Ja, eerlijk is eerlijk, jij hebt gewonnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef ToT het volgende:
....they're not watching you!
Hier weer verder!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, eerlijk is eerlijk, jij hebt gewonnen
Lijkt wel een combinatie vanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef ToT het volgende:
Just because you're paranoid doesn't mean.......they're not watching you!
NewYork > famous II Twin Towers > comic book "9" bucksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die schoorsteenpijpen? Mwja daar zou je óf twee torens van kunnen maken óf een 11.
Die zag ik dus wél, alleen weet ik niet of je daar nu die betekenis aan kunt ontlenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
maareh.. Lavenderr. you're kidding right, dta jehet niet ziet?
[..]
NewYork > famous II Twin Towers > comic book "9" bucks
De twee grootste "schoorstenen" die de horizon van NEWYORK sieren op allerlei plaatjes en dat zie je niet? omg
En wat ik zei over de prijs van amerikaanse comics in 1997 heb je vast niet gelezen of gaan we nu rondjkes draaien?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zag ik dus wél, alleen weet ik niet of je daar nu die betekenis aan kunt ontlenen.
En die 9 bucks, tja, dat is gewoon de prijs.
Heb ik gelezen ja, maar wie weet is dit wel een speciale uitgave, dubbeldik ofzo, kan toch? Dus dan ook wat duurder.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat ik zei over de prijs van amerikaanse comics in 1997 heb je vast niet gelezen of gaan we nu rondjkes draaien?
Hm.. Tsja. de aflevering heette "The state of New York Vs. Homer Simpson". Dan nog vind ik het raar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef ToT het volgende:
Maar misschien was het gewoon een verwijzing naar het alarmnummer?
Dát is het! Baas ben je ToTquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef ToT het volgende:
Maar misschien was het gewoon een verwijzing naar het alarmnummer?
Onzin hier? Dus hier kan ik veilig iets meligs neerzetten, zonder gelijk een note te krijgen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Even een kickje.
Vanaf nu alle onzin hier ipv in FB?
En om het goede voorbeeld te geven:
![]()
![]()
Toch mooi dat ik na het kijken van dit fragment kan concluderen dat zelfs de conclusie 'klemlullen' maar relatief is aan de persoon wie het kijkt.quote:
Ja hoor, kan allemaal hier, elk onderwerp is goedquote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Onzin hier? Dus hier kan ik veilig iets meligs neerzetten, zonder gelijk een note te krijgen?
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, kan allemaal hier, elk onderwerp is goed
Laten we het dan maar hebben over de economie der niet-westerse landen..quote:Op maandag 8 februari 2010 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Maar serieuze onderwerpen mag ook hoor
Okee....boooooringquote:Op maandag 8 februari 2010 15:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Laten we het dan maar hebben over de economie der niet-westerse landen..
Dit staat los van je andere project toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef ATuin-hek het volgende:
WauwIk heb een studie aangemaakt op het poefpersonen systeem van het Radboud. Vrijdag twee timeslots aangemaakt, waren binnen anderhalf uur weg. Vandaag weer drie aangemaakt, die waren met drie kwartier al vergeven. Net weer 4 slots aangemaakt. Eens kijken hoe snel dat gaat
Dit is voor afstuderenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit staat los van je andere project toch?
Zoveel vaktermen
En hoe gaat het met je andere project? Genoeg proefkonijnen kunnen vinden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit is voor afstuderenIk ga een grote datasets van hoge kwaliteit samenstellen voor algemeen gebruik. Ook voor mijn afstudeeronderzoek natuurlijk.
Er is maar 1 projectquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe gaat het met je andere project? Genoeg proefkonijnen kunnen vinden?
Het kan potentieel gebruikt worden om de connectiviteit en functionele segmentatie binnen het menselijk brein in meer detail te bekijken dan nu mogelijk isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:49 schreef Michielos het volgende:
wie kan het gebruiken? En waarvoor is het precies?
Ohhh wat mooi , wat een sierlijke dieren toch, en het is net alsof ze lachenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Voor iedereen die in samenzweringen gelooft: Dit filmpje moet je gezien hebben!
Iets zegt me dat jij nog nooit "The hitchhiker's guide to the galaxy" hebt gezien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh wat mooi , wat een sierlijke dieren toch, en het is net alsof ze lachen
Nee, niet gezien.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij nog nooit "The hitchhiker's guide to the galaxy" hebt gezien?
En dat ga jij natuurlijk niet verklappen. Nu ga ik de film zeker zien!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef ToT het volgende:
Neuh ze zijn wel lief hoor, ze hebben zelfs geprobeerd ons te waarschuwen voor de vernietiging van de aarde, zoals je in dit voorstukje ziet!
De mensen zijn de op 2 na intelligentste wezens op aarde volgens die film. Volgens mij waren wij "slightly less intelligent" dan de dolfijnen!Welk diersoort écht het slimste is, zie je pas aan het eind van de film!
Welk dier dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat ga jij natuurlijk niet verklappen. Nu ga ik de film zeker zien!
Heb wel een vermoeden welk dier het slimste is though.
Nee geen reptiel, ik denk zelf een olifant, hoewel een olifant weer niet kan springen hetgeen wel weer stom isquote:
Dit geeft de burger niet veel vertrouwen he? Ze weten gewoon niet waar het over gaatquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
Parlementaries snappen het verdrag van lissabon niet
tvp
Idd, hoewel dat op zichzelf niets nieuws is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit geeft de burger niet veel vertrouwen he? Ze weten gewoon niet waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |