Oh manquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP! Ik ben met m'n opdrachttaart voor morgen bezig en het gaat superlekker. De witte chocoladecrème voor de vulling is goddelijk..
Ik werk bij La Place dus moet wel even reagerenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:14 schreef P.F het volgende:
Ik heb zin in een broodje gegrilde groente van de La Place, zou die makkelijk zelf te maken zijn?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik werk bij La Place dus moet wel even reageren![]()
Ze zijn heel makkelijk te maken
Brood + paprika tapenade + gegrilde paprika, aubergine, courgettes, rode ui (en sommige la place doen er nog oesterzwammen door)
Ah joh, moeten ze maar niet zo belachelijk veel geld vragen voor iets wat zo simpel en cheap isquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]Je geeft een bedrijfsgeheim weg!
.
Ooo lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik werk bij La Place dus moet wel even reageren![]()
Ze zijn heel makkelijk te maken
Brood + paprika tapenade + gegrilde paprika, aubergine, courgettes, rode ui (en sommige la place doen er nog oesterzwammen door)
Wij gebruiken foccacia's, en paprika tapenade krijgen we standaard binnen van de groothandel.. heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe je dat moet maken of waar je het krijgt,quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooo lekkerWat voor brood? En waar koop ik paprika tapenade of kan ik die dan beter zelf maken? En moet het hele broodje dan nog onder de grill?
Ja ik ben nogal van de hakken jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:29 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat vik laarzen aanhad met een brede hak!
Ah oke, nou dan zal ik me wel klein hebben gevoeld ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal van de hakken ja.
Ik had een in de zool verstopte hak aan, maar ik zal hooguit 1,75 zijn geweest hoor.
Ja zo een bedoelde ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal van de hakken ja.
Ik had een in de zool verstopte hak aan, maar ik zal hooguit 1,75 zijn geweest hoor.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ah oke, nou dan zal ik me wel klein hebben gevoeld ofzo
Bier???quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:36 schreef neen het volgende:
Ik weet niet of ik mijn lijstje wel moet postennormale brood was vanochtend op en ik had een mooi 2 uurtjes pauze en toen was het gezellig
Ja dusquote:
Ja ik ben ook zó intimiderend!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ah oke, nou dan zal ik me wel klein hebben gevoeld ofzo
Jij liever dan ik, brr.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef P.F het volgende:
Oh, ik ga morgen op kamp.. En ik moet een slaapmatje mee.. Bleh
Ja het is verplichtquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, brr.
Mijn lijstje is ook waardeloos, want ik heb nergens zin in, wil alleen maar naar bed. Maar ik moet lessen voorbereiden voor het geval ik morgen weer helemaal fit ben en dus wel naar school ga.
Yay!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedacht vandaag opeens dat ik best wel heel erg blij met mijn leven ben zoals het nu is en dat ik eigenlijk best wel veranderd ben afgelopen jaar (socialer, slimmer, aardiger enzo) en toen werd ik opeens heel erg blij. Aangezien ik hier ook kom zeuren als het rot gaat, mag dit ook wel gemeld worden
Dat weet je zelf wel, dat is echt veel te weinig!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef AKnynke het volgende:
Zometeen even bijlezen, eerst een lijstje. Wat vinden jullie ervan?
O: yoghurt met muesli en rood fruit en appel
L: capuccino en volkorenbroodje met ham en kaas
S: sporten, 5 km. hardlopen op de loopband, waaronder 2 interval.
T: gekookt eitje
D: 3 broodjes met zelfgemaakte kip/curry salade
T: biertje of 2
2 biertjes zijn 2 halve liters he! Zo gaat dat hier. En misschien worden het er wel 3. En ik denk dat ik er nog een plak ontbijtkoek in prop...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat weet je zelf wel, dat is echt veel te weinig!
Reken maar eens uit
Oh, en ik vind het fjin dat je commentaar geeft, want ik heb de indruk dat iedereen hier voor de vorm een lijstje post, en dat er weinig commentaar op komt. Op mijn lijstjes in ieder geval!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat weet je zelf wel, dat is echt veel te weinig!
Reken maar eens uit
Wat tof!!! En wat een leuk vooruitzicht van een lange vakantie daar!!! Wanneer gaat hij??quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
MIJN VRIENDJE GAAT EEN HALF JAAR NAAR SAN FRANSISCO!!!!!!!
Hij is doooooooor!!! Ik ben zooo blij voor hem!!!!!
En ik ga sparen want ik kom ZOOO langs! En hij gaat mij ZOOOO de victoria's secret opsturen omdat ik hem zo mis!
wat tof zeg! SF schijnt een hele coole stad te zijn!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
En ik ga sparen want ik kom ZOOO langs! En hij gaat mij ZOOOO de victoria's secret opsturen omdat ik hem zo mis!
Je mag best een keer een biertje drinken hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
2 biertjes zijn 2 halve liters he! Zo gaat dat hier. En misschien worden het er wel 3. En ik denk dat ik er nog een plak ontbijtkoek in prop...
Sowieso langsgaan danquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
en dattes, inderdaad! Neem van mij aan: lange afstandsrelatie's zijn niet altijd even leuk, maar het is des te leuker als je elkaar weer ziet!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat tof!!! En wat een leuk vooruitzicht van een lange vakantie daar!!! Wanneer gaat hij??
En wat een goeie reactie, Pief, ik weet dat je er eigenlijk mee zat, maar dit is precies goed: het positieve inzien: nl. een fantastisch logeeradresje hebben daar!!
Hij gaat van juli/juni en is rond deze tijd weer terug..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat tof!!! En wat een leuk vooruitzicht van een lange vakantie daar!!! Wanneer gaat hij??
En wat een goeie reactie, Pief, ik weet dat je er eigenlijk mee zat, maar dit is precies goed, het positieve inzien: nl. een fantastisch logeeradresje hebben daar!!
Ze zijn over het algemeen best goed eiksquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, en ik vind het fjin dat je commentaar geeft, want ik heb de indruk dat iedereen hier voor de vorm een lijstje post, en dat er weinig commentaar op komt. Op mijn lijstjes in ieder geval!
Ik ga sparen om twee keer te gaan!!! Sowieso!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dattes, inderdaad! Neem van mij aan: lange afstandsrelatie's zijn niet altijd even leuk, maar het is des te leuker als je elkaar weer ziet!
Nog een weekje voor mij!
SF? Best lang denk ik! Tis helemaal aan de andere kant! 12 uur ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga sparen om twee keer te gaan!!! Sowieso!!!
Hoe lang is het eigenlijk vliegen?
Ik denk dat 2 halve liters wel voldoende zijn vandaag. Ik heb de hele dag niets aan de studie gedaan, en moet morgen toch echt aan de slag..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze zijn over het algemeen best goed eiks
Halve litersveel halve liters
Slim! Ga ik doen!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
SF? Best lang denk ik! Tis helemaal aan de andere kant! 12 uur ofzo?
Zo vroeg mogelijks tickets boeken, dan zijn ze het goedkoopst! En ook op buitenlandse sites kijken, en bijvoorbeeld kijken of je vanuit Dusseldorf kunt vliegen...
Jij was heul niet lomp!! Ik vond je juist lang&smal slank ogen! En je t-shirt was tof!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voelde me naast Phaidra (wat een poppetje!) zo vreselijk lomp en lang en uit de klei getrokken.
.
Ik heb vorig jaar mn reunie gehad, toen was ik dus 8e jaars student en voorlopig nog niet klaar, ik kon er niet mee zittenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh nee, een reunie van 6VWO! Zou het nog lukken om voor 6 maart af te studeren?.
Heenweg 11 uur en terugweg 9 uurquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga sparen om twee keer te gaan!!! Sowieso!!!
Hoe lang is het eigenlijk vliegen?
O ja, jij gaat ook naar de Stereophonics hè!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:20 schreef neen het volgende:
3x raden wie er weer friet hebben gehaald
Weet iemand trouwens of je dichtbij de HMH ergens wat kan eten? En dan niet de FEBO er schuin tegenover
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:11 schreef Phaidra het volgende:
Tof PF!!
@Nynke: ik denk dat mensen vooral commentaar krijgen als de lijstjes way niet goed zijn! Ik lees veel lijstjes wel (ook ter inspiratie) maar zeg pas iets als ik denk: Dit is echt te gek. Maar meestal is er dan al iets van gezegd en hou ik m'n mond maar.
/quote]quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
En Nynke, dat jij weinig commentaar krijgt, betekent niet dat er uberhaupt geen commentaar komtIk vind jouw lijsten in het algemeen fraai: niet te weinig, niet te krampachtig, en lekker eten. Maar het is natuurlijk veel leuker om slechte lijstjes af te kammen
Bijvoorbeeld: WTF Calimero, 11 amandelen? Zuunigerd! Met zo'n lijst kun je er best wat meer eten!
[[quote]Op donderdag 4 februari 2010 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk voor je vriendje, PF! Mijn bh van VS was binnen 2 dagen kapoet..
En volgens mij wordt er best vaak gereageerd op lijstjes?
De vorige keer dat ik er was waren we maar naar de FEBO gegaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja, jij gaat ook naar de Stereophonics hè!Ik heb geen idee of je daar wat kan eten in de buurt, heb tot nog toe altijd die zaal weten te vermijden. Maar anders ga je toch gewoon in A'dam zelf wat eten en daarna met de metro? Of gaan jullie met de auto?
dat spul vind ik zo niet lekker op m'n boterham!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien moet je paté op je boterhammen smeren Nynke, dan weet ik wel iemand die dan reageert..
Haha!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien moet je paté op je boterhammen smeren Nynke, dan weet ik wel iemand die dan reageert..
Naar wie ga je in Paradiso?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:33 schreef neen het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik er was waren we maar naar de FEBO gegaantoen waren we ook met de auto, wel goed bereikbaar daarmee en je hoeft niet de laatste trein terug te pakken
ouwelui moeten natuurlijk terug naar Friesland
Maar goed, wel naar Stereophonicsmet het hele gezin
En over 2 week ga ik voor het eerst naar Paradiso!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:44 schreef AKnynke het volgende:
Hoe kon je dat missen????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:44 schreef AKnynke het volgende:Eehh ja niet echt mijn type. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet echt naar zijn gezicht keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar Spoonquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Naar wie ga je in Paradiso?
Die foto kwam me op facebook tegemoet, en toen zag ik het ineens. Ik geloof ook niet dat ik hem zonder shirt heb gezien..quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef Blurred86 het volgende:
hehe nice Nynke! Hoezo zie je het nu wel ineens dan?
lijstje:
O: havermout met banaan, lijnzaad, pindakaas
L: tosti allinson ham kaas met mosterd, ciabbatina met gekookt ei, 2x koffie met melk
T: chocoprince
T: peer
D: ciabattina met groenteburger en berg groenten
T: yoghurt met druiven en muesli
tot het D is het 1000 kcal
Al best oud ja al ken ik ze pas vanaf 2005 ofzo, net een nieuw album en dus weer concertenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Sorry trouwens voor mijn perverse opmerkingen af en toe![]()
Neen, zijn die niet van de 90's? Leuk!
ik vond het ook wel een gewaagde foto van jezelf om zo op facebook te zetten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pervers? Ik lette ook vooral op het witte koordje van z'n zwembroek hoor
Okequote:Op donderdag 4 februari 2010 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pervers? Ik lette ook vooral op het witte koordje van z'n zwembroek hoor
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:00 schreef neen het volgende:
[..]
Al best oud ja al ken ik ze pas vanaf 2005 ofzo, net een nieuw album en dus weer concertenen Paradiso schijnt wel een mooie zaal te zijn
Ja Paradiso is echt, echt, echt een heel fijne zaal!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:00 schreef neen het volgende:
[..]
Al best oud ja al ken ik ze pas vanaf 2005 ofzo, net een nieuw album en dus weer concertenen Paradiso schijnt wel een mooie zaal te zijn
Ja, dat is al een reden om hem niet echt aantrekkelijk te vinden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vond het ook wel een gewaagde foto van jezelf om zo op facebook te zetten.
Tis echt een schat van een jongen. Erg slim, politiek betrokken (aan de goede kant van het Zimbabwaanse politieke spectrum), grappig en lief. Maar, inderdaad: bewust van zichzelf!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat is al een reden om hem niet echt aantrekkelijk te vinden.
Ging ik maar naar T-Spoon dat is pas echte muziek!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Gaat neen naar T-Spoon?. Ik wist niet dat die nog bestonden!
.
Sex on the beach
Come on move your body
Sex on the beach
Als ik dan niet zelf heb gebeld, heeft mijn vriendin gegeten en tref ik een eenzaam bordje in de magnetronquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
O mijn god, mijn vriend is zo'n workaholicik heb eten klaar, meestal is ie hooguit halfzeven thuis. Maar het duurde maar, dus ik bel m net, zat ie nog te typen!
Ik ga maar wat aardappeltjes uit de pan snoepen
Daar hoef je nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ik dan niet zelf heb gebeld, heeft mijn vriendin gegeten en tref ik een eenzaam bordje in de magnetron
Wordt dan alles beter?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar hoef je nietover te doen hoor, vind ik best normaal. Ga maar gewoon trouwen.
Daar heb jij een puntquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik de juiste persoon ben om dát aan te vragen!!
Daar heb ik nu nooit aan gedacht!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar heb jij een punt
Hoe gaat het met de liefde nou, al wat naaktmodellen kunnen strikken voor de schilderkunst?
Karakter is ook mooi, maar dat zie je nooit als eerste hequote:Op donderdag 4 februari 2010 19:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar heb ik nu nooit aan gedacht!!!!![]()
Klinkt zeker heel corny als ik zeg dat ik op karakter val hè????
Echt? Maar hoe weet ze dan dat je nog lang niet komt en ze beter alleen kan eten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ik dan niet zelf heb gebeld, heeft mijn vriendin gegeten en tref ik een eenzaam bordje in de magnetron
Oké. Ik wil én én. Ik geef het toe!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Karakter is ook mooi, maar dat zie je nooit als eerste he
ik val niet op donkere jongens (meestal gewoon niet, kan er niks aan doen) maar man die jongen is heetquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis echt een schat van een jongen. Erg slim, politiek betrokken (aan de goede kant van het Zimbabwaanse politieke spectrum), grappig en lief. Maar, inderdaad: bewust van zichzelf!
I second that!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik val niet op donkere jongens (meestal gewoon niet, kan er niks aan doen) maar man die jongen is heetdan mag ie het ook wel weten van zichzelf van mij...
Ik houd niet van mooie vrouwen die dat te veel van zichzelf weten en zich er naar gedragenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik val niet op donkere jongens (meestal gewoon niet, kan er niks aan doen) maar man die jongen is heetdan mag ie het ook wel weten van zichzelf van mij...
Da's inderdaad verstandiger ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké. Ik wil én én. Ik geef het toe!!![]()
En Mini: dan bel jij toch even? En als het dan te lang duurt ga je eten en anders wacht je nog even....
Ik was vandaag in de galerie, da's bij het Rijksmuseum in de buurt! Wonen doe ik nabij de RAI, daar wandel je niet zo snel langs, als je niet in de buurt moet zijn........quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's inderdaad verstandiger ja.Dat doe ik nu ook, en dan bouw ik een ruime marge in want mijn meneer heeft nogal een raar concept van tijd.
Ik moest nog aan jou denken toen ik rondliep in Amsterdam vanmiddag! Ik was te vroeg voor college dus was ik maar gaan wandelen. Lijkt me leuk om daar te wonen.
Niet dat ik weet waar in A'dam jij woont, maar goed.
ha, dan woon je vast vlakbij mijn oud bestuursgenoot! leuke huizen wel daar. (al woont hij in een beetje aftands soort studenten-opvolghuis)quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de galerie, da's bij het Rijksmuseum in de buurt! Wonen doe ik nabij de RAI, daar wandel je niet zo snel langs, als je niet in de buurt moet zijn........
Okay, narcistisch is hij absoluut niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef conleche het volgende:
Ik ben op zich helemaal niet tegen donkere jongens als date-materiaal. Had voor het eerst een donker vriendje op de lagere school (platonisch! Maar vond hem wel al leuk!) en heb 3 jaar samengewoond met een halfbloed (moeder uit Martinique) en het vriendje uit NY was ook een donkere jongen.
Maar van deze foto straalt iets narcistisch af en dat vind ik minder leuk, hoewel ik best kan zien dat hij een lekker lijf heeft, vind ik het toch niet aantrekkelijk.
Die zijn het lekkerst!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef neen het volgende:
Ik had een keer een vriendin die donkerblond was!
Oh noes, neen!!! Ga je wassen!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef neen het volgende:
Ik had een keer een vriendin die donkerblond was!
Waar woont hij dan precies?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ha, dan woon je vast vlakbij mijn oud bestuursgenoot! leuke huizen wel daar. (al woont hij in een beetje aftands soort studenten-opvolghuis)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh noes, neen!!! Ga je wassen!!!
O jah!! Ik was nog trots op u, vanwege vanuit werk -> sporten!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga even koken, val zowat om. Tot straks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ik ben langs de Hermitage gelopen, en Artis. Maar da's niet zo heel ver, toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de galerie, da's bij het Rijksmuseum in de buurt! Wonen doe ik nabij de RAI, daar wandel je niet zo snel langs, als je niet in de buurt moet zijn........
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En neen, dat valt wel mee, want ze sluiten de buurt af als er een drukke RAI is, dan kan je er nog maar aan één kant in en moet je langs zo'n mannetje. Dat lijkt me pas een kutbaan: de hele dag in een auto zitten te wachten op mensen die zeggen: "Ik woon hier"
Oh dan was je bij mijn school universiteit in de buurtquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben langs de Hermitage gelopen, en Artis. Maar da's niet zo heel ver, toch?
Van dit stukje hierboven krijg ik het idee dat er heel wat gebeurd is om 'oh jeeeee!' van te denken, of heb ik dat heel erg fout?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké. Ik wil én én. Ik geef het toe!!![]()
En Mini: dan bel jij toch even? En als het dan te lang duurt ga je eten en anders wacht je nog even....
Senk joe!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef conleche het volgende:
[..]
O jah!! Ik was nog trots op u, vanwege vanuit werk -> sporten!!!
Waar ga je solliciteren?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:34 schreef Merel het volgende:
Tvp. Ik ben aangeschoten en moet nog een sollicitatiebrief schrijven die morgen binnen moet zijn
Ik zag gisteravond ergens een leuke vacature, maar sluitingsdatum is vóór morgen, vandaag dusquote:
Heel slecht hèquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:55 schreef Merel het volgende:
O - twee krentenbollen
T - anderhalve liter appelsap
L - pasta met peren en port en pistachenoten en room en heel lekker
D - 5 bitterballen, 3 witte wijn, 1 rose
T - thee
Zie PM!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Van dit stukje hierboven krijg ik het idee dat er heel wat gebeurd is om 'oh jeeeee!' van te denken, of heb ik dat heel erg fout?
Hahaha ik ken het.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga spierpijn hebben morgen, voelt goedIk heb gelijk al weer het gevoel dat mijn kont 10 keer strakker is. Dat dat een gevoel is weet ik trouwens ook wel
![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga spierpijn hebben morgen, voelt goedIk heb gelijk al weer het gevoel dat mijn kont 10 keer strakker is. Dat dat een gevoel is weet ik trouwens ook wel
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het.Ik denk steeds dat ik al 1029480 kilo kwijt ben maar ik weeg nog evenveel als twee weken terug.
It didn't happenquote:
Ik ga me gewoon nooit meer wegen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Maar het gevóel is wel errrrrg lekker!
Dank je wel DaDquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.giantpt.com/vo(...)caloriebehoefte.html
Goed planquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon nooit meer wegen.
Gek he? Leef je er naar toe,is het zo ver en dan..... niksquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen probleem, uniekje.
Ik woog vandaag na het sporten 62,3. 300 gram boven wat ik steeds hoopte te zien op de weegschaal. Maar ik ben helemaal niet blij..
Maar die kwam net uit de was dus zit strak. Skinny jeans ftw.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed planJe merkt ook heus wel dat je goed bezig bent als je broek beter/losser gaat zitten of zo
Ik denk steeds dat het komt door de verhuizing, dat de weegschaal nu iets anders staat of zo. Ook al kunnen m'n broeken wel beter dicht, maar toch.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gek he? Leef je er naar toe,is het zo ver en dan..... niksFrustrerend is dat!
Ja ehhh. Dat telt nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar die kwam net uit de was dus zit strak. Skinny jeans ftw.
Ja beetje jammer, ik wil nu!! Wil morgen ook weer gaan sporten maar 3x per week lijkt me wel genoeg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ehhh. Dat telt niet![]()
Sowieso komt dat ook pas over een paar weekjes denk ik
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, wat goed, Chicobeeb! Fijn dat je je (met reden) goed over jezelf voelt. Terecht
PF, wat tof! Leuk joh! Zorg dat 'ie vliegt voordat VS de bikini's uit de collectie doet, zo ergens begin september
En Nynke, dat jij weinig commentaar krijgt, betekent niet dat er uberhaupt geen commentaar komtIk vind jouw lijsten in het algemeen fraai: niet te weinig, niet te krampachtig, en lekker eten. Maar het is natuurlijk veel leuker om slechte lijstjes af te kammen
Bijvoorbeeld: WTF Calimero, 11 amandelen? Zuunigerd! Met zo'n lijst kun je er best wat meer eten!Mijn lijst:
O: bak yoghurt
T: amandelen (zo'n 50 g totaal over de dag)
T: twee witte broodjes met een onduidelijke salade - kipkerrie-achtig
L: volkoren baguette rauwe ham
S: pilates
S: misschien nog iets van 6 km rennen
D: gevulde avocado met tomaat, ui, peterselie en vinaigrette, klein zelfgemaakt pizzaatje
T: whisky
Doe je goed, mijn weekend duurt nog even.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik drink nu een Duveltje om mijn weekend in te luiden
drink jij je vriendje op?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehh. iieuwquote:
* MevrouwPuff had blijkbaar het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Merel het volgende:
Ja die paar wijntjes hebben er blijkbaar echt ingehakt. Wat achteraf gezien ook niet zo gek is, zo zonder avondeten. Maar toen ik thuis kwam had ik echt geen honger meer. Dus dat moet ik volgende keer even slimmer aanpakken.
Ik heb geen 2 halve liters gedronken, wel één maredsous triple en één rocheforte trapist, en een handje cashews. Was lekker! Nu nog even met het vriendje bellen, en dan slapen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stiekem heb je gelijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:34 schreef kwakz0r het volgende:
niks fouts aan de jaren vijftig en al helemaal niet met motown enzo
Te weinig bierquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb geen 2 halve liters gedronken, wel één maredsous triple en één rocheforte trapist, en een handje cashews. Was lekker! Nu nog even met het vriendje bellen, en dan slapen.
Uniek, wat vind je ervan?
Wat jammerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:33 schreef Tinkepink het volgende:
Beterschap Vik! Ik zou vandaag gewoon thuisblijven. Ziek is ziek.
Heb ook niet zo'n leuke dag vandaag: ga zo mijn bedrijf opheffenIk kan er nog wel mee doorgaan,maar ik heb geen zin meer in de administratieve rompslomp. En ik moet nog naar de belastingadviseur. Dubbel
Dank je wel! En succes met afleveren, gelukkig is het niet glad meer (of in Groningen nog wel?)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beterschap Vik.
Gefeliciteerd met je kleine nichtje, Phaidra..
Spannende dag, ik ga m'n eerste (betaalde) opdracht afleveren..
De taarten worden opgehaald hoor, dat wel. En eerst nog gewoon door een vriendin, die ze dan meeneemt naar het familielid van haar dat de taarten heeft besteld. Maar ik ben zo benieuwd naar de reactie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je wel! En succes met afleveren, gelukkig is het niet glad meer (of in Groningen nog wel?).
Aww, dat is niet leukquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:33 schreef Tinkepink het volgende:
Beterschap Vik! Ik zou vandaag gewoon thuisblijven. Ziek is ziek.
Heb ook niet zo'n leuke dag vandaag: ga zo mijn bedrijf opheffenIk kan er nog wel mee doorgaan,maar ik heb geen zin meer in de administratieve rompslomp. En ik moet nog naar de belastingadviseur. Dubbel
Ter motivatie: ik vond het pas makkelijker worden nadat die hele Evy1 af was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:41 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen![]()
Beterschap Viking en wat leuk en spannend DaD!
MevrouwPuff, u hebt me ingehaald met EvyGoed bezig! Ik ga zondag les 9 doen, ben benieuwd
wanneer het makkelijk gaat worden.
Thanks a bunch mister (?)!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:53 schreef Bee-R34 het volgende:
(ik hoor hier eigenlijk niet maar was wel een beetje benieuwd.. ik moet juist aankomen lulz)
ik zie veel mensen die (blijkbaar, aan OP te zien) willen afvallen. En ook veel die ongezond (te weinig) eten of smokkelen met chocola.. Als je echt wilt afvallen en een strak figuur wilt houden (dus geen kwabjes wil overhouden) zou ik een abonnementje zwembad en sportschool doen. Krachttraining (al is het voor even) is effectiever dan niets eten.. Meer spier = meer energie nodig wat je uit o.a. vet haalt. Meer energie = minder vet dus + een strakker lichaam dat niet blubbert. Zwemmen is minder inspannend (eerder ontspannend) en traint de gehele lichaam.
Van een handjevol druiven en een bammetje chocopasta val je namelijk niet af, daar vererger je het alleen mee omdat je niet aan je kcal komt (eetstoornissen onder voorbehoud)
sja, en dat maakt het verschil tussen lang bezig zijn of vrij vlot resultaten merken..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Thanks a bunch mister (?)!
Maar als je iets verder zou kijken dan je neus lang is en wat meer zou meelezen, zou je zien dat we prima weten hoe het moet. Dat we het niet altijd perfect uitvoeren, is natuurlijk een ander verhaal.
Het is nergens voor nodig om vlot resultaat te merken. Degenen die het vlotst resultaat merken, zijn ook het snelst weer aangekomen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
sja, en dat maakt het verschil tussen lang bezig zijn of vrij vlot resultaten merken..
ik ken het wel hoor, moest het eerst ook om op goed gewicht te komen.. nu moet ik juist aankomenen dat is voor mij nog moeilijker
was ook een voorbeeld, ik ken zelf wel mensen die willen "afvallen" en zichzelf eerder uithongeren en crunches doet "omdat dat goed voor je is"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben hier overigens ook nog nooit iemand tegengekomen die teerde op een handje druiven en een bammetje chocopasta.
Die zitten hier niet, dus waarom je je levenswijsheid hier komt verkondigen zal mij een raadsel zijn. Genoeg pro ana fora op het internet, ga daar eens langsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
was ook een voorbeeld, ik ken zelf wel mensen die willen "afvallen" en zichzelf eerder uithongeren en crunches doet "omdat dat goed voor je is"
het is vandaag trouwens wel world-nutella day.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben hier overigens ook nog nooit iemand tegengekomen die teerde op een handje druiven en een bammetje chocopasta.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die zitten hier niet, dus waarom je je levenswijsheid hier komt verkondigen zal mij een raadsel zijn. Genoeg pro ana fora op het internet, ga daar eens langs.
En nu ga ik thee zetten tegen m'n zere keeltje.
haha, ik was stiekem al van plan te stoppen na Evy 1quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ter motivatie: ik vond het pas makkelijker worden nadat die hele Evy1 af was.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, hmm?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:13 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
wtf, pro ana? ik gaf alleen tips voor mensen die het mss niet zo ver weten, heeft verder niks met pro ana te maken (wat ook niet in mijn posts stond.. als ik ergens wel een grafhekel aan heb zijn het die pro ana's)
Snel resultaat bij afvallen is juist een no-go, dat zou je dan toch ook wel moeten weten he.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
sja, en dat maakt het verschil tussen lang bezig zijn of vrij vlot resultaten merken..
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, hmm?
sterkste kant is wel dat als ik behulpzaam wil zijn wordt afgezekenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, hmm?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
sterkste kant is wel dat als ik behulpzaam wil zijn wordt afgezekengeniet maar van je thee, houdoe
Iquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het is vandaag trouwens wel world-nutella day.
Weet je wat het is: hij bedoelt het niet eens slecht, maar het is gewoon rete-irritant zo iemand die denkt dat wij denken dat we goed bezig zijn, op een handje druiven en boterhammen met chocopasta.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef anna82 het volgende:
Ik las die post van Bee-nog wat en vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat hij zijn hielen zou lichten! (Ik hoop dat dit de correcte uitdrukking is)
wat viking zegt: behulpzaam zijn is prima, maar je verkondigt iets wat iedereen hier al weet, en doet alsof we dat niet weten. en als we zeggen dat we dat al weten, ben je beledigd...simpelweg omdat je niet eerst even bijgelezen hebt. en daar hebben wij een teringhekel aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
sterkste kant is wel dat als ik behulpzaam wil zijn wordt afgezekengeniet maar van je thee, houdoe
Je moet gewoon eerst een paar maandjes lurken voordat je een gefundeerde mening mag gevenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Weet je wat het is: hij bedoelt het niet eens slecht, maar het is gewoon rete-irritant zo iemand die denkt dat wij denken dat we goed bezig zijn, op een handje druiven en boterhammen met chocopasta.As if.
ik weeg me momenteel elke dag omdat ik wil zien wat bepaalde voeding met me doet. tot nu toe was ik alletwee de keren nadat ik gekookte aardappel had gegeten de volgende dag even zwaar of iets zwaarder. na brood en ovenfrites was ik de volgende dag lichter (en ik eet elke dag ongeveer evenveel kcal, daar komt t niet van)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef Ek-Mei het volgende:
Oke lijstjes
Gisteren:
L: 3 boterhammen kipfilet, beker karnemelk (laat wakker!)
T: banaan
D: gekookte aardappels, spruitjes, hamburger, appelmoes, mosterd
T: mineola, kiwi
kroket, fricandel, gevulde koek en chips afgeslagen en vanmorgen een halve kilo zwaarder![]()
Vandaag!
O:boterham halverine/kipfilet, kapje brood met jam
S: sportschool
T: banaan met yoghurt
L: 2 boterhammen hummus/tomaat, beker karnemelk
D: wat de pot schaft op t werk
T: appel en de droppot op werk met rust laten
Heb jij dat gedaan ,ja?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Je moet gewoon eerst een paar maandjes lurken voordat je een gefundeerde mening mag geven
hm je zou toch andersom verwachtenm, ovenfrites zouter enzo.. Ik weeg me trouwesn een keer of 2/3 per dagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik weeg me momenteel elke dag omdat ik wil zien wat bepaalde voeding met me doet. tot nu toe was ik alletwee de keren nadat ik gekookte aardappel had gegeten de volgende dag even zwaar of iets zwaarder. na brood en ovenfrites was ik de volgende dag lichter (en ik eet elke dag ongeveer evenveel kcal, daar komt t niet van)
ben benieuwd of dat zo blijft.... en wat rijst en pasta doen...
Ik ben altijd tot een kilo zwaarder na rijst. Ik heb de zelfverzonnen theorie dat al die korreltjes zich volzuigen met vocht. Ik heb dan namelijk altijd veel meer dorst dan normaal. Dus niet schrikken, als jij dat ook hebt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik weeg me momenteel elke dag omdat ik wil zien wat bepaalde voeding met me doet. tot nu toe was ik alletwee de keren nadat ik gekookte aardappel had gegeten de volgende dag even zwaar of iets zwaarder. na brood en ovenfrites was ik de volgende dag lichter (en ik eet elke dag ongeveer evenveel kcal, daar komt t niet van)
ben benieuwd of dat zo blijft.... en wat rijst en pasta doen...
ik weiger om me op een ander moment te wegen dan naakt, na het toiletteren, en voor het douchen. alleen bij de dietiste moet ik midden op de dag, met kleren aan, op de weegschaal... beuh....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
hm je zou toch andersom verwachtenm, ovenfrites zouter enzo.. Ik weeg me trouwesn een keer of 2/3 per dag, en ja ik probeer te minderen
ik schrik niet zo snel nu. ben aan t uitvinden wat welk effect heeft. en uiteindelijk telt alleen wat maandagmiddag bij de dietiste op de schaal verschijnt...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben altijd tot een kilo zwaarder na rijst. Ik heb de zelfverzonnen theorie dat al die korreltjes zich volzuigen met vocht. Ik heb dan namelijk altijd veel meer dorst dan normaal. Dus niet schrikken, als jij dat ook hebt.
Back in the days gingen wij elk jaar kamperen in Frankrijk. We namen dan echt iets van 4 potten pindakaas mee. Niets zo lekker als een laag pindakaas op je verse baguette. We aten bijna niets anders, en hoefden nooit naar de WCquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Inutella. Ik mag 1x per jaar een potje kopen als ik in Frankrijk ben en dan smeer ik het zo dik op m'n korstjes brood.
![]()
Ik weeg me het liefst bij mn ouders daar ben ik zo'n 2 kilo lichterquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik weiger om me op een ander moment te wegen dan naakt, na het toiletteren, en voor het douchen. alleen bij de dietiste moet ik midden op de dag, met kleren aan, op de weegschaal... beuh....
Een mening over eten, of afvallen, kan iedereen geven die 'm fatsoenlijk fundeert.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Je moet gewoon eerst een paar maandjes lurken voordat je een gefundeerde mening mag geven
Yep!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan ,ja?Wel grappig om te zien hoe mensen in elkaar steken. Ik zag het topic en dacht na een halve pagina lezen al, o handig, ik ga meedoen. Maar ik was wel zo slim om niet te roepen dat ik de nieuwe Sonja Bakker was.
Ik ben ook snel binnen komen vallen, en kwam toen tot dezelfde conclusie als anna82quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan ,ja?Wel grappig om te zien hoe mensen in elkaar steken. Ik zag het topic en dacht na een halve pagina lezen al, o handig, ik ga meedoen. Maar ik was wel zo slim om niet te roepen dat ik de nieuwe Sonja Bakker was.
Wij zijn dan ook een kosmische tweelingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook snel binnen komen vallen, en kwam toen tot dezelfde conclusie als anna82
Maar dat maakt het wel leuk om mee te lezen
ik hoop het ook Tink! of nee, ik wil het ook!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
Goed bezig kwakje! Ik hoop dat je de knop nu echt kunt gaan omzetten in je hoofd en dat de knop omgezet blijft.
Zo, bedrijf is opgeheven, nu nog de laatste administratieve restjes en dan ben ik vrijvrij
VRIJ
![]()
De volgende keer dat ik een bedrijf begin neem ik meteen personeel in dienst.
En wat betreft het gewicht: ik ben nog steeds op gewicht (of weer terug, na een kort uitstapje naar 60 kg van een week of 3), mét chocolade, veel eten én veel sporten.
Mijn dagplanning vandaag
o. 2 boterhammen jam
t. appel en banaan
l. spinazie + aardappelpuree + vissticks (ik weet dat vis + spinazie eigenlijk niet goed is, maar het is zo lekker) + 1/3 viennetta toe
t. augurk-hamrolletjes
s. 1,5 uur sport
d. brood met salade
t. chips en een drankje
ze worden alleen afgesnauwd als ze een denigrerende mening over ons verkondigen. als ze er meteen vanuit gaan dat wij niet doen wat zij vinden dat we moeten doen....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef P.F het volgende:
Ik vind het wel jammer dat nieuwe mensen vaak worden afgesnauwd,
er is hier namelijk zo veel slowchat dat het bijlezen niet heel vlot gaat.
En het gaat hier ook vaak over chocolade (of friet, of bier..)
Verkeerde reden, maar goed dat je thuisblijft!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ga toch niet naar school vandaag. Heb besloten dat ik maandagmiddag even langs ga. Ik ben bang dat ik er niet ziek genoeg uit zie om serieus genomen te wordenen ik wil geen andere mensen aansteken.
Concert klinkt mooi! En wat tof dat er stukken voor mannenkoor en vrouwenkoor zijn!! Wij hebben maar 3 tenoren tegenover 6 bassen, chronisch probleem, dus dat gaat m niet wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
omdat ik zo trots ben hier het plaatje van mn weekoverzicht/rapport. zondag zit er nog niet bij. ik ga uit eten en heb geen idee wat ik te eten ga krijgen (met een groep, vast menu) ik heb nog niet gepland wat ik overdag ga eten...ws. brood met kip enzo (heb 's middags een concert dus moet een goeie bodem hebben)
dit is incl. een klein stukje brownie maandag, 4 blokjes chocolade op woensdag en een stroopwafel gisteren. waarvan ik allemaal intens heb genoten.
concert is in Delft, in de Adelbertkerk ofzo, aan de Minervaweg, mochten er mensen zin hebben om te komen kijken! (zie www.krashna.nl ) ik val in dit project...
[ afbeelding ]
edit: "eigen richtlijnen" zijn gewoon de ADH voor mensen met obesitas en dan berekend op percentages van mijn uitgerekende onderhoudsverbruik
Ja nou, je ziet van buiten weinig aan me en ik praat ook redelijk normaal en echt ziek ben ik niet. Als ik een kantoorbaan had gehad, was ik ws wel gegaan, maar als je docent bent, dan moet je fit en energiek voor de klas staan en dat is dus niet het gevalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Verkeerde reden, maar goed dat je thuisblijft!
@ phaidra: dat zeggen ze ook in het boek, dat mensen soms het gevoel hebben dat ze er geobsedeerd door raken. in t begin ben je er ook meer mee bezig, maar bij de meeste mensen gaat dat over. je kan natuurlijk gewoon een paar keer een weekje biijhouden en kijken waar je deficienties zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Concert klinkt mooi! En wat tof dat er stukken voor mannenkoor en vrouwenkoor zijn!! Wij hebben maar 3 tenoren tegenover 6 bassen, chronisch probleem, dus dat gaat m niet worden
En dat rapport lijkt me heerlijk houvast bieden, goed bezig
Ja, dat merk ik bij mezelf ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:42 schreef Phaidra het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wel graag willen weten hoe ik gemiddeld zit met voedingsstoffen / zout / verz. vet / enz. Maar ik merk dat als ik alles bij ga houden, dat ik te obsessief met eten bezig ben. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Naast dat het gewoon erg veel tijd kost om bij te houden, dat helpt niet echt.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:49 schreef Syrena het volgende:
Overigens ben ik gisteren gewoon gaan slapen zonder op te ruimenDe oven stond zelfs nog open zag ik vanmorgen
Goed bezig en wat fijn dat je trots bent op jezelf!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
omdat ik zo trots ben hier het plaatje van mn weekoverzicht/rapport. zondag zit er nog niet bij. ik ga uit eten en heb geen idee wat ik te eten ga krijgen (met een groep, vast menu) ik heb nog niet gepland wat ik overdag ga eten...ws. brood met kip enzo (heb 's middags een concert dus moet een goeie bodem hebben)
dit is incl. een klein stukje brownie maandag, 4 blokjes chocolade op woensdag en een stroopwafel gisteren. waarvan ik allemaal intens heb genoten.
Het is meestal inderdaad ook wel handiger dan een hinderingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is misschien niet grappig, maar die dwanghandeling zou ik best wel willen hebben
Bij voorbaat dank voor uw antwoord?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef Syrena het volgende:
Vraag: ik mail nu iemand om te vragen of ik met de tweede ronde van een cursus mee mag doen (dus nu stoppen en later verdergaan). Mijn verhaal is af, maar hoe sluit ik nu netjes af?? Ben begonnen met Beste meneer X. In afwachting van uw antwoord vind ik te stijf en Alvast bedankt een beetje te voorbarig, alleen Met vriendelijke groet te kaal.
Ik hoor graag van u?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef Syrena het volgende:
Vraag: ik mail nu iemand om te vragen of ik met de tweede ronde van een cursus mee mag doen (dus nu stoppen en later verdergaan). Mijn verhaal is af, maar hoe sluit ik nu netjes af?? Ben begonnen met Beste meneer X. In afwachting van uw antwoord vind ik te stijf en Alvast bedankt een beetje te voorbarig, alleen Met vriendelijke groet te kaal.
Ik ben begonnen met "op dit moment"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik sluit meestal af met 'met vr. gr.,' maar 'graag hoor ik van u' kan ook (nooooooooooit met ik beginnen![]()
)
Ik zou ook het opruimgen willen hebben. Mijn hersenen hebben de nare eigenschap dat ze heel goed door troep heen kunnen kijken. Ik zie het niet meer. Pas als ik mensen verwacht, dan kijk ik weer met frisse blik en zie dat het een teringzooi is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is misschien niet grappig, maar die dwanghandeling zou ik best wel willen hebben
Wat een tof idee!!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou ook het opruimgen willen hebben. Mijn hersenen hebben de nare eigenschap dat ze heel goed door troep heen kunnen kijken. Ik zie het niet meer. Pas als ik mensen verwacht, dan kijk ik weer met frisse blik en zie dat het een teringzooi is.![]()
Maar wat nu wel helpt is dst ik het Poets 'n Sop project met mijn beste vriendin weer heb heropgestart. Dus de ene week maken we 3 uur schoon bij haar en dan de volgende week 3 uur bij mij. Werkt erg goed!!
Ik vond het niet denigrerend en volgens mij bedoelde hij het in het algemeen. Ik voelde mij dus ook niet aangevallen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze worden alleen afgesnauwd als ze een denigrerende mening over ons verkondigen. als ze er meteen vanuit gaan dat wij niet doen wat zij vinden dat we moeten doen....
als ie zn mening iets anders verwoord had, of een belanmgstellende vraag gesteld had, ipv alleen maar ervanuit te gaan dat wij op druiven en chocola leven, dan was er helemaal niet onaardig gereageerd.
Ik voelde me ineens ook een stuk toffer toen ik erachter kwam dat bijna géén van mijn docenten een rijbewijs heeft!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:18 schreef Syrena het volgende:
Hehe, op de uni was professor Wiel Kusters mijn schrijfcoach in het eerste jaar. Toen ging ik mijn eerste essay bij 'm bespreken, kreeg ik een lesje over het kofschip![]()
![]()
Sindsdien let ik dus wel heel goed op
![]()
Paar jaar later kwam ik erachter dat hij niet eens een rijbwijs had, HA, dat heb ik dus mooi welZo heeft iedereen wel iets
Waar woonde je ook al weer?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat een tof idee!!!!![]()
* denken gaat wie dat met mij zou willen doen
Onder andere, ja...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn ook Slankies die in Groningen wonen. DaD bijv!
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Onder andere, ja.... Maar ik ben best netjes, al zeg ik het zelf, en m'n vriend al helemaal.
. Of vond je het zo'n bende toen je hier was?
.
Whehehe, dat geldt hier ook wel een beetje: als ik eenmaal aan het schoonmaken ben, ben ik ook heel preciesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk idee ja, alleen (en dit bedoel ik niet verkeerd want ze zijn heel lief) ben ik 10 x schoner dan mijn vrienden en ik heb geen zin om al die viezigheid schoon te gaan maken.![]()
Ik weeg me helemaal niet, niet echt veilig bij mij aangezien ik er teveel consequenties aan verbindt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ik weeg me het liefst bij mn ouders daar ben ik zo'n 2 kilo lichter
Tell me about itquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehehe, dat geldt hier ook wel een beetje: als ik eenmaal aan het schoonmaken ben, ben ik ook heel preciesMoet ook wel als je bij bejaarden schoonmaakt, die zien echt alles!!
![]()
Dat én je hebt minder neiging om op te houden. Als ik het in mijn eentje doe dan heb ik het na een uurtje echt wel gezien. Of ik ben ineens heel wat anders aan het doen. Nou ja, voor ons werkt het perfect. En het is dus eigenlijk 6 'manuren' in de 2 weken, best veel!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehehe, dat geldt hier ook wel een beetje: als ik eenmaal aan het schoonmaken ben, ben ik ook heel preciesMoet ook wel als je bij bejaarden schoonmaakt, die zien echt alles!!
![]()
Maargoed, ik heb nu 2 volledig vrije dagen, heb me voorgenomen om elke week ook 1 'thuiszorgrondje' bij mezelf te doen, al dan niet verdeeld over de twee vrije dagen. Tot nu toe werkt het aardig, maar het toffe van Co's plan is juist dat het met zn tweeën veel gezellig is! Koffie tussendoor enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |