Wij gaan als het goed is Magic daar showen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, wel heel veel vrienden van me met hun chineesjes.
Leiden schijnt nu op de nieuwe lokatie een hele leuke show te zijn, op de oude lokatie was het echt vreselijk
Wat is Bram voor hond?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:04 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja hoe kon ik het vergeten...het shoppen!![]()
Dat is het belangrijkste...dat de hond ook geniet. Ik zie ook veel honden die het allemaal maar eng vinden en het helemaal niets vinden om daar te zijn. Maar voor het fokken hebben ze dan bepaalde uitslagen nodig.
Het is ook wel veel natte vingerwerk van de keurmeesters. Maar mij maakt niet uit als Bram een ZG krijgt, hij vind het leuk en ik ook!
Alleen loop ik nu erg mank dus voorlopig kan ik hem niet uitbrengen. Maar ja, hij is nog jong
Gaaf om te zien, alleen raak ik helemaal gedemotiveerdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Voor de showmensen / - liefhebbers, de Westminster Dog Show is weer online te bekijken![]()
Hier de chineesjes .
En hier kun je alle rassen opzoeken![]()
Zo gaaf hoe ze daar showen, echt, als ik zie hoe die honden allemaal gestacked willen worden, en hoe blij dat door de ring gaat , dan ben ik wel een beetje jaloers soms![]()
Hoe ze daar lopen is wel uitzonderlijk,ik oefen af en toe en vind het wel prima ben er 24/7 mee bezig.Het moet wel leuk blijven hoor vooral voor de hond! Op you tube zijn trouwens wel handige fvoorbeeld filmjes/trukjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gaaf om te zien, alleen raak ik helemaal gedemotiveerd.
Zo mooi kan Magic heul nog niet lopen! Die staat alleen maar om zich heen te kijken, en wil overal naartoe lopen waar ik niet ben. Tenzij ik een frikandel in mijn handen heb, dan wil hij die er wel even uit springen.
Oh echt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij gaan als het goed is Magic daar showen.
't Wordt dan zijn 2e show, de 28e staan we bij KC De Peel in Asten.
Ik vind het best een beetje spannend, maar wel leuk.
Magic's papa en een heleboel halfbroertjes/zusjes van Magic gaan ook naar Leiden. Lijkt me enorm gezellig!
Trouwens, die puff bij ons op ringtraining, heeft dus ook een naaktbroertje (die was vorige week mee). En die is de fokster nu naar Brazilië aan het brengen!
!
Oh dat stacken ja,ik probeer het nu elke dag ff met Sjon maar tis nog niks om blij van te worden , hijs nog wat drukkig ervoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:30 schreef Guess. het volgende:
[..]
Hoe ze daar lopen is wel uitzonderlijk,ik oefen af en toe en vind het wel prima ben er 24/7 mee bezig.Het moet wel leuk blijven hoor vooral voor de hond! Op you tube zijn trouwens wel handige fvoorbeeld filmjes/trukjesLopen gaat hier wel oke maar het stacken
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Qwea het volgende:nieuwe diesel zonnebril op strekte laten maken
4 maart halen
kut, ik dacht in het SC topic te zittenquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Qwea het volgende:nieuwe diesel zonnebril op sterkte laten maken
4 maart halen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
kut, ik dacht in het SC topic te zitten
Zit je aan de zuip liefste???quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Qwea het volgende:nieuwe diesel zonnebril op strekte laten maken
4 maart halen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, toen ik Chico net had waren er altijd maar 2 of zo ingeschreven per show![]()
Het is een echtequote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een leukerd, een echte chihuahua?
Ik heb een teefje wat op hem lijkt
Ik zag voor het eerst een chineesje op show 9 jaar geleden nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat geinig, hoe lang is dat geleden?Leuk om te zien dat zoiets dan verandert en een ras populair/bekend wordt.
Irene of Ineke, dacht ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Waar woon je ergens?
Weet je de naam van die fokster, nu ben ik wel heel benieuwd!
Voornaam alleen zou genoeg moeten zijn
Oh nou dat zegt me echt helemaal niksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Irene of Ineke, dacht ik.
Omgeving Amersfoort, maar aan haar accent te horen komt zij van oorsprong bij jou uit de buurt.
Wat een leuk en lief verhaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Genomen zonder foto of wat dan ook gezien te hebben, gewoon op show, uit een bench aangepakt en mee naar huis genomen, beste beslissing van mn leven was dat![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:05 schreef Burdie het volgende:
Oh, ff googlen leerde me dat ze Ingrid heet, ik denk dat het je dan wel wat zegt?.
Arrigoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef Burdie het volgende:
Yep, 'chinese naakthond amersfoort' kwam in google met haar naam+foto naar boven.
Welke was die rode ook alweer?.
Oja, dat is idd geen mooi dingquote:
Nou, als je ziet hoeveel nakomelingen hij alleen al heeft dan kun je zien dat het alles behalve zeldzaam is, er zijn echt mensen die dat mooi vinden!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, dat is idd geen mooi ding.
Maar rood is bij jullie misschien ook zeldzaam?
Bij borders is er namelijk enorm veel vraag naar omdat ze weinig voorkomen (nu inmiddels wel vaker)
Grappig, volgens mij deed ze ringtraining met "Smell of Success of Roxy's Pride", dat is dan dus een achter-achterkleindochter van Chico. En dat was Magic's vriendinnetjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als je ziet hoeveel nakomelingen hij alleen al heeft dan kun je zien dat het alles behalve zeldzaam is, er zijn echt mensen die dat mooi vinden!
Ik zat dat Aspen reutje nog eens goed te bekijken maar ik vind zn rug niet mooi en zn bek nijgt naar onderbeet, dus hijs iets minder leuk dan ik dacht![]()
Bij die pups staat Chico nog net op de stamboom, laatste generatie![]()
Lelijke pupjes helaas, en ze heeft er een Secret Love genoemd, zo heet Billy zn broer ook, die is vernoemd naar Chico ( Best Kept Secret ).
Oh moet je maar zeggen dat je Chico kent via een forum.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grappig, volgens mij deed ze ringtraining met "Smell of Success of Roxy's Pride", dat is dan dus een achter-achterkleindochter van Chico. En dat was Magic's vriendinnetje.
Ik weet alleen niet of zij ook naar Brazilië is gegaan.
Jaaaaaaa das fijn, meestal komt t vanzelf goed na het wisselen hoor!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:32 schreef Burdie het volgende:
Zal ik doen als ik haar weer zie.
Even iets heel anders trouwens, Magic is klaar met wisselen en zijn oren beginnen steeds 'stabieler' in een prachtige tipstand te blijven staan! Jippeeee!
.
Precies zoals ik had gehoopt.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:43 schreef Burdie het volgende:
Ja, hallo! Stom! Ik zag een heel leuk naakthondje op die site van Ingrid, blijkt ze nog beschikbaar te zijn!
http://www.chinesecrested(...)of+Roxy.s+Pride.htmlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
![]()
Welke dan?
Oh ik ga je zo een pm sturen trouwens...
Whehehehe.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
http://www.chinesecrested(...)of+Roxy.s+Pride.html
Dochter van die lelleke.
Pupjes ja, volwassen hebben ze gewoon een hele lange vachtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:49 schreef Burdie het volgende:
Ik vind die puffs ook wel erg leuk... lijkt net of ze een bontjasje aan hebben.
Whehehe!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Burdie het volgende:
Ik ga snel weer naar beneden, de hond is daar al een half uur 'alleen' (je moet het 'buiten de bench alleen zijn' toch ook opbouwen he) en ik hoor verdachte geluiden. ff kijken of de post nog heel is
.
Wat een leukerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
http://www.chinesecrested(...)of+Roxy.s+Pride.html
Dochter van die lelleke.
Mijn vriend wil geen tekkel, dat vindt hij geen hond waar hij mee gezien wil wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:28 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wat een leukerdMijn man vind naakhondjes vreselijk dus die zullen er hier niet inkomen,mischien ooit.
Voorlopig komt er zowiezo geen hondje bij trouwens,maar in de toekomst zowiezo nog een teckel
Dat laatste, wel de lusten niet de lasten, echt ideaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:38 schreef Burdie het volgende:
Nouja, we weten het gewoon nog niet.
Ons eerste idee was om zelf te gaan fokken tzt (en dan moet er dus een teefje bij) maar misschien willen we wel gewoon alleen Magic houden als dekreu (mits geschikt, uiteraard) en dan tzt een zoon van hem aanhouden als 'opvolger'.
Ja, en je zit niet met je hut vol pups, ik vind 1 pup al zatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef Burdie het volgende:
En je hond is niet gelijk een paar maanden uit de roulatie als 'ie een nestje krijgt... zoals bij een teefje. Dus hoef je niet een hele grote roedel te houden thuis.
De eigenaresse van Magic's papa doet dat ook zo, die heeft elke maand wel een dekking ongeveer(vind ik persoonlijk een beetje veel, maar soit).
Ooow smeltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond nog een oude foto van Asko en Tessa.![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft een voedselallergie, nog niet duidelijk waar het door komt. Nu wel overgestapt op hypo-allergene voeding, het krabben blijft echter doorgaan.quote:
Zou inderdaad een mogelijkheid zijn, wel wat minder dan praktisch dan de hypo-allergene brokjes die ze nu krijgt. Maar goed eerst even afwachten of het echt aanslaat, kan wel even duren voordat de jeuk weg is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:36 schreef Guess. het volgende:
Ow wat sneu.Er zijn hier mensen die Barf geven (rauw vlees),ikzelf niet maar mischien is het ook wat voor haar als ze er niet vanaf komt?
ronja heeft ook voedselallergie, eerst overgegaan op royal canin hypo allergenisch, binnen ik dahct 6 weken was de allergie weer terug, toen hills hypo allergene gehad deed ze het heeel goed op maar enorm duur, dus toen nog 1 maal ander merk geprobeerd met uitval basis dat we wat hadden waar ze het goed op deed, ze heeft nu al weer geruime tijd smolke hypo allergene!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze heeft een voedselallergie, nog niet duidelijk waar het door komt. Nu wel overgestapt op hypo-allergene voeding, het krabben blijft echter doorgaan.
zo kan ik toch noooooit slapenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:43 schreef oh-oh het volgende:Varken dat zit toch in geen enkel normaal hondenvoer?
Dat mogen honden sowieso niet hebben ...
Klopt helemaal!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:44 schreef Guess. het volgende:
Die van ons krijgen ook wel es varkensoren en gebakken/gekookt varkensvlees mogen ze ook gewoon hebben hoor,het gaat alleen om rauw varkensvlees wat de ziekte van Aujeszky kan bevatten.
Zelf gebakken / gekookt varkensvlees ook niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:44 schreef Guess. het volgende:
Die van ons krijgen ook wel es varkensoren en gebakken/gekookt varkensvlees mogen ze ook gewoon hebben hoor,het gaat alleen om rauw varkensvlees wat de ziekte van Aujeszky kan bevatten.
Pffff echt , Sjon is hier de eerste hond die er wat om geeft, dus nu merk ik ineens pas hoeveel van die speeltjes herrie makenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:26 schreef Taiga het volgende:
Heerlijke foto's ohoh! Heerlijk hoe dat zo lekker ligt te luieren met zijn allen.
Leuk he al die piepdingen in het hondenspeelgoed?Bram heeft weleens een knuffelkuiken te pakken die gaat kukkelen als een haan als hij erin bijt....heel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |