Wat jammerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:33 schreef Tinkepink het volgende:
Beterschap Vik! Ik zou vandaag gewoon thuisblijven. Ziek is ziek.
Heb ook niet zo'n leuke dag vandaag: ga zo mijn bedrijf opheffenIk kan er nog wel mee doorgaan,maar ik heb geen zin meer in de administratieve rompslomp. En ik moet nog naar de belastingadviseur. Dubbel
Dank je wel! En succes met afleveren, gelukkig is het niet glad meer (of in Groningen nog wel?)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beterschap Vik.
Gefeliciteerd met je kleine nichtje, Phaidra..
Spannende dag, ik ga m'n eerste (betaalde) opdracht afleveren..
De taarten worden opgehaald hoor, dat wel. En eerst nog gewoon door een vriendin, die ze dan meeneemt naar het familielid van haar dat de taarten heeft besteld. Maar ik ben zo benieuwd naar de reactie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je wel! En succes met afleveren, gelukkig is het niet glad meer (of in Groningen nog wel?).
Aww, dat is niet leukquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:33 schreef Tinkepink het volgende:
Beterschap Vik! Ik zou vandaag gewoon thuisblijven. Ziek is ziek.
Heb ook niet zo'n leuke dag vandaag: ga zo mijn bedrijf opheffenIk kan er nog wel mee doorgaan,maar ik heb geen zin meer in de administratieve rompslomp. En ik moet nog naar de belastingadviseur. Dubbel
Ter motivatie: ik vond het pas makkelijker worden nadat die hele Evy1 af was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:41 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen![]()
Beterschap Viking en wat leuk en spannend DaD!
MevrouwPuff, u hebt me ingehaald met EvyGoed bezig! Ik ga zondag les 9 doen, ben benieuwd
wanneer het makkelijk gaat worden.
Thanks a bunch mister (?)!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:53 schreef Bee-R34 het volgende:
(ik hoor hier eigenlijk niet maar was wel een beetje benieuwd.. ik moet juist aankomen lulz)
ik zie veel mensen die (blijkbaar, aan OP te zien) willen afvallen. En ook veel die ongezond (te weinig) eten of smokkelen met chocola.. Als je echt wilt afvallen en een strak figuur wilt houden (dus geen kwabjes wil overhouden) zou ik een abonnementje zwembad en sportschool doen. Krachttraining (al is het voor even) is effectiever dan niets eten.. Meer spier = meer energie nodig wat je uit o.a. vet haalt. Meer energie = minder vet dus + een strakker lichaam dat niet blubbert. Zwemmen is minder inspannend (eerder ontspannend) en traint de gehele lichaam.
Van een handjevol druiven en een bammetje chocopasta val je namelijk niet af, daar vererger je het alleen mee omdat je niet aan je kcal komt (eetstoornissen onder voorbehoud)
sja, en dat maakt het verschil tussen lang bezig zijn of vrij vlot resultaten merken..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Thanks a bunch mister (?)!
Maar als je iets verder zou kijken dan je neus lang is en wat meer zou meelezen, zou je zien dat we prima weten hoe het moet. Dat we het niet altijd perfect uitvoeren, is natuurlijk een ander verhaal.
Het is nergens voor nodig om vlot resultaat te merken. Degenen die het vlotst resultaat merken, zijn ook het snelst weer aangekomen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
sja, en dat maakt het verschil tussen lang bezig zijn of vrij vlot resultaten merken..
ik ken het wel hoor, moest het eerst ook om op goed gewicht te komen.. nu moet ik juist aankomenen dat is voor mij nog moeilijker
was ook een voorbeeld, ik ken zelf wel mensen die willen "afvallen" en zichzelf eerder uithongeren en crunches doet "omdat dat goed voor je is"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben hier overigens ook nog nooit iemand tegengekomen die teerde op een handje druiven en een bammetje chocopasta.
Die zitten hier niet, dus waarom je je levenswijsheid hier komt verkondigen zal mij een raadsel zijn. Genoeg pro ana fora op het internet, ga daar eens langsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
was ook een voorbeeld, ik ken zelf wel mensen die willen "afvallen" en zichzelf eerder uithongeren en crunches doet "omdat dat goed voor je is"
het is vandaag trouwens wel world-nutella day.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben hier overigens ook nog nooit iemand tegengekomen die teerde op een handje druiven en een bammetje chocopasta.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die zitten hier niet, dus waarom je je levenswijsheid hier komt verkondigen zal mij een raadsel zijn. Genoeg pro ana fora op het internet, ga daar eens langs.
En nu ga ik thee zetten tegen m'n zere keeltje.
haha, ik was stiekem al van plan te stoppen na Evy 1quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ter motivatie: ik vond het pas makkelijker worden nadat die hele Evy1 af was.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, hmm?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:13 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
wtf, pro ana? ik gaf alleen tips voor mensen die het mss niet zo ver weten, heeft verder niks met pro ana te maken (wat ook niet in mijn posts stond.. als ik ergens wel een grafhekel aan heb zijn het die pro ana's)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |