daar zijn vrienden voor he...quote:
Graag gedaan hoor!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:31 schreef Strega het volgende:
Oh my God, dank je Tombola, ik had het niet gezien!![]()
![]()
Weltrusten Tombola en JJH, extraquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:31 schreef Strega het volgende:
Oh my God, dank je Tombola, ik had het niet gezien!![]()
![]()
Ow, gezelligquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:31 schreef Bamba het volgende:
Mogguh!
Hara, je hebt mij ook aangestoken. Ik heb de wc ook alweer innig omhelsd net na een hele nacht misselijk te zijn geweest.
dank jequote:
Oh das echt rustig, ik dacht dat die farmvillers vast ook helemaal los zouden gaan daarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:34 schreef JJH het volgende:
Het was hier rustig vandaag.
44. 106 DeZwabber
44. 106 JJH
82. 077 oh-oh
Nu echt weg is.
2 down!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:31 schreef Bamba het volgende:
Mogguh!
Hara, je hebt mij ook aangestoken. Ik heb de wc ook alweer innig omhelsd net na een hele nacht misselijk te zijn geweest.
Whaaat, Elies was bij jou?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen
Elies is ook![]()
,maar dat wisten we al
Ik heb haar zelfs mee naar boven gesleept, om de kooi te bezichtigen
joa, vroeg je je af waar ze uithing dan?quote:
Jij hebt een kooi?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen
Elies is ook![]()
,maar dat wisten we al
Om in zijn nekje te naaienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Hai Greys![]()
Ik heb net naamtags voor Sjon besteld
Dat kooi verhaal? Nooit meegekregen?quote:
Egwel, en het was het aanzien meer dan waardquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:58 schreef nokwanda het volgende:Goeiemorgen
Elies is ook![]()
,maar dat wisten we al
De kooi ken ik wel! Maar Elies bij Nok nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kooi verhaal? Nooit meegekregen?
Toen wij hier introkken was er een kooi op de slaapkamer. Kan net iemand in staan.
We vonden ook een spreidstok en overal haken en ogen en zo. En een pruikenstandaard en een ingepakte panty, maat XL. De vrouw van het stel is net zo groot als ik. De man een meter of 3
Die kooi hebben we mooi laten zitten. Maken we wel een keer en kinky kunstwerk van of zo. Of een Kitty-hangout.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:04 schreef nokwanda het volgende:
Toen wij hier introkken was er een kooi op de slaapkamer. Kan net iemand in staan.
We vonden ook een spreidstok en overal haken en ogen en zo. En een pruikenstandaard en een ingepakte panty, maat XL. De vrouw van het stel is net zo groot als ik. De man een meter of 3
Die kooi hebben we mooi laten zitten. Maken we wel een keer en kinky kunstwerk van of zo. Of een Kitty-hangout.
Naaien?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
En in de eerste instantie kwam ze voor de ballen en de poesjes
Heeft Nok wat met jou gedaan in die kooi? Dat je zo blij wakker wordtquote:
KOmen we weer beneden, na boven Tha Purrr and her gang te hebben gekroeld en de kooi te hebben bezichtigd, zegt Elies tegen NokMANda: Hoe krijgt ze jou in die kooi?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De kooi ken ik wel! Maar Elies bij Nok niet
Met de XL panty.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
KOmen we weer beneden, na boven Tha Purrr and her gang te hebben gekroeld en de kooi te hebben bezichtigd, zegt Elies tegen NokMANda: Hoe krijgt ze jou in die kooi?![]()
![]()
Maar hij vroeg wel eerst: "Hoe vind je mijn kooi!"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:09 schreef nokwanda het volgende:
KOmen we weer beneden, na boven Tha Purrr and her gang te hebben gekroeld en de kooi te hebben bezichtigd, zegt Elies tegen NokMANda: Hoe krijgt ze jou in die kooi?![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar hij vroeg wel eerst: "Hoe vind je mijn kooi!"
[..]
k Zou kip geven en opletten dat ie genoeg drinktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:16 schreef Qwea het volgende:
boooh. Baloe is sinds zaterdag al aan de diarree.
Gisterennacht eruit geweest om 3u omdat ie keinodig moest, zondag had ie het in huis gedaan... vannacht 2x eruit. 1x om 3u en 1x om 6u
Ik had hem wat rijst gegeven, maar ik denk dat ik hem vandaag maar laat vasten?
Is dat slimmer dan een dag vasten? Ik heb echt het i dee dat alles bij hem over de zeik is. Zn maag rommelt ook regelmatig zoals die van mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
k Zou kip geven en opletten dat ie genoeg drinkt
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik nooit meegekregen!
Zoiets moet ook net jou weer overkomen
Nou, ik ging ervan uit dat ie sinds zaterdag al bijna niets binnenkrijgt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat slimmer dan een dag vasten? Ik heb echt het i dee dat alles bij hem over de zeik is. Zn maag rommelt ook regelmatig zoals die van mij
[..]
D'r staat me idd. iets vaag van bij, maar dat zal ik wel in mijn jaloezie verdrongen hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb hem zaterdag gewoon brokken gegeven. Hij is wel vaker een dag aan de diarree... en dan is er de volgende dag niks meer aan de handquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik ging ervan uit dat ie sinds zaterdag al bijna niets binnenkrijgt?
Nee, iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik kan me niet voorstellen dat die dingen per ongeluk achter waren gebleven.
Als ie dat heeft binnen gehouden zou je 't kunnen proberen. En anders vanavond een klein beetje kip en morgenochtend weerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb hem zaterdag gewoon brokken gegeven. Hij is wel vaker een dag aan de diarree... en dan is er de volgende dag niks meer aan de hand
Zondag heeft ie rijst gehad. Gisteren avond een klein beetje rijst en mn stomme schoonpa heeft hem banaan gegeven![]()
Vandaag heeft ie nog niks gehad
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoorde mijn pan pastasaus van zaterdag net op de vloer vallen, ik zal vanavond wel twee honden aan de schijt hebben
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
D'r staat me idd. iets vaag van bij, maar dat zal ik wel in mijn jaloezie verdrongen hebben.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoorde mijn pan pastasaus van zaterdag net op de vloer vallen, ik zal vanavond wel twee honden aan de schijt hebben
Nee, het is hier altijd de smerige kat die stiekem dingen van het aanrecht gooit en dan krijgen de honden straf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
???????
[..]
Liep die nu al zelf weg, die pan? Meestal is dat pas na tenminste een week (en ja, ik heb ervaring)
Ja, dat EN zichzelf, als in: leuke spelletjes doen? ruilen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, idd![]()
Mss dachten ze dat ze jou er blij mee konden maken
Als Elco aan de diarree was liet ik hem altijd een dagje vasten en dan de dag daarna begon ik met een klein beetje rijst met bouillon. Dat ging eigenlijk altijd goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ie dat heeft binnen gehouden zou je 't kunnen proberen. En anders vanavond een klein beetje kip en morgenochtend weer
Jazz was gewoon behulpzaamquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, het is hier altijd de smerige kat die stiekem dingen van het aanrecht gooit en dan krijgen de honden straf.
Ja, een dagje. Maar ik ging ervan uit dat ie sinds zaterdag niets meer heeft gegetenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Als Elco aan de diarree was liet ik hem altijd een dagje vasten en dan de dag daarna begon ik met een klein beetje rijst met bouillon. Dat ging eigenlijk altijd goed.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, het is hier altijd de smerige kat die stiekem dingen van het aanrecht gooit en dan krijgen de honden straf.
Je spreekt in verleden tijd. Hoe gaat het met Elco?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Als Elco aan de diarree was liet ik hem altijd een dagje vasten en dan de dag daarna begon ik met een klein beetje rijst met bouillon. Dat ging eigenlijk altijd goed.
Echt waar hoor. Dingen waar de honden niet eens bij kunnen, maar zo gauw ik dan in de woonkamer ben zit de kat op zijn paal alsof ie van niets weet en de honden zitten met hun dikke kop in whatever erop de grond ligtquote:
Hij is eigenlijk nooit meer aan de diarreequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je spreekt in verleden tijd. Hoe gaat het met Elco?
Een vriend van mij zat hier laatst ijskoud te vertellen dat katten rond van alles op de vensterbank konden lopen zonder er dingen af te gooienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Dingen waar de honden niet eens bij kunnen, maar zo gauw ik dan in de woonkamer ben zit de kat op zijn paal alsof ie van niets weet en de honden zitten met hun dikke kop in whatever erop de grond ligt
De nieuwe potten zijn hier ook gesneuveldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Een vriend van mij zat hier laatst ijskoud te vertellen dat katten rond van alles op de vensterbank konden lopen zonder er dingen af te gooienEr staat hier nog maar één plant op de vensterbank inmiddels
En dan komt er straks nog één, waar ben ik aan begonnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De nieuwe potten zijn hier ook gesneuveldWat een rotbeesten ook
Ja, ruil maar in voor een hondquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan komt er straks nog één, waar ben ik aan begonnen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Dingen waar de honden niet eens bij kunnen, maar zo gauw ik dan in de woonkamer ben zit de kat op zijn paal alsof ie van niets weet en de honden zitten met hun dikke kop in whatever erop de grond ligt
Ze verhuizen elke drie maanden en hopen dat het achtergeblevene ze nog een keer een heerlijk weekendje oplevertquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:25 schreef nokwanda het volgende:
En ik kan me niet voorstellen dat die dingen per ongeluk achter waren gebleven.
Elco gooit ze er ook afquote:
Ik moet m'n speelgoed zelf maken en jij krijgt het kant-en-klaar bij je huisquote:
Mijn kat heeft tot nu toe 1 ding (oké 2 maar dat kwam ook een beetje door Binkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Een vriend van mij zat hier laatst ijskoud te vertellen dat katten rond van alles op de vensterbank konden lopen zonder er dingen af te gooienEr staat hier nog maar één plant op de vensterbank inmiddels
Hier sneuvelt er slechts zelden iets door de katten, en we hebben best veel frutsels en spulletjes die ergens vanaf kunnen vallen. En toch gebeurt het nauwelijks. Tenzij er een knokpartij uitbreekt en er een niet uitkijkt in de paniek. Maar ook dat komt maar een enkele keer voor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan komt er straks nog één, waar ben ik aan begonnen
Wat poepigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco gooit ze er ook af![]()
Die zit altijd zo naar buiten te kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco gooit ze er ook af![]()
Die zit altijd zo naar buiten te kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moet m'n speelgoed zelf maken en jij krijgt het kant-en-klaar bij je huis
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze verhuizen elke drie maanden en hopen dat het achtergeblevene ze nog een keer een heerlijk weekendje oplevert
Kunnen wel, willen nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsja, ben nu al voorzienquote:
Sjon weegt al 2430 gramquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend al mijn poezjes gewogen.
Merlijn is met zijn magere 2,5 de lichtste. Viel me nog mee.
Poeska weegt 8 kilo
Ooh dat is superfijn, ik verheug me er zo opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Maes, ik bedacht trouwens dat ik wel fijne puppytuigjes en zo voor je te leen heb strakjes![]()
Sjon past het kleinste tuigje dat ik nog heb nog maar net nu
Zo precies krijg ik ze niet gewogen op mijn oude analoge weegschaal.quote:
Ik hoop dat ie even groot wordt als die andere twee, ivm de kledingmaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom maar terug wanneer hij 30kg weegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |