De nieuwe potten zijn hier ook gesneuveldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Een vriend van mij zat hier laatst ijskoud te vertellen dat katten rond van alles op de vensterbank konden lopen zonder er dingen af te gooienEr staat hier nog maar één plant op de vensterbank inmiddels
En dan komt er straks nog één, waar ben ik aan begonnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De nieuwe potten zijn hier ook gesneuveldWat een rotbeesten ook
Ja, ruil maar in voor een hondquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan komt er straks nog één, waar ben ik aan begonnen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Dingen waar de honden niet eens bij kunnen, maar zo gauw ik dan in de woonkamer ben zit de kat op zijn paal alsof ie van niets weet en de honden zitten met hun dikke kop in whatever erop de grond ligt
Ze verhuizen elke drie maanden en hopen dat het achtergeblevene ze nog een keer een heerlijk weekendje oplevertquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:25 schreef nokwanda het volgende:
En ik kan me niet voorstellen dat die dingen per ongeluk achter waren gebleven.
Elco gooit ze er ook afquote:
Ik moet m'n speelgoed zelf maken en jij krijgt het kant-en-klaar bij je huisquote:
Mijn kat heeft tot nu toe 1 ding (oké 2 maar dat kwam ook een beetje door Binkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Een vriend van mij zat hier laatst ijskoud te vertellen dat katten rond van alles op de vensterbank konden lopen zonder er dingen af te gooienEr staat hier nog maar één plant op de vensterbank inmiddels
Hier sneuvelt er slechts zelden iets door de katten, en we hebben best veel frutsels en spulletjes die ergens vanaf kunnen vallen. En toch gebeurt het nauwelijks. Tenzij er een knokpartij uitbreekt en er een niet uitkijkt in de paniek. Maar ook dat komt maar een enkele keer voor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan komt er straks nog één, waar ben ik aan begonnen
Wat poepigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco gooit ze er ook af![]()
Die zit altijd zo naar buiten te kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco gooit ze er ook af![]()
Die zit altijd zo naar buiten te kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moet m'n speelgoed zelf maken en jij krijgt het kant-en-klaar bij je huis
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze verhuizen elke drie maanden en hopen dat het achtergeblevene ze nog een keer een heerlijk weekendje oplevert
Kunnen wel, willen nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsja, ben nu al voorzienquote:
Sjon weegt al 2430 gramquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend al mijn poezjes gewogen.
Merlijn is met zijn magere 2,5 de lichtste. Viel me nog mee.
Poeska weegt 8 kilo
Ooh dat is superfijn, ik verheug me er zo opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Maes, ik bedacht trouwens dat ik wel fijne puppytuigjes en zo voor je te leen heb strakjes![]()
Sjon past het kleinste tuigje dat ik nog heb nog maar net nu
Zo precies krijg ik ze niet gewogen op mijn oude analoge weegschaal.quote:
Ik hoop dat ie even groot wordt als die andere twee, ivm de kledingmaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom maar terug wanneer hij 30kg weegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |