Ik heb je echt nog nooit eerder over zulke kleding gehoord. Echt wtf.quote:
Ik ook, maar meestal luister ik wel maar dan luister ik maar half zeg maarquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja
Naja, dat is vaak zo frustrerend aan dit soort muziekpraat enzo. Je wil dat gevoel wat je erbij krijgt zo graag delen met anderen als het tof is maar het is zoiets contextueels en persoonlijks vaak dat je die beleving wel angstvallig op kan dringen maar dat dat toch nooit hetzelfde zal zijn.
En waarom zou je uit al die miljoenen liedjes nou luisteren naar wat willekeurig persoon x je voorschoteld
Dit is wel een hele pessimistische kijk er opmaar ik vind het frustrerend af en toe
Ik heb het vaak zat onderbouwt, sowieso open ik met enige regelmaat goed en serieus onderbouwde topics. Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, mag, als je het een beetje onderbouwt. En ja, dat gebeurt regelmatig. Al is het alleen al het "ik ben populair"/"ik heb geen vrienden" gebeuren.
Ik vind dat ook echt niet mooiquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb je echt nog nooit eerder over zulke kleding gehoord. Echt wtf.
Deltion.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dit zijn zeker je schoenen.
[ afbeelding ]
Jouw broek.
[ afbeelding ]
Je t-shirt.
[ afbeelding ]
Je jas.
[ afbeelding ]
Oja en dan die verschrikkelijk pet niet te vergeten natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
En dan met zo'n koelkast ding over straat paraderen met van die rotmuziek uit je luidsprekersIk zie het zo voor me
Kan 't me weinig voorstellen dat er zich een overload aan hiphoppers bevinden buiten de Randstad.quote:
Jij bent inderdaad iemand aan wie ik een voorbeeld zou moeten nemen als het aankomt op het onderbouwen van mijn mening.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het vaak zat onderbouwt, sowieso open ik met enige regelmaat goed en serieus onderbouwde topics. Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggen.
Wanneer heb ik gezegd dat ik populair ben? En waar heb ik gezegd dat ik geen vrienden heb?
Pff, liefst wel vrij vrouwelijk. Mannelijke trekjes vind ik vrij afstotelijk. Voor de rest is het lastig een algemeen beeld te geven van wat ik aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar val jij op dan?
En wat voor type ben jij?
Hoe was je afspraak vanmiddag, 4 uur?quote:
Nee Bielsje, ik vind heel veel niet leuk maar het gaat niet altijd zoals ik het wil hequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je graag dat ze op alles wat je zegt reageren op Fok als het uit is?
Goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe was je afspraak vanmiddag, 4 uur?
Ach ja, je kan ook niet alles hebben he.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee Bielsje, ik vind heel veel niet leuk maar het gaat niet altijd zoals ik het wil he.
wat vieren ze?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is al best laat
Ik heb niet zoveel met muziekdiscussies, misschien zo toch maar naar bedA; heb ik geen zin
Mja, morgen heeft K dr viering op school en is het weekend, das wel leuk
Wie ik?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:46 schreef Maisnon het volgende:
maar eh, ouz, heb je geen last.fm ofzo
Ik verheug me op het eerst volgende topic. En trouwens, als ik jou niet beval dan negeer je me toch lekker?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad iemand aan wie ik een voorbeeld zou moeten nemen als het aankomt op het onderbouwen van mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |