Zie PM!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Van dit stukje hierboven krijg ik het idee dat er heel wat gebeurd is om 'oh jeeeee!' van te denken, of heb ik dat heel erg fout?
Hahaha ik ken het.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga spierpijn hebben morgen, voelt goedIk heb gelijk al weer het gevoel dat mijn kont 10 keer strakker is. Dat dat een gevoel is weet ik trouwens ook wel
![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga spierpijn hebben morgen, voelt goedIk heb gelijk al weer het gevoel dat mijn kont 10 keer strakker is. Dat dat een gevoel is weet ik trouwens ook wel
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het.Ik denk steeds dat ik al 1029480 kilo kwijt ben maar ik weeg nog evenveel als twee weken terug.
It didn't happenquote:
Ik ga me gewoon nooit meer wegen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Maar het gevóel is wel errrrrg lekker!
Dank je wel DaDquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.giantpt.com/vo(...)caloriebehoefte.html
Goed planquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon nooit meer wegen.
Gek he? Leef je er naar toe,is het zo ver en dan..... niksquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen probleem, uniekje.
Ik woog vandaag na het sporten 62,3. 300 gram boven wat ik steeds hoopte te zien op de weegschaal. Maar ik ben helemaal niet blij..
Maar die kwam net uit de was dus zit strak. Skinny jeans ftw.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed planJe merkt ook heus wel dat je goed bezig bent als je broek beter/losser gaat zitten of zo
Ik denk steeds dat het komt door de verhuizing, dat de weegschaal nu iets anders staat of zo. Ook al kunnen m'n broeken wel beter dicht, maar toch.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gek he? Leef je er naar toe,is het zo ver en dan..... niksFrustrerend is dat!
Ja ehhh. Dat telt nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar die kwam net uit de was dus zit strak. Skinny jeans ftw.
Ja beetje jammer, ik wil nu!! Wil morgen ook weer gaan sporten maar 3x per week lijkt me wel genoeg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ehhh. Dat telt niet![]()
Sowieso komt dat ook pas over een paar weekjes denk ik
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, wat goed, Chicobeeb! Fijn dat je je (met reden) goed over jezelf voelt. Terecht
PF, wat tof! Leuk joh! Zorg dat 'ie vliegt voordat VS de bikini's uit de collectie doet, zo ergens begin september
En Nynke, dat jij weinig commentaar krijgt, betekent niet dat er uberhaupt geen commentaar komtIk vind jouw lijsten in het algemeen fraai: niet te weinig, niet te krampachtig, en lekker eten. Maar het is natuurlijk veel leuker om slechte lijstjes af te kammen
Bijvoorbeeld: WTF Calimero, 11 amandelen? Zuunigerd! Met zo'n lijst kun je er best wat meer eten!Mijn lijst:
O: bak yoghurt
T: amandelen (zo'n 50 g totaal over de dag)
T: twee witte broodjes met een onduidelijke salade - kipkerrie-achtig
L: volkoren baguette rauwe ham
S: pilates
S: misschien nog iets van 6 km rennen
D: gevulde avocado met tomaat, ui, peterselie en vinaigrette, klein zelfgemaakt pizzaatje
T: whisky
Doe je goed, mijn weekend duurt nog even.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik drink nu een Duveltje om mijn weekend in te luiden
drink jij je vriendje op?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik drink nu een Duveltje om mijn weekend in te luiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |