abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77802177
En ook helemaal niet erg om te doen, die 5 minuten...
pi_77802362
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Inderdaad, belachelijk zulke regels! Onze hoofdbewoner heeft niet eens een rijbewijs.. Dus dan maar lekker elke keer de wandeling maken.
Maar je kan proberen om van hoofdbewoner te wisselen. duurt even, maar dan kan je wel een parkeervergunning krijgen.
pi_77802479
UPDATE: Station nog niet vrijgegeven. Nog niet duidelijk of er iets aan de hand is. Hond is nog aan het onderzoeken. Is net wel een voertuig van de EOD aangekomen. Die mensen waren er nog niet. Politie had eerder aangegeven dat de EOD klaarstond voor als ze nodig waren. Of dit nu ook betekend dat ze nodig zijn is niet duidelijk. Blijft spannend!

Zo, nu pauze. Vanmiddag verder.
.---,.,,,--,---,.,-..,.,.-.
Ook niet zo stille wateren kunnen diepe gronden hebben.
pi_77802513
Kan dat? Dan ga ik daar maandag even mee bezig
Niet dat ik het stuk lopen heel erg vind maar het is gewoon lastig..
pi_77802659
hELP, Pim zit mn computer te molesteren. 10 X firefox help aan gezet en 5x rekenmachine, een zoekfunctie en mn taakbalk is weg!!!!!!
pi_77802719
Pim

Wat een stoute kat!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:46:39 #107
260098 Codiac
Back in business
pi_77803859
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef stellarium het volgende:
hELP, Pim zit mn computer te molesteren. 10 X firefox help aan gezet en 5x rekenmachine, een zoekfunctie en mn taakbalk is weg!!!!!!
Nekshot? Nee dat is gemeen. Gewoon weer in de kast zetten
pi_77807350
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Ikke heb mijn rijbewijs gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!
In 1 keer :D:D

Het uurtje ervoor rijden gingen er nog best wel wat dingen fout, dus d8 al... als dat maar goed gaat.
Maarja ze zeggen wel eens een slechte generale is een goede uitvoering. Wat het ook bleek te zijn. Alles ging soepel, was ook niet zenuwachtig tijdens het rijden. Gelukkig was het ook wel rustig op de weg. Het enige puntje was dat ik op de snelweg achter een aanhanger bleef hangen te kort. Die had ik even moeten inhalen, maar was de druk gefocust op de afslag nemen

Morgen afspraak op mn roze kaartje aan te vragen (teringappeltjes duur! bijna 58 ¤) en dan over 5 werkdagen kan ik m ophalen:)
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_77807459
Gefeliciteerd!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:21:31 #110
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77807572
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:15 schreef Croli het volgende:

Het uurtje ervoor rijden gingen er nog best wel wat dingen fout, dus d8 al... als dat maar goed gaat.
Maarja ze zeggen wel eens een slechte generale is een goede uitvoering. Wat het ook bleek te zijn. Alles ging soepel, was ook niet zenuwachtig tijdens het rijden. Gelukkig was het ook wel rustig op de weg. Het enige puntje was dat ik op de snelweg achter een aanhanger bleef hangen te kort. Die had ik even moeten inhalen, maar was de druk gefocust op de afslag nemen

Morgen afspraak op mn roze kaartje aan te vragen (teringappeltjes duur! bijna 58 ¤) en dan over 5 werkdagen kan ik m ophalen:)
Van harte!!!
Veel plezier ervan!
pi_77807713
gefeliciteerd!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:52:54 #112
260098 Codiac
Back in business
pi_77808756
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:15 schreef Croli het volgende:

Woehoe een nieuwe Bob
pi_77809249
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:52 schreef Codiac het volgende:

[..]

Woehoe een nieuwe Bob
Ik heb nog geen auto hoor. Ook nog niet van plan aan te schaffen.
Andre heeft wel een auto dus ik kan iig blijven rijden
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_77812743
Wat een bleep karwei is dat schrijven van het onderzoek. Zo leuk als het verzamelen van de informatie en het bedenken wat het precies betekend is zo bleep is het om het allemaal op papier te zetten. Bleep bleeping bleep.
pi_77815903
Gefeliciteerd Croli.

En idd Spoon... Ik had op een gegeven moment heeeeeeeel veeeeeeeeel informatie waar ik uiteindelijk helemaal niks mee gedaan heb.
pi_77817436
Onderzoek wordt hem niet. Kap er nu mee. Zien morgen wel hoe we dat gaan oplossen.
pi_77835388
Goedemorgen, het is koud buiten!
Het mag nu ook wel weer stoppen hoor....
pi_77837290
Gezien de sneeuwval ben ik enorm blij dat ik gisteren moest afrijden en niet vandaag!
pi_77837416
een hele goede morgen lieve mensen
pi_77837950
Goedemorgen!

Toch maar niet de stad in nu met al die sneeuw.
Ook beter voor het huisje, wordt het hier ook weer een keertje schoon
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:58:50 #121
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77838365
Wééér sneeuw.
pi_77839345
De eerste persoon die tegen mij zegt dat we tegenwoordig geen echte winters meer hebben in Nederland, kan een barkruk in zijn gezich verwachtten!

En goedemorgen alllen.
pi_77839488
Barkruk..

Ben nu bezig met het uitkiezen van een laptop.. Jeetje wat een keuze!
pi_77840349
Ik vind het best wel winter hoor Tom. Dus laat die barkruk maar gewoon staan.
pi_77841107
getver de getver, wat een bleeeeeehhhh weer. Wel mooi hoor, maar zo onpraktisch.
Zoveel winter kan ik nog niet goed aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')