De TT is verkeerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:48 schreef Chen het volgende:
Post nou gvd een nieuw plaatje, lees eens die kanker spelregels!
Ik zal een mod vragen het te veranderen, ik verander het ook in de OP. Plaats nu eensch een nieuw plaatje alstublieft.quote:
Ze hoeven niet bloot te zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:50 schreef HugoChavez het volgende:
Ik weet niet of ik hier plaatjes van blote meisjes kan gaan plaatsen. Iedereen kijkt mee hier op het vliegveld.
Nee.quote:
Ja. Nu een lastige:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:51 schreef Chen het volgende:
[..]
Ze hoeven niet bloot te zijn.
ZOU JE HAAR GEVEN?
[ afbeelding ]
Ondanks het ''i am free'' stickertje, nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:52 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ja. Nu een lastige:
[ afbeelding ]
Nee de laatste niet.quote:
Haar zou ik wel doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:53 schreef Chen het volgende:
[..]
Ondanks het ''i am free'' stickertje, nee.
[ afbeelding ]
Ja, nu een foto van jou nichtje aubquote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:55 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Haar zou ik wel doen.![]()
Is dat je nichtje?
Foto's komen morgen, ik kan hier mijn camera niet aansluiten. Mijn kabel ligt in mijn bagage dat al ingecheckt is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:56 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja, nu een foto van jou nichtje aub
ja, als het maar een ingang heeft.quote:
Bevat toch over het algemeen veel aidsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:00 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Foto's komen morgen, ik kan hier mijn camera niet aansluiten. Mijn kabel ligt in mijn bagage dat al ingecheckt is.
Inclusief foto's van meisjes uit Guinée-Bissau.
Helaas geen blootfoto's.Meisjes waren aldoor aangekleed.
![]()
ja, als het maar een ingang heeft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |