Eerlijkheid troef.quote:Totdat je zei dat je inderdaad de pagina's voor je moeder maakte, om daar wat extra zakcentjes aan over te houden. Toen er gedreigd werd met je echte foto, sprak je dan ook ineens heel wat anders. Dit is uiteraard niet na te lezen, want die posts zijn verwijdert.
Daarbij werd die chiel nergens bedreigd, en kun je nu wel slap op dat gebied het slachtoffer uit gaan hangen. Denk niet dat je er ook maar iets mee bewijst.
Dit grapje is nu dan ook wel genoeg geweest, elke seconde dat je ermee doorgaat is dan ook een grove belediging voor de mods, daar jij kennelijk weinig om hun geeft.
Eerlijkheid is dan ook de grondslag voor respect.
Wauw, wat mooi gesprokenquote:
Tofquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:En die van mij sluiten
![]()
IK BEN HET VANAF NU MET MEDIACONSUMENT EENS!
Backstabbers
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zal mijn ondergesneeuwde post (uit het vorige topic) voor ToT nog even hier plaatsen:
[..]
Wauw, wat mooi gesproken![]()
! Ik denk dat ik het wel voor zo'n 90% met je tekst eens ben
!
En ben je daar nou vannacht speciaal je bedvoor uitgekomen?
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Eerlijkheid troef.
Mijn feedback is dan ook dat er soms weleens wat beter opgelet mag worden, en dat mensen best wel eens wat respect mogen gaan verdienen, voordat ze hoog van de toren gaan blazen over zaken waar ze weinig vanaf weten met als doel het onderwerp van het forum te ondermijnen.
We zijn hier dan ook samen om meer te weten te komen over het wantrouwen mbt. de regeringen en megacorporaties, en eventueel meer te weten te komen over de wereld dmv. een geschiedenis die wat breder is dan wat ons aangeleerd is op school.
Daarom, eerlijkheid troef! Het onderwerp is dan ook de baas, heb je daar niets aan toe te voegen, wegwezen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar het is nog altijd de toon die de muziek maakt, en soms klinkt de muziek hier zeer vals.
Laten we daar iets aan gaan doen.
Zo vies is kontelikken. Vooral als je doorkrijgt dat mensen dat bij jou hebben geprobeerd.quote:
quote:"Acht niet hen hoog die al uw woorden en daden prijzen, maar hen die u welgemeend op uw fouten wijzen."
Nou, ik begreep het al hoor, daar hoef je Socrates niet voor van zijn sokkel te trekken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef mediaconsument het volgende:
Om het af te maken kan ik dan ook maar 1 goede uitspraak posten, die het hele verhaal duidelijk uitlegt.
[ afbeelding ]
(Socrates (Athene, ca. 470 v.Chr. - aldaar, 399 v.Chr.)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Socrates
[..]
Tot nu toe niets van gemerkt. Het is meer kontschóppen af en toequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zo vies is kontelikken. Vooral als je doorkrijgt dat mensen dat bij jou hebben geprobeerd.
Socrates verdiend alle bekendheid, zijn woorden kunnen niet vaak genoeg herhaald worden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik begreep het al hoor, daar hoef je Socrates niet voor van zijn sokkel te trekken.
Socrates verdient idd alle bekendheid. Maar om nu zijn woorden uit den treure te herhalen lijkt me een tikkie overdreven.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Socrates verdiend alle bekendheid, zijn woorden kunnen niet vaak genoeg herhaald worden.
Dat zegt de uitspraak dan ook, de mensen die kritiek geven bedoelen het vaak alleen maar goed, het is ook fijn om te weten hoe je overkomt, dan kun je daar weer wat van leren, en zal de situatie alleen maar beter worden. Bij mensen die de hele dag lief en romantisch tegen me doen heb ik dan ook meestal het idee dat ze iets van me moeten hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tot nu toe niets van gemerkt. Het is meer kontschóppen af en toe
Daarom herhaal ik het ook niet tot in den treure, eens per maand ofzo komt er weer een post met die uitspraak. Goed voor de scherpte, lijkt mij.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Socrates verdient idd alle bekendheid. Maar om nu zijn woorden uit den treure te herhalen lijkt me een tikkie overdreven.
Heb je enig idee hoe arrogant en neerbuigend dit soort dingen overkomen? Wie ben jij dat je je opwerpt als leermeester?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat zegt de uitspraak dan ook, de mensen die kritiek geven bedoelen het vaak alleen maar goed, het is ook fijn om te weten hoe je overkomt, dan kun je daar weer wat van leren, en zal de situatie alleen maar beter worden. Bij mensen die de hele dag lief en romantisch tegen me doen heb ik dan ook meestal het idee dat ze iets van me moeten hebben.
En daar is het lastige van het verhaal, jullie naamkleur is blauw, oftewel moeten trolls jullie zien te overtuigen om hun speeltuin te bewaken. Kontelikken moet je dan ook altijd doen bij de mensen die het voor het zeggen hebben.
Ik neem trouwens aan dat je met 'dreigen met je echte foto' een foto van die Chiel bedoelt? Mijn echte foto staat namelijk alweer een tijdje in mijn fotoboekquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef mediaconsument het volgende:
Toen er gedreigd werd met je echte foto, sprak je dan ook ineens heel wat anders. Dit is uiteraard niet na te lezen, want die posts zijn verwijdert.
Daarbij werd die chiel nergens bedreigd,
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik neem trouwens aan dat je met 'dreigen met je echte foto' een foto van die Chiel bedoelt? Mijn echte foto staat namelijk alweer een tijdje in mijn fotoboek.
Je vroeg het aan mij, omdat je duidelijk aangeeft de hele uitspraak niet te begrijpen. Ik verwoord het dan ook netjes, echter maak jij er dan meteen weer arrogant van. De blindheid.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe arrogant en neerbuigend dit soort dingen overkomen? Wie ben jij dat je je opwerpt als leermeester?
Als ik wat van je wil leren vraag ik dat wel aan je.
Voorlopig luister ik liever naar Socrates if you don't mind.
Mooi fotoboek! Vooral ook erg goede uitspraken over de wijverigheid, dat laat zien dat jij een leven hebt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik neem trouwens aan dat je met 'dreigen met je echte foto' een foto van die Chiel bedoelt? Mijn echte foto staat namelijk alweer een tijdje in mijn fotoboek.
De uitspraak niet te begrijpen? Hoe haal je het toch in je hoofd?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je vroeg het aan mij, omdat je duidelijk aangeeft de hele uitspraak niet te begrijpen. Ik verwoord het dan ook netjes, echter maak jij er dan meteen weer arrogant van. De blindheid.
Hier laat ik het verder ook bij en wens jullie veel plezier met onze vriend joep, die zal BNW namelijk groot maken!
Dat van Merlin was volgens mij meer een uiting van uiterste frustratie dan een actie bedoeld om de crew te bashen ofzo. Je gaat je namelijk op een gegeven moment stevig ergeren aan dat uitlokkende/beledigende gedrag van sommigen onder ons. Je hebt dan ook gemerkt, dat het niet ophoud.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:21 schreef ToT het volgende:
@ Mediaconsument: inderdaad arrogant. Je gooit erg vaak met dat je ons wat wil leren. Daarmee plaats je jezelf dus op een hogere sokkel dan ons. Op de werkvloer heb ik mensen al voor minder dan dat compleet af zitten branden.
Oh en nu begrijp ik je natuurlijk weer verkeerd en had ik je eerst moeten vragen hoe je dat bedoelt van dat je ons wat kunt leren. Wederom toon je aan dat je mij dan een stuk minder intelligent vindt dan jezelf.
Verder is goedbedoeld advies best welkom hoor. Zoals je het de laatste tijd via PM's doet is het goed! Je toon is respectvol, gewoon als gelijken onderling. Helaas lijkt het nu een soort wisselspelletje tussen Merlin693 en jou wie ons nu weer in het openbaar gaat lopen afbranden. Hij is even 2 weken gebanned, en jij neemt meteen de fakkel weer van hem over. Beetje jammer...
Geloof jij maar wat je wil, jij bent nu ook degene die zich laat kennen door dat flauwe taalgebruik. Succes daarmee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
God wat een verhaal weer Media en wat blaas je je weer op.
En hoepel eens op met je zogenaamd goed bedoelde raadgevingen, als ik raad nodig heb vraag ik het wel aan ToT, mijn collega.
En nu stoppen met dat gedoe tegen Joepie, heb het gedurende de hele dag al gevraagd, jíj bent degene die de mods uitlacht en gewoon doorgaat hiermee.
De eerstvolgende keer note ik het en verwijder ik het.
Joepie, niet meer reageren op Media alsjeblieft. Zo komt er nooit een eind aan.
Dat doe ik ook, alleen ik krijg van een mod hoepel op te horen, wat meer zegt over haarzelf dan over wat ik heb getyped. Of is dat halve uur werk voor niets geweest? Ben blij dat ik uberhaupt nog de moeite doe om iets uit te leggen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:44 schreef ToT het volgende:
Media, give it a rest, for fuck's sake...
Zeker niet, want ook dit klopt niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:57 schreef ToT het volgende:
Nou whooptidoo, jij bent de oppergoeroe van BNW en wij zijn een stel prutsers die zo snel mogelijk onttroond moeten worden!
Nu tevreden?
Neuh, blij ben ik daar niet mee. Je komt me eerlijk gezegd mijn neus uit met je gestook en gesar, en dat schijnheilige "ik vind het zo sneu voor jullie dat jullie uitgelachen worden" mag je ook ergens stoppen waar de zon niet schijnt. Jíj bent degene die ons uitlacht en gewoon de hele dag aan het zuigen bent.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, alleen ik krijg van een mod hoepel op te horen, wat meer zegt over haarzelf dan over wat ik heb getyped. Of is dat halve uur werk voor niets geweest? Ben blij dat ik uberhaupt nog de moeite doe om iets uit te leggen.
Ben dan ook trots op de laatste alinea van mijn lange post, dat verteld waar ik voor sta. We moeten samenwerken om een leuke informatiebron en discussieruimte te krijgen, ook voor de mensen die hier over een paar jaar komen kijken. Dat jullie er dan zo'n puinzooi van laten maken is niet mijn probleem, hier laat ik het dan ook bij.
Te smerig inderdaad.quote:
Namen graag...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef ToT het volgende:
Nou, ook aan de "conservatieve" kant van users hier in BNW hebben we een aantal er tussen zitten die wel eens anders mogen gaan posten
Inderdaad, ik vind het juist leuk en interessant dat er veel mensen zijn met allemaal verschillende gedachtengangenquote:Op zondag 14 februari 2010 10:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ook het idee dat er teveel ruimte wordt gegeven aan critici,
Inderdaad, vind ik ook nergens op slaan. Hoe vaak ik als 'non-believer' al voor van alles en nog wat uitgemaakt word hier... Verschil is alleen dat ik mij nooit zo snel uit de tent laat lokken en al helemaal niet op internet. Behalve toen ik merkte dat er iemand werd lastiggevallen die er totaal niks mee te maken heeft, maar waarvan ze dachten dat ik dat was. Dat vond ik wel te ver gaan.quote:zodat 'believers' uit hun tent gelokt worden en domme dingen gaan doen, slaat nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |