abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:01:56 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77658399
Succes DaD!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77658442
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:33 schreef Tinkepink het volgende:
Beterschap Vik! Ik zou vandaag gewoon thuisblijven. Ziek is ziek.

Heb ook niet zo'n leuke dag vandaag: ga zo mijn bedrijf opheffen Ik kan er nog wel mee doorgaan,maar ik heb geen zin meer in de administratieve rompslomp. En ik moet nog naar de belastingadviseur. Dubbel
Wat jammer . Die administratie lijkt me inderdaad een hel!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77658456
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beterschap Vik.

Gefeliciteerd met je kleine nichtje, Phaidra. .

Spannende dag, ik ga m'n eerste (betaalde) opdracht afleveren. .
Dank je wel! En succes met afleveren, gelukkig is het niet glad meer (of in Groningen nog wel?) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77658718
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dank je wel! En succes met afleveren, gelukkig is het niet glad meer (of in Groningen nog wel?) .
De taarten worden opgehaald hoor, dat wel. En eerst nog gewoon door een vriendin, die ze dan meeneemt naar het familielid van haar dat de taarten heeft besteld. Maar ik ben zo benieuwd naar de reactie. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:26:58 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77658992
Thuisblijven kan niet, want ik moet mijn portfolio dodag as. inleveren en vandaag is de laatste gelegenheid dat ik dat kan bespreken met mijn vakcoach. Bovendien heeft zij (en ook de 'onderaannemer') papieren die ik als bewijsmateriaal nodig heb. Ik ga zo maar eens douchen en dan flink wat thee drinken. M'n keel zit echt op slot.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:27:45 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77659015
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:33 schreef Tinkepink het volgende:
Beterschap Vik! Ik zou vandaag gewoon thuisblijven. Ziek is ziek.

Heb ook niet zo'n leuke dag vandaag: ga zo mijn bedrijf opheffen Ik kan er nog wel mee doorgaan,maar ik heb geen zin meer in de administratieve rompslomp. En ik moet nog naar de belastingadviseur. Dubbel
Aww, dat is niet leuk .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:30:38 #207
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77659096
Moeilijke beslissing zeg, Tink!

Ik ben wat langzaam vandaag, zit nu pas te ontbijten. Vandaag de hele dag studeren denk ik zo...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:32:11 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77659143
Ach, het is niet echt een groot drama hoor. Zodra ik er weer zin in heb begin ik gewoon een nieuw bedrijf Op dit moment ben ik erg gelukkig in loondienst (heb een flinke loonsverhoging gekregen)
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:35:49 #209
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77659248
Dat is fijn dan!

Ik kreeg net een mailtje dat ik voor m'n laatste paper een A heb gekregen! En dat had ik niet gedacht, dus erg fijn!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:38:21 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77659317
Dat is fijn nieuws! Ik vind trouwens dat jullie allemaal zo succesvol bezig zijn op het moment. Best knap om dat zo lang vol te houden.
pi_77659388
goedemorgen

Beterschap Viking en wat leuk en spannend DaD!

MevrouwPuff, u hebt me ingehaald met Evy Goed bezig! Ik ga zondag les 9 doen, ben benieuwd
wanneer het makkelijk gaat worden.
pi_77659589

Gefeliciteerd met je nichtje Phaidra! Mijn vriend is vandaag jarig, dus ik denk dat we vandaag wel wat uitgebreider eten. Gister was een drama.

O: 2 boterhammen met chocopasta
T: 2 bananen
L: 2 croissants
T: paar biertjes
D: burger king menu

Eeeeh. Ja.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_77659744
(ik hoor hier eigenlijk niet maar was wel een beetje benieuwd.. ik moet juist aankomen lulz)

ik zie veel mensen die (blijkbaar, aan OP te zien) willen afvallen. En ook veel die ongezond (te weinig) eten of smokkelen met chocola.. Als je echt wilt afvallen en een strak figuur wilt houden (dus geen kwabjes wil overhouden) zou ik een abonnementje zwembad en sportschool doen. Krachttraining (al is het voor even) is effectiever dan niets eten.. Meer spier = meer energie nodig wat je uit o.a. vet haalt. Meer energie = minder vet dus + een strakker lichaam dat niet blubbert. Zwemmen is minder inspannend (eerder ontspannend) en traint de gehele lichaam.

Van een handjevol druiven en een bammetje chocopasta val je namelijk niet af, daar vererger je het alleen mee omdat je niet aan je kcal komt (eetstoornissen onder voorbehoud )
The motivation for me, is them telling me what I could not be
pi_77659965
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:41 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen

Beterschap Viking en wat leuk en spannend DaD!

MevrouwPuff, u hebt me ingehaald met Evy Goed bezig! Ik ga zondag les 9 doen, ben benieuwd
wanneer het makkelijk gaat worden.
Ter motivatie: ik vond het pas makkelijker worden nadat die hele Evy1 af was.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77660003
@Ewelina: gefeliciteerd met je meneer!!
Mijn lijstje van gister was ook niet bepaald fraai. Maar ik heb me 's avonds wel naar Zumba gesleept ter compensatie .

Gister:
O: vanillekwark met een hele banaan in plakjes erdoor
T: liga fruitkick
L: 1 boterham + een paar hapjes van de 2e, met houmous
T: mineola
T: warme choco uit de automaat, stukjes chocola
D: spruitjes, stukje vlees, gevuld met bieslookroomkaas en gekookte aardappels
S: Zumba
T: koekje bij de thee
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77660073
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:53 schreef Bee-R34 het volgende:
(ik hoor hier eigenlijk niet maar was wel een beetje benieuwd.. ik moet juist aankomen lulz)

ik zie veel mensen die (blijkbaar, aan OP te zien) willen afvallen. En ook veel die ongezond (te weinig) eten of smokkelen met chocola.. Als je echt wilt afvallen en een strak figuur wilt houden (dus geen kwabjes wil overhouden) zou ik een abonnementje zwembad en sportschool doen. Krachttraining (al is het voor even) is effectiever dan niets eten.. Meer spier = meer energie nodig wat je uit o.a. vet haalt. Meer energie = minder vet dus + een strakker lichaam dat niet blubbert. Zwemmen is minder inspannend (eerder ontspannend) en traint de gehele lichaam.

Van een handjevol druiven en een bammetje chocopasta val je namelijk niet af, daar vererger je het alleen mee omdat je niet aan je kcal komt (eetstoornissen onder voorbehoud )
Thanks a bunch mister (?)!
Maar als je iets verder zou kijken dan je neus lang is en wat meer zou meelezen, zou je zien dat we prima weten hoe het moet. Dat we het niet altijd perfect uitvoeren, is natuurlijk een ander verhaal .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77660140
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Thanks a bunch mister (?)!
Maar als je iets verder zou kijken dan je neus lang is en wat meer zou meelezen, zou je zien dat we prima weten hoe het moet. Dat we het niet altijd perfect uitvoeren, is natuurlijk een ander verhaal .
sja, en dat maakt het verschil tussen lang bezig zijn of vrij vlot resultaten merken..

ik ken het wel hoor, moest het eerst ook om op goed gewicht te komen.. nu moet ik juist aankomen en dat is voor mij nog moeilijker
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:08:34 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77660144
Ik ben hier overigens ook nog nooit iemand tegengekomen die teerde op een handje druiven en een bammetje chocopasta .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:09:21 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77660175
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

sja, en dat maakt het verschil tussen lang bezig zijn of vrij vlot resultaten merken..

ik ken het wel hoor, moest het eerst ook om op goed gewicht te komen.. nu moet ik juist aankomen en dat is voor mij nog moeilijker
Het is nergens voor nodig om vlot resultaat te merken. Degenen die het vlotst resultaat merken, zijn ook het snelst weer aangekomen.
Niet meer actief op Fok!
pi_77660201
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben hier overigens ook nog nooit iemand tegengekomen die teerde op een handje druiven en een bammetje chocopasta .
was ook een voorbeeld, ik ken zelf wel mensen die willen "afvallen" en zichzelf eerder uithongeren en crunches doet "omdat dat goed voor je is"
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:11:29 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77660250
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

was ook een voorbeeld, ik ken zelf wel mensen die willen "afvallen" en zichzelf eerder uithongeren en crunches doet "omdat dat goed voor je is"
Die zitten hier niet, dus waarom je je levenswijsheid hier komt verkondigen zal mij een raadsel zijn. Genoeg pro ana fora op het internet, ga daar eens langs .

En nu ga ik thee zetten tegen m'n zere keeltje .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:13:18 #222
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77660314
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Viking84 het volgende:
het is vandaag trouwens wel world-nutella day.
pi_77660325
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die zitten hier niet, dus waarom je je levenswijsheid hier komt verkondigen zal mij een raadsel zijn. Genoeg pro ana fora op het internet, ga daar eens langs .

En nu ga ik thee zetten tegen m'n zere keeltje .
wtf, pro ana? ik gaf alleen tips voor mensen die het mss niet zo ver weten, heeft verder niks met pro ana te maken (wat ook niet in mijn posts stond.. als ik ergens wel een grafhekel aan heb zijn het die pro ana's)
pi_77660358
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Ter motivatie: ik vond het pas makkelijker worden nadat die hele Evy1 af was.
haha, ik was stiekem al van plan te stoppen na Evy 1
Eigenlijk wil ik doortrainen voor de Zeven Heuvelenloop. Vorig jaar ben ik over een aantal heuvels gewandeld tijdens de Vierdaagse , maar dat vond ik al een gigantische beproeving.
pi_77660370
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:13 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

wtf, pro ana? ik gaf alleen tips voor mensen die het mss niet zo ver weten, heeft verder niks met pro ana te maken (wat ook niet in mijn posts stond.. als ik ergens wel een grafhekel aan heb zijn het die pro ana's)
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, hmm?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')