O, jij mag wel drinken maar ik niet?quote:
Hihi, jij ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Fas is wel lief
Ik weet alleen niet hoe oud ze is
Misschien had de eerste goede zet geweest om geen persoonlijke info die je niet kwijt wou op het forum te strooien en het lekker prive te houden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, jij bent zelf begonnen met die discussie. Als je daar gewoon je bek had gehouden was er niks aan de hand geweest. Je weet niet wat er aan de hand is dus je had je daar gewoon nooit mee moeten bemoeien. Punt.
Dat moet je natuurlijk zelf weten, het leek me alleen niet zo slim.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O, jij mag wel drinken maar ik niet?
O goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi, jij ook.En je komt verstandig over, I like that.
Ik ben van eind 86.
O, dus omgekeerd mag het wel? Een beetje hypocriet he?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
Besef nou eens dat alles wat je op een openbaar forum gooit reacties uitlokt.
Hoezo lijkt het je niet zo slim?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk zelf weten, het leek me alleen niet zo slim.
omdat wijsheid met de haren komt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoezo lijkt het je niet zo slim?
Nuff said.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
omdat wijsheid met de haren komt?
Hallo alles goed?quote:
M'n mondhoekjes gingen iets omhoog.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
omdat wijsheid met de haren komt?
Ik moest toch gniffelen.quote:
Ja, maar jij...quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n mondhoekjes gingen iets omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |