daar zijn vrienden voor he...quote:
Graag gedaan hoor!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:31 schreef Strega het volgende:
Oh my God, dank je Tombola, ik had het niet gezien!![]()
![]()
Weltrusten Tombola en JJH, extraquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:31 schreef Strega het volgende:
Oh my God, dank je Tombola, ik had het niet gezien!![]()
![]()
Ow, gezelligquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:31 schreef Bamba het volgende:
Mogguh!
Hara, je hebt mij ook aangestoken. Ik heb de wc ook alweer innig omhelsd net na een hele nacht misselijk te zijn geweest.
dank jequote:
Oh das echt rustig, ik dacht dat die farmvillers vast ook helemaal los zouden gaan daarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:34 schreef JJH het volgende:
Het was hier rustig vandaag.
44. 106 DeZwabber
44. 106 JJH
82. 077 oh-oh
Nu echt weg is.
2 down!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:31 schreef Bamba het volgende:
Mogguh!
Hara, je hebt mij ook aangestoken. Ik heb de wc ook alweer innig omhelsd net na een hele nacht misselijk te zijn geweest.
Whaaat, Elies was bij jou?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen
Elies is ook![]()
,maar dat wisten we al
Ik heb haar zelfs mee naar boven gesleept, om de kooi te bezichtigen
joa, vroeg je je af waar ze uithing dan?quote:
Jij hebt een kooi?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen
Elies is ook![]()
,maar dat wisten we al
Om in zijn nekje te naaienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Hai Greys![]()
Ik heb net naamtags voor Sjon besteld
Dat kooi verhaal? Nooit meegekregen?quote:
Egwel, en het was het aanzien meer dan waardquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:58 schreef nokwanda het volgende:Goeiemorgen
Elies is ook![]()
,maar dat wisten we al
De kooi ken ik wel! Maar Elies bij Nok nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kooi verhaal? Nooit meegekregen?
Toen wij hier introkken was er een kooi op de slaapkamer. Kan net iemand in staan.
We vonden ook een spreidstok en overal haken en ogen en zo. En een pruikenstandaard en een ingepakte panty, maat XL. De vrouw van het stel is net zo groot als ik. De man een meter of 3
Die kooi hebben we mooi laten zitten. Maken we wel een keer en kinky kunstwerk van of zo. Of een Kitty-hangout.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:04 schreef nokwanda het volgende:
Toen wij hier introkken was er een kooi op de slaapkamer. Kan net iemand in staan.
We vonden ook een spreidstok en overal haken en ogen en zo. En een pruikenstandaard en een ingepakte panty, maat XL. De vrouw van het stel is net zo groot als ik. De man een meter of 3
Die kooi hebben we mooi laten zitten. Maken we wel een keer en kinky kunstwerk van of zo. Of een Kitty-hangout.
Naaien?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
En in de eerste instantie kwam ze voor de ballen en de poesjes
Heeft Nok wat met jou gedaan in die kooi? Dat je zo blij wakker wordtquote:
KOmen we weer beneden, na boven Tha Purrr and her gang te hebben gekroeld en de kooi te hebben bezichtigd, zegt Elies tegen NokMANda: Hoe krijgt ze jou in die kooi?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De kooi ken ik wel! Maar Elies bij Nok niet
Met de XL panty.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
KOmen we weer beneden, na boven Tha Purrr and her gang te hebben gekroeld en de kooi te hebben bezichtigd, zegt Elies tegen NokMANda: Hoe krijgt ze jou in die kooi?![]()
![]()
Maar hij vroeg wel eerst: "Hoe vind je mijn kooi!"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:09 schreef nokwanda het volgende:
KOmen we weer beneden, na boven Tha Purrr and her gang te hebben gekroeld en de kooi te hebben bezichtigd, zegt Elies tegen NokMANda: Hoe krijgt ze jou in die kooi?![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar hij vroeg wel eerst: "Hoe vind je mijn kooi!"
[..]
k Zou kip geven en opletten dat ie genoeg drinktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:16 schreef Qwea het volgende:
boooh. Baloe is sinds zaterdag al aan de diarree.
Gisterennacht eruit geweest om 3u omdat ie keinodig moest, zondag had ie het in huis gedaan... vannacht 2x eruit. 1x om 3u en 1x om 6u
Ik had hem wat rijst gegeven, maar ik denk dat ik hem vandaag maar laat vasten?
Is dat slimmer dan een dag vasten? Ik heb echt het i dee dat alles bij hem over de zeik is. Zn maag rommelt ook regelmatig zoals die van mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
k Zou kip geven en opletten dat ie genoeg drinkt
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik nooit meegekregen!
Zoiets moet ook net jou weer overkomen
Nou, ik ging ervan uit dat ie sinds zaterdag al bijna niets binnenkrijgt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat slimmer dan een dag vasten? Ik heb echt het i dee dat alles bij hem over de zeik is. Zn maag rommelt ook regelmatig zoals die van mij
[..]
D'r staat me idd. iets vaag van bij, maar dat zal ik wel in mijn jaloezie verdrongen hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb hem zaterdag gewoon brokken gegeven. Hij is wel vaker een dag aan de diarree... en dan is er de volgende dag niks meer aan de handquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik ging ervan uit dat ie sinds zaterdag al bijna niets binnenkrijgt?
Nee, iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik kan me niet voorstellen dat die dingen per ongeluk achter waren gebleven.
Als ie dat heeft binnen gehouden zou je 't kunnen proberen. En anders vanavond een klein beetje kip en morgenochtend weerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb hem zaterdag gewoon brokken gegeven. Hij is wel vaker een dag aan de diarree... en dan is er de volgende dag niks meer aan de hand
Zondag heeft ie rijst gehad. Gisteren avond een klein beetje rijst en mn stomme schoonpa heeft hem banaan gegeven![]()
Vandaag heeft ie nog niks gehad
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoorde mijn pan pastasaus van zaterdag net op de vloer vallen, ik zal vanavond wel twee honden aan de schijt hebben
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
D'r staat me idd. iets vaag van bij, maar dat zal ik wel in mijn jaloezie verdrongen hebben.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoorde mijn pan pastasaus van zaterdag net op de vloer vallen, ik zal vanavond wel twee honden aan de schijt hebben
Nee, het is hier altijd de smerige kat die stiekem dingen van het aanrecht gooit en dan krijgen de honden straf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
???????
[..]
Liep die nu al zelf weg, die pan? Meestal is dat pas na tenminste een week (en ja, ik heb ervaring)
Ja, dat EN zichzelf, als in: leuke spelletjes doen? ruilen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, idd![]()
Mss dachten ze dat ze jou er blij mee konden maken
Als Elco aan de diarree was liet ik hem altijd een dagje vasten en dan de dag daarna begon ik met een klein beetje rijst met bouillon. Dat ging eigenlijk altijd goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ie dat heeft binnen gehouden zou je 't kunnen proberen. En anders vanavond een klein beetje kip en morgenochtend weer
Jazz was gewoon behulpzaamquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, het is hier altijd de smerige kat die stiekem dingen van het aanrecht gooit en dan krijgen de honden straf.
Ja, een dagje. Maar ik ging ervan uit dat ie sinds zaterdag niets meer heeft gegetenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Als Elco aan de diarree was liet ik hem altijd een dagje vasten en dan de dag daarna begon ik met een klein beetje rijst met bouillon. Dat ging eigenlijk altijd goed.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, het is hier altijd de smerige kat die stiekem dingen van het aanrecht gooit en dan krijgen de honden straf.
Je spreekt in verleden tijd. Hoe gaat het met Elco?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Als Elco aan de diarree was liet ik hem altijd een dagje vasten en dan de dag daarna begon ik met een klein beetje rijst met bouillon. Dat ging eigenlijk altijd goed.
Echt waar hoor. Dingen waar de honden niet eens bij kunnen, maar zo gauw ik dan in de woonkamer ben zit de kat op zijn paal alsof ie van niets weet en de honden zitten met hun dikke kop in whatever erop de grond ligtquote:
Hij is eigenlijk nooit meer aan de diarreequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je spreekt in verleden tijd. Hoe gaat het met Elco?
Een vriend van mij zat hier laatst ijskoud te vertellen dat katten rond van alles op de vensterbank konden lopen zonder er dingen af te gooienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Dingen waar de honden niet eens bij kunnen, maar zo gauw ik dan in de woonkamer ben zit de kat op zijn paal alsof ie van niets weet en de honden zitten met hun dikke kop in whatever erop de grond ligt
De nieuwe potten zijn hier ook gesneuveldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Een vriend van mij zat hier laatst ijskoud te vertellen dat katten rond van alles op de vensterbank konden lopen zonder er dingen af te gooienEr staat hier nog maar één plant op de vensterbank inmiddels
En dan komt er straks nog één, waar ben ik aan begonnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De nieuwe potten zijn hier ook gesneuveldWat een rotbeesten ook
Ja, ruil maar in voor een hondquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan komt er straks nog één, waar ben ik aan begonnen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Dingen waar de honden niet eens bij kunnen, maar zo gauw ik dan in de woonkamer ben zit de kat op zijn paal alsof ie van niets weet en de honden zitten met hun dikke kop in whatever erop de grond ligt
Ze verhuizen elke drie maanden en hopen dat het achtergeblevene ze nog een keer een heerlijk weekendje oplevertquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:25 schreef nokwanda het volgende:
En ik kan me niet voorstellen dat die dingen per ongeluk achter waren gebleven.
Elco gooit ze er ook afquote:
Ik moet m'n speelgoed zelf maken en jij krijgt het kant-en-klaar bij je huisquote:
Mijn kat heeft tot nu toe 1 ding (oké 2 maar dat kwam ook een beetje door Binkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Een vriend van mij zat hier laatst ijskoud te vertellen dat katten rond van alles op de vensterbank konden lopen zonder er dingen af te gooienEr staat hier nog maar één plant op de vensterbank inmiddels
Hier sneuvelt er slechts zelden iets door de katten, en we hebben best veel frutsels en spulletjes die ergens vanaf kunnen vallen. En toch gebeurt het nauwelijks. Tenzij er een knokpartij uitbreekt en er een niet uitkijkt in de paniek. Maar ook dat komt maar een enkele keer voor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan komt er straks nog één, waar ben ik aan begonnen
Wat poepigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco gooit ze er ook af![]()
Die zit altijd zo naar buiten te kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco gooit ze er ook af![]()
Die zit altijd zo naar buiten te kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moet m'n speelgoed zelf maken en jij krijgt het kant-en-klaar bij je huis
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze verhuizen elke drie maanden en hopen dat het achtergeblevene ze nog een keer een heerlijk weekendje oplevert
Kunnen wel, willen nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsja, ben nu al voorzienquote:
Sjon weegt al 2430 gramquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend al mijn poezjes gewogen.
Merlijn is met zijn magere 2,5 de lichtste. Viel me nog mee.
Poeska weegt 8 kilo
Ooh dat is superfijn, ik verheug me er zo opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Maes, ik bedacht trouwens dat ik wel fijne puppytuigjes en zo voor je te leen heb strakjes![]()
Sjon past het kleinste tuigje dat ik nog heb nog maar net nu
Zo precies krijg ik ze niet gewogen op mijn oude analoge weegschaal.quote:
Ik hoop dat ie even groot wordt als die andere twee, ivm de kledingmaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom maar terug wanneer hij 30kg weegt
Hij gaat hier in een bakje op de brievenweegschaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo precies krijg ik ze niet gewogen op mijn oude analoge weegschaal.
Maar hij groeit echt als kool
Ja en dat puppyspul daar groeien ze allemaal weer uit, en bv dit puppiatuigje dat Sjon nu aan heeft is heel fijn voor het aan de riem leren lopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Ooh dat is superfijn, ik verheug me er zo op
Nok, weet je toevallig of die vorige bewoners Terry Pratchett fans zijn? En - zeg- ergens in november weleens naar de UK gaan? Want dan ken ik ze.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat dan weer niet. Maar het zijn wel uitgesproken types, en dat zijn wij in hun ogen wss ook. We blikten of bloosden iig niet tijdens de eerste rondleiding voordat we dit kochten.
In ieder geval was het wel evident dat de interesse bestond. Alleen zijn wij wat minder kinky dan zij dachten. We maken er alleen grappen over
heb je voor die stramme achterhand al primeval gebruikt? Werkt als een tietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk nooit meer aan de diarree![]()
Ja, het gaat goed, hij word natuurlijk oud dus daar horen kwaaltjes bij, hij is strammer en zijn achterkant word slapper. De dierenarts is steeds stomverbaast want die had niet verwacht dat hij er nu nog zou zijn.
Maar hij eet goed, drinkt goed, en wil op zijn manier nog steeds spelen, vaak ook met Hummer, dus ik ben eigenlijk wel tevreden
Ik zit in je fobo te kijken,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh, mijn man is echt lief! Hij werkt op dinsdag altijd thuis (nouja, werken... Hij zit al 1,5 uur naast me op de bank), maar hij gaat me heel lief naar het station brengen met de auto!
![]()
Tis hier echt kutweer, regen en bewolking enzo
![]()
Jeuj!
Dat is hier ook een hobby van de poezen. En gister zag ik Donna naar de kast kijken. Ik denk dat we daar iets breekbaars weg gaan halen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nok, weet je toevallig of die vorige bewoners Terry Pratchett fans zijn? En - zeg- ergens in november weleens naar de UK gaan? Want dan ken ik ze.![]()
![]()
![]()
Enjoy los ballos!
Ik moet mijn bende nog maar eens gaan wegen. Eens kijken wat een maandje Carnibest heeft gedaan. En hoeveel Satsu gegroeid is.
Ik moet zeggen dat - ondanks de recente kasten klim activiteiten- hier nog niks is omgevallen. *klopt heeeeel hard af*.![]()
Maar Yoko vindt het té leuk om op de rugleuning van mijn leren stoel te springen. Met nageltjes.
Ja, zo kan ik het ook. Als ik alles weghaal breken ze ook nietsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is hier ook een hobby van de poezen. En gister zag ik Donna naar de kast kijken. Ik denk dat we daar iets breekbaars weg gaan halen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook. Als ik alles weghaal breken ze ook niets
Ja: doe het nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:33 schreef Qwea het volgende:
iemand nog leuke ideeėn voor een vrijgezellenfeest? Zowel voor hem als ook een idee voor haar
lasergamen, naar sprookjeswonderlandquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:33 schreef Qwea het volgende:
iemand nog leuke ideeėn voor een vrijgezellenfeest? Zowel voor hem als ook een idee voor haar
Ik ben het zelden zo met Elies eens geweestquote:
ja, dat zei ik ook al. Maar ja, hij staat er iig opquote:
Die laatste lijkt me grappigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
lasergamen, naar sprookjeswonderland, naar dat restaurant in amsterdam waar je niets ziet en in t donker eet
totaal geen idee
Jouw darmen borrelen toch altijd al?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dat zei ik ook al. Maar ja, hij staat er iig ophij wil perse een vrijgezellenfeest.
Als ik OOIT ga trouwen, dan wil ik alleen uit eten en na afloop ergens borrelen
Dat PROEF je dan slimmiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me grappighoe weet je dan wat je eet?
Ja, dat proef je.. en als er nou slakken op je bord liggen? *ril*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jouw darmen borrelen toch altijd al?
![]()
[..]
Dat PROEF je dan slimmie
proevenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me grappighoe weet je dan wat je eet?
Die zijn best lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat proef je.. en als er nou slakken op je bord liggen? *ril*
Dan is de vraag: hoe krijg je die uit hun huisjes in het donker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat proef je.. en als er nou slakken op je bord liggen? *ril*
omgquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
proeven
http://www.ctaste.nl/en/8/welcome_at_ctaste/
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
proeven
http://www.ctaste.nl/en/8/welcome_at_ctaste/
En terecht! Ik ben zó blij dat niemand op het onzalige idee is gekomen om een verrassings-vrijgezellenavond voor mij te organiserenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben het zelden zo met Elies eens geweest
je kunt daar overigens ook dingen aangeven die je niet lekker vindquote:
Ja ik snap dat hele gebeuren ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En terecht! Ik ben zó blij dat niemand op het onzalige idee is gekomen om een verrassings-vrijgezellenavond voor mij te organiseren
Voor het topic voetbal?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
Porsche1 is een vieze dikzak, die zich afrukt Hierom ben ik mod
Waarom blauwe en geen gele, rode of groene?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:13 schreef Pagan het volgende:
allemaal, zo eerst eens bijlezen.
Het is hier onwaarschijnlijk kloteweer, ijzel en spekglad. De honden hadden allemaal zoiets van "zullen we weer naar huis gaan, dit is niet leuk". Nu loopt Tashi in huis te kloten en te stuiteren alsof hij een hele lading blauwe M&M's heeft gegeten.
Je weet toch dat dingen met een bepaald doel op je pad komen. Zoiets moet je niet negeren hoor, misschien is het wel een hele boeiende ervaring.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, boeiendquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je weet toch dat dingen met een bepaald doel op je pad komen. Zoiets moet je niet negeren hoor, misschien is het wel een hele boeiende ervaring.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:23 schreef Qwea het volgende:
blugh. Ik moet nog afwassen en de was ophangen. Die afwas is echt vee
Omdat de blauwe kleurstof die M&M gebruikt (E131, E132 of E133) de zogenaamde "sugar rush" nog zouden versterken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom blauwe en geen gele, rode of groene?
die andere kleuren werken op mij net zo hardquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Omdat de blauwe kleurstof die M&M gebruikt (E130, E131 of E132) de zogenaamde "sugar rush" nog zouden versterken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:23 schreef nokwanda het volgende:
Meisje (15) zwanger na pijpbeurt
Tsja.... het is hier toch F&F, DE plek voor de wonderen der natuur
Dat is fijn, zeker met dit weer.quote:
De ene mens is er ook gevoeliger voor als de andere. De zoon van vrienden van ons moet er zo goed op letten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
die andere kleuren werken op mij net zo hard
k eet t al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer. is maar goed ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat is fijn, zeker met dit weer.
[..]
De ene mens is er ook gevoeliger voor als de andere. De zoon van vrienden van ons moet er zo goed op letten.
Of dat ze een luchtweginfectie heeft. Lijkt me...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:32 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy lag net een half uur achter elkaar te hoesten en ik ga naar haar toe en er hangt gewoon een enorme kwijlsliert uit dr bekkie
Ik dacht eerst dat het snot was, maar kwijl dus. Betekent dat dat ze misselijk is?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 12:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of dat ze een luchtweginfectie heeft. Lijkt me...
Ik zou maar eens even naar de DA
Bel iig. de DA even, het kan bij katten soms heel snel gaan, ziek worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:32 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy lag net een half uur achter elkaar te hoesten en ik ga naar haar toe en er hangt gewoon een enorme kwijlsliert uit dr bekkie
Ik dacht eerst dat het snot was, maar kwijl dus. Betekent dat dat ze misselijk is?
Als er zulke slijmklodders aan te pas komen, dan is er iets niet goed volgens mij. Een kat met weinig weerstand kan van het een op het andere moment erg ziek zijn weet ik uit ervaring. Helaas.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:37 schreef MissBliss het volgende:
Nou ben ik dus anderhalve week geleden geweest omdat ze benauwd was en dat was dus alleen verkouden en hart en longen klonken goed.. Kan dat dan zo snel omslaan?
Ik kijk het nog héél eventjes aan.
Nou ja, het was maar een eenmalige kwijlsliert hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als er zulke slijmklodders aan te pas komen, dan is er iets niet goed volgens mij. Een kat met weinig weerstand kan van het een op het andere moment erg ziek zijn weet ik uit ervaring. Helaas.
Beterschap voor Ziggy
dat dusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, het was maar een eenmalige kwijlsliert heIk kijk even of ze het binnen een uur of 2 nog een keer heeft en dan bel ik wel. Nu ligt ze gewoon te slapen.
Thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 12:57 schreef tombolafan het volgende:
Goedendag!!!!
Sterkte MB met Ziggy!!!
Leuk dan. Tijdens die eenmalige sliert nam ik net mijn eerste hap in 3 dagen, dat was gauw overquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, het was maar een eenmalige kwijlsliert heIk kijk even of ze het binnen een uur of 2 nog een keer heeft en dan bel ik wel. Nu ligt ze gewoon te slapen.
Hoe is het met Rossi???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah allemaal zieke diertjes
Sjon aan de lijn![]()
Ik heb zo'n leuke klas vandaag....... not en ze komen zo weer.
en en en... nametags bestellen betekent toch dat je m nu ECHT ECHT houdt toch???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Riemlopen ging nog altijd prima, ook poepen en plassen geen enkel probleem![]()
Arme Ziggy, ik zou het wel heel goed in de gaten houden hoor, tis een oud kwetsbaar diertje
Ja die dingen kosten een euro per stuk en daar staat zijn naam met MIJN telefoon nummer op dus dan moet ik wel hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en en en... nametags bestellen betekent toch dat je m nu ECHT ECHT houdt toch???
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die dingen kosten een euro per stuk en daar staat zijn naam met MIJN telefoon nummer op dus dan moet ik wel he
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Dat is echt zo een grote investering, daar kom ik niet meer overheen als ik m nog weg zou doen![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet tegen die spanning!!!!
Nou, ik vind m leuk...quote:
Ja das waar, daar zit wat in.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik vind m leuk...
Dus ik vind t leuk als je foto's blijft posten en dat wordt lastig als ie niet meer van jou is he...
Wat voor blikken bestel je dan daar? Ook rauw voer? Want ik kan hier niet aan blikken voor de katten komen. Misschien heeft Zooplus wel een goed merk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zat ook nog es op die Zooplus site te kijken, als ik weer brokken nodig heb ( heb net een nieuwe zak dus dat zal van de zomer worden of zo) dan bestel ik daar es, en dan ook wat vis en zo in blik voor de honden dr bij
Ik zag daar een paar merken zonder toevoegingen en zo, ik heb er nog nooit besteld maar ga het wel es doen , handig voor op vakantie en zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat voor blikken bestel je dan daar? Ook rauw voer? Want ik kan hier niet aan blikken voor de katten komen. Misschien heeft Zooplus wel een goed merk.
*schuift bordje aan*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Cat , die Lukullus bijvoorbeeld, die hebben voor honden de volgende smaken:
Gevogelte & lam met aardappel, paardenbloem en druivenkernolie
Konijn & wild met natuurrijst, appel en lijnzaadolie.
Wild konijn & kalkoen met peer, havervlokken en zwarte komijnolie
Kalkoenhart & gans met gerst, prei en st. janskruid-olie
Rund & kalkoen met aardappelen, peterselie en zonnebloemolie
Klinkt dat culinair of niet?
Ja Applaws is idd ook zo een merk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*schuift bordje aan*![]()
![]()
Da's dan zoiets als Applaws voor katten denk ik? Ziet er ook zeer culinair uit. En er zitten geen toevoegingen in. Al is dat wel wat eenzijdig als ik ze dat langer wil geven. Als ik op vakantie ben is het wel handig als ik een alternatief heb, mochten mijn catsitters geen rauw voer willen/durven/kunnen geven.
Ik lach me dood om die beschrijvingen. Cosma is helemaal erg:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Applaws is idd ook zo een merk.
Ik heb altijd graag zo iets in huis voor als ik es vergeet iets te ontdooien, en voor als ik een dag weg ga en ze onderweg eten wil geven, of voor op vakantie idd
Alsof mijn vuilnisbakjes dat waarderen.quote:Cosma Thai is een premium-kattenvoer gemaakt van steeds vers bereide ingrediėnten, met een beetje rijst exotisch licht verrijkt.
Culinaire kost uit het gouden koninkrijk voor uw geliefde kat
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
Oke ik geef het toe, ik viel er in op deze pagina net en schrok toen ik 'Sjon aan de lijn' las.
Ik dacht dat oh-oh dat puppybuikje er af wilde lijnen
Oke ik geef het toe, ik viel er in op deze pagina net en schrok toen ik 'Sjon aan de lijn' las.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik dacht eerst dat het was omdat Hara inmiddels 1 hele Sjon is afgevallen![]()
het komt ook zo plotseling, ineens dat tuig aan een touwtje
overigens, wauw, wat een rare links leg ik weerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
OMGquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
Ik ben al blij met een Naartjie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
't Is wachten tot ik een Charlie afval..
Volgens mij welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 15:04 schreef Greys het volgende:
Go Ziggy! Laat het gewoon een eenmalige flinke kwijl geweest zijn!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 15:04 schreef Greys het volgende:
quote:
quote:
quote:
Als ik toch aan het meppen ben:quote:
Vooruit dan maar. Omdat jij het bent.quote:
Schrik aanjagende Ziggy!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij welGevolgd door nog een eenmalige snotsliert (he lekker
) maar nu lijkt er weer niks aan de hand met de dame
[..]
Niks, dies doodsbang voor mij, die durft mij echt niet te meppenquote:
quote:
quote:
Muahahahhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niks, dies doodsbang voor mij, die durft mij echt niet te meppen
leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Vergeef me Cat
Zwabber, wat vind jij hiervan
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik lag hier net echt helemaal in een deuk.
Er belde een tv programma voor mn baas.
Goedemorgen NL.
Offie morgen in de studio wil zijn.
Vanuit hier dus.
Nee natuurlijk![]()
Of het dan telefonisch kon mss?
Mn baas "hmm mwa, telefonisch, dat kan wel hoor "
Dus ik wil dat meisje blij maken vraagt ie ineens heel panisch dr achteraan "maar HOE VROEG is dat dan wel niet?????"
Nu wordt ie morgen om 7.10 gebeld![]()
Koekwaus!
Mooi dat ie niet kan zeggen dat ie dan verhinderd is ook he
Hijsdrniezoblijmeequote:
Ik ben een Ziggy afgevallenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 15:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik kwam er vanochtend achter dat ik een hele Sjon ben aangekomen
Wil er hier iemand nog een Poeska afvallen?quote:
Jij moet een Poeska aankomenquote:
hoeveel Sjons is een Poeska?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil er hier iemand nog een Poeska afvallen?
bijna 4quote:
Nou moet ik rekenen.....ow gawdquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
doe mij maar 2 Poeska's en een Sjon om mee te beginnen dan
ik ga niet eens uitrekenen hoeveel Sjonnies ik nog te gaan heb, dat word een kleine DTH vol danquote:
Minstens jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:34 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh, jij hebt van voren al twee hele Sjonnies hangen staan
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:34 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh, jij hebt van voren al twee hele Sjonnies hangen staan
OMGquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:34 schreef Enfermera het volgende:
Weer terug. Kutgesprekuitgebreider verslag volgt.
Dat was geen schattige foto geworden. Zag je alleen BH.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
Tis maar goed dat t arme mopsje niet onder mijn bh zit
quote:
Daar is ook geen plekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
Tis maar goed dat t arme mopsje niet onder mijn bh zit
Daardoor zag ik het vanochtendquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:36 schreef Cat22 het volgende:
Dusch... 1 Satsu + 1 Naartjie = 1 Poeska.![]()
Of misschien is dat tegenwoordig 1 Yoko en 1 Naartjie. Ik moet de jongeman weer eens mee de weegschaal opsleuren.
Kan ik meteen zien hoeveel Sjonnies ik ben aangekomen.
Hoe doe jij het dan? Ik liet al het slechte staan, ging beter en vaker eten, ging beter en vaker bewegen, twee maanden lang. NIETS ERAFquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga niet eens uitrekenen hoeveel Sjonnies ik nog te gaan heb, dat word een kleine DTH vol dan![]()
ach, zolang het de goede kant maar opgaat, mijn riem is nu al een maand ofzo te groot, ik moet er een gaatje bijmaken![]()
maar ik pas wel makkelijk in 1 vliegtuigstoel, dus erg amerikaanse toestanden zijn het niet
Als ik nou oh-oh's bh aantrek kan dat mopsje er best wel bij ter opvullingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was geen schattige foto geworden. Zag je alleen BH.
Met Rossi is het prima. Als het klopt komt deze week de weegschaal van Elisaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe is het met Rossi???
En Sjon aan de lijn idd, die had ik nog niet genoemd!!!!
Sterkte met je klas
Ik gok dat Charlie is aangekomen met een worst per dag tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Chico is trouwens weer afgevallen, die extreme kou en die drukke Sjon doen hem geen goed
Chico staat al bijna de hele winter op dubbele porties.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik gok dat Charlie is aangekomen met een worst per dag tegenwoordig
Gekke kat dat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Pagan het volgende:
De postbode net aan de deur. Een enorm groot en zwaar pakket, voor Strega.
Helemaal vol met pakjes, van jullie. Strega zit nu met tranen in haar ogen, van het lachen en huilen tegelijk, uit te pakken. Dit natuurlijk onder het toeziend oog van honden en katten.
[ afbeelding ]
Strega is totaal overdonderd, straks meer.![]()
![]()
You go girl. Niet zo over je heen laten lopen hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Oke. Uitgebreide versie dit keer. Op school alles goed, maar ik had nog een gesprek op mn nieuwe stageplek, ook vanwege mn schouder enzo. Was met het vervangende unithoofd, het enorme kutwijf wat ook mn 1e onderwerp voor mn scriptie had afgekeurd (lees; de grond in geboord).
We hadden het erover hoe het ging met mn schouder, dat ik al veel dingen weer kon maar nog geen bedden kon trekken/duwen, wel bedden opmaken, maar niet teveel. Helaas zat mn praktijkopleider (degene die verstand heeft van de dingen die ik moet halen, competenties en niveau's) er niet bij.
Ze zei ook zelf (die doos) dat ze geen verstand had van die dingen maar er wel 'betrokken' bij wilde zijn.
Ze vond het maar raar dat ik de dingen nu met mn unithoofd besprak en verder niet met de bedrijfsarts.
Ik vroeg ook naar de zorgzwaarte op de afdeling, ze zei dat een bed op maken wel het zwaarste was (fysiek).
Daaruit leidde ze ineens af dat ik daardoor mn doelen hier misschien niet kon halen, dat ze daarvoor vreesde (), en ze wilde contact opnemen met mn praktijkbegeleider van school (
), zelf, niet via mij.
Heb het gesprek nu een beetje kunnen laten bezinken en ik ben echt woest. Furieus. In staat om dingen te slopen enzo.
Wat me vooral stoort is dat ze me totaal niet serieus neemt, langs me heen gaat doordat ze met mn praktijkbegeleider van school wil spreken en niet eens de moeite neemt om te zeggen van 'we komen er samen wel uit, dit komt goed'. KUTWIJFFFFFFFFFFFFFFF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, ik heb gejankt van woede![]()
Ik kan hier ZO niet tegen.
Om maar niet te spreken van het feit dat ik al vanaf FUCKING OKTOBER bezig ben om een onderwerp vast te stellen met hen, mijn praktijkopleider van die afdeling laat ook maar weinig van zich weten. Ik heb inmiddels 12 onderwerpen aangedragen waar ze niks over gezegd hebben en zij welgeteld 1 aan mij laten weten, die niet eens verpleegkundig was.
Ik ga dan ook een mail opstellen dat ik een onderwerp neem, laten zij niets weten binnen een week dan neem ik aan dat die goedgekeurd is.
Echt, ze kunnen de boom in.![]()
![]()
![]()
En Cat, thanks voor je![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Pagan het volgende:
Helemaal vol met pakjes, van jullie. Strega zit nu met tranen in haar ogen, van het lachen en huilen tegelijk, uit te pakken. Dit natuurlijk onder het toeziend oog van honden en katten.
[ afbeelding ]
![]()
Wat goed om te horen, ik hoop dat het helemaal goed gaat komen met hemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Met Rossi is het prima. Als het klopt komt deze week de weegschaal van Elisaen dan kunnen we hem goed wegen.
ik at eerst wel slechte dingen, en daar stopte ik meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan? Ik liet al het slechte staan, ging beter en vaker eten, ging beter en vaker bewegen, twee maanden lang. NIETS ERAF
Nu wat kotsen en poepen sinds zaterdag en een dikke Sjon eraf
It's official, ik haat je.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik at eerst wel slechte dingen, en daar stopte ik mee
toen kwam ik niet meer aan![]()
en van sporten val je af![]()
de laatste twee weken komt het er neit veel van, maar ik ben maar wat aan fitness gaan doen (ben sinds september niet meer aangekomen) en mijn conditie is ook met sprongen vooruit gegaan
maar het afvallen gaat zo langzaam als een slak in een teerton, ik ben 4 gaatjes verder op de riem, sinds september
Lief.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You go girl. Niet zo over je heen laten lopen hoor
Bah, wat ontzettend rottig dat je gesprek zo gelopen is. In hoeverre kun je zelf invloed uitoefenen op je onderwerp en stageplek? En kun je je praktijkopleider niet voor je inzetten? Want die weet meer van je competenties en leerdoelen dan dat unithoofd blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Oke. Uitgebreide versie dit keer. Op school alles goed, maar ik had nog een gesprek op mn nieuwe stageplek, ook vanwege mn schouder enzo. Was met het vervangende unithoofd, het enorme kutwijf wat ook mn 1e onderwerp voor mn scriptie had afgekeurd (lees; de grond in geboord).
We hadden het erover hoe het ging met mn schouder, dat ik al veel dingen weer kon maar nog geen bedden kon trekken/duwen, wel bedden opmaken, maar niet teveel. Helaas zat mn praktijkopleider (degene die verstand heeft van de dingen die ik moet halen, competenties en niveau's) er niet bij.
Ze zei ook zelf (die doos) dat ze geen verstand had van die dingen maar er wel 'betrokken' bij wilde zijn.
Ze vond het maar raar dat ik de dingen nu met mn unithoofd besprak en verder niet met de bedrijfsarts.
Ik vroeg ook naar de zorgzwaarte op de afdeling, ze zei dat een bed op maken wel het zwaarste was (fysiek).
Daaruit leidde ze ineens af dat ik daardoor mn doelen hier misschien niet kon halen, dat ze daarvoor vreesde (), en ze wilde contact opnemen met mn praktijkbegeleider van school (
), zelf, niet via mij.
Heb het gesprek nu een beetje kunnen laten bezinken en ik ben echt woest. Furieus. In staat om dingen te slopen enzo.
Wat me vooral stoort is dat ze me totaal niet serieus neemt, langs me heen gaat doordat ze met mn praktijkbegeleider van school wil spreken en niet eens de moeite neemt om te zeggen van 'we komen er samen wel uit, dit komt goed'. KUTWIJFFFFFFFFFFFFFFF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om maar niet te spreken van het feit dat ik al vanaf FUCKING OKTOBER bezig ben om een onderwerp vast te stellen met hen, mijn praktijkopleider van die afdeling laat ook maar weinig van zich weten. Ik heb inmiddels 12 onderwerpen aangedragen waar ze niks over gezegd hebben en zij welgeteld 1 aan mij laten weten, die niet eens verpleegkundig was.
Ik ga dan ook een mail opstellen dat ik een onderwerp neem, laten zij niets weten binnen een week dan neem ik aan dat die goedgekeurd is.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
), zelf, niet via mij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En niet in the heat of the moment die mail schrijvenquote:
Hahahahquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar jij bent helemaal niet te zwaar toch
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Seks met dieren wordt definitief verboden. De Eerste Kamer stemde vandaag met een kleine meerderheid in met een wetsvoorstel dat dit moet regelen. Ook afbeeldingen van seks met dieren worden straks illegaal.
Seks met dieren is nu alleen aan te pakken als het dier er aantoonbaar schade van ondervindt. De nieuwe wet, opgesteld door PvdA-Kamerlid Harm Evert Waalkens, verbiedt het in alle gevallen, ook als er geen sprake is van 'pijn, letsel of benadeling van de gezondheid of welzijn van het dier'.
De Tweede Kamer stemde in 2008 al in met het plan. In de Eerste Kamer leefden veel bezwaren. Verschillende partijen vonden het vooral symboolpolitiek. Uiteindelijk stemden alleen CDA en VVD tegen, waardoor de wet met 39 stemmen voor en 35 tegen werd aangenomen.
Er hoeft misschien geen Charlie af, maar wel wat Naartjes en Poeska's heurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja weet ik veel, je foto's zien er niet dik uit
Zwabber!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar hoe moeten dieren zich nu voortplanten
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar hoe moeten dieren zich nu voortplanten
Echt he. Vooral dat wijf. De rest is aardigquote:
Jawel, maar dan later nog nakijken & aanpassen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En niet in the heat of the moment die mail schrijven
Dan zul je toch eerst de lapo moeten pakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef senesta het volgende:
Post eens door mensen, ik heb al een nieuwe SC klaar staan
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zul je toch eerst de lapo moeten pakken
Que?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef senesta het volgende:
Post eens door mensen, ik heb al een nieuwe SC klaar staan
Dat klinkt al heel anders. Fijn voor je!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he. Vooral dat wijf. De rest is aardigDat is het erge!
[..]
Jawel, maar dan later nog nakijken & aanpassen.
Kreeg net mn praktijkopleider nog aan de lijn, van die afdeling. Moest gelijk janken toen ze vroeg hoe het gesprek was![]()
Nouja, weet ze iig hoe het ervoor staat. Heb haar gezegd dat ik me niet gesteund voelde en gelijk geproblematiseerd werd terwijl ik dat niet zo ervaar. Ook gezegd dat ik het niet fijn vind mn onderwerp voor mn scriptie nog niet te weten en daarmee wil starten, omdat ik anders helemaal vertraging oploop.
Ze zei dat ze het ging bespreken met die muts/faalhaas, en dat ze ook al de onderwerpen die ik had aangedragen bij die doos had neergelegd en dat ik er met 1 van die 10 zeker aan de slag kon, dus dat ga ik nu gewoon doen. Tis niet mn 1e keus onderwerp, maar wel geinig en lekker klein, dus komt wel goed.
Ik ben weer wat blijer.Nu aan de thee met veel chips
![]()
![]()
Of ga je daar je moderatorskillz voor misbruiken????quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat is niet zo moeilijk hoor
Ik heb al een nieuwe SC topic klaar staanquote:
Ja pfffrt ik heb ze niet voor nietsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of ga je daar je moderatorskillz voor misbruiken????
Laten wij eens heel gauw de LaPo gaan definiėren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of ga je daar je moderatorskillz voor misbruiken????
Echt, die mods hier, die doen echt maar waar ze zin in hebben, die hebben echt schijt aan alle regels hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laten wij eens heel gauw de LaPo gaan definiėren.
Ja, veel meer doe je er niet mee he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja pfffrt ik heb ze niet voor niets
Oh, dat dacht ik tochquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja pfffrt ik heb ze niet voor niets
Nee hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, veel meer doe je er niet mee he?
Schijt..... ja, dat onderwerp komt hier regelmatig langs.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, die mods hier, die doen echt maar waar ze zin in hebben, die hebben echt schijt aan alle regels he
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, die mods hier, die doen echt maar waar ze zin in hebben, die hebben echt schijt aan alle regels he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |