M'n monitor laat te wensen over, dat blijkt welquote:Op maandag 1 februari 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je mal, de halve hond bijna ;p
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je mal, de halve hond bijna ;p
Nee?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:48 schreef sbientje het volgende:
ja joh, gooi m anders dicht harajuku. Had je mijn pb laatst nog gehad eigenlijk?? over Hester?
ik heb 1 keer een workshop ringtraining gehad. Maup zat steeds op haar kont![]()
dit is het beste dat ik qua staan ooit voor elkaar heb gekregen
[ afbeelding ]
tssquote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee?![]()
Misschien ook wel, ik weet het niet.
O god dat heb ik met Joost ook gehad,wat een drama he,en mensen maar kijken of ik em zwaar mishandelde! Ik zou em voorlopig ff aan de riem houden eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Sjon loopt na een strijd van 2 weken vandaag eindelijk aan de riem, en meteen of ie nooit anders gedaan heeft en of ik m niet twee weken lang elke dag schreeuwend ( de pup dan he, niet ik) achter me aan gesleurd heb aan zn riempje
![]()
![]()
Tis een behoorlijke doorbraak.
Maar hij mag voorlopig wel los blijven lopen overal omdat ie dat zo goed kan
quote:
Tuurlijk niet, juist nu het allemaal nog vanzelf gaat laat ik hem fijn los lopen , hij luistert als een tierelier, dat leer je ze op latere leeftijd juist veel minder makkelijk aan hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:15 schreef Guess. het volgende:
[..]
O god dat heb ik met Joost ook gehad,wat een drama he,en mensen maar kijken of ik em zwaar mishandelde! Ik zou em voorlopig ff aan de riem houden eigenlijk.
sinemet ,wat lief die 2 biggetjes
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk niet, juist nu het allemaal nog vanzelf gaat laat ik hem fijn los lopen , hij luistert als een tierelier, dat leer je ze op latere leeftijd juist veel minder makkelijk aan hoor![]()
Ja, maar hij loopt nu gewoon goed aan de riem hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:30 schreef Guess. het volgende:
Ik vind het juist fijn om ze van jongs af aan goed aan de riem te leren lopen vooral als je meerdere honden hebt,ik ben er niet zo voor om je hond overal los te laten lopen al ligt dat er ook wel aan waar je woont natuurlijk,ik woon in het centrum en dan is het gewoon handig als ze goed aan de riem lopen,die van ons lopen alleen los op plaatsen waar dat mag en ze lopen eigenlijk nooit weg Al houd ik m'n hart vast voor Teun want dat is een echte teckel wat dat betreft
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Wij hadden vandaag een luie dag. Althans vanmiddag. Vanochtend liep om half 4 de wekker al af, want Meneer en Mevrouw Sjeekie_Beekie moesten carpoolen. En Meneer S_B moest al om 5h beginnen. Dus liepen we al om 3h45 buiten te snuffelen voor een poep en een plas. En dat vonden we allemaal heel erg vroeg.
Vanmiddag bij thuiskomst hebben we samen het ijs van de stoep geschept, zodat we weer een padje van de achterdeur naar de schuur en de kennel hebben. Samen nog de wasmachine aangezet en toen plof... samen op de bank. Ik had het koud en geen zin om op te staan om de verwarming aan te zetten, dus Lara plofte met haar 25 kilo bovenop me om me warm te houden. Binnen 5 minuten lagen we alletwee te slapen en toenthuiskwam, bleef ze gewoon liggen.
Gisteren heb ik de haren bij haar tenen geknipt. De sneeuw gaat daar altijd helemaal in vastplakken en dan heeft ze van die ijsklompjes. Als die haren heel lang zijn, glijdt ze trouwens ook altijd uit op de tegelvloer hier beneden. Tijd voor een knipbeurt dus. Ik had haar kleed alvast op tafel gelegd en loop naar de kast voor de borstel en schaar. Lara zat netjes te wachten totdat we zouden gaan beginnen. Ik loop terug en zeg "nou, daar gaan we dan" en bij de "nou" zie ik haar gewoon vanuit zit zo 75 hoger op de tafel springen.
Dat heeft ze nog nooit gedaan, want ik til haar altijd op de tafel. Ik was er helemaal stil van. Lara zat met een big smile te kijken zo van "goed gedaan he vrouwtje!". Toen we klaar waren wilde ze er ook weer afspringen, maar dat mag ze niet. Fleecedeken op gladde tafel en tegelvloer is geen goede combinatie. Maar we zijn weer wel een ervaring rijker.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Guess. het volgende:
Gijs springt ook overal op en Gijs en Joost zitten graag op de vensterbank.Normaal zitten ze apart als ik weg ga omdat Teun nog wel dingen kapot maakt maar voorheen lag Gijs regelmatig op de keukentafel te slapen.
Teun durft trouwens nog steeds niet zelf de bank op de kneus,heb al zo'n opstapje zoals Oh-Oh zei,em een paar geholpen maar dan nog gaat ie niet zelf.Wel eraf trouwens
HiHi,volgens mij is het echt een duiveltjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er op deed Sjon echt in 1 dag, en er af heb ik hem meteen geleerd nadat ie Kees zo achterna gesprongen was de bank af.
Het trapje bij het bed had ie na 3 nachten al gevonden, dat stormt ie ook op en af als een gek.
HALZEBALZER!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hier moet ik toch even posten
Dit is mijn favoriete beestje, hij woont bij mn ouders (ik mag van het huurcontract helaas zelf geen hond maar ben wel met deze opgegroeid)
[ afbeelding ]
En toen hij nog wat jonger was:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:51 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mag ik onze pup Sem aan jullie voorstellen? Ze is nu 9 weken oud en echt een schatje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is een beagle, zo eigenwijs als iets maar wel heel lief hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 13:34 schreef Guess. het volgende:
densmee wat een schattig hondje,die 2e foto![]()
Wat voor ras is het?
Zag er beagle in maar had het idee dat er ook nog iets anders door zat.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:42 schreef densmee het volgende:
[..]
het is een beagle, zo eigenwijs als iets maar wel heel lief hoor
dacht dat beagles altijd zwart hadden, maar ik loop blijkbaar ook alweer achter. Wat een schatje is het!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:42 schreef densmee het volgende:
[..]
het is een beagle, zo eigenwijs als iets maar wel heel lief hoor
normaal hebben beagles ook zwart (tricolor), maar er zijn zeldzame bicolor beagles. hij heeft daarom volgens mij ook geen stamboom omdat hij niet aan de rasstandaard voldoet ofzoquote:Op zondag 7 februari 2010 20:37 schreef sbientje het volgende:
[..]
dacht dat beagles altijd zwart hadden, maar ik loop blijkbaar ook alweer achter. Wat een schatje is het!
Plaats eens wat meer foto's?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Een beetje wazige foto, maar zo groot is Rinske nu:
[ afbeelding ]
Powderpuffjes?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef Burdie het volgende:
De mechelaar bij ons in de buurt is veel te lomp voor Magic.
oh-oh, ben jij ook bekend met behaarde chineesjes? Ken je toevallig een pup (omg Amersfoort) die luistert naar de naam Kissie?
Ik wil RR nog steeds een keer in het echt zien.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:33 schreef Burdie het volgende:
PuppyRinske, lief!
En inderdaad, ik las het ook net van RR.
Later als ik groot ben,ons kindje geboren is en we een vrij huis met een grote tuin heb gevonden gaan we nog meer teckels nemenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Later als ik groot ben neem ik ook weer een teckel. Een teckel en een wetterhoun.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik wil RR nog steeds een keer in het echt zien.
Als klein meisje was ik ook al gek van wetters:
[ afbeelding ]
Mijn zus van toen 12 wilde graag een hond en mijn oom had een nestje wetters. Een jaar later werd ik geboren. Toen ik met m'n moeder thuis kwam uit het ziekenhuis hebben ze als eerste Frieske kennis laten maken. Wij waren zo gek op elkaar. En omdat ik zo slecht zag durfde ik alleen buiten te spelen als Frieske bij mij was.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:08 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie foto, vind hem erg ontroerendquote:Op maandag 8 februari 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Billy op de uitkijk:
[ afbeelding ]
Hopenlijk is het volgende keer als we gaan minder mistig
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:58 schreef Guess. het volgende:
Teun lekker aan het luieren,check die hanglip!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh; wat zijn ze mooiWat is fotografie toch een geweldig iets
![]()
Ga je ze nog uitvergroten / inlijsten of iets mee doen?
En is die onderste van Sjon nog op een speciale locatie qua (trappen)huis? Leuk met dat hout en apart geschoten
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die foto was mijj idee, tis in het trappenhuis bij de studio
![]()
Ik wacht nog op de rest voor ik bedenk wat ik er mee ga doen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:39 schreef Saarah het volgende:
Wat fotootjes van mijn Australische Herder Kizzy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn van vorige zomer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wordt 3 in aprilquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een machtige honden blijf ik dit toch vinden
Zo mooi
Die eerste foto in de sneeuw en dan die blauwe ogen die eruit knallen
Hoe oud is zij?
![]()
Ik ben er ook wel heel blij meequote:Op donderdag 11 februari 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:Dat vind ik echt zn tofste foto tot nu toe Qutje!
Geef jezelf dr maar 5 euro voorquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Guess. het volgende:
Gaaf Qwea!!![]()
Als ie met z'n kop naar voor had gekeken was ie perfect in mijn ogen
Dat dus. Baloe kijkt ALTIJD in de lens. Dit is weer eens weer wat andersquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, Baloe kijkt al zo vaak met zn kop naar voren, ik vind die foto zo juist mooi dynamisch, die beweging in zn staart, zn kop die kant op!
quote:
Lief!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt ze toch iets leuker vind ik
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]nou, nu zit mn griesmeel toetje op het scherm
Zo veel foto's van Baloe zie ik niet dus dat kan ik toch niet wetenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dus. Baloe kijkt ALTIJD in de lens. Dit is weer eens weer wat anders
Wat een mooie van Baloequote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt ze toch iets leuker vind ik
Is dat echt Sjon die dat geluid maakt?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik was vanmiddag even naar het veld in de sneeuw.
Sjon die vond het dus echt he-le-maal niks![]()
Echt, het is me een drama queen die kleine jongen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef Dandilion het volgende:
Ach het arme ding!!!!
BRRR ik zou ook niet met me kleine blote puppy pootjes in de sneeuw willen lopen
enne oh oh je gaat er wel metoverheen he?!
Yups das echt Sjon de caviaquote:Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat echt Sjon die dat geluid maakt?Ah gossie
En Billy met de kersjes op het jasje
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:42 schreef densmee het volgende:
Hier ook een hond die het koud heeft![]()
[ link | afbeelding ]
wat is het toch ook een mietje ook
eerst lag hij der zelfs helemaal onder
maar hij is graag lui.
[ link | afbeelding ]
HiHi,Joost ging als pup keihard en zielig janken als ie in de regen naar buiten moest,alsof we em zwaar mishandelde,de lullo!!! Met de sneeuw is ie niet naar binnen te krijgen,zet echt zijn poostje schrap!!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, het is me een drama queen die kleine jongen.
Zo doet ie ook als ie in de regen moet lopen, en toen ie net aan de lijn liep deed ie dat ook, maar dan nog veel harder en met ergere uithalen.
Wuss![]()
Ik moet bij Sjon echt met de zweep dr over hoor, die heeft zo een eigen willetje, das gewoon niet normaal meer![]()
En hij is helemaal niet zielig in de sneeuw, hij loopt lekker los, als ie t koud heeft moet ie harder rennen![]()
[..]
Yups das echt Sjon de cavia![]()
Binnen heeft ie meteen weer praatjes hoor.
Ze zijn echt steeds samen hè?quote:
Dat geluidquote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik was vanmiddag even naar het veld in de sneeuw.
Sjon die vond het dus echt he-le-maal niks![]()
Ik vind ze prachtig, en die kapsels, daar moet je je eens over inlezen ergens, die zijn nog praktisch ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef Guess. het volgende:
Gaaf de Westminster Dog Show ,heb heel wat rassen zitten bekijken![]()
Alleen die kapsels van die poedels,ik begrijp het niet,en denk ook niet dat ik het ooit ga begrijpen
Ik was twee jaar geleden op de show in Leiden om te kijken, met mn hondenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:15 schreef Taiga het volgende:
Wat een prachtige hondjes heb je oh oh...Heb zulke toen gezien op de show in Leiden vorig jaar. Echt geweldig!
Ga je dit jaar? Ik misschien, maar misschien ook pas volgend jaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was twee jaar geleden op de show in Leiden om te kijken, met mn honden
Nee, wel heel veel vrienden van me met hun chineesjes.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:24 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ga je dit jaar? Ik misschien, maar misschien ook pas volgend jaar.
Geen idee eigenlijk, vorig jaar was de eerste keer. In kassen was het. Lange dag was het. Voor ons werden de franse bullen gekeurd...dit waren er 50quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, wel heel veel vrienden van me met hun chineesjes.
Leiden schijnt nu op de nieuwe lokatie een hele leuke show te zijn, op de oude lokatie was het echt vreselijk
Oh dat haat ik als je pas zo laat aan de beurt bent met keuren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Taiga het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, vorig jaar was de eerste keer. In kassen was het. Lange dag was het. Voor ons werden de franse bullen gekeurd...dit waren er 50De mopsen waren pas om 3 uur ofzo aan de beurt.
Ja, je hebt haarloos in drie degradaties ( true hairless zoals Chico is, medium hairless , en hairy hairless, zo zijn Billy en Sjon ) en dan de volledig behaarde variant zoals Fatima, de powder puff.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef Taiga het volgende:
Die heeft veel haar? Daar heb je dus ook verschillen in?
Joh? weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, je hebt haarloos in drie degradaties ( true hairless zoals Chico is, medium hairless , en hairy hairless, zo zijn Billy en Sjon ) en dan de volledig behaarde variant zoals Fatima, de powder puff.
Naakt x naakt kan alle varianten geven, puff x naakt ook, puff x puff geeft alleen puff
quote:
Zijn er altijd veel van dat ras bij de shows? Lijkt mij lastig de keuren met al die varianten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, tis best een ingewikkeld ras hoor
![]()
Maar juist die variëteit vind ik een van de leukste dingen.
Ook qua kleuren, dat alles mag en kan
Nou, toen ik Chico net had waren er altijd maar 2 of zo ingeschreven per showquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:37 schreef Taiga het volgende:
[..]
Zijn er altijd veel van dat ras bij de shows? Lijkt mij lastig de keuren met al die varianten.
2? Das makkelijk om je kampioenstitels te krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, toen ik Chico net had waren er altijd maar 2 of zo ingeschreven per show![]()
Tegenwoordig echt meestal over de dertig, ik zal zo es kijken of er al op ons forum staat hoeveel er naar Leiden komen dit jaar, toen wij er twee jaar geleden waren waren het er 35.
Best wel aantallen nu ieg.
In sommige landen worden de puffs en de naakten al apart gekeurd, in België op sommige shows, afhankelijk van de aantallen geloof ik, en in Luxemburg zijn ze apart, Duitsland geloof ik ook.
Chico is pas als veteraan gaan showen bij mijquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef Taiga het volgende:
[..]
2? Das makkelijk om je kampioenstitels te krijgen![]()
KAn mij heel goed voorstellen dat ze apart gekeurd worden.
Ja dat is zo...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico is pas als veteraan gaan showen bij mij![]()
En toen had ie idd wel in drie shows zn titel.
Maar voor de titel moet je toch ieg nog wel eerste worden en uitmuntend halen hoor, ik ken zat honden die daar toch wel langer over doen
Oh maar heel veel mensen zijn triest op die shows vind ik. Ik vind het leuk om te doen en tuurlijk wil je winnen, maar uiteindelijk vind ik het ook leuk om daar te zijn met zoveel honden om je heen. Veel rassen die je van dichtbij kan bekijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vorig jaar nog voor de gein twee echte shows met hem gelopen en een clubmatch, er waren gewoon mensen boos dat ik hun in de wielen liep met een hond die zijn titel al had
Ja hoe kon ik het vergeten...het shoppen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik geniet altijd van de honden, en de mensen, en het shoppen, en ik vind het gewoon leuk om iets te doen met mn hond waar hij ook van geniet
![]()
Ik ben benieuwd of Sjon wat wordt voor de show, maar we zitten nu al te bedenken wie ik in augustus allemaal op de clubmatch hier ga inschrijven, en dat is echt puur voor de fun!
Ik denk dat daar alletwee de chihuahua's es mogen, en Sjon
Wij gaan als het goed is Magic daar showen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, wel heel veel vrienden van me met hun chineesjes.
Leiden schijnt nu op de nieuwe lokatie een hele leuke show te zijn, op de oude lokatie was het echt vreselijk
Wat is Bram voor hond?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:04 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja hoe kon ik het vergeten...het shoppen!![]()
Dat is het belangrijkste...dat de hond ook geniet. Ik zie ook veel honden die het allemaal maar eng vinden en het helemaal niets vinden om daar te zijn. Maar voor het fokken hebben ze dan bepaalde uitslagen nodig.
Het is ook wel veel natte vingerwerk van de keurmeesters. Maar mij maakt niet uit als Bram een ZG krijgt, hij vind het leuk en ik ook!
Alleen loop ik nu erg mank dus voorlopig kan ik hem niet uitbrengen. Maar ja, hij is nog jong
Gaaf om te zien, alleen raak ik helemaal gedemotiveerdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Voor de showmensen / - liefhebbers, de Westminster Dog Show is weer online te bekijken![]()
Hier de chineesjes .
En hier kun je alle rassen opzoeken![]()
Zo gaaf hoe ze daar showen, echt, als ik zie hoe die honden allemaal gestacked willen worden, en hoe blij dat door de ring gaat , dan ben ik wel een beetje jaloers soms![]()
Hoe ze daar lopen is wel uitzonderlijk,ik oefen af en toe en vind het wel prima ben er 24/7 mee bezig.Het moet wel leuk blijven hoor vooral voor de hond! Op you tube zijn trouwens wel handige fvoorbeeld filmjes/trukjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gaaf om te zien, alleen raak ik helemaal gedemotiveerd.
Zo mooi kan Magic heul nog niet lopen! Die staat alleen maar om zich heen te kijken, en wil overal naartoe lopen waar ik niet ben. Tenzij ik een frikandel in mijn handen heb, dan wil hij die er wel even uit springen.
Oh echt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij gaan als het goed is Magic daar showen.
't Wordt dan zijn 2e show, de 28e staan we bij KC De Peel in Asten.
Ik vind het best een beetje spannend, maar wel leuk.
Magic's papa en een heleboel halfbroertjes/zusjes van Magic gaan ook naar Leiden. Lijkt me enorm gezellig!
Trouwens, die puff bij ons op ringtraining, heeft dus ook een naaktbroertje (die was vorige week mee). En die is de fokster nu naar Brazilië aan het brengen!
!
Oh dat stacken ja,ik probeer het nu elke dag ff met Sjon maar tis nog niks om blij van te worden , hijs nog wat drukkig ervoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:30 schreef Guess. het volgende:
[..]
Hoe ze daar lopen is wel uitzonderlijk,ik oefen af en toe en vind het wel prima ben er 24/7 mee bezig.Het moet wel leuk blijven hoor vooral voor de hond! Op you tube zijn trouwens wel handige fvoorbeeld filmjes/trukjesLopen gaat hier wel oke maar het stacken
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Qwea het volgende:nieuwe diesel zonnebril op strekte laten maken
4 maart halen
kut, ik dacht in het SC topic te zittenquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Qwea het volgende:nieuwe diesel zonnebril op sterkte laten maken
4 maart halen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
kut, ik dacht in het SC topic te zitten
Zit je aan de zuip liefste???quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Qwea het volgende:nieuwe diesel zonnebril op strekte laten maken
4 maart halen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, toen ik Chico net had waren er altijd maar 2 of zo ingeschreven per show![]()
Het is een echtequote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een leukerd, een echte chihuahua?
Ik heb een teefje wat op hem lijkt
Ik zag voor het eerst een chineesje op show 9 jaar geleden nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat geinig, hoe lang is dat geleden?Leuk om te zien dat zoiets dan verandert en een ras populair/bekend wordt.
Irene of Ineke, dacht ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Waar woon je ergens?
Weet je de naam van die fokster, nu ben ik wel heel benieuwd!
Voornaam alleen zou genoeg moeten zijn
Oh nou dat zegt me echt helemaal niksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Irene of Ineke, dacht ik.
Omgeving Amersfoort, maar aan haar accent te horen komt zij van oorsprong bij jou uit de buurt.
Wat een leuk en lief verhaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Genomen zonder foto of wat dan ook gezien te hebben, gewoon op show, uit een bench aangepakt en mee naar huis genomen, beste beslissing van mn leven was dat![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:05 schreef Burdie het volgende:
Oh, ff googlen leerde me dat ze Ingrid heet, ik denk dat het je dan wel wat zegt?.
Arrigoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef Burdie het volgende:
Yep, 'chinese naakthond amersfoort' kwam in google met haar naam+foto naar boven.
Welke was die rode ook alweer?.
Oja, dat is idd geen mooi dingquote:
Nou, als je ziet hoeveel nakomelingen hij alleen al heeft dan kun je zien dat het alles behalve zeldzaam is, er zijn echt mensen die dat mooi vinden!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, dat is idd geen mooi ding.
Maar rood is bij jullie misschien ook zeldzaam?
Bij borders is er namelijk enorm veel vraag naar omdat ze weinig voorkomen (nu inmiddels wel vaker)
Grappig, volgens mij deed ze ringtraining met "Smell of Success of Roxy's Pride", dat is dan dus een achter-achterkleindochter van Chico. En dat was Magic's vriendinnetjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als je ziet hoeveel nakomelingen hij alleen al heeft dan kun je zien dat het alles behalve zeldzaam is, er zijn echt mensen die dat mooi vinden!
Ik zat dat Aspen reutje nog eens goed te bekijken maar ik vind zn rug niet mooi en zn bek nijgt naar onderbeet, dus hijs iets minder leuk dan ik dacht![]()
Bij die pups staat Chico nog net op de stamboom, laatste generatie![]()
Lelijke pupjes helaas, en ze heeft er een Secret Love genoemd, zo heet Billy zn broer ook, die is vernoemd naar Chico ( Best Kept Secret ).
Oh moet je maar zeggen dat je Chico kent via een forum.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grappig, volgens mij deed ze ringtraining met "Smell of Success of Roxy's Pride", dat is dan dus een achter-achterkleindochter van Chico. En dat was Magic's vriendinnetje.
Ik weet alleen niet of zij ook naar Brazilië is gegaan.
Jaaaaaaa das fijn, meestal komt t vanzelf goed na het wisselen hoor!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:32 schreef Burdie het volgende:
Zal ik doen als ik haar weer zie.
Even iets heel anders trouwens, Magic is klaar met wisselen en zijn oren beginnen steeds 'stabieler' in een prachtige tipstand te blijven staan! Jippeeee!
.
Precies zoals ik had gehoopt.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:43 schreef Burdie het volgende:
Ja, hallo! Stom! Ik zag een heel leuk naakthondje op die site van Ingrid, blijkt ze nog beschikbaar te zijn!
http://www.chinesecrested(...)of+Roxy.s+Pride.htmlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
![]()
Welke dan?
Oh ik ga je zo een pm sturen trouwens...
Whehehehe.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
http://www.chinesecrested(...)of+Roxy.s+Pride.html
Dochter van die lelleke.
Pupjes ja, volwassen hebben ze gewoon een hele lange vachtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:49 schreef Burdie het volgende:
Ik vind die puffs ook wel erg leuk... lijkt net of ze een bontjasje aan hebben.
Whehehe!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Burdie het volgende:
Ik ga snel weer naar beneden, de hond is daar al een half uur 'alleen' (je moet het 'buiten de bench alleen zijn' toch ook opbouwen he) en ik hoor verdachte geluiden. ff kijken of de post nog heel is
.
Wat een leukerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
http://www.chinesecrested(...)of+Roxy.s+Pride.html
Dochter van die lelleke.
Mijn vriend wil geen tekkel, dat vindt hij geen hond waar hij mee gezien wil wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:28 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wat een leukerdMijn man vind naakhondjes vreselijk dus die zullen er hier niet inkomen,mischien ooit.
Voorlopig komt er zowiezo geen hondje bij trouwens,maar in de toekomst zowiezo nog een teckel
Dat laatste, wel de lusten niet de lasten, echt ideaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:38 schreef Burdie het volgende:
Nouja, we weten het gewoon nog niet.
Ons eerste idee was om zelf te gaan fokken tzt (en dan moet er dus een teefje bij) maar misschien willen we wel gewoon alleen Magic houden als dekreu (mits geschikt, uiteraard) en dan tzt een zoon van hem aanhouden als 'opvolger'.
Ja, en je zit niet met je hut vol pups, ik vind 1 pup al zatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef Burdie het volgende:
En je hond is niet gelijk een paar maanden uit de roulatie als 'ie een nestje krijgt... zoals bij een teefje. Dus hoef je niet een hele grote roedel te houden thuis.
De eigenaresse van Magic's papa doet dat ook zo, die heeft elke maand wel een dekking ongeveer(vind ik persoonlijk een beetje veel, maar soit).
Ooow smeltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond nog een oude foto van Asko en Tessa.![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft een voedselallergie, nog niet duidelijk waar het door komt. Nu wel overgestapt op hypo-allergene voeding, het krabben blijft echter doorgaan.quote:
Zou inderdaad een mogelijkheid zijn, wel wat minder dan praktisch dan de hypo-allergene brokjes die ze nu krijgt. Maar goed eerst even afwachten of het echt aanslaat, kan wel even duren voordat de jeuk weg is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:36 schreef Guess. het volgende:
Ow wat sneu.Er zijn hier mensen die Barf geven (rauw vlees),ikzelf niet maar mischien is het ook wat voor haar als ze er niet vanaf komt?
ronja heeft ook voedselallergie, eerst overgegaan op royal canin hypo allergenisch, binnen ik dahct 6 weken was de allergie weer terug, toen hills hypo allergene gehad deed ze het heeel goed op maar enorm duur, dus toen nog 1 maal ander merk geprobeerd met uitval basis dat we wat hadden waar ze het goed op deed, ze heeft nu al weer geruime tijd smolke hypo allergene!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze heeft een voedselallergie, nog niet duidelijk waar het door komt. Nu wel overgestapt op hypo-allergene voeding, het krabben blijft echter doorgaan.
zo kan ik toch noooooit slapenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:43 schreef oh-oh het volgende:Varken dat zit toch in geen enkel normaal hondenvoer?
Dat mogen honden sowieso niet hebben ...
Klopt helemaal!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:44 schreef Guess. het volgende:
Die van ons krijgen ook wel es varkensoren en gebakken/gekookt varkensvlees mogen ze ook gewoon hebben hoor,het gaat alleen om rauw varkensvlees wat de ziekte van Aujeszky kan bevatten.
Zelf gebakken / gekookt varkensvlees ook niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:44 schreef Guess. het volgende:
Die van ons krijgen ook wel es varkensoren en gebakken/gekookt varkensvlees mogen ze ook gewoon hebben hoor,het gaat alleen om rauw varkensvlees wat de ziekte van Aujeszky kan bevatten.
Pffff echt , Sjon is hier de eerste hond die er wat om geeft, dus nu merk ik ineens pas hoeveel van die speeltjes herrie makenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:26 schreef Taiga het volgende:
Heerlijke foto's ohoh! Heerlijk hoe dat zo lekker ligt te luieren met zijn allen.
Leuk he al die piepdingen in het hondenspeelgoed?Bram heeft weleens een knuffelkuiken te pakken die gaat kukkelen als een haan als hij erin bijt....heel leuk
Nou dat kan wel, maar ik weet zeker dat ie m dan meteen niet meer leuk vindtquote:Op maandag 22 februari 2010 11:01 schreef Guess. het volgende:
De 1e foto op de bank is echt![]()
Bij mij krijgen ze geen poppetjes met piepdingen aangezien ze dat geweldig vinden,en als er wel een piepje in zit haal ik die er uit (maar dat kan bij dat ding van Sjonnie niet zo te zien).
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef Guess. het volgende:
Echt liefDe langharige teckels hebben toch echt het zachtste karakter
quote:Op maandag 22 februari 2010 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik had nog wat fotootjes van vrijdagavond, we waren bij vrienden , en alle 7 honden lagen lekker te chillen:
[ afbeelding ]
Ja vooral het verschil tussen een langharige en ruwharige is groot,als je op een teckeldag komt met alle soorten door elkaar merk je het helemaal goed,de ruwharige hebben altijd de grootste mond en blaffen veel meer.Een kortharige zit er een beetje tussen in maar merk het verschil tussen Joost en Teun heel goed hoor,Joost is best een flauw aandachtsorgel en Teun die is ook gek op aandacht maar veel dapperder en hij kan het allemaal wel alleen (denkt ie iig).quote:Op maandag 22 februari 2010 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
@ Ericr; wat een kwiek gezichtje heeft jouw witte viervoeter
[..]
Wat grappig, dat wist ik nog niet
En wat een leuke foto's weer van je trio Guess
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja vooral het verschil tussen een langharige en ruwharige is groot,als je op een teckeldag komt met alle soorten door elkaar merk je het helemaal goed,de ruwharige hebben altijd de grootste mond en blaffen veel meer.Een kortharige zit er een beetje tussen in maar merk het verschil tussen Joost en Teun heel goed hoor,Joost is best een flauw aandachtsorgel en Teun die is ook gek op aandacht maar veel dapperder en hij kan het allemaal wel alleen (denkt ie iig).
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef Guess. het volgende:
Joost is best een flauw aandachtsorgel
Dit is een ruwhaar,Joost is een langhaar en Teun is een korthaar en dan heb je ook nog standaard, dwerg en kaninchen. De kaninchen zijn het allerkleinst,ik heb 2 standaard teckels,de grootste dus.Hier staat wat over de verschillende karakters,natuurlijk is dat over het algemeen want er zijn zoals bij alle rassen ook uitzonderingen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Teun is toch superzacht, noem je dat dan ook ruwharig?
Ik dacht dat dit kort/ruwharig was?
[ afbeelding ]
En dat teckels zoals Teun weer een andere naam hadden?
[..]!
Nee de andere vinden ze veuls te luidruchtig, alleen als ze eten hebben is het heel intressant en kunnen ze ook wel alles met ze doen, maar liever nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:![]()
![]()
![]()
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM.
Wat een heerlijke spam, wat leuk, die badjes ook, ik wil Pim ook![]()
Echt I love Pim.
Wat is het toch een dropje.
De andere dogs zijn niet zo weg van de kids???
En Tessje
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een paar foto's van Lola om het topic een beetje in leven te houden. Inmiddels begint het puppygedrag wat af nemen maar verder blijft het een dolenthousiaste hond als ze iemand tegenkomt.
Nou hè, das echt een poseertalentquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef Guess. het volgende:
Tess is en blijft een schatje,ze poseert altijd zo mooi!!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Dandilion het volgende:
Die Chico-laatje van jou kan er anders ook wat van!!!
Whehehehehe, welke had je dan niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:41 schreef Guess. het volgende:
Wat een heerlijke foto's Oh-Oh,hoe Kees aan het genieten is op de laatste foto![]()
Sjonnie groeit ook flink hoor! Sinds ik zwanger ben droom ik vaak vreemd,nu heb ik vanacht toch gedroomd dat ik die 4 van jou in huis had en niemand mocht het weten,echt het moet niet gekker worden hoor....
Ow ja,nou je het zegt ik kan me geen pup herinneren en ze waren echt met z'n 4e dus Sjon zal er wel niet bij zijn geweest,vooral Chico en Billy waren in beeld,echt ik werd dus zwetend wakker bang dat iemand het zou ondekken en m'n eigen honden waren nergens te bekennenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe, welke had je dan niet?
Want ik heb dr 5 hoor
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Clubmatch ergens denk ik he?
Spannend en superleuk, heel veel succes en veel foto's maken he!
Oh nou mooi is dat zeg.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef Nonneke het volgende:
Sjeekie je schrijft altijd zo leuk over Lara![]()
Nou oh-oh de penningen zijn binnen hoor, maar de helft kan terug want bij Fa Shi klopt het telefoonnummer niet en van Sylver is het opeens een gouden breezer-penning (Sylver is een stoere hond ja geen breezersletje)
![]()
Ik zag op je fotos dat Sjon de zijne al om had dus ik weet wel waar ik ze volgende keer bestel, dan maar niet 2 kanten gegraveerd
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Burdie het volgende:
ff snel, ik ben doodop.
Magic scoorde een ''veelbelovend" en was als enige bordercolliepup daarmee ook gelijk "best puppy".
Nu snel friet halen en uitrusten.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Burdie het volgende:
ff snel, ik ben doodop.
Magic scoorde een ''veelbelovend" en was als enige bordercolliepup daarmee ook gelijk "best puppy".
Nu snel friet halen en uitrusten.
Tis leuk om de verschillen tussen die rassen te zien he?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Gefeliciteerd Burdie!
In onze groep zitten zeven honden, vier Labradors [drie zwarte en een bruine], een Viszla, een Duitse Staande Draadhaar en Lara de Duitse Staande Langhaar.
In de meeste groepen zitten over het algemeen vooral Labrador of Golden Retrievers en af en toe een verdwaalde staande hond. In onze groep is de verhouding bijna 50/50 en dan is het wel leuk om te zien dat ze allemaal heel verschillend zijn, maar dat de Labradors en de Staande honden toch veelal hun eigen manier van werken hebben.
Een week eerder gingen we verloren zoek doen in het bos. Vanaf een heuvel moesten ze een dalletje in en aan de andere kant liep het weer op en werd het bos weer dichter begroeid. De Labradors slingeren zich een weg naar de andere kant heen, terwijl de staande honden eerst heel het dal oversteken tot de bosrand, dan omdraaien en en weer slingerend [revierend] terugkomen.
Ook bij vooruitsturen zie je duidelijk verschil [althans bij onze groep]. De retrievers lopen in een kaarsrechte lijn recht vooruit naar de dummy en komen dan weer terug. De Staande honden nemen vaak een klein bochtje naar de dummy toe, afhankelijk van hoe de wind staat, en datzelfde bochtje weer terug.
@oh-oh, heb jij nog een link waar je die penningen bestelde. Sinds Lara's ontsnapping wil ik er één bij laten maken waar ook onze mobiele nummers opstaan, maar iedere keer vergeet ik het je te vragen. Nu Nonneke er over begon, dacht ik er weer aan.
Mja, ik vond het vermoeiend. En lang wachtenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk om te doen hè!
Heb je ook foto's???
Linkje werkt nietquote:Op maandag 1 maart 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis leuk om de verschillen tussen die rassen te zien he?
Tags komen HIER vandaan![]()
Bestel er meteen even een paar, kosten toch geen drol.
Ze zijn ook leuk om kado te doen aan mensen met honden
Dus dat jaquote:Op zondag 28 februari 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou mooi is dat zeg.
Bij de mijnes duurt het iets langer voor je ze hebt hoor, maar hij stuurt meteen nieuwen als er iets niet klopt of als ze niet aankomen.
Ik wacht voor die euro per penning graag wat langer![]()
En ik heb ook altijd reserves, van andere honden, voor nieuwe honden.
Kees heeft een maand Karel geheten en Sjonnie heette gewoon ff Chico of Frits , afhankelijk van welk halsbandje ie om had![]()
Als het tel nr maar klopt he
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef Nonneke het volgende:
Ik ga ervanuit dat het allemaal snel goedkomt, Sylver dr nieuwe tuig is er toch ook nog niet
Zo, helemaal zonder telefoonnummer of iets? Alleen een naam?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dus dat jaNouja ik heb gemailt en hij heeft terug gemailt welke er niet klopte, dus ik heb er ook maar ff fotos van gemaakt voor hem, dattie weet dat ik hem niet probeer te naaien ofzo
![]()
voor Sylver had ik bv deze besteld:
[ afbeelding ]
ik kreeg deze:
[ afbeelding ]
Ik ga ervanuit dat het allemaal snel goedkomt, Sylver dr nieuwe tuig is er toch ook nog niet
jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo, helemaal zonder telefoonnummer of iets? Alleen een naam?
dan snap ik niet wat er verkeerd aan is?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja![]()
nee duh, op de achterkant staat adres woonplaats en telefoonnummer
ik dacht iets "geroest" te gaan ontvangen, maar er kwam iets glimmendsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
dan snap ik niet wat er verkeerd aan is?.
We hebben alleen een vaantje gekregen als prijsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Burdie wat leuk die foto's, en wat ziet het er allemaal sjiek uit daar zeg!
Kreeg je ook nog leuke prijzen?
Heb je geen foto van Magic met de buit?
Ah, niet zo een mooooooie grote beker?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
We hebben alleen een vaantje gekregen als prijs. Oh, en een balletje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |