Okay, narcistisch is hij absoluut niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef conleche het volgende:
Ik ben op zich helemaal niet tegen donkere jongens als date-materiaal. Had voor het eerst een donker vriendje op de lagere school (platonisch! Maar vond hem wel al leuk!) en heb 3 jaar samengewoond met een halfbloed (moeder uit Martinique) en het vriendje uit NY was ook een donkere jongen.
Maar van deze foto straalt iets narcistisch af en dat vind ik minder leuk, hoewel ik best kan zien dat hij een lekker lijf heeft, vind ik het toch niet aantrekkelijk.
Die zijn het lekkerst!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef neen het volgende:
Ik had een keer een vriendin die donkerblond was!
Oh noes, neen!!! Ga je wassen!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef neen het volgende:
Ik had een keer een vriendin die donkerblond was!
Waar woont hij dan precies?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ha, dan woon je vast vlakbij mijn oud bestuursgenoot! leuke huizen wel daar. (al woont hij in een beetje aftands soort studenten-opvolghuis)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh noes, neen!!! Ga je wassen!!!
O jah!! Ik was nog trots op u, vanwege vanuit werk -> sporten!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga even koken, val zowat om. Tot straks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ik ben langs de Hermitage gelopen, en Artis. Maar da's niet zo heel ver, toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de galerie, da's bij het Rijksmuseum in de buurt! Wonen doe ik nabij de RAI, daar wandel je niet zo snel langs, als je niet in de buurt moet zijn........
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En neen, dat valt wel mee, want ze sluiten de buurt af als er een drukke RAI is, dan kan je er nog maar aan één kant in en moet je langs zo'n mannetje. Dat lijkt me pas een kutbaan: de hele dag in een auto zitten te wachten op mensen die zeggen: "Ik woon hier"
Oh dan was je bij mijn school universiteit in de buurtquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben langs de Hermitage gelopen, en Artis. Maar da's niet zo heel ver, toch?
Van dit stukje hierboven krijg ik het idee dat er heel wat gebeurd is om 'oh jeeeee!' van te denken, of heb ik dat heel erg fout?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké. Ik wil én én. Ik geef het toe!!![]()
En Mini: dan bel jij toch even? En als het dan te lang duurt ga je eten en anders wacht je nog even....
Senk joe!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef conleche het volgende:
[..]
O jah!! Ik was nog trots op u, vanwege vanuit werk -> sporten!!!
Waar ga je solliciteren?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:34 schreef Merel het volgende:
Tvp. Ik ben aangeschoten en moet nog een sollicitatiebrief schrijven die morgen binnen moet zijn
Ik zag gisteravond ergens een leuke vacature, maar sluitingsdatum is vóór morgen, vandaag dusquote:
Heel slecht hèquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:55 schreef Merel het volgende:
O - twee krentenbollen
T - anderhalve liter appelsap
L - pasta met peren en port en pistachenoten en room en heel lekker
D - 5 bitterballen, 3 witte wijn, 1 rose
T - thee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |