Nou dat kan wel, maar ik weet zeker dat ie m dan meteen niet meer leuk vindtquote:Op maandag 22 februari 2010 11:01 schreef Guess. het volgende:
De 1e foto op de bank is echt![]()
Bij mij krijgen ze geen poppetjes met piepdingen aangezien ze dat geweldig vinden,en als er wel een piepje in zit haal ik die er uit (maar dat kan bij dat ding van Sjonnie niet zo te zien).
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef Guess. het volgende:
Echt liefDe langharige teckels hebben toch echt het zachtste karakter
quote:Op maandag 22 februari 2010 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik had nog wat fotootjes van vrijdagavond, we waren bij vrienden , en alle 7 honden lagen lekker te chillen:
[ afbeelding ]
Ja vooral het verschil tussen een langharige en ruwharige is groot,als je op een teckeldag komt met alle soorten door elkaar merk je het helemaal goed,de ruwharige hebben altijd de grootste mond en blaffen veel meer.Een kortharige zit er een beetje tussen in maar merk het verschil tussen Joost en Teun heel goed hoor,Joost is best een flauw aandachtsorgel en Teun die is ook gek op aandacht maar veel dapperder en hij kan het allemaal wel alleen (denkt ie iig).quote:Op maandag 22 februari 2010 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
@ Ericr; wat een kwiek gezichtje heeft jouw witte viervoeter
[..]
Wat grappig, dat wist ik nog niet
En wat een leuke foto's weer van je trio Guess
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja vooral het verschil tussen een langharige en ruwharige is groot,als je op een teckeldag komt met alle soorten door elkaar merk je het helemaal goed,de ruwharige hebben altijd de grootste mond en blaffen veel meer.Een kortharige zit er een beetje tussen in maar merk het verschil tussen Joost en Teun heel goed hoor,Joost is best een flauw aandachtsorgel en Teun die is ook gek op aandacht maar veel dapperder en hij kan het allemaal wel alleen (denkt ie iig).
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef Guess. het volgende:
Joost is best een flauw aandachtsorgel
Dit is een ruwhaar,Joost is een langhaar en Teun is een korthaar en dan heb je ook nog standaard, dwerg en kaninchen. De kaninchen zijn het allerkleinst,ik heb 2 standaard teckels,de grootste dus.Hier staat wat over de verschillende karakters,natuurlijk is dat over het algemeen want er zijn zoals bij alle rassen ook uitzonderingen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Teun is toch superzacht, noem je dat dan ook ruwharig?
Ik dacht dat dit kort/ruwharig was?
[ afbeelding ]
En dat teckels zoals Teun weer een andere naam hadden?
[..]!
Nee de andere vinden ze veuls te luidruchtig, alleen als ze eten hebben is het heel intressant en kunnen ze ook wel alles met ze doen, maar liever nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:![]()
![]()
![]()
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM.
Wat een heerlijke spam, wat leuk, die badjes ook, ik wil Pim ook![]()
Echt I love Pim.
Wat is het toch een dropje.
De andere dogs zijn niet zo weg van de kids???
En Tessje
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een paar foto's van Lola om het topic een beetje in leven te houden. Inmiddels begint het puppygedrag wat af nemen maar verder blijft het een dolenthousiaste hond als ze iemand tegenkomt.
Nou hè, das echt een poseertalentquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef Guess. het volgende:
Tess is en blijft een schatje,ze poseert altijd zo mooi!!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Dandilion het volgende:
Die Chico-laatje van jou kan er anders ook wat van!!!
Whehehehehe, welke had je dan niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:41 schreef Guess. het volgende:
Wat een heerlijke foto's Oh-Oh,hoe Kees aan het genieten is op de laatste foto![]()
Sjonnie groeit ook flink hoor! Sinds ik zwanger ben droom ik vaak vreemd,nu heb ik vanacht toch gedroomd dat ik die 4 van jou in huis had en niemand mocht het weten,echt het moet niet gekker worden hoor....
Ow ja,nou je het zegt ik kan me geen pup herinneren en ze waren echt met z'n 4e dus Sjon zal er wel niet bij zijn geweest,vooral Chico en Billy waren in beeld,echt ik werd dus zwetend wakker bang dat iemand het zou ondekken en m'n eigen honden waren nergens te bekennenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe, welke had je dan niet?
Want ik heb dr 5 hoor
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Clubmatch ergens denk ik he?
Spannend en superleuk, heel veel succes en veel foto's maken he!
Oh nou mooi is dat zeg.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef Nonneke het volgende:
Sjeekie je schrijft altijd zo leuk over Lara![]()
Nou oh-oh de penningen zijn binnen hoor, maar de helft kan terug want bij Fa Shi klopt het telefoonnummer niet en van Sylver is het opeens een gouden breezer-penning (Sylver is een stoere hond ja geen breezersletje)
![]()
Ik zag op je fotos dat Sjon de zijne al om had dus ik weet wel waar ik ze volgende keer bestel, dan maar niet 2 kanten gegraveerd
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Burdie het volgende:
ff snel, ik ben doodop.
Magic scoorde een ''veelbelovend" en was als enige bordercolliepup daarmee ook gelijk "best puppy".
Nu snel friet halen en uitrusten.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Burdie het volgende:
ff snel, ik ben doodop.
Magic scoorde een ''veelbelovend" en was als enige bordercolliepup daarmee ook gelijk "best puppy".
Nu snel friet halen en uitrusten.
Tis leuk om de verschillen tussen die rassen te zien he?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Gefeliciteerd Burdie!
In onze groep zitten zeven honden, vier Labradors [drie zwarte en een bruine], een Viszla, een Duitse Staande Draadhaar en Lara de Duitse Staande Langhaar.
In de meeste groepen zitten over het algemeen vooral Labrador of Golden Retrievers en af en toe een verdwaalde staande hond. In onze groep is de verhouding bijna 50/50 en dan is het wel leuk om te zien dat ze allemaal heel verschillend zijn, maar dat de Labradors en de Staande honden toch veelal hun eigen manier van werken hebben.
Een week eerder gingen we verloren zoek doen in het bos. Vanaf een heuvel moesten ze een dalletje in en aan de andere kant liep het weer op en werd het bos weer dichter begroeid. De Labradors slingeren zich een weg naar de andere kant heen, terwijl de staande honden eerst heel het dal oversteken tot de bosrand, dan omdraaien en en weer slingerend [revierend] terugkomen.
Ook bij vooruitsturen zie je duidelijk verschil [althans bij onze groep]. De retrievers lopen in een kaarsrechte lijn recht vooruit naar de dummy en komen dan weer terug. De Staande honden nemen vaak een klein bochtje naar de dummy toe, afhankelijk van hoe de wind staat, en datzelfde bochtje weer terug.
@oh-oh, heb jij nog een link waar je die penningen bestelde. Sinds Lara's ontsnapping wil ik er één bij laten maken waar ook onze mobiele nummers opstaan, maar iedere keer vergeet ik het je te vragen. Nu Nonneke er over begon, dacht ik er weer aan.
Mja, ik vond het vermoeiend. En lang wachtenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk om te doen hè!
Heb je ook foto's???
Linkje werkt nietquote:Op maandag 1 maart 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis leuk om de verschillen tussen die rassen te zien he?
Tags komen HIER vandaan![]()
Bestel er meteen even een paar, kosten toch geen drol.
Ze zijn ook leuk om kado te doen aan mensen met honden
Dus dat jaquote:Op zondag 28 februari 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou mooi is dat zeg.
Bij de mijnes duurt het iets langer voor je ze hebt hoor, maar hij stuurt meteen nieuwen als er iets niet klopt of als ze niet aankomen.
Ik wacht voor die euro per penning graag wat langer![]()
En ik heb ook altijd reserves, van andere honden, voor nieuwe honden.
Kees heeft een maand Karel geheten en Sjonnie heette gewoon ff Chico of Frits , afhankelijk van welk halsbandje ie om had![]()
Als het tel nr maar klopt he
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef Nonneke het volgende:
Ik ga ervanuit dat het allemaal snel goedkomt, Sylver dr nieuwe tuig is er toch ook nog niet
Zo, helemaal zonder telefoonnummer of iets? Alleen een naam?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dus dat jaNouja ik heb gemailt en hij heeft terug gemailt welke er niet klopte, dus ik heb er ook maar ff fotos van gemaakt voor hem, dattie weet dat ik hem niet probeer te naaien ofzo
![]()
voor Sylver had ik bv deze besteld:
[ afbeelding ]
ik kreeg deze:
[ afbeelding ]
Ik ga ervanuit dat het allemaal snel goedkomt, Sylver dr nieuwe tuig is er toch ook nog niet
jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo, helemaal zonder telefoonnummer of iets? Alleen een naam?
dan snap ik niet wat er verkeerd aan is?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja![]()
nee duh, op de achterkant staat adres woonplaats en telefoonnummer
ik dacht iets "geroest" te gaan ontvangen, maar er kwam iets glimmendsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
dan snap ik niet wat er verkeerd aan is?.
We hebben alleen een vaantje gekregen als prijsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Burdie wat leuk die foto's, en wat ziet het er allemaal sjiek uit daar zeg!
Kreeg je ook nog leuke prijzen?
Heb je geen foto van Magic met de buit?
Ah, niet zo een mooooooie grote beker?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
We hebben alleen een vaantje gekregen als prijs. Oh, en een balletje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |