quote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik wil RR nog steeds een keer in het echt zien.
Als klein meisje was ik ook al gek van wetters:
[ afbeelding ]
Mijn zus van toen 12 wilde graag een hond en mijn oom had een nestje wetters. Een jaar later werd ik geboren. Toen ik met m'n moeder thuis kwam uit het ziekenhuis hebben ze als eerste Frieske kennis laten maken. Wij waren zo gek op elkaar. En omdat ik zo slecht zag durfde ik alleen buiten te spelen als Frieske bij mij was.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:08 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie foto, vind hem erg ontroerendquote:Op maandag 8 februari 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Billy op de uitkijk:
[ afbeelding ]
Hopenlijk is het volgende keer als we gaan minder mistig
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:58 schreef Guess. het volgende:
Teun lekker aan het luieren,check die hanglip!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh; wat zijn ze mooiWat is fotografie toch een geweldig iets
![]()
Ga je ze nog uitvergroten / inlijsten of iets mee doen?
En is die onderste van Sjon nog op een speciale locatie qua (trappen)huis? Leuk met dat hout en apart geschoten
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die foto was mijj idee, tis in het trappenhuis bij de studio
![]()
Ik wacht nog op de rest voor ik bedenk wat ik er mee ga doen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:39 schreef Saarah het volgende:
Wat fotootjes van mijn Australische Herder Kizzy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn van vorige zomer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wordt 3 in aprilquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een machtige honden blijf ik dit toch vinden
Zo mooi
Die eerste foto in de sneeuw en dan die blauwe ogen die eruit knallen
Hoe oud is zij?
![]()
Ik ben er ook wel heel blij meequote:Op donderdag 11 februari 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:Dat vind ik echt zn tofste foto tot nu toe Qutje!
Geef jezelf dr maar 5 euro voorquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Guess. het volgende:
Gaaf Qwea!!![]()
Als ie met z'n kop naar voor had gekeken was ie perfect in mijn ogen
Dat dus. Baloe kijkt ALTIJD in de lens. Dit is weer eens weer wat andersquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, Baloe kijkt al zo vaak met zn kop naar voren, ik vind die foto zo juist mooi dynamisch, die beweging in zn staart, zn kop die kant op!
quote:
Lief!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt ze toch iets leuker vind ik
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]nou, nu zit mn griesmeel toetje op het scherm
Zo veel foto's van Baloe zie ik niet dus dat kan ik toch niet wetenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dus. Baloe kijkt ALTIJD in de lens. Dit is weer eens weer wat anders
Wat een mooie van Baloequote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt ze toch iets leuker vind ik
Is dat echt Sjon die dat geluid maakt?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik was vanmiddag even naar het veld in de sneeuw.
Sjon die vond het dus echt he-le-maal niks![]()
Echt, het is me een drama queen die kleine jongen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef Dandilion het volgende:
Ach het arme ding!!!!
BRRR ik zou ook niet met me kleine blote puppy pootjes in de sneeuw willen lopen
enne oh oh je gaat er wel metoverheen he?!
Yups das echt Sjon de caviaquote:Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat echt Sjon die dat geluid maakt?Ah gossie
En Billy met de kersjes op het jasje
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:42 schreef densmee het volgende:
Hier ook een hond die het koud heeft![]()
[ link | afbeelding ]
wat is het toch ook een mietje ook
eerst lag hij der zelfs helemaal onder
maar hij is graag lui.
[ link | afbeelding ]
HiHi,Joost ging als pup keihard en zielig janken als ie in de regen naar buiten moest,alsof we em zwaar mishandelde,de lullo!!! Met de sneeuw is ie niet naar binnen te krijgen,zet echt zijn poostje schrap!!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, het is me een drama queen die kleine jongen.
Zo doet ie ook als ie in de regen moet lopen, en toen ie net aan de lijn liep deed ie dat ook, maar dan nog veel harder en met ergere uithalen.
Wuss![]()
Ik moet bij Sjon echt met de zweep dr over hoor, die heeft zo een eigen willetje, das gewoon niet normaal meer![]()
En hij is helemaal niet zielig in de sneeuw, hij loopt lekker los, als ie t koud heeft moet ie harder rennen![]()
[..]
Yups das echt Sjon de cavia![]()
Binnen heeft ie meteen weer praatjes hoor.
Ze zijn echt steeds samen hè?quote:
Dat geluidquote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik was vanmiddag even naar het veld in de sneeuw.
Sjon die vond het dus echt he-le-maal niks![]()
Ik vind ze prachtig, en die kapsels, daar moet je je eens over inlezen ergens, die zijn nog praktisch ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef Guess. het volgende:
Gaaf de Westminster Dog Show ,heb heel wat rassen zitten bekijken![]()
Alleen die kapsels van die poedels,ik begrijp het niet,en denk ook niet dat ik het ooit ga begrijpen
Ik was twee jaar geleden op de show in Leiden om te kijken, met mn hondenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:15 schreef Taiga het volgende:
Wat een prachtige hondjes heb je oh oh...Heb zulke toen gezien op de show in Leiden vorig jaar. Echt geweldig!
Ga je dit jaar? Ik misschien, maar misschien ook pas volgend jaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was twee jaar geleden op de show in Leiden om te kijken, met mn honden
Nee, wel heel veel vrienden van me met hun chineesjes.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:24 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ga je dit jaar? Ik misschien, maar misschien ook pas volgend jaar.
Geen idee eigenlijk, vorig jaar was de eerste keer. In kassen was het. Lange dag was het. Voor ons werden de franse bullen gekeurd...dit waren er 50quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, wel heel veel vrienden van me met hun chineesjes.
Leiden schijnt nu op de nieuwe lokatie een hele leuke show te zijn, op de oude lokatie was het echt vreselijk
Oh dat haat ik als je pas zo laat aan de beurt bent met keuren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Taiga het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, vorig jaar was de eerste keer. In kassen was het. Lange dag was het. Voor ons werden de franse bullen gekeurd...dit waren er 50De mopsen waren pas om 3 uur ofzo aan de beurt.
Ja, je hebt haarloos in drie degradaties ( true hairless zoals Chico is, medium hairless , en hairy hairless, zo zijn Billy en Sjon ) en dan de volledig behaarde variant zoals Fatima, de powder puff.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef Taiga het volgende:
Die heeft veel haar? Daar heb je dus ook verschillen in?
Joh? weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, je hebt haarloos in drie degradaties ( true hairless zoals Chico is, medium hairless , en hairy hairless, zo zijn Billy en Sjon ) en dan de volledig behaarde variant zoals Fatima, de powder puff.
Naakt x naakt kan alle varianten geven, puff x naakt ook, puff x puff geeft alleen puff
quote:
Zijn er altijd veel van dat ras bij de shows? Lijkt mij lastig de keuren met al die varianten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, tis best een ingewikkeld ras hoor
![]()
Maar juist die variëteit vind ik een van de leukste dingen.
Ook qua kleuren, dat alles mag en kan
Nou, toen ik Chico net had waren er altijd maar 2 of zo ingeschreven per showquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:37 schreef Taiga het volgende:
[..]
Zijn er altijd veel van dat ras bij de shows? Lijkt mij lastig de keuren met al die varianten.
2? Das makkelijk om je kampioenstitels te krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, toen ik Chico net had waren er altijd maar 2 of zo ingeschreven per show![]()
Tegenwoordig echt meestal over de dertig, ik zal zo es kijken of er al op ons forum staat hoeveel er naar Leiden komen dit jaar, toen wij er twee jaar geleden waren waren het er 35.
Best wel aantallen nu ieg.
In sommige landen worden de puffs en de naakten al apart gekeurd, in België op sommige shows, afhankelijk van de aantallen geloof ik, en in Luxemburg zijn ze apart, Duitsland geloof ik ook.
Chico is pas als veteraan gaan showen bij mijquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef Taiga het volgende:
[..]
2? Das makkelijk om je kampioenstitels te krijgen![]()
KAn mij heel goed voorstellen dat ze apart gekeurd worden.
Ja dat is zo...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico is pas als veteraan gaan showen bij mij![]()
En toen had ie idd wel in drie shows zn titel.
Maar voor de titel moet je toch ieg nog wel eerste worden en uitmuntend halen hoor, ik ken zat honden die daar toch wel langer over doen
Oh maar heel veel mensen zijn triest op die shows vind ik. Ik vind het leuk om te doen en tuurlijk wil je winnen, maar uiteindelijk vind ik het ook leuk om daar te zijn met zoveel honden om je heen. Veel rassen die je van dichtbij kan bekijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vorig jaar nog voor de gein twee echte shows met hem gelopen en een clubmatch, er waren gewoon mensen boos dat ik hun in de wielen liep met een hond die zijn titel al had
Ja hoe kon ik het vergeten...het shoppen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik geniet altijd van de honden, en de mensen, en het shoppen, en ik vind het gewoon leuk om iets te doen met mn hond waar hij ook van geniet
![]()
Ik ben benieuwd of Sjon wat wordt voor de show, maar we zitten nu al te bedenken wie ik in augustus allemaal op de clubmatch hier ga inschrijven, en dat is echt puur voor de fun!
Ik denk dat daar alletwee de chihuahua's es mogen, en Sjon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |