quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:21 schreef ToT het volgende:@ Mediaconsument: inderdaad arrogant. Je gooit erg vaak met dat je ons wat wil leren. Daarmee plaats je jezelf dus op een hogere sokkel dan ons. Op de werkvloer heb ik mensen al voor minder dan dat compleet af zitten branden.
Oh en nu begrijp ik je natuurlijk weer verkeerd en had ik je eerst moeten vragen hoe je dat bedoelt van dat je ons wat kunt leren. Wederom toon je aan dat je mij dan een stuk minder intelligent vindt dan jezelf.
Verder is goedbedoeld advies best welkom hoor. Zoals je het de laatste tijd via PM's doet is het goed! Je toon is respectvol, gewoon als gelijken onderling. Helaas lijkt het nu een soort wisselspelletje tussen Merlin693 en jou wie ons nu weer in het openbaar gaat lopen afbranden. Hij is even 2 weken gebanned, en jij neemt meteen de fakkel weer van hem over. Beetje jammer...
Dat van Merlin was volgens mij meer een uiting van uiterste frustratie dan een actie bedoeld om de crew te bashen ofzo. Je gaat je namelijk op een gegeven moment stevig ergeren aan dat uitlokkende/beledigende gedrag van sommigen onder ons. Je hebt dan ook gemerkt, dat het niet ophoud.
Wat ik dan ook sneu vind is dat jullie uiteindelijk degenen zijn die belachelijk worden gemaakt door onze vrienden, ze hebben namelijk lak aan jullie uitspraken en gaan gewoon door. Het mooiste vind ik dan ook dat verhaal rond de eerlijkheid omtrent het geslacht van joep, ik bedoel wtf, welke serieuze poster heeft een fotoboek zoals dat? Zoals ik al zei heeft hij dan ook al een aantal keer toegegeven waar hij mee bezig is, oftewel zijn facade, en lijkt het net alsof jullie dat niet willen of kunnen zien!
Ik vind dan ook de reactie van lavenderr flauw, met name omdat ze in eerste instantie zegt de socrates uitspraak te begrijpen en in latere posts in andere woorden het tegenovergestelde aan te geven. Dan ben ik niet arrogant, dan is lavenderr in die situatie blind voor zichzelf! Ik probeerde met dat verhaal dan ook uit te leggen dat jullie aardig goed bespeeld worden, oftewel dat de

en

maar al te graag gezien worden, oftewel maak ik jullie duidelijk dat jullie degenen zijn die keihard worden uitgelachen, en dat ik het niet tof vind om dat aan te zien.
Daarmee bedoel ik dan ook dat er wel eens wat beter opgelet mag worden, in plaats van alles zoveel mogelijk te verbloemen. Ticker gaf dan ook aan dat je moet uitkijken dat als je hapt, je niet net zo'n harde straffen krijgt als degene die begint met uitlokken dmv. nodeloze beledigingen!
Ik bedoel, op het moment dat jij een dergelijke belediging aan je adres krijgt, dan word je ook boos en weet je dat het lastig is niet te reageren. Jij hebt er dan nog een handig hulpmiddel voor, omdat je mod bent uiteraard, echter als user word het dan een lastig verhaal, en dat weten de kinderen maar al te goed.
Dit topic vind ik overigens ook een erg mooi voorbeeld, en dat is wederom een zaak die in FB thuishoort.
No-Planes theorie deugtJe kunt er namelijk op wachten dat met dergelijke reacties lambiekje straks weer los gaat komen, om dan lambiekje weer te gaan bannen zou dan ook erg sneu zijn, de mensen die continu bezig zijn met uitlokken, krijgen namelijk de ruimte en worden zelfs beschermd als arme sceptici.
Bij de kiem smoren is dan ook het enige dat werkt tegen dat gespuis, ik hoop dan ook dat het duidelijk is welke mensen inhoudelijk willen discussieren, en welke mensen deze inhoud het liefst ontkrachten met one-liners. Als je dat weet, dan weet je ook welke users het goed voorhebben met BNW, en welke niet.
Zoals ik al eerder zei namelijk, is het onderwerp de baas en bewaken jullie het onderwerp. Het forum moet namelijk nog wat langer door dan vandaag, en het is dan tof om te zien dat de mensen die het forum er later nog eens op naslaan, informatieve discussies kunnen vinden zonder al te veel ruis.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.