Nou je komt al in de richtingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:38 schreef Croli het volgende:
Pfff t lijkt wel spoedjesdag vandaag! om gek van te worden.
Maarja dat beter dan met 10 vingers in de neus zitten en niks doen.
Dus cynthia... overgestapt naar R2 nu WB niks werd??? Had t heus wel door zondagmiddag!!
Ik ben wel in voor een raadspelletje hoor see-through, maar alleen als je ook popfronter bent
Heus geen overstap, haha.. Er is niets aan de hand tussen ons, gewoon gezelligheid en veel knuffelsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:38 schreef Croli het volgende:
Dus cynthia... overgestapt naar R2 nu WB niks werd??? Had t heus wel door zondagmiddag!!
Ik ben wel in voor een raadspelletje hoor see-through, maar alleen als je ook popfronter bent
Sorry, weinig slaap enzovoort..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:38 schreef see-through het volgende:
[..]
Ben nodig?![]()
Je moet ook nog wel aan je Nederlands werken merk ik....
En easy is trouwens Engels he, geen Duits....
Past dat!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:38 schreef Croli het volgende:
Oh, wij spreken elkaar blijkbaar vaker?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:41 schreef see-through het volgende:
[..]
Jij zegt altijd nodig bent, weet ik heus wel hoor.
Dus je gaat nog steeds voor WB?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:39 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heus geen overstap, haha.. Er is niets aan de hand tussen ons, gewoon gezelligheid en veel knuffels
Ga een beetje voor niemand eigenlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:52 schreef stellarium het volgende:
[..]
Dus je gaat nog steeds voor WB?
maar wel al die jongens de kop gek lopen maken he :pquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:53 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ga een beetje voor niemand eigenlijkEn ik hoor via sms niets meer terug van WB...
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:57 schreef stellarium het volgende:
[..]
maar wel al die jongens de kop gek lopen maken he :p
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef stellarium het volgende:
[..]
ach meisie toch, stap dan maar over op de vrouwen. die zijn veel minder erg
Lijkt me een puik idee!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:24 schreef Croli het volgende:
Whaha lag me half breuk hier!
naja cynt.. zou zeggen kijk het gewoon aan en wacht tot er 1 tussen zit die echt voor jou wil gaan en andersom. Klinkt cliche maar zo werkt het wel! Kiek maar naar mij!!
Maar ik denk dat see-throuh geen popfronter is maar er wel regelmatig komt. Gelijk of niet?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:41 schreef see-through het volgende:
[..]
Jij zegt altijd nodig bent, weet ik heus wel hoor.
Jij deed niet meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik zat daar ook aan te denken.....
Zou wel fijn zijn, we moeten ons ergens mee vermaken nu wie is de mol 3 weken niet wordt uitgezondenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:54 schreef stellarium het volgende:
Ik verwacht nog wel een hint ofzo....
Nee geen gelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:24 schreef Croli het volgende:
Whaha lag me half breuk hier!
naja cynt.. zou zeggen kijk het gewoon aan en wacht tot er 1 tussen zit die echt voor jou wil gaan en andersom. Klinkt cliche maar zo werkt het wel! Kiek maar naar mij!!
Maar ik denk dat see-throuh geen popfronter is maar er wel regelmatig komt. Gelijk of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |