Ze heeft een voedselallergie, nog niet duidelijk waar het door komt. Nu wel overgestapt op hypo-allergene voeding, het krabben blijft echter doorgaan.quote:
Zou inderdaad een mogelijkheid zijn, wel wat minder dan praktisch dan de hypo-allergene brokjes die ze nu krijgt. Maar goed eerst even afwachten of het echt aanslaat, kan wel even duren voordat de jeuk weg is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:36 schreef Guess. het volgende:
Ow wat sneu.Er zijn hier mensen die Barf geven (rauw vlees),ikzelf niet maar mischien is het ook wat voor haar als ze er niet vanaf komt?
ronja heeft ook voedselallergie, eerst overgegaan op royal canin hypo allergenisch, binnen ik dahct 6 weken was de allergie weer terug, toen hills hypo allergene gehad deed ze het heeel goed op maar enorm duur, dus toen nog 1 maal ander merk geprobeerd met uitval basis dat we wat hadden waar ze het goed op deed, ze heeft nu al weer geruime tijd smolke hypo allergene!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze heeft een voedselallergie, nog niet duidelijk waar het door komt. Nu wel overgestapt op hypo-allergene voeding, het krabben blijft echter doorgaan.
zo kan ik toch noooooit slapenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:43 schreef oh-oh het volgende:Varken dat zit toch in geen enkel normaal hondenvoer?
Dat mogen honden sowieso niet hebben ...
Klopt helemaal!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:44 schreef Guess. het volgende:
Die van ons krijgen ook wel es varkensoren en gebakken/gekookt varkensvlees mogen ze ook gewoon hebben hoor,het gaat alleen om rauw varkensvlees wat de ziekte van Aujeszky kan bevatten.
Zelf gebakken / gekookt varkensvlees ook niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:44 schreef Guess. het volgende:
Die van ons krijgen ook wel es varkensoren en gebakken/gekookt varkensvlees mogen ze ook gewoon hebben hoor,het gaat alleen om rauw varkensvlees wat de ziekte van Aujeszky kan bevatten.
Pffff echt , Sjon is hier de eerste hond die er wat om geeft, dus nu merk ik ineens pas hoeveel van die speeltjes herrie makenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:26 schreef Taiga het volgende:
Heerlijke foto's ohoh! Heerlijk hoe dat zo lekker ligt te luieren met zijn allen.
Leuk he al die piepdingen in het hondenspeelgoed?Bram heeft weleens een knuffelkuiken te pakken die gaat kukkelen als een haan als hij erin bijt....heel leuk
Nou dat kan wel, maar ik weet zeker dat ie m dan meteen niet meer leuk vindtquote:Op maandag 22 februari 2010 11:01 schreef Guess. het volgende:
De 1e foto op de bank is echt![]()
Bij mij krijgen ze geen poppetjes met piepdingen aangezien ze dat geweldig vinden,en als er wel een piepje in zit haal ik die er uit (maar dat kan bij dat ding van Sjonnie niet zo te zien).
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef Guess. het volgende:
Echt liefDe langharige teckels hebben toch echt het zachtste karakter
quote:Op maandag 22 februari 2010 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik had nog wat fotootjes van vrijdagavond, we waren bij vrienden , en alle 7 honden lagen lekker te chillen:
[ afbeelding ]
Ja vooral het verschil tussen een langharige en ruwharige is groot,als je op een teckeldag komt met alle soorten door elkaar merk je het helemaal goed,de ruwharige hebben altijd de grootste mond en blaffen veel meer.Een kortharige zit er een beetje tussen in maar merk het verschil tussen Joost en Teun heel goed hoor,Joost is best een flauw aandachtsorgel en Teun die is ook gek op aandacht maar veel dapperder en hij kan het allemaal wel alleen (denkt ie iig).quote:Op maandag 22 februari 2010 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
@ Ericr; wat een kwiek gezichtje heeft jouw witte viervoeter
[..]
Wat grappig, dat wist ik nog niet
En wat een leuke foto's weer van je trio Guess
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja vooral het verschil tussen een langharige en ruwharige is groot,als je op een teckeldag komt met alle soorten door elkaar merk je het helemaal goed,de ruwharige hebben altijd de grootste mond en blaffen veel meer.Een kortharige zit er een beetje tussen in maar merk het verschil tussen Joost en Teun heel goed hoor,Joost is best een flauw aandachtsorgel en Teun die is ook gek op aandacht maar veel dapperder en hij kan het allemaal wel alleen (denkt ie iig).
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef Guess. het volgende:
Joost is best een flauw aandachtsorgel
Dit is een ruwhaar,Joost is een langhaar en Teun is een korthaar en dan heb je ook nog standaard, dwerg en kaninchen. De kaninchen zijn het allerkleinst,ik heb 2 standaard teckels,de grootste dus.Hier staat wat over de verschillende karakters,natuurlijk is dat over het algemeen want er zijn zoals bij alle rassen ook uitzonderingen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Teun is toch superzacht, noem je dat dan ook ruwharig?
Ik dacht dat dit kort/ruwharig was?
[ afbeelding ]
En dat teckels zoals Teun weer een andere naam hadden?
[..]!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |