Pindasaus niet lusten vind ik iets anders dan water/bami/rijst/spaghetti niet lusten, omdat pindasaus een specifieke smaak heeftquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef theguyver het volgende:
pindasaus alleen bij de lucht al
maar voor de restowh nog een kleine 20 min
Nou, ik als pindaquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:12 schreef Flammie het volgende:
Ik vind Pindakaas best wel naar poep ruiken![]()
Of ligt dat aan mij
pinda sausquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik als pinda, hou zelf helemaal niet van pinda's om te eten of gerechten waar pinda's in verwerkt zijn (ik lust het wel, maar ik eet het niet met liefde). Ik vind het zwaar op de maag liggen. Maar als je pindakaas naar poep ruikt, dan is ie denk ik over de datum
.
Drop vind ik trouwens naar poep ruiken, en honingdrop helemaal.
Voor Chinees zoals we het allemaal kennen hier doe ik altijd:quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:55 schreef Bastard het volgende:
Pindasaus en dan flink wat sambal er doorheen
Verdomme water loopt me in de mond!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Voor Chinees zoals we het allemaal kennen hier doe ik altijd:
Bami
Daar bovenop Nasi
Daar boven op babi pangang
Door roeren
Men neme Sambal (Brandal, Oelek, Badjak whatever) en roert dat nog eenmaal goed er doorheen
Smullen maar
lucky Bastardquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef Bastard het volgende:
Dus sprak ik mijn vrouw net en zei dat we chinees gingen halen vanaaf
Ik doe hetquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Flammie het volgende:
nice Bastard. doe zoals ik al zeilekker doorroeren.
AARGH wil ook chineesquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik doe het
En heb je filmtopic gevonden!
Kheb gisteren 3x opgescheptquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef Flammie het volgende:
[..]
AARGH wil ook chinees![]()
Bastard .... je moet eens thais proberen. ga gewoon naar een Thais restaurant en ga voor (ik zal het maar in normale letters schrijven)
Pad Thai Gai (thaise kip noodles ofzo)
Dat is heeeerlijk. biertje erbij en dan chili erbij roeren
doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |