abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:15:02 #226
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77660375
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

sja, en dat maakt het verschil tussen lang bezig zijn of vrij vlot resultaten merken..
Snel resultaat bij afvallen is juist een no-go, dat zou je dan toch ook wel moeten weten he.
Beter de geleidelijke weg met voldoende beweging, gezonde(re) voeding en zo af en toe gewoon kunnen leven (lees: eens wat lekkers eten/drinken) dan zo snel mogelijk resultaat willen behalen en uiteindelijk alsnog langer bezig zijn, meer frustraties hebben, dáardoor óf extreem weinig gaan eten óf juist meer omdat het toch geen nut lijkt te hebben enz.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:16:29 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77660422
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, hmm?
.
Niet meer actief op Fok!
pi_77660432
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, hmm?
sterkste kant is wel dat als ik behulpzaam wil zijn wordt afgezeken geniet maar van je thee, houdoe
The motivation for me, is them telling me what I could not be
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:19:31 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77660515
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

sterkste kant is wel dat als ik behulpzaam wil zijn wordt afgezeken geniet maar van je thee, houdoe

Behulpzaam zijn is prima, maar niet met van die dooddoeners die we hier al veel te vaak hebben gehoord van mensen zoals jij die even 'behulpzaam' wilden zijn.

Houdoe! .

sigme is niet aan de thee trouwens .
Niet meer actief op Fok!
pi_77660612
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:13 schreef AKnynke het volgende:

[..]

het is vandaag trouwens wel world-nutella day.
I nutella. Ik mag 1x per jaar een potje kopen als ik in Frankrijk ben en dan smeer ik het zo dik op m'n korstjes brood. Vandaag zat er op mijn geroosterd ontbijtbroodje mandarijnen/kruidenmarmelade en extra pure hagelslag. En boter. Was wel echt lekker!

Voor de rest in de planning:

T: appel
L: rundergehaktballetje op een geroosterde volkoren boterham en mosterd
T: cracker filet A.
S: hardlopen (gisteren niet geweest wegens ijsregen)
T: wodka, bakje light chips
D: rundergehakt en witlof ham/kaas. Toe kwark
pi_77660650
Oke lijstjes

Gisteren:
L: 3 boterhammen kipfilet, beker karnemelk (laat wakker!)
T: banaan
D: gekookte aardappels, spruitjes, hamburger, appelmoes, mosterd
T: mineola, kiwi

kroket, fricandel, gevulde koek en chips afgeslagen en vanmorgen een halve kilo zwaarder

Vandaag!
O:boterham halverine/kipfilet, kapje brood met jam
S: sportschool
T: banaan met yoghurt
L: 2 boterhammen hummus/tomaat, beker karnemelk
D: wat de pot schaft op t werk
T: appel en de droppot op werk met rust laten
pi_77660665
Ik las die post van Bee-nog wat en vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat hij zijn hielen zou lichten! (Ik hoop dat dit de correcte uitdrukking is )
pi_77660712
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef anna82 het volgende:
Ik las die post van Bee-nog wat en vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat hij zijn hielen zou lichten! (Ik hoop dat dit de correcte uitdrukking is )
Weet je wat het is: hij bedoelt het niet eens slecht, maar het is gewoon rete-irritant zo iemand die denkt dat wij denken dat we goed bezig zijn, op een handje druiven en boterhammen met chocopasta. As if.
pi_77660725
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

wat viking zegt: behulpzaam zijn is prima, maar je verkondigt iets wat iedereen hier al weet, en doet alsof we dat niet weten. en als we zeggen dat we dat al weten, ben je beledigd...simpelweg omdat je niet eerst even bijgelezen hebt. en daar hebben wij een teringhekel aan.

als je terug had gelezen had je gezien dat we hier constant mensen er op aanspreken als ze te weinig eten, of als ze rotzooi eten zoals zijworst of smeerpaté met veel verzadigd vet. dat bijna iedereen hier aan sport doet. dat we iemand met gestoord eetgedrag met zn allen en wat hulp van buiten weer wat behoorlijker aan t eten hebben (en dankzij haarzelf natuurlijk).

maar af en toe "smokkelen" met chocolade moet ook kunnen. misshcien dat dat voor mannen anders werkt, maar ik wil nog af en toe kunnen genieten van mijn stukje chocolade. en dat kán ook, als je verantwoord eet.
Kwak
pi_77660750
Afdruipen met de staart tussen de benen, zou ik gekozen hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77660777
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Weet je wat het is: hij bedoelt het niet eens slecht, maar het is gewoon rete-irritant zo iemand die denkt dat wij denken dat we goed bezig zijn, op een handje druiven en boterhammen met chocopasta. As if.
Je moet gewoon eerst een paar maandjes lurken voordat je een gefundeerde mening mag geven
pi_77660807
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef Ek-Mei het volgende:
Oke lijstjes

Gisteren:
L: 3 boterhammen kipfilet, beker karnemelk (laat wakker!)
T: banaan
D: gekookte aardappels, spruitjes, hamburger, appelmoes, mosterd
T: mineola, kiwi

kroket, fricandel, gevulde koek en chips afgeslagen en vanmorgen een halve kilo zwaarder

Vandaag!
O:boterham halverine/kipfilet, kapje brood met jam
S: sportschool
T: banaan met yoghurt
L: 2 boterhammen hummus/tomaat, beker karnemelk
D: wat de pot schaft op t werk
T: appel en de droppot op werk met rust laten
ik weeg me momenteel elke dag omdat ik wil zien wat bepaalde voeding met me doet. tot nu toe was ik alletwee de keren nadat ik gekookte aardappel had gegeten de volgende dag even zwaar of iets zwaarder. na brood en ovenfrites was ik de volgende dag lichter (en ik eet elke dag ongeveer evenveel kcal, daar komt t niet van)

ben benieuwd of dat zo blijft.... en wat rijst en pasta doen...

lowcarben (voior mensen dat weer gaan roepen) is geen optie, ik moet me echt aan de basisvoeding hoduen en daar voel ik me ook prettig bij.

gewiht uit t lijstje is gewicht bij de dietiste. dat was maandag 105,9 en woensdag 105.2 thuis ben ik van 105.5 naar 104.1 gegaan. (gisteren 103,8 maar nu dus ietsje meer)
Kwak
pi_77660837
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Je moet gewoon eerst een paar maandjes lurken voordat je een gefundeerde mening mag geven
Heb jij dat gedaan ,ja? Wel grappig om te zien hoe mensen in elkaar steken. Ik zag het topic en dacht na een halve pagina lezen al, o handig, ik ga meedoen. Maar ik was wel zo slim om niet te roepen dat ik de nieuwe Sonja Bakker was.
pi_77660865
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik weeg me momenteel elke dag omdat ik wil zien wat bepaalde voeding met me doet. tot nu toe was ik alletwee de keren nadat ik gekookte aardappel had gegeten de volgende dag even zwaar of iets zwaarder. na brood en ovenfrites was ik de volgende dag lichter (en ik eet elke dag ongeveer evenveel kcal, daar komt t niet van)

hm je zou toch andersom verwachtenm, ovenfrites zouter enzo.. Ik weeg me trouwesn een keer of 2/3 per dag , en ja ik probeer te minderen
pi_77660880
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik ben altijd tot een kilo zwaarder na rijst. Ik heb de zelfverzonnen theorie dat al die korreltjes zich volzuigen met vocht. Ik heb dan namelijk altijd veel meer dorst dan normaal. Dus niet schrikken, als jij dat ook hebt.
pi_77660899
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

hm je zou toch andersom verwachtenm, ovenfrites zouter enzo.. Ik weeg me trouwesn een keer of 2/3 per dag , en ja ik probeer te minderen
ik weiger om me op een ander moment te wegen dan naakt, na het toiletteren, en voor het douchen. alleen bij de dietiste moet ik midden op de dag, met kleren aan, op de weegschaal... beuh....
Kwak
pi_77660965
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben altijd tot een kilo zwaarder na rijst. Ik heb de zelfverzonnen theorie dat al die korreltjes zich volzuigen met vocht. Ik heb dan namelijk altijd veel meer dorst dan normaal. Dus niet schrikken, als jij dat ook hebt.
ik schrik niet zo snel nu. ben aan t uitvinden wat welk effect heeft. en uiteindelijk telt alleen wat maandagmiddag bij de dietiste op de schaal verschijnt...

ik eet nu al 5 dagen! keurig 1700 kcal, en blijf onder het maximum grammen vet en ruim onder die van verzadigd vet. iets teveel zout (gisteren vooral, kwam door de garnalen), en iets te weinig ijzer en vitamine b2, meer eiwit en minder carbs dan aanbevolen. dus ik wéét dat ik niks fout doe en dus echt niet echt dikker word van een bordje rijst.
Kwak
pi_77660981
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:22 schreef conleche het volgende:

[..]

I nutella. Ik mag 1x per jaar een potje kopen als ik in Frankrijk ben en dan smeer ik het zo dik op m'n korstjes brood.
Back in the days gingen wij elk jaar kamperen in Frankrijk. We namen dan echt iets van 4 potten pindakaas mee. Niets zo lekker als een laag pindakaas op je verse baguette. We aten bijna niets anders, en hoefden nooit naar de WC
pi_77660985
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik weiger om me op een ander moment te wegen dan naakt, na het toiletteren, en voor het douchen. alleen bij de dietiste moet ik midden op de dag, met kleren aan, op de weegschaal... beuh....
Ik weeg me het liefst bij mn ouders daar ben ik zo'n 2 kilo lichter
pi_77661051
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Een mening over eten, of afvallen, kan iedereen geven die 'm fatsoenlijk fundeert.

Een mening over het genuttigde eten door de deelnemers hier, kan niet gefundeerd zijn als je niet een langere tijd hebt meegelezen.

En daar gaan dit soort betweters de mist in, zelfs als hun mening over eten, of afvallen, gewoon klopt (en meestal komen ze met geweld een open deur van jewelste intrappen, de mening wordt gedeeld zegmaar), dan combineren ze dat met een mening over ons. En die is behalve ongefundeerd, ook nog onjuist en meestal beledigend.

En om onduidelijke redenen zijn het meestal ook nog sportschoolsjonnies, maar dat zou in principe natuurlijk geen probleem hoeven zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77661249
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb jij dat gedaan ,ja? Wel grappig om te zien hoe mensen in elkaar steken. Ik zag het topic en dacht na een halve pagina lezen al, o handig, ik ga meedoen. Maar ik was wel zo slim om niet te roepen dat ik de nieuwe Sonja Bakker was.
Yep!
Maar jullie zijn best een "hecht groepje", dus ik dacht dat ineens meedoen hetzelfde zou zijn als bij een groepje voor jou wildvreemde meisjes te gaan staan en dan verkondigen dat je hun BFF bent .
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:48:52 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77661544

Oh ik ben echt laat vandaag, vrije dagen zijn niet goed voor mij maar wel lekker!
Ik las dat het voor sommigen een vervelende of spannende dag is, succes dan vandaag!!

Hier gaat zometeen de stofzuiger mee naar boven en dan wordt mn slaapkamer voor het eerst sinds lang weer eens schoongemaakt Daarna heb ik hopelijk genoeg energie om nog wat nuttige dingen te doen, en daarna ga ik met 2 vriendinnetjes shoppen voor een verjaardag morgen

Nu eerst koffie

Ohja en lijstje:
O: stukje turks brood met boter en jam
T: cappuccino
T: geroosterde boterham met gekookt eitje
L: 2 boterhammen
D: weet nog niet, is met de vriendinnen samen
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:49:56 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77661577
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben ook snel binnen komen vallen, en kwam toen tot dezelfde conclusie als anna82
Maar dat maakt het wel leuk om mee te lezen
pi_77661813
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik ben ook snel binnen komen vallen, en kwam toen tot dezelfde conclusie als anna82
Maar dat maakt het wel leuk om mee te lezen
Wij zijn dan ook een kosmische tweeling

vrijdag 5 februari 2010 @ 11:01:32 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77661958
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')