Snel resultaat bij afvallen is juist een no-go, dat zou je dan toch ook wel moeten weten he.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
sja, en dat maakt het verschil tussen lang bezig zijn of vrij vlot resultaten merken..
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, hmm?
sterkste kant is wel dat als ik behulpzaam wil zijn wordt afgezekenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, hmm?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
sterkste kant is wel dat als ik behulpzaam wil zijn wordt afgezekengeniet maar van je thee, houdoe
Iquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het is vandaag trouwens wel world-nutella day.
Weet je wat het is: hij bedoelt het niet eens slecht, maar het is gewoon rete-irritant zo iemand die denkt dat wij denken dat we goed bezig zijn, op een handje druiven en boterhammen met chocopasta.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef anna82 het volgende:
Ik las die post van Bee-nog wat en vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat hij zijn hielen zou lichten! (Ik hoop dat dit de correcte uitdrukking is)
wat viking zegt: behulpzaam zijn is prima, maar je verkondigt iets wat iedereen hier al weet, en doet alsof we dat niet weten. en als we zeggen dat we dat al weten, ben je beledigd...simpelweg omdat je niet eerst even bijgelezen hebt. en daar hebben wij een teringhekel aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
sterkste kant is wel dat als ik behulpzaam wil zijn wordt afgezekengeniet maar van je thee, houdoe
Je moet gewoon eerst een paar maandjes lurken voordat je een gefundeerde mening mag gevenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Weet je wat het is: hij bedoelt het niet eens slecht, maar het is gewoon rete-irritant zo iemand die denkt dat wij denken dat we goed bezig zijn, op een handje druiven en boterhammen met chocopasta.As if.
ik weeg me momenteel elke dag omdat ik wil zien wat bepaalde voeding met me doet. tot nu toe was ik alletwee de keren nadat ik gekookte aardappel had gegeten de volgende dag even zwaar of iets zwaarder. na brood en ovenfrites was ik de volgende dag lichter (en ik eet elke dag ongeveer evenveel kcal, daar komt t niet van)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef Ek-Mei het volgende:
Oke lijstjes
Gisteren:
L: 3 boterhammen kipfilet, beker karnemelk (laat wakker!)
T: banaan
D: gekookte aardappels, spruitjes, hamburger, appelmoes, mosterd
T: mineola, kiwi
kroket, fricandel, gevulde koek en chips afgeslagen en vanmorgen een halve kilo zwaarder![]()
Vandaag!
O:boterham halverine/kipfilet, kapje brood met jam
S: sportschool
T: banaan met yoghurt
L: 2 boterhammen hummus/tomaat, beker karnemelk
D: wat de pot schaft op t werk
T: appel en de droppot op werk met rust laten
Heb jij dat gedaan ,ja?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Je moet gewoon eerst een paar maandjes lurken voordat je een gefundeerde mening mag geven
hm je zou toch andersom verwachtenm, ovenfrites zouter enzo.. Ik weeg me trouwesn een keer of 2/3 per dagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik weeg me momenteel elke dag omdat ik wil zien wat bepaalde voeding met me doet. tot nu toe was ik alletwee de keren nadat ik gekookte aardappel had gegeten de volgende dag even zwaar of iets zwaarder. na brood en ovenfrites was ik de volgende dag lichter (en ik eet elke dag ongeveer evenveel kcal, daar komt t niet van)
ben benieuwd of dat zo blijft.... en wat rijst en pasta doen...
Ik ben altijd tot een kilo zwaarder na rijst. Ik heb de zelfverzonnen theorie dat al die korreltjes zich volzuigen met vocht. Ik heb dan namelijk altijd veel meer dorst dan normaal. Dus niet schrikken, als jij dat ook hebt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik weeg me momenteel elke dag omdat ik wil zien wat bepaalde voeding met me doet. tot nu toe was ik alletwee de keren nadat ik gekookte aardappel had gegeten de volgende dag even zwaar of iets zwaarder. na brood en ovenfrites was ik de volgende dag lichter (en ik eet elke dag ongeveer evenveel kcal, daar komt t niet van)
ben benieuwd of dat zo blijft.... en wat rijst en pasta doen...
ik weiger om me op een ander moment te wegen dan naakt, na het toiletteren, en voor het douchen. alleen bij de dietiste moet ik midden op de dag, met kleren aan, op de weegschaal... beuh....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
hm je zou toch andersom verwachtenm, ovenfrites zouter enzo.. Ik weeg me trouwesn een keer of 2/3 per dag, en ja ik probeer te minderen
ik schrik niet zo snel nu. ben aan t uitvinden wat welk effect heeft. en uiteindelijk telt alleen wat maandagmiddag bij de dietiste op de schaal verschijnt...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben altijd tot een kilo zwaarder na rijst. Ik heb de zelfverzonnen theorie dat al die korreltjes zich volzuigen met vocht. Ik heb dan namelijk altijd veel meer dorst dan normaal. Dus niet schrikken, als jij dat ook hebt.
Back in the days gingen wij elk jaar kamperen in Frankrijk. We namen dan echt iets van 4 potten pindakaas mee. Niets zo lekker als een laag pindakaas op je verse baguette. We aten bijna niets anders, en hoefden nooit naar de WCquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Inutella. Ik mag 1x per jaar een potje kopen als ik in Frankrijk ben en dan smeer ik het zo dik op m'n korstjes brood.
![]()
Ik weeg me het liefst bij mn ouders daar ben ik zo'n 2 kilo lichterquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik weiger om me op een ander moment te wegen dan naakt, na het toiletteren, en voor het douchen. alleen bij de dietiste moet ik midden op de dag, met kleren aan, op de weegschaal... beuh....
Een mening over eten, of afvallen, kan iedereen geven die 'm fatsoenlijk fundeert.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Je moet gewoon eerst een paar maandjes lurken voordat je een gefundeerde mening mag geven
Yep!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan ,ja?Wel grappig om te zien hoe mensen in elkaar steken. Ik zag het topic en dacht na een halve pagina lezen al, o handig, ik ga meedoen. Maar ik was wel zo slim om niet te roepen dat ik de nieuwe Sonja Bakker was.
Ik ben ook snel binnen komen vallen, en kwam toen tot dezelfde conclusie als anna82quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan ,ja?Wel grappig om te zien hoe mensen in elkaar steken. Ik zag het topic en dacht na een halve pagina lezen al, o handig, ik ga meedoen. Maar ik was wel zo slim om niet te roepen dat ik de nieuwe Sonja Bakker was.
Wij zijn dan ook een kosmische tweelingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook snel binnen komen vallen, en kwam toen tot dezelfde conclusie als anna82
Maar dat maakt het wel leuk om mee te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |