Maar dit is toch geen muziek voor een vent manquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, had het moeten overleggen met je. Sorry.
Nederhop bitch. Als dat nou muziek is wat ik digg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen muziek voor en vent manSchaam je diep zeg
Wie is jouw boegbeeld? Steen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nederhop bitch. Als dat nou muziek is wat ik digg.
Heb jij nog nooit op een woord gezocht en FOK! bovenaan gevonden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, maar dta wist ik niet, dus over vier dagen zou ik het sowieso moeten vinden?
Wie is dat op RTL 5?
Je bent 15 toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nederhop bitch. Als dat nou muziek is wat ik digg.
Nou raad ons eens wat aan omniscient opperwezenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen muziek voor een vent manSchaam je diep zeg
Heb opgezwollen en Winne hoog zitten.quote:
Winnequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb opgezwollen en Winne hoog zitten.
Wat voor boodschappen zitten daar in dan? Het enige wat ik hoor is dat wij kaaskoppen gore kankerlijers zijn, en dat mijn moeder een gore bitch is. Is dat jouw definitie van muziek?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef Biogarde het volgende:
In Nederhop zijn de boodschappen duidelijker dan in metal of rock (voor zover dat mogelijk is en om maar een stroming te noemen).
17. Kut hè?!quote:
Dan heb je er niets, maar dan ook niets van begrepen. Dergelijke stromingen moet je voelen, die zijn niet uit te leggen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat voor boodschappen zitten daar in dan? Het enige wat ik hoor is dat wij kaaskoppen gore kankerlijers zijn, en dat mijn moeder een gore bitch is. Is dat jouw definitie van muziek?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou raad ons eens wat aan omniscient opperwezen
Ik zei opgezwollenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef o.us het volgende:
[..]
WinneBen zo vaak naar zijn giggs geweest hier in Rotterdam.
quote:
Jawel hoor, ik bedoelde dta ik niet wist dat het zich elke 4 dagen vernieuwde zeg maar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit op een woord gezocht en FOK! bovenaan gevonden.
FOK! is de koning van Nederlandse woorden google-wijs.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb opgezwollen en Winne hoog zitten.
quote:
quote:
quote:het volde:
opgezwollen e
quote:opgezwollen
quote:ollen
quote:n
Neil Young, Bruce springsteen, Oasis. Dat ligt meer in de buurt van muziek dan die inferieure herrie van jouwquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Even serieus, hoe oud ben je Bio?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|