Ladyhawke uit mijn UI draagt bijna alleen mannenkleding volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vind ik een vrouw met wat mannelijker kleding toch mooi zeg![]()
Je suggereert nu dat ik zeg dat mijn muziek het beste is. Jij zeikt het af, ik verdedig het. Dat is wat ik doe.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neil Young, Bruce springsteen, Oasis. Dat ligt meer in de buurt van muziek dan die inferieure herrie van jouw
Ik word 28.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even serieus, hoe oud ben je Bio?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:20 schreef Biogarde het volgende:
Ja, Supertramp met een beetje schel gebrabbel op een saxofoon.
Jaquote:
Mannen zien alleen iets met tieten en 37 graden. Ik reageer ook overal op mbt vrouwenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit soort vrouwen vind ik dus echt heel erg aantrekkelijk![]()
Ik zie er alleen niet zoveel.
En als ik ze zie, weet ik niet wat ik ermee moet, flirten met een man is veel gemakkelijker
Dat zeg ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mannen zien alleen iets met tieten en 37 graden. Ik reageer ook overal op mbt vrouwen
Dat suggereer ik niet. En schuimbekken over zoiets doe ik al he-le-maal al niet. Wel vind ik het dapper van je dat je dit soort muziek probeert te verdedigen, ik had het niet gekundquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je suggereert nu dat ik zeg dat mijn muziek het beste is. Jij zeikt het af, ik verdedig het. Dat is wat ik doe.
Jij slaat met je vitamineoverschot om je heen, begint te schuimbekken en post muziek uit een tijd dat ze niks anders hadden. Ja, Supertramp met een beetje schel gebrabbel op een saxofoon.
Ik heb het wel in m'n iTunes libraryquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef o.us het volgende:
Oké, dus niemand luistert Depeche Mode hier? Wat schaamteloos.
Je begrijpt het gewoon niet. En doe niet dapper door mij dapper te noemen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat suggereer ik niet. En schuimbekken over zoiets doe ik al he-le-maal al niet. Wel vind ik het dapper van je dat je deze muziek probeert te verdedigen, ik had het niet gekund![]()
Vroeger werd er wel degelijk betere muziek geproduceert dan nu, tegenwoordig kan je alleen nog maar van die ridicule rapnummertjes luisteren met clips met allerlei bontkraagjes erin. En dan die verschrikkelijke schoenen en kleding die bij die stijl hoort, walgelijkHet hele MBO zit daar vol mee, ik lijk daar wel de enige normale
Baas.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb het wel in m'n iTunes library
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat suggereer ik niet. En schuimbekken over zoiets doe ik al he-le-maal al niet. Wel vind ik het dapper van je dat je dit soort muziek probeert te verdedigen, ik had het niet gekund![]()
Vroeger werd er wel degelijk betere muziek geproduceert dan nu, tegenwoordig kan je alleen nog maar naar van die ridicule rapnummertjes luisteren met clips met allerlei bontkraagjes erin. En dan die verschrikkelijke schoenen en kleding die bij die stijl hoort, walgelijkHet hele MBO zit daar vol mee, ik lijk daar wel de enige normale
Lamon is wel fan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef o.us het volgende:
Oké, dus niemand luistert Depeche Mode hier? Wat schaamteloos.
Ja, de opvoeding ging prima, daarna echter...quote:
Dat zeg ik al.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef Maisnon het volgende:
Lamon luistert het sowieso
Maar ik ben een fan!1!!!!11quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ook wel af en toe, iedereen wel denk ik
Nummers als Enjoy The Silence en Personal Jesus wel ja, maar nummers als Precious, Wrong en Peace zeker niet!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef Adelante het volgende:
DM is wel heel erg jaren '80 riedeltjes trouwens.
Maar die postte je gisteren toch ook?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef Maisnon het volgende:
En iedereen die die link van mij net niet checkte maar fan is van violen, piano, Yann Tiersen en breekbare popliedjes, die heeft pech gehad
Bweheh, ik val daar helemaal niet op.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit soort vrouwen vind ik dus echt heel erg aantrekkelijk![]()
Ik zie er alleen niet zoveel.
En als ik ze zie, weet ik niet wat ik ermee moet, flirten met een man is veel gemakkelijker
waar val jij op dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bweheh, ik val daar helemaal niet op.
En dit zijn zeker je schoenen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je begrijpt het gewoon niet. En doe niet dapper door mij dapper te noemen.
Wat zou ik niet menen dan:?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:29 schreef Biels het volgende:
[..].
Ga je straks weer roepen "ha, ik meende het niet!!!"?
Sorry, doe mij maar Motown vanavond...quote:
Nee, straks loopt er weer 100 man in polonaise over je heen in de discussie, ga je weer huilen dat je gewoon je plekje probeert te vinden (quote:
Ik mag toch zeker wel mijn bescheiden mening geven over muziek? En de laatste tijd neemt de haat jegens mij als fictief internet-persoon juist af. En als ik iets zeg dan meen ik het, heb je mij ooit betrapt op het 180 graden draaien?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, straks loopt er weer 100 man in polonaise over je heen in de discussie, ga je weer huilen dat je gewoon je plekje probeert te vinden () en dat je het allemaal niet zo meent.
Verschrikkelijk, bij mij op school loopt iedereen erin rond.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef Crack_ het volgende:
Van wie zijn die kleren, echt zo lekker.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef Crack_ het volgende:
Van wie zijn die kleren, echt zo lekker.
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar die postte je gisteren toch ook?
Op welk school zit je dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, bij mij op school loopt iedereen erin rond.
Ja, mag, als je het een beetje onderbouwt. En ja, dat gebeurt regelmatig. Al is het alleen al het "ik ben populair"/"ik heb geen vrienden" gebeuren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel mijn bescheiden mening geven over muziek? En de laatste tijd neemt de haat jegens mij als fictief internet-persoon juist af. En als ik iets zeg dan meen ik het, heb je mij ooit betrapt op het 180 graden draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |