dat ik geen telefoon met internet heb. Ik ga, zo snel de trein vertrekt op station zwolle staan voor een korte reportage over de bommelding denk ik.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:33 schreef Codiac het volgende:
[..]
Momenten als deze, baal ik dat ik geen telefoon met internet heb. Ik ga, zo snel de trein vertrekt op station zwolle staan voor een korte reportage over de bommelding denk ik.
Prima, Ik ga sowieso naar station Zwolle zo (mss wil je even mee?). Korte mee maak reportage maken. Dus heel dramatisch vertellen wat er gebeurd is en dan aan NS medewerkers vragen: komt de trein al? hoe laat wordt die verwacht enzo. Lekker melodramatischquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:37 schreef Spoon85 het volgende:
Ik denk ook dat het meevalt. Het viel ook wel op dat geen van de mensen die bij de man in de trein zaten dacht dat hij een tas of iets dergelijks bij zich had.
Conan ik ben rond 1230 op school. Als je er dan bent, rookpauze?
Oke ik ben dan een naar het station Zwolle om een dramatisch verslag te schrijven, Tom als er iets interessants gebeurd, wil je me dan sms'en?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:46 schreef Spoon85 het volgende:
Wil wel mee maar ben te druk aan het schrijven. 1230 is Renske er ook. Dat is even een pauze daarna weer naar huis om verder te typen. Wil wel op school werken maar merk dat twee monitoren ideaal werkt bij het beschrijven van methode en materiaal.
UPDATE: De hond is aan het werk in de trein.
Maar je kan proberen om van hoofdbewoner te wisselen. duurt even, maar dan kan je wel een parkeervergunning krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Inderdaad, belachelijk zulke regels! Onze hoofdbewoner heeft niet eens een rijbewijs.. Dus dan maar lekker elke keer de wandeling maken.
Nekshot? Nee dat is gemeen. Gewoon weer in de kast zettenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef stellarium het volgende:
hELP, Pim zit mn computer te molesteren. 10 X firefox help aan gezet en 5x rekenmachine, een zoekfunctie en mn taakbalk is weg!!!!!!
Van harte!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:15 schreef Croli het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Ikke heb mijn rijbewijs gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!
In 1 keer:D:D
Het uurtje ervoor rijden gingen er nog best wel wat dingen fout, dus d8 al... als dat maar goed gaat.
Maarja ze zeggen wel eens een slechte generale is een goede uitvoering. Wat het ook bleek te zijn. Alles ging soepel, was ook niet zenuwachtig tijdens het rijden. Gelukkig was het ook wel rustig op de weg. Het enige puntje was dat ik op de snelweg achter een aanhanger bleef hangen te kort. Die had ik even moeten inhalen, maar was de druk gefocust op de afslag nemen
Morgen afspraak op mn roze kaartje aan te vragen (teringappeltjes duur! bijna 58 ¤) en dan over 5 werkdagen kan ik m ophalen:)
Woehoe een nieuwe Bobquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:15 schreef Croli het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Ikke heb mijn rijbewijs gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!
In 1 keer:D:D
Het uurtje ervoor rijden gingen er nog best wel wat dingen fout, dus d8 al... als dat maar goed gaat.
Maarja ze zeggen wel eens een slechte generale is een goede uitvoering. Wat het ook bleek te zijn. Alles ging soepel, was ook niet zenuwachtig tijdens het rijden. Gelukkig was het ook wel rustig op de weg. Het enige puntje was dat ik op de snelweg achter een aanhanger bleef hangen te kort. Die had ik even moeten inhalen, maar was de druk gefocust op de afslag nemen
Morgen afspraak op mn roze kaartje aan te vragen (teringappeltjes duur! bijna 58 ¤) en dan over 5 werkdagen kan ik m ophalen:)
Ik heb nog geen auto hoor. Ook nog niet van plan aan te schaffen.quote:
WehebbengeenechtewintersmeerinNederlandquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:32 schreef Spoon85 het volgende:
De eerste persoon die tegen mij zegt dat we tegenwoordig geen echte winters meer hebben in Nederland, kan een barkruk in zijn gezich verwachtten!
En goedemorgen alllen.
Nederland kent geen echte winters. Alleen zwake winters die wanhopig proberen echte winters te zijn...quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:32 schreef Spoon85 het volgende:
De eerste persoon die tegen mij zegt dat we tegenwoordig geen echte winters meer hebben in Nederland, kan een barkruk in zijn gezich verwachtten!
En goedemorgen alllen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:30 schreef swollywood het volgende:
Binnen schijnt goed te zijn!
The Peppermill hoeft je iig niet heen, want die is op last van de Belastingdienst gesloten.
Vandaar dat de site het niet deed van de week. volgende melding kreeg je dan: "Er is momenteel geen informatie beschikbaar"quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:30 schreef swollywood het volgende:
Binnen schijnt goed te zijn!
The Peppermill hoeft je iig niet heen, want die is op last van de Belastingdienst gesloten.
Hahaha je mist wie is de mol... dammit dan kom ik ook maar langs als Ellen jarig is... pffff zwaar levenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef stellarium het volgende:
Gezellig, ik draai vanaaf met ellen, omdat ze om 12 uur jarig is. Anders moest ze alleen draaien en dat is ook zo sneu.
Ik heb deze week alleen ma., di. en do. gewerkt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:31 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Weekend? Nog twee dagen werken...
Jouw sig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik heb deze week alleen ma., di. en do. gewerkt.![]()
Ik had nog 42 verlofdagen en per 1 juli komen daar weer 25 bij.
Dus dan deze week maar 2 verlofdagen opnemen. Het is toch ontzettend rustig op het werk
Ik denk dat ik voorlopig maar 4 dagen/week ga werken, anders kom ik nooit door mijn verlofdagen heen.
Als ik mijn kop kaal scheer lijk ik ook echt op Danny.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Over dat menneke uit de Indische buurt.
Whehehe, kun je blij mee zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als ik mijn kop kaal scheer lijk ik ook echt op Danny.![]()
yvonne was niet de enige die het opviel.
Ja, discussies over perpernoten ofzo.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:47 schreef navvy het volgende:
Zwolletopic is ouderwets verneukt; incestueus geneuzel om niks (al moet ik zeggen dat ik daar ook wel goed in ben).
Ik wens jullie veel plezier en toedeloe, tot in realtime!
Was je toen pas terug van PF?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:47 schreef stbabylon het volgende:
oops helemaal gemist!
NEEEEE...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:28 schreef swollywood het volgende:
Godverdegovder...Mijn HTC Touch Pro 2 naar de klote...alles werkt, behalve het touchscreen.![]()
Soft reset, Hard reset, ROM opnieuw flashen, het helpt allemaal niets!![]()
Morgen maar eens de bon opzoeken en contact opnemen met HTC.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:53 schreef Spoon85 het volgende:
Voor iets nieuws: http://www.yourworldoftext.com/fokzwolle
Dude!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:41 schreef swollywood het volgende:
Zo, mail naar HTC is verzonden. Schijnt een zogenaamde Newtonring te zijn.
Olieachtige vlekken op het scherm van mijn telefoon.
Oftewel, het touchgedeelte van het scherm is naar de klote.![]()
Vanmiddag intake gehad bij PF. Woensdag a.s. voor het eerst bardienst met beelz!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:12 schreef Kekaa het volgende:
Het vermoeden was er al, maar dan weet ik nu zeker wie Swollywood is.
Die printer waar ik het over had is bij de Aldi en de aanbieding was vanaf vandaag.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef Kekaa het volgende:
Ja, dat is waar.
Ach, soms valt het kwartje niet zo snel.
Geen ijs thuisquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:16 schreef swollywood het volgende:
Licor Cuarenta Y Tres!Heb ik hier ook in de drankcollectie.
Maarruh...koelen?Het is een likeur hoor, geen wijn!
Kun je gewoon ongekoeld drinken, of on the rocks, of gemixt.
Zit als het goed is een receptenboekje aan de hals van de fles met leuke mixjes er in.
Dat is zo mogelijk nog triester dan de film zelf.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:27 schreef swollywood het volgende:
* swollywood kijkt naar Dr. Dolittle op RTL4 en ligt weer helemaal in een deuk!
Tussen alle carnavalvierders of viel het wel mee daar?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:32 schreef Kekaa het volgende:
Zooooo net lekker gegeten bij Michelangelo.
quote:Op maandag 15 februari 2010 05:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leg je nou de schuld bij mij neer?
Nou idd.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:29 schreef stellarium het volgende:
Dag lieve mensen..... het is weer dramaandag!
Tessa, wat kut zeg! Voor jou nu de laatste week...?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:28 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Nou idd.
Afwijzing voor een vacature. Gebeld voor reden, morgen terugbellen.
Ook maar even naar een andere functie gebeld, niet uitgenodigd.
Ook maar even startpeople gebeld over een vacature,.. Ik kan niet voorgesteld worden omdat ik er al eens op gereageerd heb, en toen afgewezen was ??? (heb gevraagd of ze wil opzoeken waarom dan... want ik heb dat nooit gehoord).
En toen zonet op werk te horen gekregen dat dit de laatste week is.
Ja, het gaat lekker.
Jup.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Tessa, wat kut zeg! Voor jou nu de laatste week...?
Jij kijkt ook nooit naar de datum in de supermarkt? Ik ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:49 schreef swollywood het volgende:
Zo, de gehaktballen liggen in de pan.
Koop ik vrijdag gehakt, is het maar houdbaar t/m zondag. De ene dag over datum durf ik wel aan.
Alleen eet ik geen 5 gehaktballen van 100g/st op bij het avondeten, dus ik denk dat het morgen broodje bal mee naar werk wordt.
Bij zuivel pak ik altijd het achterste pak op het schap, dan heb ik de langst houdbare.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kijkt ook nooit naar de datum in de supermarkt? Ik ook niet.
Dat melkverhaal ken ik ja. Alleen de melk die ik he zit altijd in van die trolleys die 99 van de 100 keer allemaal dezelfde datum hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Bij zuivel pak ik altijd het achterste pak op het schap, dan heb ik de langst houdbare.
Op een of andere manier kijk ik bij vlees weer niet naar de datum.
Eerst vertellen wie jij bentquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:21 schreef see-through het volgende:
Wie gehts? Iets met Duits las ik..
Ik weiger daar aan mee te doen..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:30 schreef see-through het volgende:
Waarom? Raad t maar..... Ik heb begrepen dat mensen op Fok! daar heel goed in zijn
Ben nodig?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben geen succes nodigDuits is easy, gewoon een aantal zinnen uit je hoofd leren.
Nou je komt al in de richtingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:38 schreef Croli het volgende:
Pfff t lijkt wel spoedjesdag vandaag! om gek van te worden.
Maarja dat beter dan met 10 vingers in de neus zitten en niks doen.
Dus cynthia... overgestapt naar R2 nu WB niks werd??? Had t heus wel door zondagmiddag!!
Ik ben wel in voor een raadspelletje hoor see-through, maar alleen als je ook popfronter bent
Heus geen overstap, haha.. Er is niets aan de hand tussen ons, gewoon gezelligheid en veel knuffelsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:38 schreef Croli het volgende:
Dus cynthia... overgestapt naar R2 nu WB niks werd??? Had t heus wel door zondagmiddag!!
Ik ben wel in voor een raadspelletje hoor see-through, maar alleen als je ook popfronter bent
Sorry, weinig slaap enzovoort..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:38 schreef see-through het volgende:
[..]
Ben nodig?![]()
Je moet ook nog wel aan je Nederlands werken merk ik....
En easy is trouwens Engels he, geen Duits....
Past dat!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:38 schreef Croli het volgende:
Oh, wij spreken elkaar blijkbaar vaker?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:41 schreef see-through het volgende:
[..]
Jij zegt altijd nodig bent, weet ik heus wel hoor.
Dus je gaat nog steeds voor WB?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:39 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heus geen overstap, haha.. Er is niets aan de hand tussen ons, gewoon gezelligheid en veel knuffels
Ga een beetje voor niemand eigenlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:52 schreef stellarium het volgende:
[..]
Dus je gaat nog steeds voor WB?
maar wel al die jongens de kop gek lopen maken he :pquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:53 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ga een beetje voor niemand eigenlijkEn ik hoor via sms niets meer terug van WB...
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:57 schreef stellarium het volgende:
[..]
maar wel al die jongens de kop gek lopen maken he :p
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef stellarium het volgende:
[..]
ach meisie toch, stap dan maar over op de vrouwen. die zijn veel minder erg
Lijkt me een puik idee!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:24 schreef Croli het volgende:
Whaha lag me half breuk hier!
naja cynt.. zou zeggen kijk het gewoon aan en wacht tot er 1 tussen zit die echt voor jou wil gaan en andersom. Klinkt cliche maar zo werkt het wel! Kiek maar naar mij!!
Maar ik denk dat see-throuh geen popfronter is maar er wel regelmatig komt. Gelijk of niet?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:41 schreef see-through het volgende:
[..]
Jij zegt altijd nodig bent, weet ik heus wel hoor.
Jij deed niet meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik zat daar ook aan te denken.....
Zou wel fijn zijn, we moeten ons ergens mee vermaken nu wie is de mol 3 weken niet wordt uitgezondenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:54 schreef stellarium het volgende:
Ik verwacht nog wel een hint ofzo....
Nee geen gelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:24 schreef Croli het volgende:
Whaha lag me half breuk hier!
naja cynt.. zou zeggen kijk het gewoon aan en wacht tot er 1 tussen zit die echt voor jou wil gaan en andersom. Klinkt cliche maar zo werkt het wel! Kiek maar naar mij!!
Maar ik denk dat see-throuh geen popfronter is maar er wel regelmatig komt. Gelijk of niet?
Tja ik heb ook wel eens wat drukte, dus ik kan niet uren lang achter elkaar op Fok!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:07 schreef Codiac het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn, we moeten ons ergens mee vermaken nu wie is de mol 3 weken niet wordt uitgezonden
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Iedereen hier weet wel wie Stellarium is hoor
Radobe is zeker weten niet Andrequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:30 schreef see-through het volgende:
[..]
Dat vind ik anders helemaal geen naam die ik herken.... Croli is makkelijk dat is Carola, Codiac moet conan zijn nouja jij hebt al eigenlijk geen nickname... En volgens mij is Radobe toch de kerel van Carola hoor..... Dat fotograferen van vanochtend verraad m teveel.
En ik weet dat jij Jasper bent want jou nickname heb ik ook al wel horen vallen in Popfront.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Radobe is zeker weten niet Andre
Hou er rekening mee dat dit (nog...) niet het officieele popfront topic is, dit is het Zwolle topic. (dat langzaam wordt overgenomen door popfronters)
Dat lijkt me een prachtig idee. Wel even oppassen WAAR je die opentquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga morgen wel even een mooi popfront topic maken, of is dat geen leuk idee?
Dat is ook nauwelijks een geheim...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef see-through het volgende:
[..]
En ik weet dat jij Jasper bent want jou nickname heb ik ook al wel horen vallen in Popfront.
Wel een beetje dus?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is ook nauwelijks een geheim...
Uitgaan en Vrije tijd? Muziek..?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prachtig idee. Wel even oppassen WAAR je die opent
Ik ga onder vele namenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:30 schreef see-through het volgende:
[..]
Dat vind ik anders helemaal geen naam die ik herken.... Croli is makkelijk dat is Carola, Codiac moet conan zijn nouja jij hebt al eigenlijk geen nickname... En volgens mij is Radobe toch de kerel van Carola hoor..... Dat fotograferen van vanochtend verraad m teveel.
Waarom niet in beide 1? In muziek over concertjes en in uitgaan en vrije tijd over de bar.quote:
Ik quote Cyntia, dus ik bedoelde dat zij eigenlijk geen nickname heeft.quote:
Ik knutsel morgen wel even wat, misschien straks zelfs nog wel even..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef see-through het volgende:
[..]
Waarom niet in beide 1? In muziek over concertjes en in uitgaan en vrije tijd over de bar.
Hier niet neequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef see-through het volgende:
[..]
Ik quote Cyntia, dus ik bedoelde dat zij eigenlijk geen nickname heeft.
oehhhhh wat geheimzinnigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef see-through het volgende:
[..]
Wilde ik bijna een opmerking maken die mij gaat verraden.
eeehm nee, ik vroeg of je een snikkel had. Niet echt wat voor de vriend van een meisje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:30 schreef see-through het volgende:
[..]
Ik ben mijn Interesse al verlorenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef see-through het volgende:
[..]
Wilde ik bijna een opmerking maken die mij gaat verraden.
Meerdere zelfsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef Radobe het volgende:
[..]
eeehm nee, ik vroeg of je een snikkel had. Niet echt wat voor de vriend van een meisje.
In het PF roddelcircuit is mij dat zelfs gebeurtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef see-through het volgende:
[..]
Hahaha, ik word meneer Harms genoemd!
Zo nog een account gemaakt?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef see-through het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef see-through het volgende:
[..]
Écht niet....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het PF roddelcircuit is mij dat zelfs gebeurt
Volgens mij alleen of jullie met elkaar seksen, maar het hielt al op bij thee drinken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, echt wel dus. Meerdere keren is mij gevraagd of wij nou wat hadden.
potato, potatoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef see-through het volgende:
[..]
Volgens mij alleen of jullie met elkaar seksen, maar het hielt al op bij thee drinken.
Gelukkig weet ik de waarheid....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well duh! Maar dat maakt in het PF roddelcircuit geen fuck uit.
Nee dat wist ik al wel langer hoor, maar je moet je toch een beetje van de domme houden op zo'n forum, straks weten jullie allemaal wie ik ben.quote:
goedzo!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:00 schreef see-through het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al wel langer hoor, maar je moet je toch een beetje van de domme houden op zo'n forum, straks weten jullie allemaal wie ik ben.
Als ik er maar achter kon komen wie jij was!
Oja dat is dom, ik lees wel vorige topics terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |