Wat dom, het staat hier nu toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Google kan het woord niet vinden.
Google is niet alwetend.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Google kan het woord niet vinden.
Wat dan?quote:
Iemand draaide dat vanuit zijn telefoon vanmiddag. De hele metro zat mee te genieten.quote:
Vanaf maandag stage.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik heb vandaag ook niet mijn dag, druk druk druk. En me ouders doen verschrikkelijk moeilijk
De index van Google verbetert zich per 4 dagen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat dom, het staat hier nu toch?
Kon dat maar zo makkelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanaf maandag stage.
Ouders.Gewoon op jezelf wonen.
Lulquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:06 schreef Biogarde het volgende:
<object width="500" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rZzbDN5AUF8&hl=nl_NL&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/rZzbDN5AUF8&hl=nl_NL&fs=1&border=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:06 schreef Biogarde het volgende:
<object width="500" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rZzbDN5AUF8&hl=nl_NL&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rZzbDN5AUF8&hl=nl_NL&fs=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>
Nee ik moet mijn ouders te vriend houden, ik ben enigst kind, snapjehemsnapjehemquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanaf maandag stage.
Ouders.Gewoon op jezelf wonen.
Ik was sarcastisch, maar dta wist ik niet, dus over vier dagen zou ik het sowieso moeten vinden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De index van Google verbetert zich per 4 dagen.
Ja, had het moeten overleggen met je. Sorry.quote:
Maar dit is toch geen muziek voor een vent manquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, had het moeten overleggen met je. Sorry.
Nederhop bitch. Als dat nou muziek is wat ik digg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen muziek voor en vent manSchaam je diep zeg
Wie is jouw boegbeeld? Steen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nederhop bitch. Als dat nou muziek is wat ik digg.
Heb jij nog nooit op een woord gezocht en FOK! bovenaan gevonden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, maar dta wist ik niet, dus over vier dagen zou ik het sowieso moeten vinden?
Wie is dat op RTL 5?
Je bent 15 toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nederhop bitch. Als dat nou muziek is wat ik digg.
Nou raad ons eens wat aan omniscient opperwezenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen muziek voor een vent manSchaam je diep zeg
Heb opgezwollen en Winne hoog zitten.quote:
Winnequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb opgezwollen en Winne hoog zitten.
Wat voor boodschappen zitten daar in dan? Het enige wat ik hoor is dat wij kaaskoppen gore kankerlijers zijn, en dat mijn moeder een gore bitch is. Is dat jouw definitie van muziek?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef Biogarde het volgende:
In Nederhop zijn de boodschappen duidelijker dan in metal of rock (voor zover dat mogelijk is en om maar een stroming te noemen).
17. Kut hè?!quote:
Dan heb je er niets, maar dan ook niets van begrepen. Dergelijke stromingen moet je voelen, die zijn niet uit te leggen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat voor boodschappen zitten daar in dan? Het enige wat ik hoor is dat wij kaaskoppen gore kankerlijers zijn, en dat mijn moeder een gore bitch is. Is dat jouw definitie van muziek?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou raad ons eens wat aan omniscient opperwezen
Ik zei opgezwollenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef o.us het volgende:
[..]
WinneBen zo vaak naar zijn giggs geweest hier in Rotterdam.
quote:
Jawel hoor, ik bedoelde dta ik niet wist dat het zich elke 4 dagen vernieuwde zeg maar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit op een woord gezocht en FOK! bovenaan gevonden.
FOK! is de koning van Nederlandse woorden google-wijs.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb opgezwollen en Winne hoog zitten.
quote:
quote:
quote:het volde:
opgezwollen e
quote:opgezwollen
quote:ollen
quote:n
Neil Young, Bruce springsteen, Oasis. Dat ligt meer in de buurt van muziek dan die inferieure herrie van jouwquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Even serieus, hoe oud ben je Bio?quote:
Ladyhawke uit mijn UI draagt bijna alleen mannenkleding volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vind ik een vrouw met wat mannelijker kleding toch mooi zeg![]()
Je suggereert nu dat ik zeg dat mijn muziek het beste is. Jij zeikt het af, ik verdedig het. Dat is wat ik doe.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neil Young, Bruce springsteen, Oasis. Dat ligt meer in de buurt van muziek dan die inferieure herrie van jouw
Ik word 28.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even serieus, hoe oud ben je Bio?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:20 schreef Biogarde het volgende:
Ja, Supertramp met een beetje schel gebrabbel op een saxofoon.
Jaquote:
Mannen zien alleen iets met tieten en 37 graden. Ik reageer ook overal op mbt vrouwenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit soort vrouwen vind ik dus echt heel erg aantrekkelijk![]()
Ik zie er alleen niet zoveel.
En als ik ze zie, weet ik niet wat ik ermee moet, flirten met een man is veel gemakkelijker
Dat zeg ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mannen zien alleen iets met tieten en 37 graden. Ik reageer ook overal op mbt vrouwen
Dat suggereer ik niet. En schuimbekken over zoiets doe ik al he-le-maal al niet. Wel vind ik het dapper van je dat je dit soort muziek probeert te verdedigen, ik had het niet gekundquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je suggereert nu dat ik zeg dat mijn muziek het beste is. Jij zeikt het af, ik verdedig het. Dat is wat ik doe.
Jij slaat met je vitamineoverschot om je heen, begint te schuimbekken en post muziek uit een tijd dat ze niks anders hadden. Ja, Supertramp met een beetje schel gebrabbel op een saxofoon.
Ik heb het wel in m'n iTunes libraryquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef o.us het volgende:
Oké, dus niemand luistert Depeche Mode hier? Wat schaamteloos.
Je begrijpt het gewoon niet. En doe niet dapper door mij dapper te noemen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat suggereer ik niet. En schuimbekken over zoiets doe ik al he-le-maal al niet. Wel vind ik het dapper van je dat je deze muziek probeert te verdedigen, ik had het niet gekund![]()
Vroeger werd er wel degelijk betere muziek geproduceert dan nu, tegenwoordig kan je alleen nog maar van die ridicule rapnummertjes luisteren met clips met allerlei bontkraagjes erin. En dan die verschrikkelijke schoenen en kleding die bij die stijl hoort, walgelijkHet hele MBO zit daar vol mee, ik lijk daar wel de enige normale
Baas.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb het wel in m'n iTunes library
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat suggereer ik niet. En schuimbekken over zoiets doe ik al he-le-maal al niet. Wel vind ik het dapper van je dat je dit soort muziek probeert te verdedigen, ik had het niet gekund![]()
Vroeger werd er wel degelijk betere muziek geproduceert dan nu, tegenwoordig kan je alleen nog maar naar van die ridicule rapnummertjes luisteren met clips met allerlei bontkraagjes erin. En dan die verschrikkelijke schoenen en kleding die bij die stijl hoort, walgelijkHet hele MBO zit daar vol mee, ik lijk daar wel de enige normale
Lamon is wel fan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef o.us het volgende:
Oké, dus niemand luistert Depeche Mode hier? Wat schaamteloos.
Ja, de opvoeding ging prima, daarna echter...quote:
Dat zeg ik al.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef Maisnon het volgende:
Lamon luistert het sowieso
Maar ik ben een fan!1!!!!11quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ook wel af en toe, iedereen wel denk ik
Nummers als Enjoy The Silence en Personal Jesus wel ja, maar nummers als Precious, Wrong en Peace zeker niet!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef Adelante het volgende:
DM is wel heel erg jaren '80 riedeltjes trouwens.
Maar die postte je gisteren toch ook?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef Maisnon het volgende:
En iedereen die die link van mij net niet checkte maar fan is van violen, piano, Yann Tiersen en breekbare popliedjes, die heeft pech gehad
Bweheh, ik val daar helemaal niet op.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit soort vrouwen vind ik dus echt heel erg aantrekkelijk![]()
Ik zie er alleen niet zoveel.
En als ik ze zie, weet ik niet wat ik ermee moet, flirten met een man is veel gemakkelijker
waar val jij op dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bweheh, ik val daar helemaal niet op.
En dit zijn zeker je schoenen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je begrijpt het gewoon niet. En doe niet dapper door mij dapper te noemen.
Wat zou ik niet menen dan:?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:29 schreef Biels het volgende:
[..].
Ga je straks weer roepen "ha, ik meende het niet!!!"?
Sorry, doe mij maar Motown vanavond...quote:
Nee, straks loopt er weer 100 man in polonaise over je heen in de discussie, ga je weer huilen dat je gewoon je plekje probeert te vinden (quote:
Ik mag toch zeker wel mijn bescheiden mening geven over muziek? En de laatste tijd neemt de haat jegens mij als fictief internet-persoon juist af. En als ik iets zeg dan meen ik het, heb je mij ooit betrapt op het 180 graden draaien?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, straks loopt er weer 100 man in polonaise over je heen in de discussie, ga je weer huilen dat je gewoon je plekje probeert te vinden () en dat je het allemaal niet zo meent.
Verschrikkelijk, bij mij op school loopt iedereen erin rond.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef Crack_ het volgende:
Van wie zijn die kleren, echt zo lekker.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef Crack_ het volgende:
Van wie zijn die kleren, echt zo lekker.
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar die postte je gisteren toch ook?
Op welk school zit je dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, bij mij op school loopt iedereen erin rond.
Ja, mag, als je het een beetje onderbouwt. En ja, dat gebeurt regelmatig. Al is het alleen al het "ik ben populair"/"ik heb geen vrienden" gebeuren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel mijn bescheiden mening geven over muziek? En de laatste tijd neemt de haat jegens mij als fictief internet-persoon juist af. En als ik iets zeg dan meen ik het, heb je mij ooit betrapt op het 180 graden draaien?
Ik heb je echt nog nooit eerder over zulke kleding gehoord. Echt wtf.quote:
Ik ook, maar meestal luister ik wel maar dan luister ik maar half zeg maarquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja
Naja, dat is vaak zo frustrerend aan dit soort muziekpraat enzo. Je wil dat gevoel wat je erbij krijgt zo graag delen met anderen als het tof is maar het is zoiets contextueels en persoonlijks vaak dat je die beleving wel angstvallig op kan dringen maar dat dat toch nooit hetzelfde zal zijn.
En waarom zou je uit al die miljoenen liedjes nou luisteren naar wat willekeurig persoon x je voorschoteld
Dit is wel een hele pessimistische kijk er opmaar ik vind het frustrerend af en toe
Ik heb het vaak zat onderbouwt, sowieso open ik met enige regelmaat goed en serieus onderbouwde topics. Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, mag, als je het een beetje onderbouwt. En ja, dat gebeurt regelmatig. Al is het alleen al het "ik ben populair"/"ik heb geen vrienden" gebeuren.
Ik vind dat ook echt niet mooiquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb je echt nog nooit eerder over zulke kleding gehoord. Echt wtf.
Deltion.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dit zijn zeker je schoenen.
[ afbeelding ]
Jouw broek.
[ afbeelding ]
Je t-shirt.
[ afbeelding ]
Je jas.
[ afbeelding ]
Oja en dan die verschrikkelijk pet niet te vergeten natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
En dan met zo'n koelkast ding over straat paraderen met van die rotmuziek uit je luidsprekersIk zie het zo voor me
Kan 't me weinig voorstellen dat er zich een overload aan hiphoppers bevinden buiten de Randstad.quote:
Jij bent inderdaad iemand aan wie ik een voorbeeld zou moeten nemen als het aankomt op het onderbouwen van mijn mening.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het vaak zat onderbouwt, sowieso open ik met enige regelmaat goed en serieus onderbouwde topics. Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggen.
Wanneer heb ik gezegd dat ik populair ben? En waar heb ik gezegd dat ik geen vrienden heb?
Pff, liefst wel vrij vrouwelijk. Mannelijke trekjes vind ik vrij afstotelijk. Voor de rest is het lastig een algemeen beeld te geven van wat ik aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar val jij op dan?
En wat voor type ben jij?
Hoe was je afspraak vanmiddag, 4 uur?quote:
Nee Bielsje, ik vind heel veel niet leuk maar het gaat niet altijd zoals ik het wil hequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je graag dat ze op alles wat je zegt reageren op Fok als het uit is?
Goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe was je afspraak vanmiddag, 4 uur?
Ach ja, je kan ook niet alles hebben he.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee Bielsje, ik vind heel veel niet leuk maar het gaat niet altijd zoals ik het wil he.
wat vieren ze?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is al best laat
Ik heb niet zoveel met muziekdiscussies, misschien zo toch maar naar bedA; heb ik geen zin
Mja, morgen heeft K dr viering op school en is het weekend, das wel leuk
Wie ik?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:46 schreef Maisnon het volgende:
maar eh, ouz, heb je geen last.fm ofzo
Ik verheug me op het eerst volgende topic. En trouwens, als ik jou niet beval dan negeer je me toch lekker?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad iemand aan wie ik een voorbeeld zou moeten nemen als het aankomt op het onderbouwen van mijn mening.
Back up man heb ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Ach ja, je kan ook niet alles hebben he.
Misschien ben ik wel een newb, maar wat is dat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:46 schreef Maisnon het volgende:
maar eh, ouz, heb je geen last.fm ofzo
Ik mag toch wel mijn mening geven?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verheug me op het eerst volgende topic. En trouwens, als ik jou niet beval dan negeer je me toch lekker?
Dat is best lastig, omdat alles wat je zegt een troll is. Zelfs dit antwoord van je is een troll.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verheug me op het eerst volgende topic. En trouwens, als ik jou niet beval dan negeer je me toch lekker?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is best lastig, omdat alles wat je zegt een troll is.
Zelden zoveel aan elkaar gerijgde onzin gehoord als nuquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is best lastig, omdat alles wat je zegt een troll is. Zelfs dit antwoord van je is een troll.
H0!quote:
quote:
Vragen om aandacht en het dan ook nog krijgen ookquote:
Alles goed?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Vragen om aandacht en het dan ook nog krijgen ook
Hoi
Okquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, liefst wel vrij vrouwelijk. Mannelijke trekjes vind ik vrij afstotelijk. Voor de rest is het lastig een algemeen beeld te geven van wat ik aantrekkelijk vind.![]()
Euh, nou ik ben niet echt heel vrouwelijk of zo. Ik draag ook nooit rokjes/jurkjes en zo. Maar echt mannelijk ben ik ook niet. Beetje neutraal.
Ik had je niet gezien net.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Vragen om aandacht en het dan ook nog krijgen ook
Hoi
Dat ze zo zon lekkere harde kutscheet in je gezicht laatquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, liefst wel vrij vrouwelijk. Mannelijke trekjes vind ik vrij afstotelijk. Voor de rest is het lastig een algemeen beeld te geven van wat ik aantrekkelijk vind.![]()
Euh, nou ik ben niet echt heel vrouwelijk of zo. Ik draag ook nooit rokjes/jurkjes en zo. Maar echt mannelijk ben ik ook niet. Beetje neutraal.
Ja wel okee, alleen honger omdat ik nog niet fatsoenlijk heb gegeten. Met jou?quote:
Nu voel ik me zoals het jongetje dat als laatst gekozen wordt bij de gymlesquote:
Ik heb het iig nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik bedoelde o.usmaar heb jij t ook Crack?
last.fm is gewoon eh, nouja check dat icoontje boven mn post tussen dat rijtje met fotoboek enzo en klik erop
Last.fm is een soort... hyves voor muziek zeg maaren het houdt ook bij wat je luistert etc
Devviequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat ze zo zon lekkere harde kutscheet in je gezicht laat
Zo was het niet bedoeld.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja wel okee, alleen honger omdat ik nog niet fatsoenlijk heb gegeten. Met jou?
[..]
Nu voel ik me zoals het jongetje dat als laatst gekozen wordt bij de gymles
En nog ontkennen ook na 2 maanden weg voor trollenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelden zoveel aan elkaar gerijgde onzin gehoord als nuHoezo denk jij dat ik bij alles wat ik doe troll? Waar baseer je het op? Hoe kom je erbij?
Nog iets, ik ben het zat om als troll gezien te worden, ik wil gewoon behandeld worden als een mens, ja.
Wat een beschaafde manier van scheldenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En nog ontkennen ook na 2 maanden weg voor trollen![]()
Echt, ze zouden je in moeten lijsten. Maar het is goed met je, want er toch geen discussie met je te voeren. Wel stoer doen, maar oh wee als men je aan je haren over het internet sleurt.
Verwacht geen antwoord meer btw, want van mij kun je de krampen krijgen.
wtf is dat voor vage foto?quote:
Hihi, wat een compliment.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok
Ik vond je op die foto wel heel leuk eigenlijk
En ECHT mannelijk vind ik ook niks
Dan denk ik aan houthakkersshirts en dik
Hoewel een van de weinige vrouwen waar ik oprecht interesse in heb gehad toen ik haar later nog een keer zag behoorlijk mannelijk wasIk schrok er een beetje van
Krampjes doen ook pijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat een beschaafde manier van schelden
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld.
Ik heb vandaag wel 2 hele tosti's op.
straight to the point, maar soms draai ik er express weleens omheen, whihihihiquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Devvie
Altijd in voor een goeie samenvattende zin
Ik kreeg meteen zo'n visual van een klein kind wat iets heel gemeens tegen zn moeder wil zeggen maar weet dat ie bestraft wordt omdat hij dat niet mag zeggen en dus daarom maar een ander soort woord er van maaktquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Krampjes doen ook pijn![]()
En het is een Utrechts iets
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
straight to the point, maar soms draai ik er express weleens omheen, whihihihi
Totaal geen behoefte aan eten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb waanzinnig lekker gelunched, maar daarna niks meer gehad.
Ga nu ook maar eens twee tosti's maken, goed idee
Mjaa, gaat wel lekker. Alleen een beetje moe hier, thats all!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja wel okee, alleen honger omdat ik nog niet fatsoenlijk heb gegeten. Met jou?
[..]
Nu voel ik me zoals het jongetje dat als laatst gekozen wordt bij de gymles
Kijken als je me over 24 uur wel weer kan zien. Snapt niet dat je zo boos wordtquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En nog ontkennen ook na 2 maanden weg voor trollen![]()
Echt, ze zouden je in moeten lijsten. Maar het is goed met je, want er toch geen discussie met je te voeren. Wel stoer doen, maar oh wee als men je aan je haren over het internet sleurt.
Verwacht geen antwoord meer btw, want van mij kun je de krampen krijgen.
24 uur? Wees eens duidelijk man. Antwoord ik tochquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijken als je me over 24 uur wel weer kan zien. Snapt niet dat je zo boos wordt
Ga dan naar bed!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Mjaa, gaat wel lekker. Alleen een beetje moe hier, thats all!
Hij is zo gaaf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Dit is dus dat E is for Estranged live en hij speelt het altijd in z'n eentje, dan neemt ie zichzelf op en loopt ie het zeg maar
Ja natuurlijk troll ik wel eens ja, maar echt niet de hele tijd. Dat ik dit imago heb opgebouwd is een beetje per toeval gegaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
24 uur? Wees eens duidelijk man. Antwoord ik toch
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:17 schreef MASD het volgende:
Lopen twee Haïtianen op straat, zegt de een: "Weet je wat ik net hoorde? Een neger is president van Amerika!" Zegt de ander: "Zo, wanneer ben jij onder je steen vandaan gekropen?"
BAHAHAHA.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef TPS het volgende:
Zegt de een: ey man heb je misschien een tientje te leen?
Ander: nee man ik zit zelf ook een beetje krap aahAhaHAHAhAHEWAAAAHAHAaa1!11!11!1![]()
![]()
![]()
quote:
Krijgen we ook foto's te zien van het eindproduct?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
OMG ik ben klaar met het tijdschriftje, besteld alles.Het is zo mooi, ik hoop zo dat het goed gaat ook met die tekst etc.
Aber naturlich! Ik kan ook nu wel wat printscreens posten if you like.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijgen we ook foto's te zien van het eindproduct?
Waarom zou je liegen op een internetforum ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:53 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, ik was met mn vriendin in een serieus gesprek over oneerlijk zijn, en dat dat sociaal geaccepteerd is, als je het maar niet overdrijft of zwaar ten koste van anderen misbruikt..en toen klikte ik dit topic aan, zag iets over Depeche Mode staan, wat verder volledig buiten het onderwerp ligt overigens, dus ik las het hele topic van begin tot eind nog eens vlug door, en echt IEDEREEN in dit topic liegt zich te pletter over alles. En het is zelfs extreem doorzichtig.
Zou een internetforum nou erger zijn, of zou echt bijna ieder mens op aarde zo zijn, is dan een nachtelijke overpijnzing.
Ik slaap er niet minder om, maar het komt zo ineens in me op.
Jah, bitte !quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Aber naturlich! Ik kan ook nu wel wat printscreens posten if you like.
Waarom liegen mensen over hun loon?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je liegen op een internetforum ?
Oke, we hebben het dus over mode van nu, want daar is super veel over te vinden en het is makkelijk. En het is in het Engels, want we deden het voor het vak Engels.quote:
What's up?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:49 schreef Crack_ het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
Ik hoop dat je stikt in je slaapquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom liegen mensen over hun loon?
Over hun vrienden?
Over hun leven?
Over hun werk?
Over hun mening richting dingen?
Mensen zijn allemaal debiel, en met die geruststellende gedachte ga ik slapen als een engeltje, zoals altijd, omdat ik gelukkig niets te verbergen heb.
Welterusten.
Ach so!quote:
Ik kan atm ineens geen plaatjes meer zien op internet, dus ik ga even de router vermoorden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke, we hebben het dus over mode van nu, want daar is super veel over te vinden en het is makkelijk. En het is in het Engels, want we deden het voor het vak Engels.En ik kwam vandaag met het supertoffe idee om er bij de MediaMarkt een tijdschrift van te laten maken. Covertje alles, naam verzonnen, zo'n combinatie van onze voornamen. PASSAN. Bohh.
Anywho de voorkant loopt door op de acherkant dus het is een gehele cover:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan 26 pagina's.
Ja mijn bril heb ik nu op, maar die doe ik niet op naar school want ik vind hem soms zo vervelend.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ach so!
Daarom draag ik ook vaak een bril, of gewoon niks, maar vind lenzen ook zo kut!
En het is nog wel zo mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan atm ineens geen plaatjes meer zien op internet, dus ik ga even de router vermoorden.
Ik draag hem bijna altijd, ik heb iets met mn ogen waardoor ik alleen harde lenzen kan (icm verzekering) en dat trek ik niet. Dus dan maar een bril!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja mijn bril heb ik nu op, maar die doe ik niet op naar school want ik vind hem soms zo vervelend.
Sucks dude, die dingen heb ik ook gehad, maar dat deed me godverdomme pijn aan mijn oogjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik draag hem bijna altijd, ik heb iets met mn ogen waardoor ik alleen harde lenzen kan (icm verzekering) en dat trek ik niet. Dus dan maar een bril!
quote:
It's me, 4ebe.quote:
* Deur dichtsmijt.quote:
Hihi hoiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
It's me, 4ebe.![]()
Waarom ben je nog wakker?![]()
Owja, studentenavond.
En ik zit thuis.
Relaxedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi hoi!
Ik zit ook thuisna een avondje/nachtje chillen met vrienden.
Ksstquote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:57 schreef Devvie het volgende:
MIR
DOE NORMAAL
JE MAAKT ME GEK
*rondrent*
Sleep well.quote:
Je moet veel slapen voordat Ado komt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hm, slapen is op zich ook wel nuttig natuurlijk
Zeker zo voor het weekend als het toch altijd laat wordt
Ik zit heel vaak bij haar in de bus, aangezien ze veel omgaat met Celine die bij mij in de klas zit.quote:
Stond ze met Lynn en gaat ze niet zitten, want tja ze wouden allebei niet zitten. BLIJFT DIE PLAATS LEEGquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit heel vaak bij haar in de bus, aangezien ze veel omgaat met Celine die bij mij in de klas zit.
Wat een kuthoer is dat toch._!
Tis er JB?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef Biogarde het volgende:
dionmaggot zijn toetsenbord is helaas kapot. Er komen alleen nog maar woorden als kanker uit en als zelfs dat niet meer lukt foto's van vrouwen met extreme beharing op plekken waar je dit niet wil tegenkomen.
Wij nemen afscheid van dionmaggot. Prullenbak hoezee.
Driewieler? Anders ben ik benieuwd hoe lang dit goed gaat.quote:
Ben al op school.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Driewieler? Anders ben ik benieuwd hoe lang dit goed gaat.
If wishes were horses...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stikt in je slaap
Nothing personal, except that it's personal
Straks naar een cursus genaamd Elevator Pitch, daarna boodschappen doen een vanavond uit eten bij een Grieks restaurant. Tussendoor wilde ik ook nog wat fietsen als het weer vanmiddag opgeklaard is, en naar een Sundays toe met mijn zonnebankkaart.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef phpmystyle het volgende:
Lamon, ik weet nog steeds niet wat je overdag zoal doet, dus bij deze opnieuw de vraag
Neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
If wishes were horses...
Ik heb wel een nachtmerrie gehad, misschien lucht dat op?
Maar dat had ik kunnen weten, als ik 's avonds laat nog een kilo eten naar binnen zit te werken natuurlijk, eigen schuld.
En heb jij geen werk?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Straks naar een cursus genaamd Elevator Pitch, daarna boodschappen doen een vanavond uit eten bij een Grieks restaurant. Tussendoor wilde ik ook nog wat fietsen als het weer vanmiddag opgeklaard is, en naar een Sundays toe met mijn zonnenbankkaart.
Een dag uit het leven van mij, erg boeiend is het niet.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Haha, MBOquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En heb jij geen werk?
Ik? Van 9 tot ergens 2 heb ik school. 3 uur thuis, bergen huiswerk maken, aangezien ik savonds ook naar school ga. Daarna boek lezen of wat onzinnig internetten. En morgen ga ik de hele dag werken![]()
Nee echt boeiend is mijn leven niet nee
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha, MBO. De onderlaag van de samenleving.
Hahahahahah zit je dan, op 18-jarige - of hoe ben je - leeftijd, je vmbo tl te doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Volgend jaar mag ik VMBO tl doen
D'r zitten wel grotere falers, mensen die daarvoor gezakt zijn, mensen van 25/30 jaar. Dus het zal wel meevallenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahahahah zit je dan, op 18-jarige - of hoe ben je - leeftijd, je vmbo tl te doen.![]()
![]()
![]()
Ja, er bestaan ook mensen met kanker, aids, ebola en tyfus. Maar dat betekent niet dat het wel meevalt als je alleen ebola hebt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
D'r zitten wel grotere falers, mensen die daarvoor gezakt zijn, mensen van 25/30 jaar. Dus het zal wel meevallen
Dat je je niet schaamt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
D'r zitten wel grotere falers, mensen die daarvoor gezakt zijn, mensen van 25/30 jaar. Dus het zal wel meevallen
Gefeliciteerd, je bent een van de minste falers op een opleiding die enkel en alleen bestaat uit mensen met een IQ gelijk aan een lantaarnpaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent een van de minste falers op een opleiding die enkel en alleen bestaat uit mensen met een IQ gelijk aan een lantaarnpaal.
Of gewoon helemaal weg. Nog beter.quote:
plank --> kopquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
Heb helemaal geen zin om te reageren eigenlijk![]()
quote:
Zou het niet zo kunnen zijn dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
DAT MOET NATUURLIJK IMPLICEREN DAT IK EEN PLANK PLAAT VOOR ME KOP HEB ZEKER
Het kan ook gewoon een ingeklapte paraplu zijn hoor![]()
Wellicht. Ik ben het voor vandaag weer meer dan zat.quote:
Het is bijna weekendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht. Ik ben het voor vandaag weer meer dan zat.
En toch staat er een post. Vreemd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
Heb helemaal geen zin om te reageren eigenlijk![]()
Hebben jullie het al over voortplanting?quote:
Je bent zelf niets beter dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik doe ook VMBO tl, maar ik kom wel van de havo, terug geplaatst omdat lui. Maar ik ga lekker wel HBO doen.
hboquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik doe ook VMBO tl, maar ik kom wel van de havo, terug geplaatst omdat lui. Maar ik ga lekker wel HBO doen.
Dat dus precies.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef L0t.. het volgende:
vmbo'ers die vmbo'ers uitlachen omdat ze vmbo doen
VWO'ersquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dus precies.Of je nou van de havo komt van of vmbo k, je doet allebei hetzelfde.
Biologieleraren met een bril en ruitjesoverhemd met een foute kleurencombinatie die rood worden en gaan stotteren als ze het over seks hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hebben jullie het al over voortplanting?![]()
![]()
Dat gebeurde ook bij mijn biologielerares toentertijd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biologieleraren met een bril en ruitjesoverhemd met een foute kleurencombinatie die rood worden en gaan stotteren als ze het over seks hebben.
Doe normaal
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook bij mijn biologielerares toentertijd.Wel erg slecht. Oh en een docent op de uni die zich een beetje leek te schamen toen hij moest vertellen dat de casus van een bepaald arrest was dat twee mannen anale seks hadden.
4ebe doet het op z'n grieks.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pasta's![]()
Ik laat vanavond grieks bezorgen.
Gast, jij hebt nog niet eens het missionarisstandje gedaan, begin dan helemaal niet over anaal.quote:
Misschien heeft hij ondertussen al wel gesekst. You don't know.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, jij hebt nog niet eens het missionarisstandje gedaan, begin dan helemaal niet over anaal.
Gersje? Doe niet zo mal!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ondertussen al wel gesekst. You don't know.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ondertussen al wel gesekst. You don't know.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |