daar zijn vrienden voor he...quote:
Graag gedaan hoor!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:31 schreef Strega het volgende:
Oh my God, dank je Tombola, ik had het niet gezien!![]()
![]()
Weltrusten Tombola en JJH, extraquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:31 schreef Strega het volgende:
Oh my God, dank je Tombola, ik had het niet gezien!![]()
![]()
Ow, gezelligquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:31 schreef Bamba het volgende:
Mogguh!
Hara, je hebt mij ook aangestoken. Ik heb de wc ook alweer innig omhelsd net na een hele nacht misselijk te zijn geweest.
dank jequote:
Oh das echt rustig, ik dacht dat die farmvillers vast ook helemaal los zouden gaan daarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:34 schreef JJH het volgende:
Het was hier rustig vandaag.
44. 106 DeZwabber
44. 106 JJH
82. 077 oh-oh
Nu echt weg is.
2 down!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:31 schreef Bamba het volgende:
Mogguh!
Hara, je hebt mij ook aangestoken. Ik heb de wc ook alweer innig omhelsd net na een hele nacht misselijk te zijn geweest.
Whaaat, Elies was bij jou?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen
Elies is ook![]()
,maar dat wisten we al
Ik heb haar zelfs mee naar boven gesleept, om de kooi te bezichtigen
joa, vroeg je je af waar ze uithing dan?quote:
Jij hebt een kooi?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen
Elies is ook![]()
,maar dat wisten we al
Om in zijn nekje te naaienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Hai Greys![]()
Ik heb net naamtags voor Sjon besteld
Dat kooi verhaal? Nooit meegekregen?quote:
Egwel, en het was het aanzien meer dan waardquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:58 schreef nokwanda het volgende:Goeiemorgen
Elies is ook![]()
,maar dat wisten we al
De kooi ken ik wel! Maar Elies bij Nok nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kooi verhaal? Nooit meegekregen?
Toen wij hier introkken was er een kooi op de slaapkamer. Kan net iemand in staan.
We vonden ook een spreidstok en overal haken en ogen en zo. En een pruikenstandaard en een ingepakte panty, maat XL. De vrouw van het stel is net zo groot als ik. De man een meter of 3
Die kooi hebben we mooi laten zitten. Maken we wel een keer en kinky kunstwerk van of zo. Of een Kitty-hangout.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:04 schreef nokwanda het volgende:
Toen wij hier introkken was er een kooi op de slaapkamer. Kan net iemand in staan.
We vonden ook een spreidstok en overal haken en ogen en zo. En een pruikenstandaard en een ingepakte panty, maat XL. De vrouw van het stel is net zo groot als ik. De man een meter of 3
Die kooi hebben we mooi laten zitten. Maken we wel een keer en kinky kunstwerk van of zo. Of een Kitty-hangout.
Naaien?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
En in de eerste instantie kwam ze voor de ballen en de poesjes
Heeft Nok wat met jou gedaan in die kooi? Dat je zo blij wakker wordtquote:
KOmen we weer beneden, na boven Tha Purrr and her gang te hebben gekroeld en de kooi te hebben bezichtigd, zegt Elies tegen NokMANda: Hoe krijgt ze jou in die kooi?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De kooi ken ik wel! Maar Elies bij Nok niet
Met de XL panty.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
KOmen we weer beneden, na boven Tha Purrr and her gang te hebben gekroeld en de kooi te hebben bezichtigd, zegt Elies tegen NokMANda: Hoe krijgt ze jou in die kooi?![]()
![]()
Maar hij vroeg wel eerst: "Hoe vind je mijn kooi!"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:09 schreef nokwanda het volgende:
KOmen we weer beneden, na boven Tha Purrr and her gang te hebben gekroeld en de kooi te hebben bezichtigd, zegt Elies tegen NokMANda: Hoe krijgt ze jou in die kooi?![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar hij vroeg wel eerst: "Hoe vind je mijn kooi!"
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |