quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
http://www.chinesecrested(...)of+Roxy.s+Pride.html
Dochter van die lelleke.
Pupjes ja, volwassen hebben ze gewoon een hele lange vachtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:49 schreef Burdie het volgende:
Ik vind die puffs ook wel erg leuk... lijkt net of ze een bontjasje aan hebben.
Whehehe!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Burdie het volgende:
Ik ga snel weer naar beneden, de hond is daar al een half uur 'alleen' (je moet het 'buiten de bench alleen zijn' toch ook opbouwen he) en ik hoor verdachte geluiden. ff kijken of de post nog heel is
.
Wat een leukerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
http://www.chinesecrested(...)of+Roxy.s+Pride.html
Dochter van die lelleke.
Mijn vriend wil geen tekkel, dat vindt hij geen hond waar hij mee gezien wil wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:28 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wat een leukerdMijn man vind naakhondjes vreselijk dus die zullen er hier niet inkomen,mischien ooit.
Voorlopig komt er zowiezo geen hondje bij trouwens,maar in de toekomst zowiezo nog een teckel
Dat laatste, wel de lusten niet de lasten, echt ideaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:38 schreef Burdie het volgende:
Nouja, we weten het gewoon nog niet.
Ons eerste idee was om zelf te gaan fokken tzt (en dan moet er dus een teefje bij) maar misschien willen we wel gewoon alleen Magic houden als dekreu (mits geschikt, uiteraard) en dan tzt een zoon van hem aanhouden als 'opvolger'.
Ja, en je zit niet met je hut vol pups, ik vind 1 pup al zatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef Burdie het volgende:
En je hond is niet gelijk een paar maanden uit de roulatie als 'ie een nestje krijgt... zoals bij een teefje. Dus hoef je niet een hele grote roedel te houden thuis.
De eigenaresse van Magic's papa doet dat ook zo, die heeft elke maand wel een dekking ongeveer(vind ik persoonlijk een beetje veel, maar soit).
Ooow smeltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond nog een oude foto van Asko en Tessa.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |