abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77882094
Vervolg op
[BNW] Feedback ...Klimaatveranderingen?

En laten we het gebruiken waar het voor bedoeld is: feedback
pi_77882231
quote:
Totdat je zei dat je inderdaad de pagina's voor je moeder maakte, om daar wat extra zakcentjes aan over te houden. Toen er gedreigd werd met je echte foto, sprak je dan ook ineens heel wat anders. Dit is uiteraard niet na te lezen, want die posts zijn verwijdert.

Daarbij werd die chiel nergens bedreigd, en kun je nu wel slap op dat gebied het slachtoffer uit gaan hangen. Denk niet dat je er ook maar iets mee bewijst.

Dit grapje is nu dan ook wel genoeg geweest, elke seconde dat je ermee doorgaat is dan ook een grove belediging voor de mods, daar jij kennelijk weinig om hun geeft.

Eerlijkheid is dan ook de grondslag voor respect.
Eerlijkheid troef.

Mijn feedback is dan ook dat er soms weleens wat beter opgelet mag worden, en dat mensen best wel eens wat respect mogen gaan verdienen, voordat ze hoog van de toren gaan blazen over zaken waar ze weinig vanaf weten met als doel het onderwerp van het forum te ondermijnen.

We zijn hier dan ook samen om meer te weten te komen over het wantrouwen mbt. de regeringen en megacorporaties, en eventueel meer te weten te komen over de wereld dmv. een geschiedenis die wat breder is dan wat ons aangeleerd is op school.

[ Bericht 7% gewijzigd door mediaconsument op 11-02-2010 14:03:24 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77882248
En die van mij sluiten

IK BEN HET VANAF NU MET MEDIACONSUMENT EENS!
Backstabbers
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:06:27 #4
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77882553
Ik zal mijn ondergesneeuwde post (uit het vorige topic) voor ToT nog even hier plaatsen:
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 03:12 schreef ToT het volgende:
...heel veel tekst...
Wauw, wat mooi gesproken ! Ik denk dat ik het wel voor zo'n 90% met je tekst eens ben !

En ben je daar nou vannacht speciaal je bed voor uitgekomen?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77882618
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:
En die van mij sluiten

IK BEN HET VANAF NU MET MEDIACONSUMENT EENS!
Backstabbers
Tof

Vrede! Vrede! Vrede!
pi_77882680
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zal mijn ondergesneeuwde post (uit het vorige topic) voor ToT nog even hier plaatsen:
[..]

Wauw, wat mooi gesproken ! Ik denk dat ik het wel voor zo'n 90% met je tekst eens ben !

En ben je daar nou vannacht speciaal je bed voor uitgekomen?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77882698
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Eerlijkheid troef.

Mijn feedback is dan ook dat er soms weleens wat beter opgelet mag worden, en dat mensen best wel eens wat respect mogen gaan verdienen, voordat ze hoog van de toren gaan blazen over zaken waar ze weinig vanaf weten met als doel het onderwerp van het forum te ondermijnen.

We zijn hier dan ook samen om meer te weten te komen over het wantrouwen mbt. de regeringen en megacorporaties, en eventueel meer te weten te komen over de wereld dmv. een geschiedenis die wat breder is dan wat ons aangeleerd is op school.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar het is nog altijd de toon die de muziek maakt, en soms klinkt de muziek hier zeer vals.
Laten we daar iets aan gaan doen.
pi_77882730
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar het is nog altijd de toon die de muziek maakt, en soms klinkt de muziek hier zeer vals.
Laten we daar iets aan gaan doen.
Daarom, eerlijkheid troef! Het onderwerp is dan ook de baas, heb je daar niets aan toe te voegen, wegwezen!
pi_77882902
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gadver wat een goor plaatje
pi_77883048
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gadver wat een goor plaatje
Zo vies is kontelikken. Vooral als je doorkrijgt dat mensen dat bij jou hebben geprobeerd.
pi_77883175
Om het af te maken kan ik dan ook maar 1 goede uitspraak posten, die het hele verhaal duidelijk uitlegt.

(Socrates (Athene, ca. 470 v.Chr. - aldaar, 399 v.Chr.)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Socrates
quote:
"Acht niet hen hoog die al uw woorden en daden prijzen, maar hen die u welgemeend op uw fouten wijzen."
pi_77883438
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef mediaconsument het volgende:
Om het af te maken kan ik dan ook maar 1 goede uitspraak posten, die het hele verhaal duidelijk uitlegt.

[ afbeelding ]
(Socrates (Athene, ca. 470 v.Chr. - aldaar, 399 v.Chr.)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Socrates
[..]

Nou, ik begreep het al hoor, daar hoef je Socrates niet voor van zijn sokkel te trekken.
pi_77883492
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zo vies is kontelikken. Vooral als je doorkrijgt dat mensen dat bij jou hebben geprobeerd.
Tot nu toe niets van gemerkt. Het is meer kontschóppen af en toe
pi_77883716
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, ik begreep het al hoor, daar hoef je Socrates niet voor van zijn sokkel te trekken.
Socrates verdiend alle bekendheid, zijn woorden kunnen niet vaak genoeg herhaald worden.
pi_77883869
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Socrates verdiend alle bekendheid, zijn woorden kunnen niet vaak genoeg herhaald worden.
Socrates verdient idd alle bekendheid. Maar om nu zijn woorden uit den treure te herhalen lijkt me een tikkie overdreven.
pi_77883892
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tot nu toe niets van gemerkt. Het is meer kontschóppen af en toe
Dat zegt de uitspraak dan ook, de mensen die kritiek geven bedoelen het vaak alleen maar goed, het is ook fijn om te weten hoe je overkomt, dan kun je daar weer wat van leren, en zal de situatie alleen maar beter worden. Bij mensen die de hele dag lief en romantisch tegen me doen heb ik dan ook meestal het idee dat ze iets van me moeten hebben.

En daar is het lastige van het verhaal, jullie naamkleur is blauw, oftewel moeten trolls jullie zien te overtuigen om hun speeltuin te bewaken. Kontelikken moet je dan ook altijd doen bij de mensen die het voor het zeggen hebben.
pi_77883937
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Socrates verdient idd alle bekendheid. Maar om nu zijn woorden uit den treure te herhalen lijkt me een tikkie overdreven.
Daarom herhaal ik het ook niet tot in den treure, eens per maand ofzo komt er weer een post met die uitspraak. Goed voor de scherpte, lijkt mij.
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:51:01 #18
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77884277
Nog even en mijn post aan ToT is weer ondergesneeuwd .
pi_77885115
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat zegt de uitspraak dan ook, de mensen die kritiek geven bedoelen het vaak alleen maar goed, het is ook fijn om te weten hoe je overkomt, dan kun je daar weer wat van leren, en zal de situatie alleen maar beter worden. Bij mensen die de hele dag lief en romantisch tegen me doen heb ik dan ook meestal het idee dat ze iets van me moeten hebben.

En daar is het lastige van het verhaal, jullie naamkleur is blauw, oftewel moeten trolls jullie zien te overtuigen om hun speeltuin te bewaken. Kontelikken moet je dan ook altijd doen bij de mensen die het voor het zeggen hebben.
Heb je enig idee hoe arrogant en neerbuigend dit soort dingen overkomen? Wie ben jij dat je je opwerpt als leermeester?
Als ik wat van je wil leren vraag ik dat wel aan je.
Voorlopig luister ik liever naar Socrates if you don't mind.
  donderdag 11 februari 2010 @ 15:18:30 #20
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77885186
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef mediaconsument het volgende:
Toen er gedreigd werd met je echte foto, sprak je dan ook ineens heel wat anders. Dit is uiteraard niet na te lezen, want die posts zijn verwijdert.

Daarbij werd die chiel nergens bedreigd,
Ik neem trouwens aan dat je met 'dreigen met je echte foto' een foto van die Chiel bedoelt? Mijn echte foto staat namelijk alweer een tijdje in mijn fotoboek .
pi_77885202
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik neem trouwens aan dat je met 'dreigen met je echte foto' een foto van die Chiel bedoelt? Mijn echte foto staat namelijk alweer een tijdje in mijn fotoboek .
pi_77885506
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe arrogant en neerbuigend dit soort dingen overkomen? Wie ben jij dat je je opwerpt als leermeester?
Als ik wat van je wil leren vraag ik dat wel aan je.
Voorlopig luister ik liever naar Socrates if you don't mind.
Je vroeg het aan mij, omdat je duidelijk aangeeft de hele uitspraak niet te begrijpen. Ik verwoord het dan ook netjes, echter maak jij er dan meteen weer arrogant van. De blindheid.

Hier laat ik het verder ook bij en wens jullie veel plezier met onze vriend joep, die zal BNW namelijk groot maken!
pi_77885564
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Mooi fotoboek! Vooral ook erg goede uitspraken over de wijverigheid, dat laat zien dat jij een leven hebt!
pi_77885801
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je vroeg het aan mij, omdat je duidelijk aangeeft de hele uitspraak niet te begrijpen. Ik verwoord het dan ook netjes, echter maak jij er dan meteen weer arrogant van. De blindheid.

Hier laat ik het verder ook bij en wens jullie veel plezier met onze vriend joep, die zal BNW namelijk groot maken!
De uitspraak niet te begrijpen? Hoe haal je het toch in je hoofd?
Maar ik vind het prima hoor als je dat wilt denken, zolang er maar normaal gereageerd wordt hier.
Dus dat betekent: niet weer die strijd met JP aangaan.
JP ook stoppen.
Jezus zeg, wat een kinderachtig gedrag.
pi_77891502
@ Joepie: thx. Ja ik heb gisteren in 2 uur tijd anderhalve kuub haardhout van de zagerij naar huis gesleept, dus ik was werkelijk kapot. Erg vroeg gaan slapen dus, maar om 2 uur was ik ook weer klaarwakker. (Beetje te veel energie in m'n donder door dat gesleep.)

@ Mediaconsument: inderdaad arrogant. Je gooit erg vaak met dat je ons wat wil leren. Daarmee plaats je jezelf dus op een hogere sokkel dan ons. Op de werkvloer heb ik mensen al voor minder dan dat compleet af zitten branden.
Oh en nu begrijp ik je natuurlijk weer verkeerd en had ik je eerst moeten vragen hoe je dat bedoelt van dat je ons wat kunt leren. Wederom toon je aan dat je mij dan een stuk minder intelligent vindt dan jezelf.

Verder is goedbedoeld advies best welkom hoor. Zoals je het de laatste tijd via PM's doet is het goed! Je toon is respectvol, gewoon als gelijken onderling. Helaas lijkt het nu een soort wisselspelletje tussen Merlin693 en jou wie ons nu weer in het openbaar gaat lopen afbranden. Hij is even 2 weken gebanned, en jij neemt meteen de fakkel weer van hem over. Beetje jammer...
pi_77893266
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:21 schreef ToT het volgende:
@ Mediaconsument: inderdaad arrogant. Je gooit erg vaak met dat je ons wat wil leren. Daarmee plaats je jezelf dus op een hogere sokkel dan ons. Op de werkvloer heb ik mensen al voor minder dan dat compleet af zitten branden.
Oh en nu begrijp ik je natuurlijk weer verkeerd en had ik je eerst moeten vragen hoe je dat bedoelt van dat je ons wat kunt leren. Wederom toon je aan dat je mij dan een stuk minder intelligent vindt dan jezelf.

Verder is goedbedoeld advies best welkom hoor. Zoals je het de laatste tijd via PM's doet is het goed! Je toon is respectvol, gewoon als gelijken onderling. Helaas lijkt het nu een soort wisselspelletje tussen Merlin693 en jou wie ons nu weer in het openbaar gaat lopen afbranden. Hij is even 2 weken gebanned, en jij neemt meteen de fakkel weer van hem over. Beetje jammer...
Dat van Merlin was volgens mij meer een uiting van uiterste frustratie dan een actie bedoeld om de crew te bashen ofzo. Je gaat je namelijk op een gegeven moment stevig ergeren aan dat uitlokkende/beledigende gedrag van sommigen onder ons. Je hebt dan ook gemerkt, dat het niet ophoud.

Wat ik dan ook sneu vind is dat jullie uiteindelijk degenen zijn die belachelijk worden gemaakt door onze vrienden, ze hebben namelijk lak aan jullie uitspraken en gaan gewoon door. Het mooiste vind ik dan ook dat verhaal rond de eerlijkheid omtrent het geslacht van joep, ik bedoel wtf, welke serieuze poster heeft een fotoboek zoals dat? Zoals ik al zei heeft hij dan ook al een aantal keer toegegeven waar hij mee bezig is, oftewel zijn facade, en lijkt het net alsof jullie dat niet willen of kunnen zien!

Ik vind dan ook de reactie van lavenderr flauw, met name omdat ze in eerste instantie zegt de socrates uitspraak te begrijpen en in latere posts in andere woorden het tegenovergestelde aan te geven. Dan ben ik niet arrogant, dan is lavenderr in die situatie blind voor zichzelf! Ik probeerde met dat verhaal dan ook uit te leggen dat jullie aardig goed bespeeld worden, oftewel dat de en maar al te graag gezien worden, oftewel maak ik jullie duidelijk dat jullie degenen zijn die keihard worden uitgelachen, en dat ik het niet tof vind om dat aan te zien.

Daarmee bedoel ik dan ook dat er wel eens wat beter opgelet mag worden, in plaats van alles zoveel mogelijk te verbloemen. Ticker gaf dan ook aan dat je moet uitkijken dat als je hapt, je niet net zo'n harde straffen krijgt als degene die begint met uitlokken dmv. nodeloze beledigingen!

Ik bedoel, op het moment dat jij een dergelijke belediging aan je adres krijgt, dan word je ook boos en weet je dat het lastig is niet te reageren. Jij hebt er dan nog een handig hulpmiddel voor, omdat je mod bent uiteraard, echter als user word het dan een lastig verhaal, en dat weten de kinderen maar al te goed.

Dit topic vind ik overigens ook een erg mooi voorbeeld, en dat is wederom een zaak die in FB thuishoort. No-Planes theorie deugt
Je kunt er namelijk op wachten dat met dergelijke reacties lambiekje straks weer los gaat komen, om dan lambiekje weer te gaan bannen zou dan ook erg sneu zijn, de mensen die continu bezig zijn met uitlokken, krijgen namelijk de ruimte en worden zelfs beschermd als arme sceptici.

Bij de kiem smoren is dan ook het enige dat werkt tegen dat gespuis, ik hoop dan ook dat het duidelijk is welke mensen inhoudelijk willen discussieren, en welke mensen deze inhoud het liefst ontkrachten met one-liners. Als je dat weet, dan weet je ook welke users het goed voorhebben met BNW, en welke niet.

Zoals ik al eerder zei namelijk, is het onderwerp de baas en bewaken jullie het onderwerp. Het forum moet namelijk nog wat langer door dan vandaag, en het is dan tof om te zien dat de mensen die het forum er later nog eens op naslaan, informatieve discussies kunnen vinden zonder al te veel ruis.
pi_77895855
God wat een verhaal weer Media en wat blaas je je weer op.

En hoepel eens op met je zogenaamd goed bedoelde raadgevingen, als ik raad nodig heb vraag ik het wel aan ToT, mijn collega.

En nu stoppen met dat gedoe tegen Joepie, heb het gedurende de hele dag al gevraagd, jíj bent degene die de mods uitlacht en gewoon doorgaat hiermee.
De eerstvolgende keer note ik het en verwijder ik het.

Joepie, niet meer reageren op Media alsjeblieft. Zo komt er nooit een eind aan.
pi_77896527
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
God wat een verhaal weer Media en wat blaas je je weer op.

En hoepel eens op met je zogenaamd goed bedoelde raadgevingen, als ik raad nodig heb vraag ik het wel aan ToT, mijn collega.

En nu stoppen met dat gedoe tegen Joepie, heb het gedurende de hele dag al gevraagd, jíj bent degene die de mods uitlacht en gewoon doorgaat hiermee.
De eerstvolgende keer note ik het en verwijder ik het.

Joepie, niet meer reageren op Media alsjeblieft. Zo komt er nooit een eind aan.
Geloof jij maar wat je wil, jij bent nu ook degene die zich laat kennen door dat flauwe taalgebruik. Succes daarmee.

[ Bericht 2% gewijzigd door mediaconsument op 11-02-2010 20:44:02 ]
pi_77896716
Media, give it a rest, for fuck's sake...
pi_77896960
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:44 schreef ToT het volgende:
Media, give it a rest, for fuck's sake...
Dat doe ik ook, alleen ik krijg van een mod hoepel op te horen, wat meer zegt over haarzelf dan over wat ik heb getyped. Of is dat halve uur werk voor niets geweest? Ben blij dat ik uberhaupt nog de moeite doe om iets uit te leggen.

Ben dan ook trots op de laatste alinea van mijn lange post, dat verteld waar ik voor sta. We moeten samenwerken om een leuke informatiebron en discussieruimte te krijgen, ook voor de mensen die hier over een paar jaar komen kijken. Dat jullie er dan zo'n puinzooi van laten maken is niet mijn probleem, hier laat ik het dan ook bij.
pi_77897216
Nou whooptidoo, jij bent de oppergoeroe van BNW en wij zijn een stel prutsers die zo snel mogelijk onttroond moeten worden!
Nu tevreden?
pi_77897370
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:57 schreef ToT het volgende:
Nou whooptidoo, jij bent de oppergoeroe van BNW en wij zijn een stel prutsers die zo snel mogelijk onttroond moeten worden!
Nu tevreden?
Zeker niet, want ook dit klopt niet.

Lees mijn lange post maar eens na. Ik heb dan ook geen enkele intentie jullie te beledigen, ik word er alleen ziek van dat kinderachtige trollen de ruimte krijgen.

No-Planes theorie deugt

Dit is ook weer zo'n voorbeeld, lambiekje word daar weer stevig uitgelokt. Ben benieuwd hoelang hij zich rustig kan houden.
pi_77898352
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, alleen ik krijg van een mod hoepel op te horen, wat meer zegt over haarzelf dan over wat ik heb getyped. Of is dat halve uur werk voor niets geweest? Ben blij dat ik uberhaupt nog de moeite doe om iets uit te leggen.
Ben dan ook trots op de laatste alinea van mijn lange post, dat verteld waar ik voor sta. We moeten samenwerken om een leuke informatiebron en discussieruimte te krijgen, ook voor de mensen die hier over een paar jaar komen kijken. Dat jullie er dan zo'n puinzooi van laten maken is niet mijn probleem, hier laat ik het dan ook bij.
Neuh, blij ben ik daar niet mee. Je komt me eerlijk gezegd mijn neus uit met je gestook en gesar, en dat schijnheilige "ik vind het zo sneu voor jullie dat jullie uitgelachen worden" mag je ook ergens stoppen waar de zon niet schijnt. Jíj bent degene die ons uitlacht en gewoon de hele dag aan het zuigen bent.

Hier laat je het bij? Alweer? Voeg de daad eens bij het woord dan.
pi_77901623
we kunnen veel leren van een Guru zoals mediaconsument
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:46:21 #35
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77917907
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat plaatje
The truth was in here.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:32:33 #36
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77926118
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef Bastard het volgende:
Dat plaatje
Te smerig inderdaad.

Maar ik heb een vraagje, het gaat over dit topic:

No-Planes theorie deugt

Misschien is het handig als de topictitel veranderd wordt in bijvoorbeeld:

No-Planes 9/11 theorie deugt

Ik zag het topic gisteren al (maar niet aangeklikt) en ik kwam er eigenlijk pas vandaag (na aanklikken) achter dat het over 9/11 gaat. Ik dacht aanvankelijk dat het erover ging dat er uberhaupt geen vliegtuigen bestaan .

De aanpassing is ook handig voor de mensen die via Google (of andere zoekmachines) informatie zoeken .
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:07:59 #37
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_77927119
Whehehehe, die mediaconsument
zzz
pi_77928513
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:07 schreef _Led_ het volgende:
Whehehehe, die mediaconsument
Hij is net zo'n baas als jij
pi_77962955
Ashhoax z'n account is door de shredder gehaald.
pi_77963159
SalvadOR is een maand lang niet meer welkom op Fok!
pi_77963363
Dat werdt ook een beetje tijd zeg... wat een baggerusers weer
pi_77963416
Nou, ook aan de "conservatieve" kant van users hier in BNW hebben we een aantal er tussen zitten die wel eens anders mogen gaan posten, maar het gedrag van dit tweetal vandaag was werkelijk te idioot voor woorden!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 20:15:37 #43
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77963560
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef ToT het volgende:
Nou, ook aan de "conservatieve" kant van users hier in BNW hebben we een aantal er tussen zitten die wel eens anders mogen gaan posten
Namen graag...
pi_77964350
Het werd tijd voor wat krachtige maatregelen.. Mijn complimenten!
  zondag 14 februari 2010 @ 00:11:26 #45
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77973163
Ik denk dat menig fok user deze mannen zal missen... als een boer die kiespijn heeft welteverstaan.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77976808
Ja, om jou kan ik nog weleens lachen, Chiel.. Je serieuze reptielentopic is ook best grappig..

Maar mods voortdurend aanvallen op hun functioneren -en daarmee ook impliceren dat ze het zelf beter zouden kunnen- en ook persoonlijk, dat wijst meer op een persoonlijk vete..

Ook het idee dat er teveel ruimte wordt gegeven aan critici, zodat 'believers' uit hun tent gelokt worden en domme dingen gaan doen, slaat nergens op.
En dan nog, alsof je niet onpartijdig kunt modereren als de mening van je moderator je niet welgevallig is.. Dat zijn echt twee verschillende dingen, de scheidsrechter als persoon en de scheidsrechter in functie..

Wat mss. wel gebeurd is, is dat af en toe de verkeerde werd gepakt, omdat sommigen meegingen, of zich juist lieten ophitsen door de lolbroeken..
Of mss. omdat de mods inderdaad een keer persoonlijk reageerden nadat ze een heleboel over zich heen gehad hebben. Dat heet een self-fulfilling prophecy

Ik denk ook dat sommigen niet voldoende kunnen relativeren om te zien dat je met dat topic in feite gewoon kijkt of mensen serieus geloven in die reptielentheorie. Het is een beetje flauw, mensen uitlachen om hun overtuiging maar met een korrel zout is het toch ook wel komisch.
pi_77977039
Thx voor je feedback. Op deze toon kunnen we er iets mee!

Ik ben het eens met dat soms de verkeerde gepakt wordt, maar het rottige is dat sommige chronische ophitsers PRECIES weten tot welke grens ze kunnen gaan om nét geen note of ban te krijgen, en sommige anderen laten zich net te veel door hen meeslepen, zodat ze WÉL over die grens gaan.
Ik ben het gedrag van sommigen ook meer dan zat. Het is te hopen dat ze zich OF toch nog gaan aanpassen (wishful thinking ), OF dat ze daadwerkelijk een keer te ver gaan.

En verder reageren we de laatste paar dagen idd steeds persoonlijker omdat we dit gezeik gewoon zat zijn.

Feit is gewoon dat er NOOIT een partijdige mod zal komen in BNW! Iedereen moet zijn zegje kunnen doen, of ze nu in die conspiracies geloven of niet. Als een mod keihard partijdig is, worden kritische tegengeluiden heel snel in de kiem gesmoord, en da's gewoon niet gezond op een forum als deze.

Verder ben ik het absoluut met je eens dat een vrolijke noot tussendoor en LICHTE plagerijtjes wel moeten kunnen, maar de "believers" hier kijken er zo tegenaan: we worden massaal onderdrukt, vergiftigd en binnenkort uitgeroeid. Dat is gewoon een verschrikkelijke situatie en daar moet keihard tegen gestreden worden. Dan moet je campagne (om mensen wakker te schudden) niet ondermijnd worden door flauwe grappen van mensen die je voor schut willen zetten.

Het reptielentopic is grappig, maar is gewoon net wat te afzeikerig voor de mensen die er werkelijk in geloven.

Ik baal alleen ontzettend van die persoonlijke aanvallen naar Lavenderr en mij toe. We willen iedereen een kans geven en vinden ook wel dat sommige non-believers soms NET iets te ver gaan, maar ook zij staan vaak gewoon in hun recht om voor hun mening uit te komen. Hun opmerkingen haken vaak wel in op de onderwerpen (reptillians in het NWO-topic bijvoorbeeld), en soms wordt er wel lang over doorgezeverd, maar als het daadwerkelijk over het onderwerp zelf gaat (reptillians die de macht over de NWO hebben) zie ik TOT OP ZEKERE HOOGTE het probleem niet in waarom er over gediscussieerd wordt.
Iedereen gelooft gewoon in iets anders. Sommige mensen vinden dat critici tegen de muur gezet moeten worden omdat die valse informatie verspreiden om zo hun opdrachtgevers te beschermen, anderen vinden dat we de believers eerder de mond moeten snoeren omdat ze te opruiend bezig zijn of dat ze ouders aanzetten om hun kinderen niet te laten vaccineren, sommige believers vinden dat ZOWEL critici de mond gesnoerd moeten worden als ook believers die in MEER conspiracies geloven dan zijzelf (onder het motto: iedereen die langzamer dan mij rijdt is een seniele bejaarde en iedereen die harder rijdt is een achterlijke maniak), weer anderen willen dat Christelijk getinte conspiracies hier geen plaats mogen krijgen enz enz enz enz enz.

Conspiracies zijn conspiracies. Zolang mensen maar duidelijk kunnen laten merken dat ze oprecht ergens in geloven of interesse in hebben, zijn de conspiracies gewoon WELKOM hier in BNW!
Of je nou gelooft dat de NWO beheerst wordt door een stel machtsgeile families, of door een stel reptillians, of door een stel satanisten: je ideeën zijn gewoon WELKOM hier, en NIEMAND wordt hier de mond gesnoerd, tenzij je echt zit te trollen.

NIEMAND!!!
pi_77977080
Amen to that
pi_77977600
Ik vind sowieso dat er niks mis is met de manier waarop er hier gemoderate wordt om eerlijk te zijn. Ik vind de keuzes die hier gemaakt worden juist niet biased en dat zou je van een subforum als dit best verwachten
Post niet veel maar lees hier regelmatig mee
  zondag 14 februari 2010 @ 11:03:49 #50
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77977695
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ook het idee dat er teveel ruimte wordt gegeven aan critici,
Inderdaad, ik vind het juist leuk en interessant dat er veel mensen zijn met allemaal verschillende gedachtengangen . Een discussie met alleen gelijkgestemden vind ik erg snel vervelen.
quote:
zodat 'believers' uit hun tent gelokt worden en domme dingen gaan doen, slaat nergens op.
Inderdaad, vind ik ook nergens op slaan. Hoe vaak ik als 'non-believer' al voor van alles en nog wat uitgemaakt word hier... Verschil is alleen dat ik mij nooit zo snel uit de tent laat lokken en al helemaal niet op internet. Behalve toen ik merkte dat er iemand werd lastiggevallen die er totaal niks mee te maken heeft, maar waarvan ze dachten dat ik dat was. Dat vond ik wel te ver gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')