Ja, eerlijk is eerlijk, jij hebt gewonnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef ToT het volgende:
....they're not watching you!
Hier weer verder!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, eerlijk is eerlijk, jij hebt gewonnen
Lijkt wel een combinatie vanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef ToT het volgende:
Just because you're paranoid doesn't mean.......they're not watching you!
NewYork > famous II Twin Towers > comic book "9" bucksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die schoorsteenpijpen? Mwja daar zou je óf twee torens van kunnen maken óf een 11.
Die zag ik dus wél, alleen weet ik niet of je daar nu die betekenis aan kunt ontlenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
maareh.. Lavenderr. you're kidding right, dta jehet niet ziet?
[..]
NewYork > famous II Twin Towers > comic book "9" bucks
De twee grootste "schoorstenen" die de horizon van NEWYORK sieren op allerlei plaatjes en dat zie je niet? omg
En wat ik zei over de prijs van amerikaanse comics in 1997 heb je vast niet gelezen of gaan we nu rondjkes draaien?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zag ik dus wél, alleen weet ik niet of je daar nu die betekenis aan kunt ontlenen.
En die 9 bucks, tja, dat is gewoon de prijs.
Heb ik gelezen ja, maar wie weet is dit wel een speciale uitgave, dubbeldik ofzo, kan toch? Dus dan ook wat duurder.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat ik zei over de prijs van amerikaanse comics in 1997 heb je vast niet gelezen of gaan we nu rondjkes draaien?
Hm.. Tsja. de aflevering heette "The state of New York Vs. Homer Simpson". Dan nog vind ik het raar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef ToT het volgende:
Maar misschien was het gewoon een verwijzing naar het alarmnummer?
Dát is het! Baas ben je ToTquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef ToT het volgende:
Maar misschien was het gewoon een verwijzing naar het alarmnummer?
Onzin hier? Dus hier kan ik veilig iets meligs neerzetten, zonder gelijk een note te krijgen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Even een kickje.
Vanaf nu alle onzin hier ipv in FB?
En om het goede voorbeeld te geven:
![]()
![]()
Toch mooi dat ik na het kijken van dit fragment kan concluderen dat zelfs de conclusie 'klemlullen' maar relatief is aan de persoon wie het kijkt.quote:
Ja hoor, kan allemaal hier, elk onderwerp is goedquote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Onzin hier? Dus hier kan ik veilig iets meligs neerzetten, zonder gelijk een note te krijgen?
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, kan allemaal hier, elk onderwerp is goed
Laten we het dan maar hebben over de economie der niet-westerse landen..quote:Op maandag 8 februari 2010 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Maar serieuze onderwerpen mag ook hoor
Okee....boooooringquote:Op maandag 8 februari 2010 15:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Laten we het dan maar hebben over de economie der niet-westerse landen..
Dit staat los van je andere project toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef ATuin-hek het volgende:
WauwIk heb een studie aangemaakt op het poefpersonen systeem van het Radboud. Vrijdag twee timeslots aangemaakt, waren binnen anderhalf uur weg. Vandaag weer drie aangemaakt, die waren met drie kwartier al vergeven. Net weer 4 slots aangemaakt. Eens kijken hoe snel dat gaat
Dit is voor afstuderenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit staat los van je andere project toch?
Zoveel vaktermen
En hoe gaat het met je andere project? Genoeg proefkonijnen kunnen vinden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit is voor afstuderenIk ga een grote datasets van hoge kwaliteit samenstellen voor algemeen gebruik. Ook voor mijn afstudeeronderzoek natuurlijk.
Er is maar 1 projectquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe gaat het met je andere project? Genoeg proefkonijnen kunnen vinden?
Het kan potentieel gebruikt worden om de connectiviteit en functionele segmentatie binnen het menselijk brein in meer detail te bekijken dan nu mogelijk isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:49 schreef Michielos het volgende:
wie kan het gebruiken? En waarvoor is het precies?
Ohhh wat mooi , wat een sierlijke dieren toch, en het is net alsof ze lachenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Voor iedereen die in samenzweringen gelooft: Dit filmpje moet je gezien hebben!
Iets zegt me dat jij nog nooit "The hitchhiker's guide to the galaxy" hebt gezien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh wat mooi , wat een sierlijke dieren toch, en het is net alsof ze lachen
Nee, niet gezien.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij nog nooit "The hitchhiker's guide to the galaxy" hebt gezien?
En dat ga jij natuurlijk niet verklappen. Nu ga ik de film zeker zien!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef ToT het volgende:
Neuh ze zijn wel lief hoor, ze hebben zelfs geprobeerd ons te waarschuwen voor de vernietiging van de aarde, zoals je in dit voorstukje ziet!
De mensen zijn de op 2 na intelligentste wezens op aarde volgens die film. Volgens mij waren wij "slightly less intelligent" dan de dolfijnen!Welk diersoort écht het slimste is, zie je pas aan het eind van de film!
Welk dier dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat ga jij natuurlijk niet verklappen. Nu ga ik de film zeker zien!
Heb wel een vermoeden welk dier het slimste is though.
Nee geen reptiel, ik denk zelf een olifant, hoewel een olifant weer niet kan springen hetgeen wel weer stom isquote:
Dit geeft de burger niet veel vertrouwen he? Ze weten gewoon niet waar het over gaatquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
Parlementaries snappen het verdrag van lissabon niet
tvp
Idd, hoewel dat op zichzelf niets nieuws is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit geeft de burger niet veel vertrouwen he? Ze weten gewoon niet waar het over gaat.
Ja, mensen denken veel beter na, en komen overal achter.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Idd, hoewel dat op zichzelf niets nieuws is.
Opmerkelijker vind ik de mate waarin we/ze meer soevereiniteit opgeven dan ons/ze lief is. Terwijl de stem van het volk totaal werd genegeerd. Kweenie, op de langere termijn zou dat wat broeierig kunnen worden?
Hoe meer het z'n gezicht laat zien hoe meer mensen gaan nadenken. Dus misschien zou het ergens wel goed zijn als "ze" snel vergaande beslissingen gaan nemen.
Als ze het langzaam doen gaat de massa gewoon mee.![]()
Kijk maar naar mobieltjes. Als je in de aanloop tijd van die dingen zei dat die dingen trackable en hackable waren was de reactie al snel dat je paranoia was. Of dat de wet hen daar wel tegen zou beschermen. Nu is de gemiddelde reactie nog slapper: "Ja, natuurlijk is dat zo, wist je dat niet?"
Heb niet het vermoeden dat mensen echt veel of "beter" nadenken...de stimulans ontbreekt. Onze magen zijn gevuld enz. Misschien als massa's mensen in de problemen komen door dom beleid. En zelfs dan is het meer een gevoelskwestie dan dat men echt gaan nadenken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, mensen denken veel beter na, en komen overal achter.
Dus het zou in hun belang idd beter zijn om snelle besluiten te nemen. (...)
Ach ja, ik heb er ook niet zo'n vertrouwen meer in sinds ik zie hoe nog NL nog de EU ons voedsel werkelijk beschermt.quote:Of wij daarvan beter worden is punt 2.
Ik denk juist dat mensen veel beter nadenken nu er crisis is. Er is minder te besteden, iedereen leeft bewuster denk ik, want je weet niet of je morgen nog een baan hebt. Zoiets zet je toch tot nadenken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Heb niet het vermoeden dat mensen echt veel of "beter" nadenken...de stimulans ontbreekt. Onze magen zijn gevuld enz. Misschien als massa's mensen in de problemen komen door dom beleid. En zelfs dan is het meer een gevoelskwestie dan dat men echt gaan nadenken.
[..]
Ach ja, ik heb er ook niet zo'n vertrouwen meer in sinds ik zie hoe nog NL nog de EU ons voedsel werkelijk beschermt.
Leiderschap? Schapen aan de top.
Ja, een gevoels kwestie. Je eigen haggie redden. Echt niet dat mensen nadenken over de oorzaken...all just damage control.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk juist dat mensen veel beter nadenken nu er crisis is. Er is minder te besteden, iedereen leeft bewuster denk ik, want je weet niet of je morgen nog een baan hebt. Zoiets zet je toch tot nadenken.
(...)
Zou het? Ik merk toch wel in mijn omgeving dat men meer bezig is met dit soort dingen, minder oppervlakkig. Dat vind ik dan weer een goed teken, een soort bijvangst van de crisis.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, een gevoels kwestie. Je eigen haggie redden. Echt niet dat mensen nadenken over de oorzaken...all just damage control.
Ja grotendeels, damage control... niet kwalijk te nemen. Al heb je nog zo'n mooi utopia of idee voor ogen, zolang de massa bezig is "eigen" zaken op orde te stellen spelen ze een ander spel. Zogenaamde crisis is in het algemeen juist goed voor het uitbuiten van de massa...en niet echt een katalysator voor doordachte systeemveranderingen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou het? Ik merk toch wel in mijn omgeving dat men meer bezig is met dit soort dingen, minder oppervlakkig. Dat vind ik dan weer een goed teken, een soort bijvangst van de crisis.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja grotendeels, damage control... niet kwalijk te nemen. Al heb je nog zo'n mooi utopia of idee voor ogen, zolang de massa bezig is "eigen" zaken op orde te stellen spelen ze een ander spel. Zogenaamde crisis is in het algemeen juist goed voor het uitbuiten van de massa...en niet echt een katalysator voor doordachte systeemveranderingen.
Natuurlijk geeft het in een storten van dingen nieuwe ruimte. Maar terwijl mensen onder de brokstukken uitkruipen is die ruimte grotedeels al opgeeist.
Daarbij: echte denkers zijn er maar weinig daarom komen ze ook in de geschiedenisboeken.
Lijkt er op dat ze het liefts clowns hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Komt bij dat de 'schapen-regering' helemaal niet op echte denkers zit te wachten. Dat is alleen maar lastig.
Goed filmpje, zo gaat het idd heel vaak in De Kamer. Op een gegeven moment gaat het dan meer om het aftroeven van de opponent dan over het onderwerp.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Lijkt er op dat ze het liefts clowns hebben.
En ja, dat zou lastig zijn...veranderingen daar zijn we niet op ingesteld. Krijgt alleen de mensen mee als ze iets of iemand ander de "schuld" kunnen geven, lijkt het.
Jij was daar eerder aanwezig?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:39 schreef Cerbie het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-umc-radboud.html
Nét gemistKreeg een half uurtje later een telefoontje dat er nu wel erg veel brandweer was
![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij was daar eerder aanwezig?
Ik dacht dat je in Enschede aan de TU studeerdequote:
Doe ik ook, maar zit een jaartje in Nijmegen voor stage en afstuderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Enschede aan de TU studeerde
Van die grote banner aan de zijkant van het gebouwquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar zit een jaartje in Nijmegen voor stage en afstuderenDoe ik bij het Donders, in het Trigon. In de MR groep van Prof. Norris.
Hè, wat lief is dit. Knap er helemaal van opquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:33 schreef Cerbie het volgende:
Laat je niet opnaaien door die troll Lavenderr / ToT, jullie doen het best goed.
gedeletequote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:51 schreef ATuin-hek het volgende:
<ramptoerist>
waarwaarwaar?
</ramptoerist>
Moet je maar op tijd aanwezig zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:51 schreef ATuin-hek het volgende:
<ramptoerist>
waarwaarwaar?
</ramptoerist>
Je hebt er echt plezier in he?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:04 schreef ashhoax het volgende:
[..]
zal volgende keer even wachten tot je er bent
Geloof dat dat ook de bedoeling is van modereren. In het midden, maar wel met een eigen mening.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind ook dat Lavenderr en ToT goed modereren (alhoewel ik het niet altijd met ze eens ben).
Ik vind het juist positief dat ze niet helemaal meegaan in alle complotten, maar dat ze ook niet helemaal aan de andere kant staan, een beetje in het midden dus
.
dacht je nu echt dat ik dat meende? ik heb er echt geen plezier inquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt er echt plezier in he?
Ben ik teveel voor aan het nerden denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je maar op tijd aanwezig zijn
En gelijk heb je.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ben ik teveel voor aan het nerden denk ikZit wat met een CMS te klooien voor een mogelijke website.
quote:
haha ik ook. Had een megakater vanochtend, gemengd met een aankomend griepje. Ga morgen, maandag en dinsdag wel weer stappen :pquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De kroeg... Ik moet er niet aan denken, ik ben net een beetje hersteld van het kroegbezoek van vrijdagnacht
. Wat een feest was dat weer zeg
! Maar nu...
Welja, drie dagen achter elkaar!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha ik ook. Had een megakater vanochtend, gemengd met een aankomend griepje. Ga morgen, maandag en dinsdag wel weer stappen :p
jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welja, drie dagen achter elkaar!
Ze hebben heerlijke taart bij de Ikea, ben even de naam kwijt, maar die móet je proberenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:32 schreef Cerbie het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/59650132
[ afbeelding ]!
2 kgquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:32 schreef Cerbie het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/59650132
[ afbeelding ]!
In Liseberg (Göteborg) kon je 2kg varianten winnen van deze
Ik mis weer alle actie vandaagquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:00 schreef ToT het volgende:
SalvadOR is een maand lang niet meer welkom op Fok!
En dan achterop de kinderwagen in een zonnetje van 30 graden. *wilde een Toblerone van 2kgquote:
Sommige mensen missen wat inlevingsvermogen?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:14 schreef Cerbie het volgende:Het gaat er bij een aantal NWS-users gewoon niet in, dat iemand een schurfthekel aan Marokkanen kan hebben na een sloot aan negatieve ervaringen.
Of hebben zelf nog nooit iets ervaren op dat gebied, dus dan is het makkelijk vergoelijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sommige mensen missen wat inlevingsvermogen?
Antillianen, daar heb ik pas een hekel aan. Als je in Den Haag woont en vaak 'savonds de tram pakt dan weet je wat ik bedoel.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:14 schreef Cerbie het volgende:Het gaat er bij een aantal NWS-users gewoon niet in, dat iemand een schurfthekel aan Marokkanen kan hebben na een sloot aan negatieve ervaringen.
Nee... dit is een hoax dit kan nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:20 schreef mediaconsument het volgende:
Toch blijft het erg grappig.
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)fout_met_pedobe.html
Pedo Bear is overal!
Ik heb twee uur geleden Food Inc. gekeken. Das toch wel een stuk werkelijkheid. Complot feitenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef Ticker het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-data-organised.html
Samenzweringen bestaan niet, en kunnen nooit zoveel mensen bevatten die ermee te maken hebben.
Of.. wacht eens.
Gefeliciteerd met je actieve visuele cortexquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:55 schreef ATuin-hek het volgende:
Geweldig! Ik kwam net 1 van de onderzoekers tegen van de 7T scanner in Essen. Ben daar laatst langs geweest om te kijken en om als proefpersoon in dat ding te liggen. Hij had de data ondertussen verwerkt, en ik had toch wel een erg mooie activatie in mijn visuele cortex. De beste van de hele groep die dat experiment gedaan hadden. Waren er een stuk of 10.
Ging over hoog resolutie fMRI in de visuele cortex. Ze proberen met zoveel detail te kijken dat ze kunnen zien waar het BOLD signaal vandaan komtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je actieve visuele cortexwat houdt dat precies in? Enlighten us please
Geweldig he? De hersenen zijn natuurlijk ook oneindig interessant. Dat er nu al zulke verfijnde apparatuur voor is dat je dit soort details kunt meten is fantastisch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ging over hoog resolutie fMRI in de visuele cortex. Ze proberen met zoveel detail te kijken dat ze kunnen zien waar het BOLD signaal vandaan komtUit welke lagen van de cortex etc. Met BOLD kijk je in princiepe naar zuurstofgebruik in de hersenen. Neuronen die actief zijn geven stofjes af die bloedvaten in de omgeving verwijden. Die kleine verandering in bloedvolume en hoeveel zuurstof daar in zit kan je meten met fMRI
Zijn echt idioot kleine effecten, maar groot genoeg om met moderne apparatuur te meten.
De term Indo kan op meerdere manieren uitgelegd worden. Maar hier staat het wel redelijk goed uitgelegd.quote:
Nee natuurlijk nietquote:
In Nederland Door Opa (/oma)quote:
"Koelie's" zijn dacht ik Indiase slaven/mensen.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
"Koelie's" zijn dacht ik Indiase slaven/mensen.
Koelie in het Hakka-Chinees is letterlijk vertaald zwaarmoedige/bezwaarde kracht (slaaf). Kghoe(-zwaarmoedig) Liet(-kracht). Niet dat het iemand wat kan schelen maar ik moest iets meer typen dan vijf woorden...
Wat interessant zeg, wat jij en Cerbie studeren. Ik hoop dat ze in de nabije toekomst ook mijn migraine-aandoening kunnen waarnemen. Of zien hoeveel vet ik in mijn aderen heb zitten. Mischien dat die twee wat met mekaar te maken hebben. Complete Bodychkecks kosten tegenwoordig 800,- Jammer dat het zo duur is en ik ben zo benieuwd wat mij wellicht fysiek scheelt.. Hoop dat dit soort scans en chckups snel betaalbaarder wordt. Dus hup hup werk aan die biomedische snufjes !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ging over hoog resolutie fMRI in de visuele cortex. Ze proberen met zoveel detail te kijken dat ze kunnen zien waar het BOLD signaal vandaan komtUit welke lagen van de cortex etc. Met BOLD kijk je in princiepe naar zuurstofgebruik in de hersenen. Neuronen die actief zijn geven stofjes af die bloedvaten in de omgeving verwijden. Die kleine verandering in bloedvolume en hoeveel zuurstof daar in zit kan je meten met fMRI
Zijn echt idioot kleine effecten, maar groot genoeg om met moderne apparatuur te meten.
Is dat zo? Dat wist ik niet eens. Ik weet wel dat sommige mensen Hindoestanen zo noemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef ToT het volgende:
Nee weet ik wel, maar sommigen noemen Indonesiërs ook zo.
Kan, maar ik had deze reactie van jou over het hoofd gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Hindoestanen inderdaad. Dat zijn geen Indiase mensen?
Vast nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
En Michielos... Heb je nog lekker een beetje gevochten tijdens de carnaval?![]()
![]()
Jupquote:
idd ja; we're pretty much fucked and there's not a goddamned thing we can do about it.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Geen stoepjes meer om te vegen.. en straks lekker stemmenBen benieuwd of er nog iets veranderd kan worden aan die monsterlijke bezuinigingen of absurde belastingen of de privacywetgeving of de laffe superstaat, die ons beleid bepaalt, ondemocratisch en vanuit het verre Brussel, onderwijl onze belastingcenten opslurpend..
Ik zal wel weer teveel hopen, ben ik bang
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja; we're pretty much fucked and there's not a goddamned thing we can do about it.
De ene politieke partij wil je linksom naaien, de ander rechtsom, maar de eindconclusie is dat je hol sowieso flink opgerekt gaat worden, ongeacht op wie je stemt.
Zolang er leven, en Lavenderr, is er hoop!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:06 schreef Lavenderr het volgende:Goeiemorgen!
Ik deel jullie pessimisme niet, ben blij dat er nieuwe verkiezingen komen, hoopte er al een poosje op dat dit flut-kabinet zou vallen.
We gaan een spannende tijd tegemoet.
Arme koningin, ze kan niet eens rustig op vakantie, en ze heeft al zo weinig vakantie.
De CDA aanhang is heel trouw, dat is zo ja.. en mss. verandert er idd. niet veel, maar toch is er een onderstroom.. mensen zijn ontevreden, weer meer actiebereid, hebben genoeg van verlakkerij..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:09 schreef ToT het volgende:
Ow ik ben sowieso blij dat ze optyfen hoor!
Ik ben alleen bang dat Balkie zo wéér MP is, aangezien de meeste Christenen en senioren standaard CDA stemmen, ongeacht wat voor keuzes die partij maakt en wie er aan het hoofd staat, "...omdat het HOORT!".
Denk ook dat de CDA-kiezers heel trouw zijn, de PvdA zal het nog moeilijk(er) gaan krijgen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De CDA aanhang is heel trouw, dat is zo ja.. en mss. verandert er idd. niet veel, maar toch is er een onderstroom.. mensen zijn ontevreden, weer meer actiebereid, hebben genoeg van verlakkerij..
Paul is dus eigenlijk rouwverwerkingstherapie voor jouquote:Op zondag 21 februari 2010 16:15 schreef ToT het volgende:
Hihihi!
Het verhaal breidt zich trouwens nog steeds verder uit!Vandaag weer 3 plaatjes aan toegevoegd of zo!
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Paul is dus eigenlijk rouwverwerkingstherapie voor jou. Het liefst zou je hem in huis nemen, in een hokje zetten en af en toe eruit halen om een kunstje te laten doen
.
Is het gelukt met de paso doble? Onder de knie?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dansen is tof
Die hoefde ik gelukkig niet te doenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het gelukt met de paso doble? Onder de knie?
Bij welke dansschool dans je? In Nijmegen?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dansen is tof
Bij dancefeverquote:Op maandag 22 februari 2010 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij welke dansschool dans je? In Nijmegen?
^^ deze had ik nog niet gezien. knappe analyse en helemaal me eens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Idd, hoewel dat op zichzelf niets nieuws is.
Opmerkelijker vind ik de mate waarin we/ze meer soevereiniteit opgeven dan ons/ze lief is. Terwijl de stem van het volk totaal werd genegeerd. Kweenie, op de langere termijn zou dat wat broeierig kunnen worden?
Hoe meer het z'n gezicht laat zien hoe meer mensen gaan nadenken. Dus misschien zou het ergens wel goed zijn als "ze" snel vergaande beslissingen gaan nemen.
Als ze het langzaam doen gaat de massa gewoon mee.![]()
Kijk maar naar mobieltjes. Als je in de aanloop tijd van die dingen zei dat die dingen trackable en hackable waren was de reactie al snel dat je paranoia was. Of dat de wet hen daar wel tegen zou beschermen. Nu is de gemiddelde reactie nog slapper: "Ja, natuurlijk is dat zo, wist je dat niet?"
Lijkt mij heel opwindend/sensueel dat dansen. Zo dicht op mekaar en bewegen.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die hoefde ik gelukkig niet te doenDe samba wel
en alle 5 de ballroom dansen natuurlijk
Je had een vooruitziende blik?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken we naar het schaatsen ?
Het moet toch gek gaan als Sven Kramer geen goud haalt . Alleen Bökko is een bedreiging denk ik.En misschien die Koreaan Lie.
Spannend!!
Nee, dan niet denk ik. Mmm, interessant !!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:08 schreef Bastard het volgende:
Overigens.. als er een NWO bestaat, is er dan sprake van democratische verkiezingen?
Dus eigenlijk zijn we fucked... 9 juniquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan niet denk ik. Mmm, interessant !!
Sowieso denk ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn we fucked... 9 juni
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef ToT het volgende:
Zo, net even wat in de tuin bezig geweest, zie ik een nestje muizen. Papa muis en mama muis waren dood, dus heb ik de 2 jonkies in het hokje van Muffin gegooid!
Ik hoop dat ze het overleven, dan heb ik weer 2 huisdiertjes!
Oh wat super ToT!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef ToT het volgende:
Zo, net even wat in de tuin bezig geweest, zie ik een nestje muizen. Papa muis en mama muis waren dood, dus heb ik de 2 jonkies in het hokje van Muffin gegooid!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopig heten ze echt oer-Fok's: Kloontje en Lemming!
Het druppeltje op z'n kont zal wel van het drinkbakje komen waar-ie waarschijnlijk doorheen gesjeesd is toen ik hem wilde pakken!
[ afbeelding ]
Zat ik idd aan te denken ja; wie weet zijn het wel een mannetje en een vrouwtje. Afwachten dus!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Misschien krijgen ze wel kindjes als ze groter zijn!
Misschien heeft dat zo moeten zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien heeft dat zo moeten zijn.
Misschien heel raar hoor, maar kun je ze vannacht niet bij jou onder de dekens houden? Of is dat weer te warm voor ze?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:26 schreef ToT het volgende:
Hehehe idd!
Ik hoop alleen dat ze de nacht wel overleven, want ze voelden net wel koud aan.
Ik heb nu een nestje voor ze gemaakt van boomschors, houtstrooisel en wc-papier.
Dan squish ik ze, of ze ontsnappen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heel raar hoor, maar kun je ze vannacht niet bij jou onder de dekens houden? Of is dat weer te warm voor ze?
Dat doen jonge ratjes vaak ookquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met hun eigen nestje in jouw nest bedoel ik
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]Dat ik een kooi in mijn bed heb liggen?
Goed idee idd!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:44 schreef ToT het volgende:
Whehehe nee laten we dat maar niet doen!
Ik leg wel een warme kruik in de kooi of zo!
quote:Jonge muizen eten de keutels van hun ouders, omdat daar bacterien inzitten die ze nodig hebben om in hun eigen darmen vitaminen B12 te kunnen produceren tijdens de spijsvertering.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Heb je vandaag al gepoept ToT? Even je drol in de koelkast bewaren dan:
[..]
Jazéker!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:53 schreef ToT het volgende:
Doe ik toch aan alles wat ze zegt?OEPS!!! Was dat VOOR de schermen?
Dat doe je dus niet, want dan zou daar hij staan i.p.v. zequote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat doe je dus niet, want dan zou daar hij staan i.p.v. ze.
@ToT: Pas maar op dat ze je niet Pwnen!quote:
Nou er is een kansje dat IK papsie en mamsie vermoord heb!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik hoop dat ze morgen nog leven!
Weet je ook waardoor hun ouders zijn overleden? En weet je hoe oud ze zijn? Misschien moet je morgen even naar de dierenwinkel gaan voor tips en advies en eventueel voer. Misschien mag je zelfs wel wat verse muizenkeutelsmeenemen!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hoe gaat het met de lieve muisjes, ToT?
site:forum.fok.nl liefquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:48 schreef Demolisher_ het volgende:
Maybe een hele stomme vraag maar zijn erg oude topics ergens terug te vinden?
Bedankt, lekker veel leesvoerquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
site:forum.fok.nl lief
Waarin 'lief' de zoekterm is. Zoek je bijvoorbeeld specifiek alleen topics uit het BNW-forum met als zoekterm 'lief', dan kun je het zo doen:
site:forum.fok.nl lief bnw
Zoek je en in het BNW-forum en de zin 'ik ben lief', doe het dan zo:
site:forum.fok.nl "ik ben lief" bnw
Ik heb mijn post een beetje verbeterd. ('Intitle' toegevoegd aan de zoektermen.)quote:
Ik vind jouw avatar zo bij je passen op fok. Het beeld van een irritante wijsneus dat maar niet toegeeftquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb mijn post een beetje verbeterd. ('Intitle' toegevoegd aan de zoektermen.)
Zolang ik gelijk heb (wat eigenlijk altijd zo isquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind jouw avatar zo bij je passen op fok. Het beeld van een irritante wijsneus dat maar niet toegeeft
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus OF ik heb ze vermoord met het scheppen, OF er is wat anders gebeurd, zoals dat de zandbult al ingestort was of zo en ze gestikt zijn. De lijkjes zagen er nog wel erg goed uit, dus ik denk dat ik de ouders gedood heb!
Nou, ik ben van mening dat jij je bedient van een truc waar de slimmere fokker zich ook van bedient. Vooral in r&p. In r&p is het zo dat, als je zelf nooit met problemen komt aanzetten. Dus niks van jezelf laat horen/zien, waar jezelf mee zit. Dat anderen dan geen handvatten hebben om jou te trappen. Copycat is daar onder andere meester in. Je geeft geen open deuren/ramen tot je psyche. Zodat mensen niets om handen hebben om je mee aantevallen. Zoiets doe jij ook! je komt alleen naar buiten om iemand even te schoppen en dan ren je vlug weer naar binnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zolang ik gelijk heb (wat eigenlijk altijd zo is) ga ik natuurlijk niet 'toegeven' dat ik geen gelijk heb
.
Dat plaatje vond ik toevallig een keer ergens op internet en ik vond dat ik erop leek. Helemaal als ik mijn haar gevlochten heb en mijn bril op heb. En het plaatje heette 'nerdgirl', nou dat ben ik zeker [ afbeelding ].
Neuh, fikse oogontsteking!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Muffin overleden heeft hij het afgelegd tegen de Hulk ofzo
Yes!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef ToT het volgende:
Ow en de muisjes liggen weer in mijn hand te slapen nu!
Ik hoop dat ze de komende nacht ook weer overleven.
Nou, het heeft eigenlijk niet zoveel met een truc of tactiek te maken. Als ik een probleem heb dan ga ik daar een oplossing voor zoeken en/of ik bespreek het met mijn naasten. Bovendien lees ik zelden R&P-topics, dus als jij daar wel al je problemen hebt gepost, dan weet ik dat niet eens hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou, ik ben van mening dat jij je bedient van een truc waar de slimmere fokker zich ook van bedient. Vooral in r&p. In r&p is het zo dat, als je zelf nooit met problemen komt aanzetten. Dus niks van jezelf laat horen/zien, waar jezelf mee zit. Dat anderen dan geen handvatten hebben om jou te trappen. Copycat is daar onder andere meester in. Je geeft geen open deuren/ramen tot je psyche. Zodat mensen niets om handen hebben om je mee aantevallen. Zoiets doe jij ook!
Toch beter lezen dan, want zelfs in dit topic heb ik vanmiddag nog iemand ergens mee geholpenquote:je komt alleen naar buiten om iemand even te schoppen en dan ren je vlug weer naar binnen![]()
(maar dat geeft niet hoor. is een goede tactiek.)
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef ToT het volgende:
Ow en de muisjes liggen weer in mijn hand te slapen nu!
Ik hoop dat ze de komende nacht ook weer overleven.
O hellquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef ToT het volgende:
NO!!!!Er is eentje ontsnapt!!!
Ik wilde ze net weer in het hokje zetten. Eentje vloog mijn mouw in en de ander sprong van mijn hand af. Die van mijn hand sprong kon ik net grijpen, maar toen ik die ene in mijn mouw wilde pakken, bleek hij al weer onder uit mijn trui ontsnapt te zijn!!!!
Tja die vind je nooit meer terug, er zijn hier meer dan genoeg verstopplekken!
Een muizenval met een beetje eten midden in je kamer zetten, dan vind je hem hopelijk vanzelf weer terugquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef ToT het volgende:
Ik wilde ze net weer in het hokje zetten. Eentje vloog mijn mouw in en de ander sprong van mijn hand af. Die van mijn hand sprong kon ik net grijpen, maar toen ik die ene in mijn mouw wilde pakken, bleek hij al weer onder uit mijn trui ontsnapt te zijn!!!!
Tja, geen idee, misschien dat het lukt om snel een vergiet of grote kom erop te zetten als ie zit te etenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:13 schreef ToT het volgende:
idd @ beetje eten, maar hoe krijg ik hem dan te pakken?
Ik denk terug aan die leuke beelden met donald duck en knabbel en babbel..quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef ToT het volgende:
In je onderbroek. Em je merkte het pas toen je moest plassen en misgreep op de wcquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef ToT het volgende:
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OH MIJN GOD!!!!!!
WHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens waar ik mijn muisje teruggevonden heb?
Bij zijn broertje in het nestje?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef ToT het volgende:
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OH MIJN GOD!!!!!!
WHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens waar ik mijn muisje teruggevonden heb?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij zijn broertje in het nestje?
Ik hoop niet dat je em tegen kwam toen je ging zitten?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je em tegen kwam toen je ging zitten?
*splut*
Nou het ging dus als volgt: toen ik merkte dat het beestje niet meer in mijn mouw zat, heb ik overal onder mijn trui gevoeld. Nergens!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je em tegen kwam toen je ging zitten?
*splut*
Nee, dat denk ik niet. Je hebt ze nu gevangen, en ik vermoed dat ze nog te jong zijn om zonder ouders te leven, dus ik denk niet dat je ze zomaar weer terug in de natuur kan zetten, omdat ze nu wennen aan gevangenschap.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:06 schreef ToT het volgende:
Schiet niet op met die misjes!Er is er net WEER eentje ontsnapt! Gelukkig heb ik 'm achter een gordijn kunnen vangen.
Ik denk dat het beter is dat ik ze een keer vrij ga laten of zo. Ik denk dat ze wel redelijk zelfredzaam zijn nu.
Misschien voorlopig nog ff in het hok laten en er niet uit halen, om zeker te zijn dat ze het straks in de buitenwereld kunnen redden.
Wat bedoel je met groene korrels? Die groene dunne staafjes? Die van mij eten die ook nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:22 schreef ToT het volgende:
De groene korrels laten ze liggen, dus moet ik nu wel wat meer bijvoeren.
iddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met groene korrels? Die groene dunne staafjes? Die van mij eten die ook niet.
Ik heb opeens ontzettende zin in een beschuitjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Je kan de muisjes altijd nog opeten.
Hij was in het hol gekropen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op je rúg???
Zat hij daar dan muis()stil, dat je dat niet gemerkt hebt?
Pindakaas daarentegen (serieus)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:39 schreef ToT het volgende:
Nou muizen schijnen niet eens zo heel erg dol op kaas te zijn, heb ik begrepen.
Klopt, heb ik vaker gehoord ja!quote:Op zondag 28 februari 2010 09:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Pindakaas daarentegen (serieus)
geweldig!quote:
Naar de veluwe ofzo.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
geweldig!
Hier is ook nog een filmpje, dat verder nergens wat mee te maken heeft, maar mss. wel leuk is voor een regenachtige zondagmiddag:
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik zit inmiddels comfortabel in mijn studiootje in Nijmegen
Alleen nog geen foto's. Heb geen kaartlezer die CF kan lezen
Kweenie, dacht dit nieuws past vast ergens heel mooi in.quote:
Oh dat kan vast wel jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Kweenie, dacht dit nieuws past vast ergens heel mooi in.!
'k probeer nu er nu een leuke conspiracy bij te verzinnen.
Grappig is te noemen dat stuwmeren waar in het bericht ook over gesproken wordt wel vaker in verband werden genoemd met bepaalde aardbevingen, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh dat kan vast wel jaVind het eigenlijk wel stoer dat ze dat zo nauwkeurig kunnen meten.
quote:Welcome my son, welcome to the machine.
Where have you been? It's alright we know where you've been.
Ja, plaatste het nu omdat die clip ook begint met een stemhokje. Maar ik denk dat de lokale gemeenteraad verder geen uitgesproken plannen heeft in die richting.quote:
Ja, vind het echt erg dat je blijkbaar als 'oudje' niet interessant genoeg meer bent voor de politiek. Ik hoop echt dat ze voor de landelijke verkiezingen een oplossing voor dit probleem hebben, want het is natuurlijk schandelijk dat deze mensen niet kunnen stemmen vanwege geldgebrek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, plaatste het nu omdat die clip ook begint met een stemhokje. Maar ik denk dat de lokale gemeenteraad verder geen uitgesproken plannen heeft in die richting.
Ik wist trouwens niet eens dat het elektronische stemmen was afgeschaft. Dat is op zich wel een veiliger idee. Hoewel je als goede BNWer eigenlijk natuurlijk helemaal geen geloofwaardigheid hoort te geven aan die hele poppenkast.![]()
Ik stem, maar onder protest. # 2
Mooi voorbeeld van hoe onze grondrechten ondermijnd worden.
Ja, dat is wat het blijkbaar veroorzaakt... maar al die leuke nieuwe flut maatregelen mogen natuurlijk niet in strijd zijn met onze grondrechten. En juist dit voorbeeld raak een beetje aan de zogenaamde kern van de democratie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind het echt erg dat je blijkbaar als 'oudje' niet interessant genoeg meer bent voor de politiek. Ik hoop echt dat ze voor de landelijke verkiezingen een oplossing voor dit probleem hebben, want het is natuurlijk schandelijk dat deze mensen niet kunnen stemmen vanwege geldgebrek.
Precies!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wat het blijkbaar veroorzaakt... maar al die leuke nieuwe flut maatregelen mogen natuurlijk niet in strijd zijn met onze grondrechten. En juist dit voorbeeld raak een beetje aan de zogenaamde kern van de democratie.![]()
![]()
Democratie? Hier? Nee toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wat het blijkbaar veroorzaakt... maar al die leuke nieuwe flut maatregelen mogen natuurlijk niet in strijd zijn met onze grondrechten. En juist dit voorbeeld raak een beetje aan de zogenaamde kern van de democratie.![]()
Dat is zéker een hele goeie omschrijving.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef nokwanda het volgende:
Een zwervende democratie. Misschien is dat nog wel de beste omschrijving
1 van hen is net voor de DERDE keer ontsnapt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hoe gaat het met Kloon en Lemming, ToT?
Toch mooi dat je ze gered hebt van een wisse dood ToTquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
1 van hen is net voor de DERDE keer ontsnapt!
Ik kan echt zien dat ze groeien!Maar ze zijn alles behalve tam!
quote:
Jaaa inderdaad!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Cerbie het volgende:
In Soviet Russia, world takes over u!
Deze blijft ook leuk
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:46 schreef Ticker het volgende:
Side note: Shit.. had dus zijn plaatjes beter kunnen opslaan!
In zo'n situatie verdwijnt een website niet helemaal maar zou er een plaatsvervangende tekst van de host komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Misschien zit hij wel over zijn bandbreedte heen en komt dat omdat jij afbeeldingen van hem gehotlinkt hebt.
[..]
Niet altijd hoor, hangt helemaal van je provider af.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef Ticker het volgende:
In zo'n situatie verdwijnt een website niet helemaal maar zou er een plaatsvervangende tekst van de host komen.
Beheren als in hosten, nee. Ik ben developer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef Ticker het volgende:
Dacht trouwens dat je websites beheerde, dan zou je zoiets toch wel weten?
Wat een onzin, jij denkt dat zoiets automatisch gaat ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
In zo'n situatie verdwijnt een website niet helemaal maar zou er een plaatsvervangende tekst van de host komen.
Helaas probeer het nog eens met je semi-grappige tekst.
Dacht trouwens dat je websites beheerde, dan zou je zoiets toch wel weten?
En inderdaad, hotlinkprotection voor afbeeldingen kun je zelf doen bijvoorbeeld d.m.v. HTTP_REFERER in een .htaccess-bestand (of bijvoorbeeld via sommige controlpanels als je provider zoiets gebruikt). Niet iedereen is namelijk tegen hotlinking, dus het zou niet handig zijn als dat bij alle providers een default instelling zou zijn. De schilderijen van mijn vriend bijvoorbeeld mogen zoveel gehotlinkt worden als men wil, dat levert namelijk bekendheid en klanten opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:31 schreef _Led_ het volgende:
Wat een onzin, jij denkt dat zoiets automatisch gaat ?
Ze blijven je gewoon bandbreedte doorberekenen hoor, als jij er een plaatsvervangend "PLZ DONT HOTLINK" plaatje achter wil hangen zul je dat zelf moeten scripten of een beheerpakket gebruiken dat dat support.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:54 schreef Michielos het volgende:
een wat??
lol ik ben echt een computer fail
1 2 3 4 | RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http://(.+\.)?jouwsite\.nl/ [NC] RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^$ RewriteRule .*\.(jpe?g|gif|bmp|png)$ /afbeeldingen/hotlink.jpg [L] |
'Wat een onzin, jij denkt dat.." dat overal nodig is?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij denkt dat zoiets automatisch gaat ?
Ze blijven je gewoon bandbreedte doorberekenen hoor, als jij er een plaatsvervangend "PLZ DONT HOTLINK" plaatje achter wil hangen zul je dat zelf moeten scripten of een beheerpakket gebruiken dat dat support.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef Ticker het volgende:
'Wat een onzin, jij denkt dat.." dat overal nodig is?
'Wat een onzin, jij denkt dat.." elke provider dezelfde regels hanteert?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef Ticker het volgende:
Ah, mooie muziek, die ook wel wat met het thema heeft, hier..quote:
Pink Floydquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ah, mooie muziek, die ook wel wat met het thema heeft, hier..
'We don't need no education.
We don't need no thought control.'
Gaat Chiel dit weekend nog lekker zuipen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[..]
'Wat een onzin, jij denkt dat.." elke provider dezelfde regels hanteert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |