Maar je kan proberen om van hoofdbewoner te wisselen. duurt even, maar dan kan je wel een parkeervergunning krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Inderdaad, belachelijk zulke regels! Onze hoofdbewoner heeft niet eens een rijbewijs.. Dus dan maar lekker elke keer de wandeling maken.

Dan ga ik daar maandag even mee bezig
  Dan ga ik daar maandag even mee bezig   

Nekshot? Nee dat is gemeen. Gewoon weer in de kast zettenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef stellarium het volgende:
hELP, Pim zit mn computer te molesteren. 10 X firefox help aan gezet en 5x rekenmachine, een zoekfunctie en mn taakbalk is weg!!!!!!

:D:D
:D:D

Van harte!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:15 schreef Croli het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Ikke heb mijn rijbewijs gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!
In 1 keer:D:D
Het uurtje ervoor rijden gingen er nog best wel wat dingen fout, dus d8 al... als dat maar goed gaat.
Maarja ze zeggen wel eens een slechte generale is een goede uitvoering. Wat het ook bleek te zijn. Alles ging soepel, was ook niet zenuwachtig tijdens het rijden. Gelukkig was het ook wel rustig op de weg. Het enige puntje was dat ik op de snelweg achter een aanhanger bleef hangen te kort. Die had ik even moeten inhalen, maar was de druk gefocust op de afslag nemen
Morgen afspraak op mn roze kaartje aan te vragen (teringappeltjes duur! bijna 58 ¤) en dan over 5 werkdagen kan ik m ophalen:)

Woehoe een nieuwe Bobquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:15 schreef Croli het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Ikke heb mijn rijbewijs gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!
In 1 keer:D:D
Het uurtje ervoor rijden gingen er nog best wel wat dingen fout, dus d8 al... als dat maar goed gaat.
Maarja ze zeggen wel eens een slechte generale is een goede uitvoering. Wat het ook bleek te zijn. Alles ging soepel, was ook niet zenuwachtig tijdens het rijden. Gelukkig was het ook wel rustig op de weg. Het enige puntje was dat ik op de snelweg achter een aanhanger bleef hangen te kort. Die had ik even moeten inhalen, maar was de druk gefocust op de afslag nemen
Morgen afspraak op mn roze kaartje aan te vragen (teringappeltjes duur! bijna 58 ¤) en dan over 5 werkdagen kan ik m ophalen:)

Ik heb nog geen auto hoor. Ook nog niet van plan aan te schaffen.quote:
 dus ik kan iig blijven rijden
 dus ik kan iig blijven rijden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |