Of dat ze een luchtweginfectie heeft. Lijkt me...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:32 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy lag net een half uur achter elkaar te hoesten en ik ga naar haar toe en er hangt gewoon een enorme kwijlsliert uit dr bekkie
Ik dacht eerst dat het snot was, maar kwijl dus. Betekent dat dat ze misselijk is?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 12:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of dat ze een luchtweginfectie heeft. Lijkt me...
Ik zou maar eens even naar de DA
Bel iig. de DA even, het kan bij katten soms heel snel gaan, ziek worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:32 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy lag net een half uur achter elkaar te hoesten en ik ga naar haar toe en er hangt gewoon een enorme kwijlsliert uit dr bekkie
Ik dacht eerst dat het snot was, maar kwijl dus. Betekent dat dat ze misselijk is?
Als er zulke slijmklodders aan te pas komen, dan is er iets niet goed volgens mij. Een kat met weinig weerstand kan van het een op het andere moment erg ziek zijn weet ik uit ervaring. Helaas.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:37 schreef MissBliss het volgende:
Nou ben ik dus anderhalve week geleden geweest omdat ze benauwd was en dat was dus alleen verkouden en hart en longen klonken goed.. Kan dat dan zo snel omslaan?
Ik kijk het nog héél eventjes aan.
Nou ja, het was maar een eenmalige kwijlsliert hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als er zulke slijmklodders aan te pas komen, dan is er iets niet goed volgens mij. Een kat met weinig weerstand kan van het een op het andere moment erg ziek zijn weet ik uit ervaring. Helaas.
Beterschap voor Ziggy
dat dusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, het was maar een eenmalige kwijlsliert heIk kijk even of ze het binnen een uur of 2 nog een keer heeft en dan bel ik wel. Nu ligt ze gewoon te slapen.
Thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 12:57 schreef tombolafan het volgende:
Goedendag!!!!
Sterkte MB met Ziggy!!!
Leuk dan. Tijdens die eenmalige sliert nam ik net mijn eerste hap in 3 dagen, dat was gauw overquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, het was maar een eenmalige kwijlsliert heIk kijk even of ze het binnen een uur of 2 nog een keer heeft en dan bel ik wel. Nu ligt ze gewoon te slapen.
Hoe is het met Rossi???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah allemaal zieke diertjes
Sjon aan de lijn![]()
Ik heb zo'n leuke klas vandaag....... not en ze komen zo weer.
en en en... nametags bestellen betekent toch dat je m nu ECHT ECHT houdt toch???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Riemlopen ging nog altijd prima, ook poepen en plassen geen enkel probleem![]()
Arme Ziggy, ik zou het wel heel goed in de gaten houden hoor, tis een oud kwetsbaar diertje
Ja die dingen kosten een euro per stuk en daar staat zijn naam met MIJN telefoon nummer op dus dan moet ik wel hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en en en... nametags bestellen betekent toch dat je m nu ECHT ECHT houdt toch???
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die dingen kosten een euro per stuk en daar staat zijn naam met MIJN telefoon nummer op dus dan moet ik wel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |