Met Rossi is het prima. Als het klopt komt deze week de weegschaal van Elisaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe is het met Rossi???
En Sjon aan de lijn idd, die had ik nog niet genoemd!!!!
Sterkte met je klas
Ik gok dat Charlie is aangekomen met een worst per dag tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Chico is trouwens weer afgevallen, die extreme kou en die drukke Sjon doen hem geen goed
Chico staat al bijna de hele winter op dubbele porties.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik gok dat Charlie is aangekomen met een worst per dag tegenwoordig
Gekke kat dat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Pagan het volgende:
De postbode net aan de deur. Een enorm groot en zwaar pakket, voor Strega.
Helemaal vol met pakjes, van jullie. Strega zit nu met tranen in haar ogen, van het lachen en huilen tegelijk, uit te pakken. Dit natuurlijk onder het toeziend oog van honden en katten.
[ afbeelding ]
Strega is totaal overdonderd, straks meer.![]()
![]()
You go girl. Niet zo over je heen laten lopen hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Oke. Uitgebreide versie dit keer. Op school alles goed, maar ik had nog een gesprek op mn nieuwe stageplek, ook vanwege mn schouder enzo. Was met het vervangende unithoofd, het enorme kutwijf wat ook mn 1e onderwerp voor mn scriptie had afgekeurd (lees; de grond in geboord).
We hadden het erover hoe het ging met mn schouder, dat ik al veel dingen weer kon maar nog geen bedden kon trekken/duwen, wel bedden opmaken, maar niet teveel. Helaas zat mn praktijkopleider (degene die verstand heeft van de dingen die ik moet halen, competenties en niveau's) er niet bij.
Ze zei ook zelf (die doos) dat ze geen verstand had van die dingen maar er wel 'betrokken' bij wilde zijn.
Ze vond het maar raar dat ik de dingen nu met mn unithoofd besprak en verder niet met de bedrijfsarts.
Ik vroeg ook naar de zorgzwaarte op de afdeling, ze zei dat een bed op maken wel het zwaarste was (fysiek).
Daaruit leidde ze ineens af dat ik daardoor mn doelen hier misschien niet kon halen, dat ze daarvoor vreesde (), en ze wilde contact opnemen met mn praktijkbegeleider van school (
), zelf, niet via mij.
Heb het gesprek nu een beetje kunnen laten bezinken en ik ben echt woest. Furieus. In staat om dingen te slopen enzo.
Wat me vooral stoort is dat ze me totaal niet serieus neemt, langs me heen gaat doordat ze met mn praktijkbegeleider van school wil spreken en niet eens de moeite neemt om te zeggen van 'we komen er samen wel uit, dit komt goed'. KUTWIJFFFFFFFFFFFFFFF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, ik heb gejankt van woede![]()
Ik kan hier ZO niet tegen.
Om maar niet te spreken van het feit dat ik al vanaf FUCKING OKTOBER bezig ben om een onderwerp vast te stellen met hen, mijn praktijkopleider van die afdeling laat ook maar weinig van zich weten. Ik heb inmiddels 12 onderwerpen aangedragen waar ze niks over gezegd hebben en zij welgeteld 1 aan mij laten weten, die niet eens verpleegkundig was.
Ik ga dan ook een mail opstellen dat ik een onderwerp neem, laten zij niets weten binnen een week dan neem ik aan dat die goedgekeurd is.
Echt, ze kunnen de boom in.![]()
![]()
![]()
En Cat, thanks voor je![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Pagan het volgende:
Helemaal vol met pakjes, van jullie. Strega zit nu met tranen in haar ogen, van het lachen en huilen tegelijk, uit te pakken. Dit natuurlijk onder het toeziend oog van honden en katten.
[ afbeelding ]
![]()
Wat goed om te horen, ik hoop dat het helemaal goed gaat komen met hemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Met Rossi is het prima. Als het klopt komt deze week de weegschaal van Elisaen dan kunnen we hem goed wegen.
ik at eerst wel slechte dingen, en daar stopte ik meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan? Ik liet al het slechte staan, ging beter en vaker eten, ging beter en vaker bewegen, twee maanden lang. NIETS ERAF
Nu wat kotsen en poepen sinds zaterdag en een dikke Sjon eraf
It's official, ik haat je.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik at eerst wel slechte dingen, en daar stopte ik mee
toen kwam ik niet meer aan![]()
en van sporten val je af![]()
de laatste twee weken komt het er neit veel van, maar ik ben maar wat aan fitness gaan doen (ben sinds september niet meer aangekomen) en mijn conditie is ook met sprongen vooruit gegaan
maar het afvallen gaat zo langzaam als een slak in een teerton, ik ben 4 gaatjes verder op de riem, sinds september
Lief.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You go girl. Niet zo over je heen laten lopen hoor
Bah, wat ontzettend rottig dat je gesprek zo gelopen is. In hoeverre kun je zelf invloed uitoefenen op je onderwerp en stageplek? En kun je je praktijkopleider niet voor je inzetten? Want die weet meer van je competenties en leerdoelen dan dat unithoofd blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Oke. Uitgebreide versie dit keer. Op school alles goed, maar ik had nog een gesprek op mn nieuwe stageplek, ook vanwege mn schouder enzo. Was met het vervangende unithoofd, het enorme kutwijf wat ook mn 1e onderwerp voor mn scriptie had afgekeurd (lees; de grond in geboord).
We hadden het erover hoe het ging met mn schouder, dat ik al veel dingen weer kon maar nog geen bedden kon trekken/duwen, wel bedden opmaken, maar niet teveel. Helaas zat mn praktijkopleider (degene die verstand heeft van de dingen die ik moet halen, competenties en niveau's) er niet bij.
Ze zei ook zelf (die doos) dat ze geen verstand had van die dingen maar er wel 'betrokken' bij wilde zijn.
Ze vond het maar raar dat ik de dingen nu met mn unithoofd besprak en verder niet met de bedrijfsarts.
Ik vroeg ook naar de zorgzwaarte op de afdeling, ze zei dat een bed op maken wel het zwaarste was (fysiek).
Daaruit leidde ze ineens af dat ik daardoor mn doelen hier misschien niet kon halen, dat ze daarvoor vreesde (), en ze wilde contact opnemen met mn praktijkbegeleider van school (
), zelf, niet via mij.
Heb het gesprek nu een beetje kunnen laten bezinken en ik ben echt woest. Furieus. In staat om dingen te slopen enzo.
Wat me vooral stoort is dat ze me totaal niet serieus neemt, langs me heen gaat doordat ze met mn praktijkbegeleider van school wil spreken en niet eens de moeite neemt om te zeggen van 'we komen er samen wel uit, dit komt goed'. KUTWIJFFFFFFFFFFFFFFF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om maar niet te spreken van het feit dat ik al vanaf FUCKING OKTOBER bezig ben om een onderwerp vast te stellen met hen, mijn praktijkopleider van die afdeling laat ook maar weinig van zich weten. Ik heb inmiddels 12 onderwerpen aangedragen waar ze niks over gezegd hebben en zij welgeteld 1 aan mij laten weten, die niet eens verpleegkundig was.
Ik ga dan ook een mail opstellen dat ik een onderwerp neem, laten zij niets weten binnen een week dan neem ik aan dat die goedgekeurd is.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
), zelf, niet via mij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En niet in the heat of the moment die mail schrijvenquote:
Hahahahquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar jij bent helemaal niet te zwaar toch
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Seks met dieren wordt definitief verboden. De Eerste Kamer stemde vandaag met een kleine meerderheid in met een wetsvoorstel dat dit moet regelen. Ook afbeeldingen van seks met dieren worden straks illegaal.
Seks met dieren is nu alleen aan te pakken als het dier er aantoonbaar schade van ondervindt. De nieuwe wet, opgesteld door PvdA-Kamerlid Harm Evert Waalkens, verbiedt het in alle gevallen, ook als er geen sprake is van 'pijn, letsel of benadeling van de gezondheid of welzijn van het dier'.
De Tweede Kamer stemde in 2008 al in met het plan. In de Eerste Kamer leefden veel bezwaren. Verschillende partijen vonden het vooral symboolpolitiek. Uiteindelijk stemden alleen CDA en VVD tegen, waardoor de wet met 39 stemmen voor en 35 tegen werd aangenomen.
Er hoeft misschien geen Charlie af, maar wel wat Naartjes en Poeska's heurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja weet ik veel, je foto's zien er niet dik uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |