Zwabber!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar hoe moeten dieren zich nu voortplanten
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar hoe moeten dieren zich nu voortplanten
Echt he. Vooral dat wijf. De rest is aardigquote:
Jawel, maar dan later nog nakijken & aanpassen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En niet in the heat of the moment die mail schrijven
Dan zul je toch eerst de lapo moeten pakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef senesta het volgende:
Post eens door mensen, ik heb al een nieuwe SC klaar staan
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zul je toch eerst de lapo moeten pakken
Que?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef senesta het volgende:
Post eens door mensen, ik heb al een nieuwe SC klaar staan
Dat klinkt al heel anders. Fijn voor je!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he. Vooral dat wijf. De rest is aardigDat is het erge!
[..]
Jawel, maar dan later nog nakijken & aanpassen.
Kreeg net mn praktijkopleider nog aan de lijn, van die afdeling. Moest gelijk janken toen ze vroeg hoe het gesprek was![]()
Nouja, weet ze iig hoe het ervoor staat. Heb haar gezegd dat ik me niet gesteund voelde en gelijk geproblematiseerd werd terwijl ik dat niet zo ervaar. Ook gezegd dat ik het niet fijn vind mn onderwerp voor mn scriptie nog niet te weten en daarmee wil starten, omdat ik anders helemaal vertraging oploop.
Ze zei dat ze het ging bespreken met die muts/faalhaas, en dat ze ook al de onderwerpen die ik had aangedragen bij die doos had neergelegd en dat ik er met 1 van die 10 zeker aan de slag kon, dus dat ga ik nu gewoon doen. Tis niet mn 1e keus onderwerp, maar wel geinig en lekker klein, dus komt wel goed.
Ik ben weer wat blijer.Nu aan de thee met veel chips
![]()
![]()
Of ga je daar je moderatorskillz voor misbruiken????quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat is niet zo moeilijk hoor
Ik heb al een nieuwe SC topic klaar staanquote:
Ja pfffrt ik heb ze niet voor nietsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of ga je daar je moderatorskillz voor misbruiken????
Laten wij eens heel gauw de LaPo gaan definiėren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of ga je daar je moderatorskillz voor misbruiken????
Echt, die mods hier, die doen echt maar waar ze zin in hebben, die hebben echt schijt aan alle regels hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laten wij eens heel gauw de LaPo gaan definiėren.
Ja, veel meer doe je er niet mee he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja pfffrt ik heb ze niet voor niets
Oh, dat dacht ik tochquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja pfffrt ik heb ze niet voor niets
Nee hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, veel meer doe je er niet mee he?
Schijt..... ja, dat onderwerp komt hier regelmatig langs.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, die mods hier, die doen echt maar waar ze zin in hebben, die hebben echt schijt aan alle regels he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |