Pindasaus niet lusten vind ik iets anders dan water/bami/rijst/spaghetti niet lusten, omdat pindasaus een specifieke smaak heeftquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef theguyver het volgende:
pindasaus alleen bij de lucht al
maar voor de restowh nog een kleine 20 min
Nou, ik als pindaquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:12 schreef Flammie het volgende:
Ik vind Pindakaas best wel naar poep ruiken![]()
Of ligt dat aan mij
pinda sausquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik als pinda, hou zelf helemaal niet van pinda's om te eten of gerechten waar pinda's in verwerkt zijn (ik lust het wel, maar ik eet het niet met liefde). Ik vind het zwaar op de maag liggen. Maar als je pindakaas naar poep ruikt, dan is ie denk ik over de datum
.
Drop vind ik trouwens naar poep ruiken, en honingdrop helemaal.
Voor Chinees zoals we het allemaal kennen hier doe ik altijd:quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:55 schreef Bastard het volgende:
Pindasaus en dan flink wat sambal er doorheen
Verdomme water loopt me in de mond!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Voor Chinees zoals we het allemaal kennen hier doe ik altijd:
Bami
Daar bovenop Nasi
Daar boven op babi pangang
Door roeren
Men neme Sambal (Brandal, Oelek, Badjak whatever) en roert dat nog eenmaal goed er doorheen
Smullen maar
lucky Bastardquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef Bastard het volgende:
Dus sprak ik mijn vrouw net en zei dat we chinees gingen halen vanaaf
Ik doe hetquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Flammie het volgende:
nice Bastard. doe zoals ik al zeilekker doorroeren.
AARGH wil ook chineesquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik doe het
En heb je filmtopic gevonden!
Kheb gisteren 3x opgescheptquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef Flammie het volgende:
[..]
AARGH wil ook chinees![]()
Bastard .... je moet eens thais proberen. ga gewoon naar een Thais restaurant en ga voor (ik zal het maar in normale letters schrijven)
Pad Thai Gai (thaise kip noodles ofzo)
Dat is heeeerlijk. biertje erbij en dan chili erbij roeren
doen!
Ligt eraan waar het over gaat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:39 schreef Burner82 het volgende:
bij wie moet ik zijn voor een serieuze vraag?(niet pindasaus-gerelateerd
)
Ligt aan het antwoord wat je wilt hebben, in dit topic hoeft dat niet te serieus te zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:39 schreef Burner82 het volgende:
Goedemorgen
bij wie moet ik zijn voor een serieuze vraag?(niet pindasaus-gerelateerd
)
Kheb je een pm gestuurdquote:
Ik weet dat ik voor serieuze culinaire hoogstandjes met pindasaus, wel hier moet zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ligt aan het antwoord wat je wilt hebben, in dit topic hoeft dat niet te serieus te zijn
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik voor serieuze culinaire hoogstandjes met pindasaus, wel hier moet zijn
Dat zijn vaak de bestequote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb gisteren 3x opgeschept![]()
Ik weet hier wel een Thai te zitten vlgs mij,.. maar ziet er een beetje louche uit, typisch restaurant waar de katten aan de achterkant worden binnengebracht zeg maar.
tip verkoop ze aan de thaiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb hier trouwens flink wat katteboutjes rondlopen. Ze zijn
Nee, ik ben gierig. Ik wil ze allemaal zelf. Er liggen er op het moment twee me te lezen met zo'nquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
tip verkoop ze aan de thai![]()
misschien levert het nog wat op en is het ook nog eens goed te bikken
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, ik ben gierig. Ik wil ze allemaal zelf. Er liggen er op het moment twee me te lezen met zo'ngezicht
Wat ziet er zo louche aan uit dan? Wat Chinese restaurants betreft, zijn juist de misschien iets louchere uitziende de echte goeie Chinese restaurantsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:05 schreef Bastard het volgende:
Kheb gisteren 3x opgeschept![]()
Ik weet hier wel een Thai te zitten vlgs mij,.. maar ziet er een beetje louche uit, typisch restaurant waar de katten aan de achterkant worden binnengebracht zeg maar.
heb je een behoorlijke wokpan voor nodigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:02 schreef nokwanda het volgende:
Dit is de grootste. Maar liefst ruim 8 kilo poes. Dara valt flink wat vanaf te snoepen
[ afbeelding ]
Natuurlijk is dat wel een probleemquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat ziet er zo louche aan uit dan? Wat Chinese restaurants betreft, zijn juist de misschien iets louchere uitziende de echte goeie Chinese restaurants. Op de Zeedijk (Amsterdam) zitten er een aantal
.
En al zou er kat in je eten zitten. Is dat een probleem? Ik neem aan dat je geen vegetarier bent, dus ook varken en koe eet.
Mooie boskat is datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:02 schreef nokwanda het volgende:
Dit is de grootste. Maar liefst ruim 8 kilo poes. Dara valt flink wat vanaf te snoepen
[ afbeelding ]
Leg uitquote:
Dat ik het nog moet uitleggenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Leg uit. Ikzelf ben geen vegetarier, maar ik ga dan ook geen onderscheid maken tussen het eten van verschillende diersoorten, zolang het maar lekker smaakt
.
Maine Coon. Ofwel Manie Coonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooie boskat is datLappen van beesten worden dat he
Kzal eens kijken of onze Baron een keer op de foto wil gaan.
Hoe smaakt het?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ik het nog moet uitleggen
Als je vlees eet wil dat niet zeggen dat je ieder dier maar op eet natuurlijk.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik eet geen huisdieren... smakelijk stukje fret voorzetten voor je?
Laat ik het zo zeggen, ik eet mijn eigen huisdieren niet op, want ik heb ze met het doel als huisdier aangeschaft, niet als voedsel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:27 schreef Bastard het volgende:
Dat ik het nog moet uitleggen
Als je vlees eet wil dat niet zeggen dat je ieder dier maar op eet natuurlijk.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik eet geen huisdieren... smakelijk stukje fret voorzetten voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |