Geef jezelf dr maar 5 euro voorquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Guess. het volgende:
Gaaf Qwea!!![]()
Als ie met z'n kop naar voor had gekeken was ie perfect in mijn ogen
Dat dus. Baloe kijkt ALTIJD in de lens. Dit is weer eens weer wat andersquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, Baloe kijkt al zo vaak met zn kop naar voren, ik vind die foto zo juist mooi dynamisch, die beweging in zn staart, zn kop die kant op!
quote:
Lief!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt ze toch iets leuker vind ik
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]nou, nu zit mn griesmeel toetje op het scherm
Zo veel foto's van Baloe zie ik niet dus dat kan ik toch niet wetenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dus. Baloe kijkt ALTIJD in de lens. Dit is weer eens weer wat anders
Wat een mooie van Baloequote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt ze toch iets leuker vind ik
Is dat echt Sjon die dat geluid maakt?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik was vanmiddag even naar het veld in de sneeuw.
Sjon die vond het dus echt he-le-maal niks![]()
Echt, het is me een drama queen die kleine jongen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef Dandilion het volgende:
Ach het arme ding!!!!
BRRR ik zou ook niet met me kleine blote puppy pootjes in de sneeuw willen lopen
enne oh oh je gaat er wel metoverheen he?!
Yups das echt Sjon de caviaquote:Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat echt Sjon die dat geluid maakt?Ah gossie
En Billy met de kersjes op het jasje
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:42 schreef densmee het volgende:
Hier ook een hond die het koud heeft![]()
[ link | afbeelding ]
wat is het toch ook een mietje ook
eerst lag hij der zelfs helemaal onder
maar hij is graag lui.
[ link | afbeelding ]
HiHi,Joost ging als pup keihard en zielig janken als ie in de regen naar buiten moest,alsof we em zwaar mishandelde,de lullo!!! Met de sneeuw is ie niet naar binnen te krijgen,zet echt zijn poostje schrap!!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, het is me een drama queen die kleine jongen.
Zo doet ie ook als ie in de regen moet lopen, en toen ie net aan de lijn liep deed ie dat ook, maar dan nog veel harder en met ergere uithalen.
Wuss![]()
Ik moet bij Sjon echt met de zweep dr over hoor, die heeft zo een eigen willetje, das gewoon niet normaal meer![]()
En hij is helemaal niet zielig in de sneeuw, hij loopt lekker los, als ie t koud heeft moet ie harder rennen![]()
[..]
Yups das echt Sjon de cavia![]()
Binnen heeft ie meteen weer praatjes hoor.
Ze zijn echt steeds samen hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |