abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:41:30 #101
236335 neen
schone schijn
pi_77638128
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Gaat neen naar T-Spoon? . Ik wist niet dat die nog bestonden! .

Sex on the beach
Come on move your body
Sex on the beach

Ging ik maar naar T-Spoon dat is pas echte muziek!
Ik ga naar:
het lijkt niet wat het is
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:41:55 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77638149
O mijn god, mijn vriend is zo'n workaholic ik heb eten klaar, meestal is ie hooguit halfzeven thuis. Maar het duurde maar, dus ik bel m net, zat ie nog te typen!

Ik ga maar wat aardappeltjes uit de pan snoepen
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:56:47 #103
3185 Adelante
To let it go now
pi_77638660
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
O mijn god, mijn vriend is zo'n workaholic ik heb eten klaar, meestal is ie hooguit halfzeven thuis. Maar het duurde maar, dus ik bel m net, zat ie nog te typen!

Ik ga maar wat aardappeltjes uit de pan snoepen
Als ik dan niet zelf heb gebeld, heeft mijn vriendin gegeten en tref ik een eenzaam bordje in de magnetron
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77638827
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:56 schreef Adelante het volgende:

[..]

Als ik dan niet zelf heb gebeld, heeft mijn vriendin gegeten en tref ik een eenzaam bordje in de magnetron
Daar hoef je niet over te doen hoor, vind ik best normaal. Ga maar gewoon trouwen.
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:05:04 #105
3185 Adelante
To let it go now
pi_77638942
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Daar hoef je niet over te doen hoor, vind ik best normaal. Ga maar gewoon trouwen.
Wordt dan alles beter?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77638996
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:05 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wordt dan alles beter?
Ik geloof niet dat ik de juiste persoon ben om dát aan te vragen!!
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:11:20 #107
3185 Adelante
To let it go now
pi_77639155
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik de juiste persoon ben om dát aan te vragen!!
Daar heb jij een punt
Hoe gaat het met de liefde nou, al wat naaktmodellen kunnen strikken voor de schilderkunst?
pi_77639298
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:11 schreef Adelante het volgende:

[..]

Daar heb jij een punt
Hoe gaat het met de liefde nou, al wat naaktmodellen kunnen strikken voor de schilderkunst?
Daar heb ik nu nooit aan gedacht!!!!

Klinkt zeker heel corny als ik zeg dat ik op karakter val hè????
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:20:23 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_77639493
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Daar heb ik nu nooit aan gedacht!!!!

Klinkt zeker heel corny als ik zeg dat ik op karakter val hè????
Karakter is ook mooi, maar dat zie je nooit als eerste he
pi_77639652
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:56 schreef Adelante het volgende:

[..]

Echt? Maar hoe weet ze dan dat je nog lang niet komt en ze beter alleen kan eten? Ik zou dan altijd zoiets hebben van "hij zal zo wel komen" en dan uiteindelijk heel lang zitten te wachten en boos worden op vriendje als hij thuiskomt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_77639802
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:20 schreef Adelante het volgende:

[..]

Karakter is ook mooi, maar dat zie je nooit als eerste he
Oké. Ik wil én én. Ik geef het toe!!

En Mini: dan bel jij toch even? En als het dan te lang duurt ga je eten en anders wacht je nog even....
pi_77639902
Hallo!

Tvplijstje

L: 3 vk boterhammen met halverine/kipfilet, beker karnemelk (laat wakker)
S: naar en door de stad lopen
T: banaan
D: spruitjes, gekookte aardappels, hamburger, beetje mosterd en appelmoes
T: denk yoghurt met fruit
pi_77639989

Ik ben direct na het werk doorgegaan naar de sportschool, proud of myself
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77640047
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:07 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Tis echt een schat van een jongen. Erg slim, politiek betrokken (aan de goede kant van het Zimbabwaanse politieke spectrum), grappig en lief. Maar, inderdaad: bewust van zichzelf!
ik val niet op donkere jongens (meestal gewoon niet, kan er niks aan doen) maar man die jongen is heet dan mag ie het ook wel weten van zichzelf van mij...
Kwak
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:33:20 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77640049
Pervers
Ik hou van pervers..

Haha, die rosebiertjes van Vik

Mijn cola berenburg mag altijd wel, da's goed
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77640195
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik val niet op donkere jongens (meestal gewoon niet, kan er niks aan doen) maar man die jongen is heet dan mag ie het ook wel weten van zichzelf van mij...
I second that!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:41:06 #117
3185 Adelante
To let it go now
pi_77640405
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik houd niet van mooie vrouwen die dat te veel van zichzelf weten en zich er naar gedragen
pi_77640454
I'm with the Kwakz0r *nom-nom* Maar ik snap dat je het niet hebt gezien Nynke, maar zonder shirt

Mini> Heb je op dezelfde middelbare school gezeten als ik? Al hadden wij ook magnetronfrikandellen toen ik in de zesde zat ( ). Ik at bijna elke dag een Lilapause caramel

Net mijn baas gebeld dat ik niet meer mee kan/wil doen met de didactische vaardighedencursus. We moeten eind volgende week iets afmaken en dat gaat me gewoon niet lukken. Ik heb me nogal verkeken op het werk dat ik nog moest doen voor de opleiding van IDV, marketingplan moet ook af eind deze week en ik ben vandaag al met de nieuwe module begonnen.

Morgen maar de coordinator van de cursus bellen, hopelijk is het geen probleem dat ik met de tweede ronde mee ga doen, die begint als mijn laatste module klaar is.

(Toch wel knap van een vermijder toegeven dat t niet gaat en dan wat anders regelen Ben alleen nog in dubio of ik de coordinator moet bellen of beter kan mailen, wil hem niet zomaar uit zijn werk halen eiks.)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77640599
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Oké. Ik wil én én. Ik geef het toe!!

En Mini: dan bel jij toch even? En als het dan te lang duurt ga je eten en anders wacht je nog even....
Da's inderdaad verstandiger ja. Dat doe ik nu ook, en dan bouw ik een ruime marge in want mijn meneer heeft nogal een raar concept van tijd.

Ik moest nog aan jou denken toen ik rondliep in Amsterdam vanmiddag! Ik was te vroeg voor college dus was ik maar gaan wandelen. Lijkt me leuk om daar te wonen.
Niet dat ik weet waar in A'dam jij woont, maar goed.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_77640602
Ik ben op zich helemaal niet tegen donkere jongens als date-materiaal. Had voor het eerst een donker vriendje op de lagere school (platonisch! Maar vond hem wel al leuk!) en heb 3 jaar samengewoond met een halfbloed (moeder uit Martinique) en het vriendje uit NY was ook een donkere jongen.

Maar van deze foto straalt iets narcistisch af en dat vind ik minder leuk, hoewel ik best kan zien dat hij een lekker lijf heeft, vind ik het toch niet aantrekkelijk.
pi_77640606
En net een Oetker pizza op, 879 kcals Nondepie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77640628
Oh, die kerel kan vast ook heel goed romantische woordjes in je oor fluisteren. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77640680
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Da's inderdaad verstandiger ja. Dat doe ik nu ook, en dan bouw ik een ruime marge in want mijn meneer heeft nogal een raar concept van tijd.

Ik moest nog aan jou denken toen ik rondliep in Amsterdam vanmiddag! Ik was te vroeg voor college dus was ik maar gaan wandelen. Lijkt me leuk om daar te wonen.
Niet dat ik weet waar in A'dam jij woont, maar goed.
Ik was vandaag in de galerie, da's bij het Rijksmuseum in de buurt! Wonen doe ik nabij de RAI, daar wandel je niet zo snel langs, als je niet in de buurt moet zijn........
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:48:49 #124
236335 neen
schone schijn
pi_77640763
Ik had een keer een vriendin die donkerblond was!
het lijkt niet wat het is
pi_77640803
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik was vandaag in de galerie, da's bij het Rijksmuseum in de buurt! Wonen doe ik nabij de RAI, daar wandel je niet zo snel langs, als je niet in de buurt moet zijn........
ha, dan woon je vast vlakbij mijn oud bestuursgenoot! leuke huizen wel daar. (al woont hij in een beetje aftands soort studenten-opvolghuis)
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')